Andere koffie

• undefined
  • provincie Friesland
  • ...
31-582561969

Meer informatie over restaurant Andere koffie

Robert B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Een van mijn favoriete koffieplekjes in het land! Persoonlijke aandacht en perfecte koffie! Icm vers gemaakt gebak een perfecte combinatie! Rémy en Femke maken deze zaak tot de absolute koffie top.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Hier meerdere keren koffie gedronken: lekkere koffie! Ook wat je erbij kunt bestellen qua muffins en dergelijke is prima van smaak. Echter, er moet me echt iets van mijn hart: de laatste keer heb ik vol verbazing gekeken hoe de medewerkster met een doekje de plinten, de vloer en de tafels afnam. Ze vertrok met het sopje en het doekje naar achteren (de toiletten) en kwam na een tijdje terug en nam toen met hetzelfde doekje de koffiebar af. Ten eerste vind ik het ongepast om als bezoeker getuige te zijn van een schoonmaakbeurt van de vloer en plinten - de zaak is vrij klein dus je zit er al snel bovenop - ,ten tweede vind ik het ongepast om zonder de handen af te wassen klanten te bedienen en dus met alle bacteriën aan de handen koffie in te schenken en te serveren. We waren flabbergasted! En zo flabbergasted dat ik geen woorden kon vinden om mijn ongenoegen richting de medewerkster te uiten.
Het decor mag wel wat warmer; de inrichting is wat kil naar mijn smaak. De bediening vinden we hier altijd uiterst vriendelijk.
De koffie is prima en daar kom je uiteindelijk toch voor.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Wat een geweldig leuk plekje om GOEDE koffie te drinken. Ik snap de keuze voor Andere, dat biedt ruimte voor uitleg. Een zeer aardige en behulpzame uitbater, absoluut niet te beroerd om uitleg te geven over Leeuwarden. Voelt als een ontmoetingsplek en tijdens ons bezoek aan Leeuwarden zijn wij er ook 2x geweest. En beide keren vol met mensen die elkaar groeten, omhelzen, verhalen uitwisselen en bijkletsen. Allemaal onder het genot van heerlijke koffie, lekkere brownies of een vers gestapelde en gegrilde tosti.
Absolute aanrader voor iedereen die snapt wat het verschil is tussen koffie en slootwater!