Over het restaurant Amuse

Kom helemaal tot rust

Wanneer je even helemaal tot rust wil komen, dan moet je zeker een bezoekje brengen aan brasserie A-Muse.
Brasserie A-Muse is gelegen in een heel mooie locatie, meer bepaald op het vernieuwde Spuiplein in Breskens. Je kan er volop genieten van de prachtige omgeving, want je kunt er plaatsnemen op het mooie terras.
Als je graag heel wat keuze hebt in een restaurant, dan zit je zeker goed bij A-Muse. Het restaurant heeft traditionele gerechten uit de Nederlandse keuken, maar je vindt ook heel wat internationale gerechten terug. Kortom, je krijgt gegarandeerd een onvergetelijke ervaring in dit restaurantje.

Meer informatie over restaurant Amuse

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 21:00
Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Amuse

Anky T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een geweldig team personeel Een super kok in de keuken. En aan al je wensen wordt voldaan. Zelfs ik met een gastric by pass kan mijn websen kenbaar geven.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben lekker gegeten.
Alles was van goede kwaliteit en de bediening was vriendelijk en vlot.
Een plaats om terug te keren en aan te raden aan vrienden.
Nathalie C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
In dit leuk restaurant kan je overheerlijk dineren. De gerechten zijn zeeer lekker en mooi gepresenteerd en supervers. Je wordt er van harte ontvangen. Ook de selectie wijnen zijn met zorg uitgekozen. Voor ons reeds de 3de lkeer gaan eten en de kwaliteit blijft zeer hoostaand. Kortom allen daarheen!!!
Tine C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten, goede service. Zeker een aanrader!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Op basis van de recensies hier gegeten maar helaas viel t tegen.
De bediening was vriendelijk maar lette niet echt goed op.
Het eten was niet bijzonder, de vissalade erg zout en het gefrituurde eten te vet (en het frituurvet leek oud).
Jammer we hadden ons er meer van voorgesteld op basis van de recensies.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Resevering via internet gedaan was helaas niet goed door gekomen
Eten was erg lekker !
1 tafeltje was wat remoerig ivm drank .
Patrice Q.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Na enkele keren voor een etentje als koppel waren wij er gisteren met de familie . De reservatie was perfect want mijn man had door gegeven dat er twee rolstoel patiënten bij waren en de tafel was ernaar geschikt . Zoals bij de vorige keren deed het meisje met de mooie paarde staart haar uiterste best en is heel klant vriendelijk ! Een pluim voor haar ! Een vlotte bediening en steeds komen vragen of alles naar wens was . Super ! Om deze reden komen wij heel graag vanuit België(70km)naar Amuse . Zeker voor herhaling vatbaar ! Patrice & Marijke

P.S Draag zorg voor jullie personeel want deze die het nog met hart en ziel doen zijn nog moeilijk te vinden !)
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuke plaats en heel lekker ! Eén van de betere in Breskens.
Ali S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten... mosselen natuur waren subliem!
Jérôme M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super resto que je recommande vivement
Van Thorre V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Aangename en lekkere avond beleefd. Vriendelijke bediening. Aanrader.
Mercedes D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
De bediening was vlot. Het eten was erg lekker. Helaas had de bediening alleen geen kennis van de huiswijnen en extra brood bij bestellen kost 4euro terwijl brood met kruidenboter 4,50 kost. Verder hier prima gezeten, een fijn terras. Wij zouden hier terug komen.
François G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Top service, zeer vriendelijk
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mossels, spareribs en geitenkaassalade waren lekker. Helaas was de bediening erg druk waardoor de salades niet waren doorgegeven aan de keuken en 2 van de 7 apart moesten eten. Geen compensatie daarvoor aangeboden maar bediening was daarna wel vriendelijker.
Jan-Willem G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We kwamen op basis van recensies. Maar het viel toch wel iets tegen. Het eten was redelijk, maar zeker niet super. De gastheer was net iets te praatziek en vertelde uitvoerig waarom de crisis niet voorbij was enzovoort en waarom hij geweldige gerechten met plaatselijke leveranciers had en geweldige wijnen. Dat viel allemaal nogal tegen. De mosterdsoep was matig en de overvloedige worst van de plaatselijke slager moesten we met een loep zoeken. Vegetarisch hoofdgerecht was redelijk maar niet perfect. Ik had medium-Well tournedos besteld. Die bleek medium-rare. Maar hij smaakte goed. Aardappels zeer droog en taai. Groente (boontjes met spekjes) waren prima. Koffie toe met chocolade was lekker.
J R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Helaas was het wat stil, maar dat had geen invloed op het geheel.
Het voorgerecht filetto tonello was heerlijk prachtig opgemaakt , nadat we eerst een amuse van mosseltjes in roomsaus naar binnen hadden gewerkt.
Het hoofdgerecht kalfs en rund perfect medium bereid super mals met triootje groenten en ( helaas) patat was ook perfect.
Een dessert sloegen we over zo vol zaten we, dus afgesloten met een cappuccino.
Een aanrader om te proberen.
peetje_jacobs .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heel gastvrij, vriendelijke bediening. Hebben alles apart afgerekend voor 12 personen, wat toch meer werk is! Eten was lekker. Gelegen aan een gezellig pleintje.
barbara.dhuyvetters .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het eten en de bediening waren super. Het was ook geen probleem bij de bediening toen we vroegen om aan een andere tafel te mogen zitten (terras). De bouillabaisse was overheerlijk en meer dan voldoende. Ook de sangria met rozé is een aanrader! Kleine suggestie: we hadden met 2 de sangria gevraagd en dan is een karaf leuker. We komen zeker terug en brengen onze vrienden mee!
fransdejonghe .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Voor deze prijs eten we veel beter in Belgie. Als dit volgens TripAdvisor het 2de beste restaurant van Breskens is , dan heeft Breskens culinair niet veel te bieden.
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
We werden persoonlijk en vriendelijk ontvangen. Voor een dinsdagavond was het gezellig druk n de zaak. Bescheiden kaart, maar de kabeljauw met verse asperges was een verrukkelijke combinatie! Ook het dessert met chocoladetaartje mocht er wezen. We hebben genoten!