Ancora

7,1
7,2
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De bediening had weinig aandacht , te druk met afhaalpizza 's. De pizza was niet gelijkmatig warm ,werd door ieder aangevoeld en toen terug de oven in. Op een pizza horen geen surimi sticks . Viel zwaar tegen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Leuk dat de pizza's in het restaurant gebakken worden en je dus op de vingers van de bakker kan kijken. Lekkere pizza gehad. Was nu niet al te druk maar ik ben bang dat als de zaak vol zit dat de bediening het niet bij kan houden. Leuk detail ia dat je de tomatensaus bij de galzone apart krijgt. Nooit gezien maar erg fijn!
Jacco P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
bediening oké, beetje amateuristisch, wel vriendelijk. Pizza bodem te taai, nauwelijks gorgonzola, salade caprice waar je eigenlijk niet veel verkeerd aan kan doen was sla met wat tomaat en mozzarella en een soort witte sla saus. Geen basilicum te bekennen. Terwijl je enkel tomaat, mozzarella en basillicum zou verwachten met een beetje olijfolie..
Cappuccino had een waterdunne melk laag en leek uit een automaat te komen.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Vrijdag de dertiende... dan denk je: 'Dat kan nooit goed gaan...'
Voor het eerst in Nijkerk en dan op zoek naar een goed Italiaans restaurant. Zo kwamen we uit bij Ancora: we hebben heerlijk gegeten: er werden verse broodjes in de oven gebakken: heerlijk bereide slakken vooraf en een PRIMA pizza!!
Brigitte W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Vanavond hier gegeten,restaurant ziet er goed uit zelf een uitgebreid speelhoekje voor kinderen.maar het eten kan veel beter.wij waren hier met 4volwassenen en 2kinderen.voor 3mensen kwam het eten na 45minuten en de rest kreeg zijn eten zeker 15minuten later.eten was redelijk pizza was net karton ik denk dat ze ons vergeten waren.wij komen hier nooit meer!
Hella M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
We kwamen eigenlijk bij toeval hier terecht omdat er op het plein van Nijkerk keiharde muziek werd gespeeld, waar we geen zin in hadden. We dachten: dan maar deze pizzeria, maar daar hadden we geen spijt van. De dames van de bediening waren vriendelijk, goedlachs en behulpzaam, ook toen we iets wilden dat niet op de kaart stond was het geen probleem. Kwaliteit eten vonden wij verrassend goed, alleen verwacht je bij "gebakken inktvis in witte wijnsaus" geen calamari fritto met de saus, maar dat werd keurig opgelost. Ook toen wij nog als laatste zaten kregen we de koffie nog met een glimlach opgediend.
Aanrader!