Anafora Parkrestaurant

Uilenboslaan 1 3451 GB Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Anafora Parkrestaurant

Dineren in het mooiste park van Nederland

Anafora ligt op een unieke locatie in het Maximapark, een prachtig en waterrijk park. Het restaurant is gebaseerd op een schetsontwerp van de wereldberoemde architect Pierre Cuypers uit 1896, bekend van het Rijksmuseum en Kasteel de Haar. Ook de all day menukaart staat vol met bijzondere gerechten. Geniet van (h)eerlijke gerechten die worden bereid met pure producten uit de omgeving. Bestel hier een mooi glas wijn en geniet van de lekkerste wereldgerechten, die uitermate geschikt zijn om in gezelschap met elkaar te delen. Kom proeven, kom genieten!

Kom je met de auto? Gebruik dan het navigatie-adres: Utrechtseweg 4 te Vleuten. Je arriveert dan op de parkeerplaats van het Máximapark. Vanaf daar is het 400 meter lopen.

Halve fles mineraalwater

jhmwarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
caroberg68 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH aktie. Leuke kennismaking met dit restaurant waar we zeker terug komen om ook een het prachtige zomerterras uit te proberen.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Sfeervol ingericht. Attent personeel. Ik kreeg lift aangeboden naar parkeerplaats (ben hoogzwanger). Restaurant is geschikt voor kleine kinderen (magnetron, speelhoek, kinderstoelen).
Gottfrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goed eten voor een goede prijs. Service was uitstekend, snelle en heldere bediening. Alleen de popmuziek stond m.i. wat te hard, terwijl die bedoeld is als achtergrondmuziek. (Waarom toch altijd muziek draaien? Stilte en goede gesprekken kunnen ook heel mooi zijn.) Zoiets vind ik geen goede verwelkoming van je gasten en geeft een snackbar-uitstraling. Jammer. Klein minpuntje voor een verder prima restaurant.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was prima, maar niet alles komt overeen met wat op de kaart staat. Bijvoorbeeld geitenkaas in bladerdeeg wat dan in een bakje van heel ander deeg wordt geserveerd. Inrichting vind ik rommelig, te veel stijlen door elkaar. Bediening heel vriendelijk!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
23 december 2016 was een top avond. Ik kreeg een verrassingsfeestje omdat ik 50 werd. Top locatie om hier een feest te houden. Het werd helemaal afgehuurd. Houtvuurtje aan. Grote Kerstboom, gezellige entourage, leuk versierd, zeer goede afwisselende hapjes op etagères geserveerd en warme, niet standaard, hapjes. Al naar gelang men wil.
Bediening was goed, persoonlijk, niks was te veel.
Mogelijkheid met golf-karretjes vanaf parkeerplaats naar deze leuke bestemming.
Je werd aan het eind van de avond ook niet weg gekeken.
Lekker kunnen dansen daar, door geregelde DJ.
Dussss....een topavond op deze locatie met prettig personeel!
Christi M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De ontvangst was heel gastvrij, het eten was echt heerlijk. Het recept van de linzensoep wil ik wel hebben! Diverse keren werd gevraagd of alles naar wens was, heel attent. Leuke locatie, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, heel relaxt. Zeker een aanrader om eens heen te gaan, en wij komen zeker nog terug!
Mo B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijke en snelle bediening. Eenvoudige kaart voor de restaurantactie. Eten was lekker, maar lag wat zwaar op de maag. Ander ijs bij het dessert dan op de kaart stond, zonder uitleg vonden wij vreemd. Bij navraag bleek het ijs op en kwam er een excuus. Netjes.
Marloes G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik zoals altijd heerlijk gegeten bij anaflora ik ben heel erg tevreden over de goede service en kwaliteit van het eten en als vegetariër heb je hier ook heerlijke gerechten.
Mijn complimenten voor de kok en ook voor het Anaflora team ze doen hun werk met veel passie en zijn hartelijk en klantvriendelijk. Ik kom zeker snel weer bij jullie eten! Vriendelijke groet, marloes
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het eten was lekker en ook het kindermenu voor onze dochter van twee jaar werd gewaardeerd. Ook een kleine speelhoek voor kinderen. Prima
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wederom super leuker gegeten, Bediening was erg gastvrij en na afloop nog met de golfkar naar parkeerterrein gebracht wat een topservice!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goed gegeten. Vriendelijke bediening. En super service is de haal en breng service van en naar je auto. Top

Ga zeker nog een keer.
Joyce van E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Na een succesvolle LintloopMAX hebben we genoten van een heerlijk diner! De steak was mals, de tonijn vers, en jammie.....wat een lekker toetje, de bediening was zeer gastvrij en vriendelijk. Ze wilden ons zelfs naar de parkeerplek rijden!! De locatie is prachtig!!
Dank jullie wel namens het Lintloopteam.
bourgondisch2 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
gisteren met 4 personen erg lekker gegeten, we hadden een 3 gangen diner, zowel het voor-, hoofd- als het nagerecht zijn heel verrassend. Als je van vis houdt, de tonijn is geweldig en wordt mooi gepresenteerd, maar ook de Black burger XL gaf een wauw gevoel, de bediening ging vlot, alles kwam tegelijk, bovendien hoefden we niet terug te lopen maar werden naar de parkeerplaats gebracht, kortom voor herhaling vatbaar.
Ln V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
vriendelijke bediening, heerlijk gegeten
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen zondagmiddag waren we met het gezin bij Anafora.
We werden vriendelijk ontvangen bij binnenkomt en kregen de keuze uit een aantal plekken waar we mochten zitten.
We kregen vlot ons drankje en gaven onze keuze door wat we wilden eten.
Ondanks dat er een grote groep zat kregen we snel ons eten
Bediening is er vrolijk en vriendelijk en het eten smaakte super
We hebben een hele leuke middag gehad bij Anafora en komen zeker snel terug en we zijn het niet eens met de negatieve recensies !!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet. Na 15 gewacht te hebben, ben ik naar de bar gelopen en gevraagd of wij misschien al een drankje mochten bestellen.....Kregen gelijk de kaart om te bestellen. Niet alleen begon het bij ons verkeerd, tafel achter ons waren ze het voorgerecht vergeten kwamen direct met het hoofdgerecht, tafel naast ons nagerecht vergeten..het tweede drankje wat we hadden besteld kwam niet wat we besteld hadden. met klap op de vuurpijl kregen we ook nog eens een rekening van een verkeerde tafel.....Het eten was redelijk tot goed jammer van de rest......ons zie je er niet meer
Tiny G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellig restaurant, heerlijk eten, goede bediening....leuke locatie in de zomer, we gaan ook in de herfst en in de winter genieten.... echt een aanrader!
Annie125 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goede vlotte en snelle bediening.
Heerlijk broodje tonijnsalade gegeten. Erg lekker goede combinatie met de sperziebonen. Mooie locatie zo aan het water. Kindvriendelijk. Kom zeker nog een keer terug.