Amused Food & Wine

Gedempte Haven 1 7772 Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Amused Food & Wine

In dit restaurant staan gerechten gemaakt van eerlijke en lokale producten op het menu. Culinair genieten waarbij smaak altijd voorop staat zonder afbreuk te doen aan kwaliteit. Alles is hier huisgemaakt en vooral vers. Gelegen aan de prachtige Vecht en helemaal ingericht om het de gasten naar hun zin te maken. Laat je verrassen door de creativiteit en de perfectie van de kok. Lekker eten in een sfeervolle ambiance.

Meer informatie over restaurant Amused Food & Wine

Amused ligt op 8 minuten lopen vanaf NS-station Hardenberg
  • : Parkeren kan in de naastgelegen parkeergarage "Centrum-Theater"

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Amused Food & Wine

HenkdeRuiter .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
In 1 woord geweldig en ik heb al zo hier en daar gegeten, mooie borden, goede kwaliteit van de gebruikte producten. Een echte aanrader.
Joy D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wat een geweldige avond hebben we hier meegemaakt: eten op sterniveau. Zoveel smaakjes in een schilderijtje op je bord, echt genieten. Wij hadden een 5 gangen menu keuze van de chef , waarbij alles aan bod kwam: vis, vlees, kaas, zoet. Bijpassende wijnen maakt de beleving af. restaurant heeft ca. 45 plaatsen - praktisch vol op deze avond- en er lopen twee gastheren en een gastvrouw in de bediening die alles uitstekend in de gaten houden en de prachtig opgemaakte borden met heerlijkheden uitgebreid toelichten, zodat je goed weet wat je eet. Gastvrije binnenkomer: mooie karaf met ijswater wordt gebracht en deze staat niet op de rekening.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg smakelijk. Mooie opmaak. Vriendelijk.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Genoten!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weinig sfeervol, slechte akoestiek,
Jammer van de nep waxine lichtjes.
Jammer dat u het decor niet zo goed vond, Het was inderdaad wat rumoerig die avond. Wel nog bedankt voor de waardering van de keuken en de ontvangst.
George T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Komend vanuit Amsterdam is deze parel een zeer aangename verrassing. Aardig en bekwaam personeel en heerlijk eten. Mensen die het Pieterpad lopen mogen dit zeker niet overslaan !!!
frans V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een aanwinst voor Hardenberg! Vanaf de beginamuse tot aan het dessert wordt je hier in de watten gelegd en daarom komen wij zeker terug bij Amused.
Bedankt voor uw waardering. Blije gezichten zijn een grote motivatie voor ons hele team.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Mooie lokatie aan de jachthaven en zeer smaakvol ingericht. Voortreffelijke bediening en een geweldige keuken.
Vernieuwend en garaffineerd
Bedankt voor de mooie woorden. Graag tot een volgende keer!
Annick V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooi gelegen nieuw restaurant, dat zeer professioneel gerund wordt. Zeer verrassende menukaarten, voor zowel de lunch als het diner. Kwaliteit was een Michelin ster waard. Ook goede wijnkaart en lekkere huiswijnen. Zeer vriendelijke bediening. Bij mooi weer is het terras, dat aan het water ligt, eveneens de moeite waard om daar te lunchen of te dineren. Wij wensen de eigenaren veel succes toe. Kwaliteit en originaliteit loont zeker!
Thijmen D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Super lekker eten en heerlijke amuses en wijn
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten
Maike S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten bij Amused is een feestje!
Alle gerechten waren verrassend en heel erg lekker, met mooie bijpassende wijnen. Een echte aanrader!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Amuse, we werden culinair verwend: perfecte combinaties van smaken, diversiteit aan ingrediënten waarvan we bij elk gerecht vakkundig geïnformeerd werden door de bediening, die overigens professioneel en vriendelijk was. Enkele verrassende elementen die de amuses vergezelden, zoals water gieten op droog ijs, waardoor een soort van mist ontstaat.
Een creatieve kok die goed weet waar hij mee bezig is.
Leuke servies van Pascale Naessens ook.
Bij gelegenheid komen we absoluut zeker en graag terug.m
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg goed eten! Super vriendelijk en goed personeel.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Als een schilderijtje ziet het eten op je bord bij Amused food and wine eruit. WIJ hebben er heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Het eten is van hoog niveau...op weg naar een ster? Wel was het jammer toen de buitendeur dicht ging de temperatuur binnen snel opliep.
Anielka Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben genoten van de mooie gerechten en de heerlijke smaken.
paul W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gewoon top restaurant, culinair, mooie smaken en meer dan genoeg.
Marjorie H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verrassend menu. Ook sfeervol ingericht. Een echte aanrader!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk...genieten vlak aan het water. Mooie wijnen en dito gerechten. Smaakvolle inrichting met natuurlijke tinten. Goed nagedacht over de afwerking. Komen snel weer terug.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit nieuwe restaurant. We konden buiten zitten hoewel binnen geen straf geweest zou zijn. Het is prachtig ingericht. Deze avond hadden we een mooi uitzicht over de Vecht. Het eten was super en de bediening was ook geweldig. Kortom een echte aanrader!