Amuzee

• ...

Meer informatie over restaurant Amuzee

Martin J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Zojuist heerlijk met z'n 4en gegeten. Vooraf garnalen kroketjes, knoflook gamba's. Hoofdgerecht Tournedos( was boterzacht!) en spareribs. We hadden tevens een fles Brazilian Soul huiswijn. Top bediening!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Prima gegeten. We waren met 6 personen. Verschillende gerechten genomen. Allemaal prima van kwaliteit en ruim voldoende. Eigenaar bediende zelf. Het is nu buiten het seizoen en dus rustig. Erg gelachen met hem en prima service. Mede door hem een erg leuke avond geworden. Wij komen zeker terug.
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Heerlijke mosselen, en voor mn man een steak die precies a point was, zelden had hij een beef die zo goed gebakken was. De locatie zelf zou ons niet naar binnen hebben getrokken, het was dat we getipt waren. Ook wij kunnen iedereen dit restaurant en zeker de kok aanraden.