Anak, Indonesische Broodjes, Saté en Bamisoep

Frederikstraat 221 2514 LC Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Anak, Indonesische Broodjes, Saté en Bamisoep

In de keuken van restaurant Anak worden heerlijke Indonesische broodjes, saté, bamisoep en andere specialiteiten bereid. Altijd lekker als je tussendoor nieuwe energie op wilt doen. Ook schenken ze er verse koffie en thee of verfrissende dranken. Op het terras zit je in de luwte van Den Haag, rustig maar in een vriendelijke omgeving. Kom ook eens langs, Anak is dagelijks geopend.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Anak, Indonesische Broodjes, Saté en Bamisoep

Tram 9 - Halte Dr. Kuyperstraat

Maandag t/m vrijdag 11.00 - 22.30 uur
Zaterdag en zondag 12.00 - 22.30 uur

Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Ik werk in deze buurt, en tussen de middag is het lekker om eens niet in de bedrijfskantine te eten. Bij Anak een heerlijk broodje Rendang gegeten. Verrassend was het. Ik heb een Surinaamse moeder, en de Surinaamse keuken kent al heel lang een 'fusion' tussen Europese broodjes en Surinaamse gerechten. Voor het eerst van mijn leven at ik hier een broodje met een Indonesisch gerecht. Erg lekker vond ik het.
Jbuizer B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prim
Geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Tijdens de lunch hartelijk ontvangen. We hebben van alles geproefd.
-Broodje Rendang heerlijk mals vlees erg bijzonder op smaak zalig
-Broodje Kip met cashewnoten buitengewoon lekker een aanrader
-Broodje met indisch pittige vis ook al zo spannend van smaak
-Lempar zoete rijst met vulling van kip mijn kind genoot hiervan
Gember thee met citroen. het is dat we vol raakte anders bleven we bestellen. Een echte aanrader en het meisje van de bediening erg behulpzaam en attent Een familie restaurant om zeker terug te komen!!!