Andaluce

Middellandstraat 1e 3014 BB Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Andaluce

Marko D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
ik vind Andaluce de mooiste viszaak van Rotterdam! ik loop hier regelmatig heen in mijn lunchpauze om er een broodje en gebakken vis te halen. die kibbeling of lekkerbek wordt altijd vers gebakken, perfect!
lekkerste broodje dat ze verkopen is met Andaluce salade. eerst een beetje krabsalade als een soort 'boter' op het broodje en dan heel rijkelijk beleggen met deze heerlijke salade. Andere favoriet is het broodje met gerookte makreel, ook daar zijn ze niet zuinig met de vis.
en: de de broodjes zijn zeker niet duur! lekker eten voor een goede prijs en nog gezond ook.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Hier gisteravond gegeten. Prima, géén culinaire hoogstandjes, maar wel gewoon goede vis. Bediening is vriendelijk, beetje baldadig, maar dat past hier wel. Ze mogen wel een nieuwe afzuiger installeren, want restaurant ruikt echt overal naar gebakken vis, je kleding dus ook. Prima restaurantje voor een basic goede vismaaltijd.
Surifood .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Ben vandaag op mijn verjaardag gaan eten bij Andaluce. Ik ben rond 18.15. We hebben een samengesteld grill menu gekozen. Het eten was super.Verse stokbrood met lekkere saus. Personeel was supervriendelijk ondanks het warme weer en Ramadam. Voor ons kleine kind hadden ze een kindereetstoel ter beschikking. We hebben rustig door kunnen eten en voorbij sluitingstijd pas weggegaan.Echt een aanrader als je van lekker gegrilde vis houd.Het decor is geweldig. Er is een airco installatie aanwezig. Kortom een ware mediterane
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Leuke formule een viswinkel met een eetgelegenheid erboven. Gewoon iets uitzoeken uit zeer veel variaties aan vis en salades. Als je een beetje gewoon doet kan je er voor 30 euro eten voor 2 personen. Je krijgt het verste brood en tomatensaus/tapenade (boven saus apart vragen). Bijvoorbeeld lekkerbek / garnalen / ansovis / kuit / friet / salade etc.. Zeer smakelijk voor zeeeer betaalbare prijs. Vissoep hebben ze ook!