An Fong

31-402042454

Meer informatie over restaurant An Fong

Liezzz .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Enorm slechte sushi!!! Je kan dit gewoon geen sushi noemen... :-( We zijn na de eerste ronde vertrokken en hebben geen gebruik meer gemaakt van de all you can eat formule. Na beklag gedaan te hebben moesten we de bestelde sushi alsnog afrekenen (bijna 40,- euro!) omdat deze al geserveerd was. Nu kon het eigen personeel er niet meer van eten???!!! GATVER!! De warme gerechten hebben we dus niet meer uit durven proberen. Voor ons nooit meer naar dit restaurant!!
De vrouwelijke manager vond dat wij gewoon een slechte smaak hadden... de vaste klanten vonden t wel lekker volgens haar. Toch opvallend dat er maar twee tafels in het restaurant bezet waren.... helaas kan je hier niet minder dan 1 ster geven want ze zijn zeker min 10 sterren waard!!
Tines2 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Meerdere malen erg lekker gegeten. Ideaal om met een groep te eten. Je kunt de tafel 5 keer vol laten zetten met kleine gerechtjes naar keuze, waardoor iedereen weg kan pakken waar hij zin in heeft. Als afsluiter gebakken banaan is traditie geworden.
Dessertbuffet is een beetje een triest hoekje. Het schepijs heeft meestal klontjes. De bediening is vriendelijk. Inrichting is wat gedateerd.
Marcel-nicole .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Maanden geleden hebben we hier gegeten, omdat we ergens anders een keer sushi wilden eten. Dat viel vies tegen. Zeewier was niet krokant maar zacht en nat waardoor de handrollen en de kleine sushi's niet te eten waren. Alles smaakte hetzelfde totaal geen variatie. De bediening daar kon geen lachje vanaf totdat we de rekening wilde betalen toen kon er een glimlach vanaf. Slechte sushirestaurant waar wij ooit gegeten hebben.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
We hebben besteld om te bezorgen geen vriendelijk personeel aan de telefoon. 3 kwartier te laat bezorgd en koud voor ons nooit meer