Anak Depok

Dolderseweg 85 3734 BD Den Dolder Nederland Kaart

Over restaurant Anak Depok

Indonesische keuken vlak naast het spoor

In het hart van Den Dolder vind je Indonesisch restaurant Anak Dèpok. Hier geniet je van authentieke gerechten die de koks met veel liefde en passie bereiden. Maak kennis met de verse kruiden en ingrediënten die deze Indonesische specialiteiten tot een succes maken. Daarnaast is ook de grenzeloze gastvrijheid van het personeel een absolute meerwaarde van het restaurant!

Meer informatie over restaurant Anak Depok

Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig eten in een gezellige ambiance! Heel goede bediening en het eten is er heerlijk!! Een aanrader om hier te gaan eten.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De gastvrijheid van de dames in dit Indonesisch restaurant is boven alle lof verheven. Zij zijn gastrvouw in de beste Indonesich-Aziatische traditie. Ontvangst en afscheid waren hartelijk en persoonlijk.Men krijgt de indruk dat geen moeite te veel is. We hebben rijsttafel gegeten en die was verrukkelijk en zeer gevarieerd.
Het team van Anak Depok verdient alle lof.
Svijfhuizen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Anak Depok is een prima restaurant met heerlijke gerechten op de kaart.
Helaas begon ons bezoek met een zeer onprettige ervaring : op onze vraag of er een speciale kaart voor de AH - restaurantactie is, kregen wij te horen dat zij dit jaar helemaal niet mee deden met deze actie, ook het tonen door ons van de Reserveringsbevestiging - die wij van IENS SEATMe ontvingen - hielp niets.
Wij vragen ons daarom af hoe zoiets mogelijk omdat wij destijds via de officiële website www.ahrestaurantactie.nl voor dit restaurant geboekt hebben, temeer daar wij bij de ontvangst merkten dat wij wel voor de reservering van een tafel te boek stonden !
Gaarne vernemen van uw organisatie hoe deze fout kon worden gemaakt ?
Desondanks zijn wij toch gebleven en hebben hier verder niet over gediscussieerd, we hebben uitstekend gegeten en de volledige rekening betaald.
Cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten, maar niet bijzonder. Smaken een beetje vlak.
Bediening vriendelijk, maar erg gehaast. Na 1 drankje werd niet meer gevraagd of er iets bijgevuld kon worden.
Jammer, ik had me er meer van voorgesteld.
Eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Indische rijsttafel gegeten en het was heerlijk. Allerlei soorten bakjes werden op tafel gezet. Het was wel aangepast op de Nederlander, niet te scherp. Het is een gezellige tent met een leuke sfeer.
De nagerechten zijn wel duur voor wat je ervoor krijgt. De bediening laat soms steekjes vallen. Tot twee keer werden de drankjes niet volledig gebracht en vervolgens duurde het wel erg lang voordat dit in orde werd gemaakt.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wat een tegenvaller!! Er is iets grondig mis met dit Indisch restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding is zoek. We bestelden een voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht. Nagerecht was een bolletje ijs in een glaasje. Betaalden we 9,50 voor!! Hoofdgerecht was koud en niet smaakvol. Voorgerecht veel te duur en niet lekker. En dan de fles water! Volgens ons was het gewoon kraanwater! Betaalden we 5,00 voor. Nooit meer erheen dus. Het is jammer genoeg allemaal gebakken lucht.
Nieke.rauws .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het was boven verwachting! Heerlijke sfeer, lieve lieve mensen! Ik had gelijk 'een klik' zelf geboren in Indonesie!
Het eten was zalig-rijsttafel voor twee! Wat het lekkerste was? Alles maar ik heb genooooten van de Pisang Goreng!!
We komen zeker terug!!
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Iedereen die in de buurt van Utrecht is zou dit geweldige restaurantje eens moeten bezoeken.

Om te beginnen, oosterse gastvrijheid welke je direct een thuiskomen gevoel geeft. Laat je verrassen op een rijsttafel waarbij echt heel veel lekkers uit de Indische keuken krijgt. De saté is wat ons betreft onovertroffen.

Tot slot, uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Dom S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Nav goede verhalen hebben we zelf besloten om de proef op de som te nemen. We hebben de rijsttafel Anak Depok besteld en het was heerlijk! Geweldig op smaak en zeer divers. De inrichting is uitstekend en de bediening attent. Kortom een echte aanrader voor de liefhebber van goed Indisch eten!
Amicale .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Anak Depok. Echt origineel Indonesisch zoals het hoort. Het was een weerzien, jaren geleden was het voor ons bij Anak Depok een grote teleurstelling maar de nieuwe eigenaar heeft het restaurant weer helemaal op de kaart gezet. Top! De ambiance heeft iets koloniaals, de bediening is heel vriendelijk en de prijzen zijn alleszins normaal. We komen hier zeker terug!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Tsja, nu al een paar keer geweer bij Anak Depok maar het wordt steeds minder. Erg jammer. We hadden vanavond ook nog te maken met een gastvrouw die zo chagrijnig was dat we bijna gingen twijfelen of het aan ons lag. Gênant. Wij kiezen voor een andere de volgende keer.
Maurits S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Afgelopen donderdag met drie personen gegeten bij Anak Depok. ´t Begint eentonig te worden, maar dat moet dan maar: het was voortreffelijk. Een van ons koos voor vegetarisch en dat was lekker en verzorgd. En de saté van geit: echt geroosterd en niet droog.
Fijne vriendelijke bediening. We komen terug en daar willen we best voor omrijden.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Sinds vele jaren hebben mijn vrouw en ik hier weer eens gegeten. We waren erg verrast. De inrichting, de uiterst vriendelijke en zeer professionele ontvangst en bediening maar bovenal het heerlijke eten. We hebben genoten van de rijsttafel Anak Depok. De rijsttafel met de naam van het restaurant geeft je meestal een goed beeld van de kwaliteit. Daar wij wekelijks Indonesich eten, zowel in restaurants als ook ophalen van toko's, zoeken wij altijd voor vaste adressen. Wij wonen in Ermelo, maar in deze omgeving vind je niets op het gebied van Indonesisch eten. Wij hebben deze 45 minuten met de auto er graag voor over om zo heerlijk te kunnen eten. Dit wordt ons vaste restaurant dat is zeker!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Zaterdagavond 12 maart hier, na jaren, een bezoek gebracht aan dit Indonesische restaurant. Zeer gastvrij ontvangen door hun nieuwe medewerker Eddy. Samen de grote rijsttafel genomen welke voorteffelijk smaakte en van een zeer goede kwaliteit, De Nasi Goreng smaakte weer eens zo als die ook in West Java wordt gegeten. Deze rijsttafel bestond uit 21 gerechten en dat is meer dan voldoende en de prijs en kwaliteit verhouding prima in balans. Personeel uitertst vriendelijk en service gericht en zal met de komst met Eddie met zijn ruime ervaring alleen nog maar beter worden. Klein min puntje is dat de ruimte redelijk gehorig is. Gratis parkeren is geen probleem en wij komen hier absoluut weer terug. Echt een aanrader.
KleineNeef .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Wat is het toch een groot genoegen als je met een van de dierbare Neven samen met onze lieve echtgenoten zomaar op een doordeweekse avond zo gezellig en lekker in een uitstekende ambiance met elkaar ergens iets kan eten. Daar rijden wij graag van onder Rotterdam met regelmaat voor om en ook deze avond was weer de goede keuze van restaurant gemaakt. We hebben de grote rijsttafel gekozen met vooraf wat saté kambing en een open loempia met garnalen. Uitstekend, wat zou ik dat graag zo willen kunnen klaarmaken. Ook de rijsttafel was uitstekend, waarbij voor wat mij betreft de smaken alleen best nog wel iets meer uitgesproken zouden mogen zijn. De bediening was plezierig en speelde goed in op onze als altijd goedgehumeurde tafel. De ambiance was goed en completeerde ook deze gezellige avond weer waarbij we heerlijk hebben gegeten en bijna als te doen gebruikelijk 'het licht' uitdeden. Als wij het voor het zeggen hebben dan rijden we er graag weer een keer voor om om hier Indisch te eten, maar misschien rijden we dan ook wel honderd meter door om weer een keer bij Cantina Italia te eten. Ook zeer de moeite waard, lekker en gezellig.
Dinogusto .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
We komen al meer dan twintig jaar bij Anak Depok, in welke periode het bedrijf enkele keren van eigenaar is gewisseld. Wij zijn behoorlijk enthousiast sinds de laatste eigenaarswissel, naar wij menen circa 2 jaar geleden. Klassieke Indonesische keuken op hoog niveau. Excellente bediening door vertrouwde professionele gastvrouwen, passend interieur. In de gerechten proeven we weer passie en aandacht, harmonie tussen de te onderscheiden smaken van de rijk aromatische Indische keuken. Stapje extra voor de gasten is weer terug, je merkt dat bijvoorbeeld aan een smakelijke kleine amuse. Weer helemaal terug op niveau wat ons betreft en dus de omweg meer dan waard! Selamat makan!
Caroline140 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eten was geweldig op smaak. Tijd tussen voor en hoofdgerecht was wat lang, vandaar 'maar' een 7. Bediening was vriendelijk en attent. Wij komen zeker terug.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Afgelopen donderdag daar gegeten. We hadden het gerecht Goreng Depok. Het was super lekker, erg mals vlees met heerlijke smaken en een goede bediening.
Vmkroese .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We werden heel vriendelijk begroet bij binnenkomst. Het eten was heel erg lekker en ook de wijn was uitstekend. De bediening was vlot en niet te snel. We komen zeker terug!
Lucie10 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
De ontvangst was gastvrij, het eten erg lekker en we voelden ons, ondanks het feit dat we er kwamen eten met een AH-korting, niet een paria die afgescheept wordt met een minderwaardig menu, iets wat ons eerder (in een ander restaurant) wel eens overkomen is.