Anak Depok

Dolderseweg 85 3734 BD Den Dolder Nederland Kaart

Over het restaurant Anak Depok

Indonesische keuken vlak naast het spoor

In het hart van Den Dolder vind je Indonesisch restaurant Anak Dèpok. Hier geniet je van authentieke gerechten die de koks met veel liefde en passie bereiden. Maak kennis met de verse kruiden en ingrediënten die deze Indonesische specialiteiten tot een succes maken. Daarnaast is ook de grenzeloze gastvrijheid van het personeel een absolute meerwaarde van het restaurant!

Meer informatie over restaurant Anak Depok

9,1

Jouw recensie over het restaurant Anak Depok

Ton B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
één van onze favoriete restaurants
O.F. V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het eten was bijzonder alleen de sateh was vorige keer lekkerder. De rest was top
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Na jaren weer is gegeten bij anak depok. En het is nog steeds heerlijk, we hebben volop genoten!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Een uitstekend Indonesisch restaurant. Vriendelijke bediening en een prettige inrichting. Goede prijsstelling.
Amanda M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Anak Depok. De smaakjes zijn voortreffelijk. Elke keer weer een feestje.
Dank, dank!
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Het eten blijft op de rechauds niet warm, de kwaliteit van het eten moet beter voor de prijs die ze vragen.
G.C. V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij komen al tientallen jaren rijsttafelen bij Anak Depok en zijn altijd zeer tevreden.
arieta S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. De rijsttafel is een aanrader
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Smakelijke rijsttafel. Goed van samenstelling en niet al te overdadig. Gezellige ambiance.
Trude H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Vriendelijke bediening, gevarieerde kaart en heerlijk eten. Een aanrader als je van Indisch eten houdt.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bij Anak Depok kom je ' thuis' als indo. De smaak is zeer goed en de ambiance is prettig. Leuke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
heerlijk gerijsttafeld!
RIEn M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke kruidige rijsttafel met voldoende voor iedereen. Prima bediening, kortom het was weer genieten!
Derk Z.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Benieuwd waar ElAntonio het over heeft hieronder. Er is geen Haagse rijsttafel die zich momenteel kan meten met Anak depok. Kwaliteit is al twee jaar beste van Nederland.
Derk Z.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Ben benieuwd waar ElAntonio het dan over heeft in den haag? Ben al bij vele Indonesische restaurants geweest in Nederland maar Anak depok staat sinds twee jaar weer dik bovenaan. Kwaliteit is altijd top en vele malen beter dan de beste Haagse rijsttafels.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Een aanrader voor de fijnproever. Vanaf de amuse t/m het toetje heb ik genoten van de maattijd.
Het ontvangst en de bediening is zeer hartelijk.
ElAntonio D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ontvangst prima en vriendelijk. Leuke tafel aan het raam.
Ze hadden geen rivella en als radler alleen 0.0 lemon van Bavaria. Wel weinig keuze dus voor de BOB in een restaurant met dit prijsnivo,

Twee maal de specialiteit genomen; de rijsttafel Anak Depok.
Alles smaakte prima, met speciale lof voor de sajoer lodeh, de rudjak en de daging rendang. Ook de sateh babi was mooi op smaak
Alles ging schoon op dus voor grote eters is het wat weinig denk ik.
Bediening vrolijk en vlot, al met al een prima ervaring.
Prijs/kwaliteit(hoeveeheid) is wat aan de dure kant.
Ik heb betere rijsttafels gegeten voor die prijs maar daar moet je dan wel helemaal voor naar den Haag. Dus als je de vervoerskosten er af haalt is het,voor de mensen in oost & midden-Nederland, een mooi alternatief voor een Haagse rijsttafel .
Als de prijs/hoeveelheid wijzigt met dezelfde kwaliteit komen we hier zeker vaker.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig eten in een gezellige ambiance! Heel goede bediening en het eten is er heerlijk!! Een aanrader om hier te gaan eten.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De gastvrijheid van de dames in dit Indonesisch restaurant is boven alle lof verheven. Zij zijn gastrvouw in de beste Indonesich-Aziatische traditie. Ontvangst en afscheid waren hartelijk en persoonlijk.Men krijgt de indruk dat geen moeite te veel is. We hebben rijsttafel gegeten en die was verrukkelijk en zeer gevarieerd.
Het team van Anak Depok verdient alle lof.
svijfhuizen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Anak Depok is een prima restaurant met heerlijke gerechten op de kaart.
Helaas begon ons bezoek met een zeer onprettige ervaring : op onze vraag of er een speciale kaart voor de AH - restaurantactie is, kregen wij te horen dat zij dit jaar helemaal niet mee deden met deze actie, ook het tonen door ons van de Reserveringsbevestiging - die wij van IENS SEATMe ontvingen - hielp niets.
Wij vragen ons daarom af hoe zoiets mogelijk omdat wij destijds via de officiële website www.ahrestaurantactie.nl voor dit restaurant geboekt hebben, temeer daar wij bij de ontvangst merkten dat wij wel voor de reservering van een tafel te boek stonden !
Gaarne vernemen van uw organisatie hoe deze fout kon worden gemaakt ?
Desondanks zijn wij toch gebleven en hebben hier verder niet over gediscussieerd, we hebben uitstekend gegeten en de volledige rekening betaald.