Andaman

Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Reinoud L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk thais eten! Klein restaurantje maar zeer fijn, de bediening is zeer attent. De viskoekjes waren een goede start en daarna waren de rode en groene curry echt helemaal top! We komen hier zeker terug.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Klein gezellig Thais restaurant . Zeer vriendelijke bediening .
Eten was heel verzorgt en zeer lekker .
Hebben niet lang moeten wachten op ons eten .
GLT .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
We eten regelmatig bij Andaman. Veel keuze in gerechten, ook veel vegetarische, alles is uitstekend verzorgd en vers. De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij, vlotte bediening. Geen overdreven prijzen. We wanen ons weer even in Thailand!
Miriam G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Altijd perfect eten, zeer vers en smaakvol. Klein huiskamerachtig restaurant dat gerund wordt door Jo in de keuken en zijn vrouw Anda in de bediening. Heel vriendelijk, alles kan en mag. Goede porties, goede prijzen. Altijd een plezier om heen te gaan! Je zou het bijna niet willen aanprijzen en het geheim willen houden, hahaha!
Marnix L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Een klein eetcafeetje, met heerlijke Thaise gerechten, hapjes en drankjes. Slechts een paar tafeltjes, maar je eten staat binnen no-time op tafel. Voor uitgebreid dineren zou het te snel zijn, maar voor deze no-nonsense setting is het prima. De bediening is vriendelijk en legt graag uit wat je eet. Dan het eten zelf: heerlijk op smaak met precies de goede kruiden, en eindelijk klopt de aanduding van hoe pittig het eten is. Wij zijn wel wat gewend, maar de gerechten met '2 pepertjes' zijn prima te doen. De prijs is prima, de hoeveelheid OK (zou ietsje meer mogen zijn, maar een extra hapje erbij bestellen werkt ook prima). Al met al een aanrader!
Piet C.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Als je eens lekker Thais wilt eten ben je hier aan het goede adres. Het restaurantje is klein maar sfeervol en de altijd vriendelijke gastvrouw Anda maakt er met haar man Yo die in de keuken staat iets leuks van. De smaak van de gerechten is uitstekend maar de porties zouden wat groter kunnen zijn. Ook moet je voor een wel heel klein kommetje rijst 1 euro extra betalen, dat zouden ze beter bij de menuprijs kunnen doorberekenen. We hebben er al verschillende keren gegeten en elke keer was het een culinair genot. De kwaliteit is uitstekend, de kwantiteit zou iets groter kunnen zijn.