Amused Food & Wine

Gedempte Haven 1 7772 Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Amused Food & Wine

In dit restaurant staan gerechten gemaakt van eerlijke en lokale producten op het menu. Culinair genieten waarbij smaak altijd voorop staat zonder afbreuk te doen aan kwaliteit. Alles is hier huisgemaakt en vooral vers. Gelegen aan de prachtige Vecht en helemaal ingericht om het de gasten naar hun zin te maken. Laat je verrassen door de creativiteit en de perfectie van de kok. Lekker eten in een sfeervolle ambiance.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amused Food & Wine

Amused ligt op 8 minuten lopen vanaf NS-station Hardenberg
  • : Parkeren kan in de naastgelegen parkeergarage "Centrum-Theater"

Maandag en dinsdag gesloten

gerard B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Tonny W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Niet alleen mooi, maar okk nog buitengewoon smaakvol
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Creatieve kok(s) , wat zij de klanten voorschotelen is voortreffelijk Een op een hele mooie lokatie.
Een echte aanrader !
J.H. M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
20 april 2018
Door onze vrienden Koos en Ina uitgenodigd voor een etentje bij Amused Food en Wine in Hardenberg. Alleen de ontvangst al was al heel hartelijk. Naast een prachtige ambiance met uitzicht over de Vecht bleek het heel goed toeven in dit sedert een jaar geleden geopende restaurant. Normaliter ben je in een uurtje of twee wel uitgegeten maar dat pakte toch even iets anders uit. Het eerste gerechtje stond om half acht op tafel en het laatste om elf uur. Ofte wel een avondvullend programma. Een keur aan smakelijke verrassingen werd ons in die tijd geserveerd. Bij elk gerecht werd er tekst en uitleg gegeven over de gebruikte ingrediënten. Wat de kroon spande was wel de wijze waarop de asperges werden geserveerd: in een metalen emmer die, zoals het leek, gevuld was met aarde met de kopjes van de asperges erboven. Super lekker. Chapeau aan het personeel en absolute hulde aan de kok.
Echt een aanrader.
Peggy en Jan Herm
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
WAUW!
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Last minute reservering en aangenaam verrast. Prima restaurant. Goed eten, mooie wijnen, aangename bediening. Jammer dat 't erg rustig was. Hoop voor de uitbater op meer gasten; restaurant verdient 't
B. V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gastvrij , goede uitleg van gerechten. Culinaire kunstwerkjes. Groente in de hoofdrol - mag zelfs nog meer- een goede ontwikkeling. Heerlijk gegeten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Op een zonnige, maar koude dag, een warme persoonlijke ontvangst. Prachtig eten in een rustig tempo dat ruimte laat om er echt van te genieten en toch ook tijd te hebben om met elkaar te praten. Het geheim zit in de serie verrassende amuses waarmee direct begonnen wordt als een doorlopende verbinding tussen de gekozen gerechten. Het restaurant is licht en helder, ruimte tussen de tafels, allen met geweldig uitzicht op de Vecht.
Sylvi L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten lekkere wijn
goed en vriendelijk personeel
Renate P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Superleuk lekkere en gezellige avond gehad????
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Onverwachts in dit restaurant gegeten. Wat een topklasse! Zeer verrassende gerechten en uiterst smaakvol! Verdient zeker een Michelin ster!
Dirk-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben een heerlijk verrassingsmenu gehad.
Echt een aanrader!
D.B. H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Geniaal 3gangen 10 amuses wat n smaak ervaringen ???????? service en bediening ook echt onderscheidend voor Hardenbergse begrippen???????????????? ????
gerard B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Geen aanmerkingen.Plezierige bediening en uitstekende 3gangen diner van de chef met tussen door telkens iets lekkers.Goede bijpassende wijnen en goede espresso na.Binnenkort nog maar een keer proberen
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Amused food in Hardenberg! Lekkere verrassende gerechten met heerlijke wijnen erbij. Erg vriendelijke bediening!
We komen hier graag weer terug!
HenkdeRuiter .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
In 1 woord geweldig en ik heb al zo hier en daar gegeten, mooie borden, goede kwaliteit van de gebruikte producten. Een echte aanrader.
Joy D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wat een geweldige avond hebben we hier meegemaakt: eten op sterniveau. Zoveel smaakjes in een schilderijtje op je bord, echt genieten. Wij hadden een 5 gangen menu keuze van de chef , waarbij alles aan bod kwam: vis, vlees, kaas, zoet. Bijpassende wijnen maakt de beleving af. restaurant heeft ca. 45 plaatsen - praktisch vol op deze avond- en er lopen twee gastheren en een gastvrouw in de bediening die alles uitstekend in de gaten houden en de prachtig opgemaakte borden met heerlijkheden uitgebreid toelichten, zodat je goed weet wat je eet. Gastvrije binnenkomer: mooie karaf met ijswater wordt gebracht en deze staat niet op de rekening.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ik ben samen met mijn partner uit eten gegaan bij Amused Food & Wine. Jammer genoeg drinken we beide geen wijn, want hierover hadden we al goede verhalen gehoord. De bieren komen uit de streek en smaken ook erg goed bij de fantastische gerechten van Amused. We hebben genoten van vijf gangen, stuk voor stuk bijzonder smaakvol en prachtig opgemaakt. Echte kunstwerkjes, zowel voor het ook als voor de tong. Vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg smakelijk. Mooie opmaak. Vriendelijk.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017