Amused Food & Wine

Gedempte Haven 1 7772 Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Amused Food & Wine

In dit restaurant staan gerechten gemaakt van eerlijke en lokale producten op het menu. Culinair genieten waarbij smaak altijd voorop staat zonder afbreuk te doen aan kwaliteit. Alles is hier huisgemaakt en vooral vers. Gelegen aan de prachtige Vecht en helemaal ingericht om het de gasten naar hun zin te maken. Laat je verrassen door de creativiteit en de perfectie van de kok. Lekker eten in een sfeervolle ambiance.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amused Food & Wine

Amused ligt op 8 minuten lopen vanaf NS-station Hardenberg
  • : Parkeren kan in de naastgelegen parkeergarage "Centrum-Theater"

Maandag en dinsdag gesloten

Heerlijk eten lekkere wijn
goed en vriendelijk personeel
Renate P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Superleuk lekkere en gezellige avond gehad????
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Onverwachts in dit restaurant gegeten. Wat een topklasse! Zeer verrassende gerechten en uiterst smaakvol! Verdient zeker een Michelin ster!
Dirk-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben een heerlijk verrassingsmenu gehad.
Echt een aanrader!
D.B. H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Geniaal 3gangen 10 amuses wat n smaak ervaringen ???????? service en bediening ook echt onderscheidend voor Hardenbergse begrippen???????????????? ????
gerard B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Geen aanmerkingen.Plezierige bediening en uitstekende 3gangen diner van de chef met tussen door telkens iets lekkers.Goede bijpassende wijnen en goede espresso na.Binnenkort nog maar een keer proberen
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Amused food in Hardenberg! Lekkere verrassende gerechten met heerlijke wijnen erbij. Erg vriendelijke bediening!
We komen hier graag weer terug!
HenkdeRuiter .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
In 1 woord geweldig en ik heb al zo hier en daar gegeten, mooie borden, goede kwaliteit van de gebruikte producten. Een echte aanrader.
Joy D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wat een geweldige avond hebben we hier meegemaakt: eten op sterniveau. Zoveel smaakjes in een schilderijtje op je bord, echt genieten. Wij hadden een 5 gangen menu keuze van de chef , waarbij alles aan bod kwam: vis, vlees, kaas, zoet. Bijpassende wijnen maakt de beleving af. restaurant heeft ca. 45 plaatsen - praktisch vol op deze avond- en er lopen twee gastheren en een gastvrouw in de bediening die alles uitstekend in de gaten houden en de prachtig opgemaakte borden met heerlijkheden uitgebreid toelichten, zodat je goed weet wat je eet. Gastvrije binnenkomer: mooie karaf met ijswater wordt gebracht en deze staat niet op de rekening.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ik ben samen met mijn partner uit eten gegaan bij Amused Food & Wine. Jammer genoeg drinken we beide geen wijn, want hierover hadden we al goede verhalen gehoord. De bieren komen uit de streek en smaken ook erg goed bij de fantastische gerechten van Amused. We hebben genoten van vijf gangen, stuk voor stuk bijzonder smaakvol en prachtig opgemaakt. Echte kunstwerkjes, zowel voor het ook als voor de tong. Vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg smakelijk. Mooie opmaak. Vriendelijk.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Genoten!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weinig sfeervol, slechte akoestiek,
Jammer van de nep waxine lichtjes.
Jammer dat u het decor niet zo goed vond, Het was inderdaad wat rumoerig die avond. Wel nog bedankt voor de waardering van de keuken en de ontvangst.
George T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Komend vanuit Amsterdam is deze parel een zeer aangename verrassing. Aardig en bekwaam personeel en heerlijk eten. Mensen die het Pieterpad lopen mogen dit zeker niet overslaan !!!
frans V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een aanwinst voor Hardenberg! Vanaf de beginamuse tot aan het dessert wordt je hier in de watten gelegd en daarom komen wij zeker terug bij Amused.
Bedankt voor uw waardering. Blije gezichten zijn een grote motivatie voor ons hele team.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Mooie lokatie aan de jachthaven en zeer smaakvol ingericht. Voortreffelijke bediening en een geweldige keuken.
Vernieuwend en garaffineerd
Bedankt voor de mooie woorden. Graag tot een volgende keer!
Annick V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooi gelegen nieuw restaurant, dat zeer professioneel gerund wordt. Zeer verrassende menukaarten, voor zowel de lunch als het diner. Kwaliteit was een Michelin ster waard. Ook goede wijnkaart en lekkere huiswijnen. Zeer vriendelijke bediening. Bij mooi weer is het terras, dat aan het water ligt, eveneens de moeite waard om daar te lunchen of te dineren. Wij wensen de eigenaren veel succes toe. Kwaliteit en originaliteit loont zeker!
Thijmen D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Super lekker eten en heerlijke amuses en wijn
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten
Maike S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten bij Amused is een feestje!
Alle gerechten waren verrassend en heel erg lekker, met mooie bijpassende wijnen. Een echte aanrader!