Anak Depok

Dolderseweg 85 3734 BD Den Dolder Nederland Kaart

Over het restaurant Anak Depok

Indonesische keuken vlak naast het spoor

In het hart van Den Dolder vind je Indonesisch restaurant Anak Dèpok. Hier geniet je van authentieke gerechten die de koks met veel liefde en passie bereiden. Maak kennis met de verse kruiden en ingrediënten die deze Indonesische specialiteiten tot een succes maken. Daarnaast is ook de grenzeloze gastvrijheid van het personeel een absolute meerwaarde van het restaurant!

Meer informatie over restaurant Anak Depok

Jouw recensie over het restaurant Anak Depok

Peter M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
heerlijk gerijsttafeld!
RIEn M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke kruidige rijsttafel met voldoende voor iedereen. Prima bediening, kortom het was weer genieten!
Derk Z.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Benieuwd waar ElAntonio het over heeft hieronder. Er is geen Haagse rijsttafel die zich momenteel kan meten met Anak depok. Kwaliteit is al twee jaar beste van Nederland.
Derk Z.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Ben benieuwd waar ElAntonio het dan over heeft in den haag? Ben al bij vele Indonesische restaurants geweest in Nederland maar Anak depok staat sinds twee jaar weer dik bovenaan. Kwaliteit is altijd top en vele malen beter dan de beste Haagse rijsttafels.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Een aanrader voor de fijnproever. Vanaf de amuse t/m het toetje heb ik genoten van de maattijd.
Het ontvangst en de bediening is zeer hartelijk.
ElAntonio D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ontvangst prima en vriendelijk. Leuke tafel aan het raam.
Ze hadden geen rivella en als radler alleen 0.0 lemon van Bavaria. Wel weinig keuze dus voor de BOB in een restaurant met dit prijsnivo,

Twee maal de specialiteit genomen; de rijsttafel Anak Depok.
Alles smaakte prima, met speciale lof voor de sajoer lodeh, de rudjak en de daging rendang. Ook de sateh babi was mooi op smaak
Alles ging schoon op dus voor grote eters is het wat weinig denk ik.
Bediening vrolijk en vlot, al met al een prima ervaring.
Prijs/kwaliteit(hoeveeheid) is wat aan de dure kant.
Ik heb betere rijsttafels gegeten voor die prijs maar daar moet je dan wel helemaal voor naar den Haag. Dus als je de vervoerskosten er af haalt is het,voor de mensen in oost & midden-Nederland, een mooi alternatief voor een Haagse rijsttafel .
Als de prijs/hoeveelheid wijzigt met dezelfde kwaliteit komen we hier zeker vaker.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig eten in een gezellige ambiance! Heel goede bediening en het eten is er heerlijk!! Een aanrader om hier te gaan eten.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De gastvrijheid van de dames in dit Indonesisch restaurant is boven alle lof verheven. Zij zijn gastrvouw in de beste Indonesich-Aziatische traditie. Ontvangst en afscheid waren hartelijk en persoonlijk.Men krijgt de indruk dat geen moeite te veel is. We hebben rijsttafel gegeten en die was verrukkelijk en zeer gevarieerd.
Het team van Anak Depok verdient alle lof.
svijfhuizen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Anak Depok is een prima restaurant met heerlijke gerechten op de kaart.
Helaas begon ons bezoek met een zeer onprettige ervaring : op onze vraag of er een speciale kaart voor de AH - restaurantactie is, kregen wij te horen dat zij dit jaar helemaal niet mee deden met deze actie, ook het tonen door ons van de Reserveringsbevestiging - die wij van IENS SEATMe ontvingen - hielp niets.
Wij vragen ons daarom af hoe zoiets mogelijk omdat wij destijds via de officiële website www.ahrestaurantactie.nl voor dit restaurant geboekt hebben, temeer daar wij bij de ontvangst merkten dat wij wel voor de reservering van een tafel te boek stonden !
Gaarne vernemen van uw organisatie hoe deze fout kon worden gemaakt ?
Desondanks zijn wij toch gebleven en hebben hier verder niet over gediscussieerd, we hebben uitstekend gegeten en de volledige rekening betaald.
cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten, maar niet bijzonder. Smaken een beetje vlak.
Bediening vriendelijk, maar erg gehaast. Na 1 drankje werd niet meer gevraagd of er iets bijgevuld kon worden.
Jammer, ik had me er meer van voorgesteld.
eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Indische rijsttafel gegeten en het was heerlijk. Allerlei soorten bakjes werden op tafel gezet. Het was wel aangepast op de Nederlander, niet te scherp. Het is een gezellige tent met een leuke sfeer.
De nagerechten zijn wel duur voor wat je ervoor krijgt. De bediening laat soms steekjes vallen. Tot twee keer werden de drankjes niet volledig gebracht en vervolgens duurde het wel erg lang voordat dit in orde werd gemaakt.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wat een tegenvaller!! Er is iets grondig mis met dit Indisch restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding is zoek. We bestelden een voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht. Nagerecht was een bolletje ijs in een glaasje. Betaalden we 9,50 voor!! Hoofdgerecht was koud en niet smaakvol. Voorgerecht veel te duur en niet lekker. En dan de fles water! Volgens ons was het gewoon kraanwater! Betaalden we 5,00 voor. Nooit meer erheen dus. Het is jammer genoeg allemaal gebakken lucht.
Nieke R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het was boven verwachting! Heerlijke sfeer, lieve lieve mensen! Ik had gelijk 'een klik' zelf geboren in Indonesie!
Het eten was zalig-rijsttafel voor twee! Wat het lekkerste was? Alles maar ik heb genooooten van de Pisang Goreng!!
We komen zeker terug!!
robboddaert B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Iedereen die in de buurt van Utrecht is zou dit geweldige restaurantje eens moeten bezoeken.

Om te beginnen, oosterse gastvrijheid welke je direct een thuiskomen gevoel geeft. Laat je verrassen op een rijsttafel waarbij echt heel veel lekkers uit de Indische keuken krijgt. De saté is wat ons betreft onovertroffen.

Tot slot, uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Nav goede verhalen hebben we zelf besloten om de proef op de som te nemen. We hebben de rijsttafel Anak Depok besteld en het was heerlijk! Geweldig op smaak en zeer divers. De inrichting is uitstekend en de bediening attent. Kortom een echte aanrader voor de liefhebber van goed Indisch eten!
amicale .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Anak Depok. Echt origineel Indonesisch zoals het hoort. Het was een weerzien, jaren geleden was het voor ons bij Anak Depok een grote teleurstelling maar de nieuwe eigenaar heeft het restaurant weer helemaal op de kaart gezet. Top! De ambiance heeft iets koloniaals, de bediening is heel vriendelijk en de prijzen zijn alleszins normaal. We komen hier zeker terug!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Tsja, nu al een paar keer geweer bij Anak Depok maar het wordt steeds minder. Erg jammer. We hadden vanavond ook nog te maken met een gastvrouw die zo chagrijnig was dat we bijna gingen twijfelen of het aan ons lag. Gênant. Wij kiezen voor een andere de volgende keer.
Maurits S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Afgelopen donderdag met drie personen gegeten bij Anak Depok. ´t Begint eentonig te worden, maar dat moet dan maar: het was voortreffelijk. Een van ons koos voor vegetarisch en dat was lekker en verzorgd. En de saté van geit: echt geroosterd en niet droog.
Fijne vriendelijke bediening. We komen terug en daar willen we best voor omrijden.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Sinds vele jaren hebben mijn vrouw en ik hier weer eens gegeten. We waren erg verrast. De inrichting, de uiterst vriendelijke en zeer professionele ontvangst en bediening maar bovenal het heerlijke eten. We hebben genoten van de rijsttafel Anak Depok. De rijsttafel met de naam van het restaurant geeft je meestal een goed beeld van de kwaliteit. Daar wij wekelijks Indonesich eten, zowel in restaurants als ook ophalen van toko's, zoeken wij altijd voor vaste adressen. Wij wonen in Ermelo, maar in deze omgeving vind je niets op het gebied van Indonesisch eten. Wij hebben deze 45 minuten met de auto er graag voor over om zo heerlijk te kunnen eten. Dit wordt ons vaste restaurant dat is zeker!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Zaterdagavond 12 maart hier, na jaren, een bezoek gebracht aan dit Indonesische restaurant. Zeer gastvrij ontvangen door hun nieuwe medewerker Eddy. Samen de grote rijsttafel genomen welke voorteffelijk smaakte en van een zeer goede kwaliteit, De Nasi Goreng smaakte weer eens zo als die ook in West Java wordt gegeten. Deze rijsttafel bestond uit 21 gerechten en dat is meer dan voldoende en de prijs en kwaliteit verhouding prima in balans. Personeel uitertst vriendelijk en service gericht en zal met de komst met Eddie met zijn ruime ervaring alleen nog maar beter worden. Klein min puntje is dat de ruimte redelijk gehorig is. Gratis parkeren is geen probleem en wij komen hier absoluut weer terug. Echt een aanrader.