Anafora Parkrestaurant

Uilenboslaan 1 3451 GB Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Anafora Parkrestaurant

Dineren in het mooiste park van Nederland

Anafora ligt op een unieke locatie in het Maximapark, een prachtig en waterrijk park. Het restaurant is gebaseerd op een schetsontwerp van de wereldberoemde architect Pierre Cuypers uit 1896, bekend van het Rijksmuseum en Kasteel de Haar. Ook de all day menukaart staat vol met bijzondere gerechten. Geniet van (h)eerlijke gerechten die worden bereid met pure producten uit de omgeving. Bestel hier een mooi glas wijn en geniet van de lekkerste wereldgerechten, die uitermate geschikt zijn om in gezelschap met elkaar te delen. Kom proeven, kom genieten!

Kom je met de auto? Gebruik dan het navigatie-adres: Utrechtseweg 4 te Vleuten. Je arriveert dan op de parkeerplaats van het Máximapark. Vanaf daar is het 400 meter lopen.

Halve fles mineraalwater

janbuitendijk .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
klaasijkema1 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zondagmiddag, na een lange fietstocht, heerlijk uitgerust op het terras van Anafora. Het was druk, maar de bediening was vlot. De bedrijfsleider had tijd voor een gezellig praatje, er was een vrolijke sfeer.
Ciska L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooi en gezellig Restaurant in een prachtig park. Heerlijk in de zon in de loungebank gezeten. De eigenaar en het bedienend personeel zijn zeer vriendelijk. De bediening ging vlot en we hebben erg lekker gegeten! Ook voor de kinderen is er genoeg keuze. We komen hier graag (met of zonder kinderen).
Jurgen K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
mooie locatie, heerlijk op het terras de hele middag in de zon gezeten. Prima, vlotte bediening, Werden ook niet van het terras afgekeken omdat we er al zo lang zaten
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ik kom er regelmatig en ben meestal tevreden al is de bediening bij volle bezetting niet optimaal.
Gisteren viel mijn salade moestuin erg tegen. Venkel, bleekselderij en noten ontbraken en in plaats daarvan had ik wat zaden en een stukje courgette. Zonder bericht vind ik het erg slordig om de klant iets totaal anders voor te schotelen. Smaakte prima, maar niet wat ik had besteld.
Janita G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Bagels waren erg droog, ingrediënt ontbrak, friet was nog rauw en toen de friet opnieuw gebakken werd hebben we zonder bord de burger moeten eten. Restaurant en toilet was vies. Service was voor de rest prima.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Leuke plek, naast prachtige speeltuin! Ideaal lunch-, of borrelplekje met kinderen. Vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Steven G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten is echt bovengemiddeld, tapbieren alleen niet constant van kwaliteit.

Binnen is het mooi maar door de speeltuin vaak vies.

De bediening is altijd traag. Minimaal 20 minuten voordat je iets te drinken hebt is regel en geen uitzondering.

Ieder jaar proberen we het weer, vooral vanwege de plek, maar eigenlijk is het elke keer weer een teleurstelling.
Jolien W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten bij Anafora. Het eten was goed en de bediening was netjes en snel, onze complimenten!
InkieB .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke en snelle bediening, waarbij er telkens gevraagd werd of je al toe was aan het volgende gerecht, echt een aanrader. We komen beslist weer
Stascha D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was naar verhouding vrij prijzig en kwalitatief niet zo goed. Pluspuntje van het restaurant is de ligging, mooi in het park
avlierden1976 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten en er werd goed rekening gehouden met de voedselallergie van mijn partner. We zaten alleen in de serre en deze was niet zo knus en lekker warm als de andere zijde van de zaak!
jhmwarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Alles was heerlijk!
Smaak voortreffelijk .
Wij gaan zeker terug overdag om de lunch te proberen en van de park te genieten.
caroberg68 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH aktie. Leuke kennismaking met dit restaurant waar we zeker terug komen om ook een het prachtige zomerterras uit te proberen.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Sfeervol ingericht. Attent personeel. Ik kreeg lift aangeboden naar parkeerplaats (ben hoogzwanger). Restaurant is geschikt voor kleine kinderen (magnetron, speelhoek, kinderstoelen).
Gottfrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goed eten voor een goede prijs. Service was uitstekend, snelle en heldere bediening. Alleen de popmuziek stond m.i. wat te hard, terwijl die bedoeld is als achtergrondmuziek. (Waarom toch altijd muziek draaien? Stilte en goede gesprekken kunnen ook heel mooi zijn.) Zoiets vind ik geen goede verwelkoming van je gasten en geeft een snackbar-uitstraling. Jammer. Klein minpuntje voor een verder prima restaurant.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was prima, maar niet alles komt overeen met wat op de kaart staat. Bijvoorbeeld geitenkaas in bladerdeeg wat dan in een bakje van heel ander deeg wordt geserveerd. Inrichting vind ik rommelig, te veel stijlen door elkaar. Bediening heel vriendelijk!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
23 december 2016 was een top avond. Ik kreeg een verrassingsfeestje omdat ik 50 werd. Top locatie om hier een feest te houden. Het werd helemaal afgehuurd. Houtvuurtje aan. Grote Kerstboom, gezellige entourage, leuk versierd, zeer goede afwisselende hapjes op etagères geserveerd en warme, niet standaard, hapjes. Al naar gelang men wil.
Bediening was goed, persoonlijk, niks was te veel.
Mogelijkheid met golf-karretjes vanaf parkeerplaats naar deze leuke bestemming.
Je werd aan het eind van de avond ook niet weg gekeken.
Lekker kunnen dansen daar, door geregelde DJ.
Dussss....een topavond op deze locatie met prettig personeel!
Christi M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De ontvangst was heel gastvrij, het eten was echt heerlijk. Het recept van de linzensoep wil ik wel hebben! Diverse keren werd gevraagd of alles naar wens was, heel attent. Leuke locatie, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, heel relaxt. Zeker een aanrader om eens heen te gaan, en wij komen zeker nog terug!