Amused Food & Wine

Gedempte Haven 1 7772 Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Amused Food & Wine

In dit restaurant staan gerechten gemaakt van eerlijke en lokale producten op het menu. Culinair genieten waarbij smaak altijd voorop staat zonder afbreuk te doen aan kwaliteit. Alles is hier huisgemaakt en vooral vers. Gelegen aan de prachtige Vecht en helemaal ingericht om het de gasten naar hun zin te maken. Laat je verrassen door de creativiteit en de perfectie van de kok. Lekker eten in een sfeervolle ambiance.

Meer informatie over restaurant Amused Food & Wine

Amused ligt op 8 minuten lopen vanaf NS-station Hardenberg
  • : Parkeren kan in de naastgelegen parkeergarage "Centrum-Theater"

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Amused Food & Wine

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Mooie lokatie aan de jachthaven en zeer smaakvol ingericht. Voortreffelijke bediening en een geweldige keuken.
Vernieuwend en garaffineerd
Annick V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooi gelegen nieuw restaurant, dat zeer professioneel gerund wordt. Zeer verrassende menukaarten, voor zowel de lunch als het diner. Kwaliteit was een Michelin ster waard. Ook goede wijnkaart en lekkere huiswijnen. Zeer vriendelijke bediening. Bij mooi weer is het terras, dat aan het water ligt, eveneens de moeite waard om daar te lunchen of te dineren. Wij wensen de eigenaren veel succes toe. Kwaliteit en originaliteit loont zeker!
Thijmen D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Super lekker eten en heerlijke amuses en wijn
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten
Maike S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten bij Amused is een feestje!
Alle gerechten waren verrassend en heel erg lekker, met mooie bijpassende wijnen. Een echte aanrader!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Amuse, we werden culinair verwend: perfecte combinaties van smaken, diversiteit aan ingrediënten waarvan we bij elk gerecht vakkundig geïnformeerd werden door de bediening, die overigens professioneel en vriendelijk was. Enkele verrassende elementen die de amuses vergezelden, zoals water gieten op droog ijs, waardoor een soort van mist ontstaat.
Een creatieve kok die goed weet waar hij mee bezig is.
Leuke servies van Pascale Naessens ook.
Bij gelegenheid komen we absoluut zeker en graag terug.m
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg goed eten! Super vriendelijk en goed personeel.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Als een schilderijtje ziet het eten op je bord bij Amused food and wine eruit. WIJ hebben er heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Het eten is van hoog niveau...op weg naar een ster? Wel was het jammer toen de buitendeur dicht ging de temperatuur binnen snel opliep.
Anielka Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben genoten van de mooie gerechten en de heerlijke smaken.
paul W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gewoon top restaurant, culinair, mooie smaken en meer dan genoeg.
Marjorie H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verrassend menu. Ook sfeervol ingericht. Een echte aanrader!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk...genieten vlak aan het water. Mooie wijnen en dito gerechten. Smaakvolle inrichting met natuurlijke tinten. Goed nagedacht over de afwerking. Komen snel weer terug.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit nieuwe restaurant. We konden buiten zitten hoewel binnen geen straf geweest zou zijn. Het is prachtig ingericht. Deze avond hadden we een mooi uitzicht over de Vecht. Het eten was super en de bediening was ook geweldig. Kortom een echte aanrader!
biancakleinwoolthuis .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een stijkvolle en zeker toegankelijke ambiance. Gastvrij personeel die bij ieder gerecht je uitleggen welke streekproducten er voor je bereid zijn op prachtig opgemaakte borden. De combinaties van smaken zijn onbeschrijfelijk en een genot. Hier word je echt verwend en geniet je van je avond uit. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!