Meer informatie over restaurant Amuse

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Op vrijdagmiddag 11 december 2015 gereserveerd voor een High Wine vanwege viering verjaardag. Voor ons de eerste keer een High Wine en benieuwd. Het bleek echt een feestje te zijn. Heel veel kleine koude en warme gerechtjes. Heel leuk opgediend in glaasjes en schaaltjes en super lekker !! Wij kunnen dit aan iedereen aanbevelen. Annelies en André, Almere.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
We hebben hier een 25-jarig huwelijk gevierd met een groep van 30? man. Het ondernemersechtpaar kon dit makkelijk aan, terwijl er ook reguliere gasten waren. Heerlijke hapjes met echte pure smaken. Bitterballen van gans, sandwiches met gerookte heilbot, en nog veel meer hapjes. Het kalfsvlees wat door het echtpaar zelf was geleverd is subliem klaargemaakt. Kortom: een geweldige beleving. Enige minpunt vind ik de inrichting. Wij zaten in de tuin; bij mooi weer staat dat garant voor een goede sfeer, maar de inrichting van het restaurant zelf vond ik gedateerd overkomen. Tip aan de eigenaren: een opfrisbeurt, beginnend met de vervanging van het tapijt voor iets eigentijdser.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Gisteren met een vriendin bij Amuse geweest. We hadden een high wine gereserveerd voor 16.00u maar wij waren een beetje laat. 18.15u gingen we aan tafel. Pim dacht dat we wellicht te weinig zouden hebben aan een high wine op dit tijdstip dus hij heeft zich enorm uitgesloofd! De hapjes waren overheerlijk! We konden het zelfs niet helemaal op maar hebben heerlijk tot 24u zitten tafelen. Bedankt Pim & Vera!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
2e Kerstdag 2014 gegeten bij Amuse in 't Harde. De ontvangst was vriendelijk, het eten goed en de gastvrouw met collega deden hun uiterste best het voor ons (6 personen) tot een aangenaam verblijf te maken. Er is kennis van de wijnen en het gebruik maken van streekproducten vinden we zo wie zo een goed idee.
Maar:
Toen één van ons door het normaal naar achteren schuiven van een stoel per ongeluk kerstdecoratie omstootte bleek dat de eigenaar niet weet wat professioneel omgaan met klanten is. Hij kwam boos naar onze tafel en zie "Weer € 60,- naar de klote" en nog een opmerking over dat hij pas gezogen had of nu weer moest zuigen. Hij gooide (!) de decoratie op een tafeltje en liep boos bij ons weg.
Toen iemand van ons daar een opmerking over maakte richting de gastvrouw bood zij excuses aan. "Prettig dat u excuses aanbied, we willen excuses van meneer zelf".
Ze zou het gaan bespreken met hem. Naderhand kwam ze bij ons terug en ze vertelde dat het wel door de stress zou komen, nogmaals excuses en aan het eind van de avond kwam hij misschien nog wel naar onze tafel.
Echter aan het eind van de avond staat meneer bij de bar rustig een praatje te maken met iemand anders, hij komt echter niet naar ons toe. Schande!

Direct na het voorval en de reactie van meneer heeft er bijna voor gezorgd dat we weg zouden gaan zonder gegeten te hebben. Dat we daarmee ons zelf te kort zouden doen ( want je kunt op 2e kerstdag niet zomaar ergens anders gaan eten) heeft ervoor gezorgd dat we zijn gebleven.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Tijdens onze vakantie kwamen we bij dit kleine restaurant terecht via de goede beoordelingen op Iens. Geen haute cuisine, maar zeker ook geen tegenvaller, luidde het gemiddelde oordeel. En de werkelijkheid was precies zo: de eigenaar was van begin tot eind een prima gastheer, vol goede verhalen over de herkomst van zijn gerechten en de streek. We kregen eerst een mooie tafel op het terras, maar toen de regendruppels begonnen te vallen, kwamen we onder de gezellige veranda terecht. De meeste mensen van ons gezelschap van 8 kozen het driegangen verrassingsmenu en dat bleek geen vergissing. Prima vlees en vis, nergens te vet, en vooral veel groenten en kruiden uit de streek. We zagen de kok zelfs de eetbare bloemen plukken in de achtertuin! Ook een pannenkoek en frites met een frikandel, natuurlijk niet op de kaart, voor de 2 kids werd in een handomdraai in de keuken gemaakt. De topper van de avond was het dessert: 5 kleine, overheerlijke snoepgerechtjes vergezeld van een prima glas witte dessertwijn. Dit maakte onze avond compleet. Een warme hand van de eigenaar en we gingen met een tevreden gevoel terug naar ons vakantiehuisje...
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
We hebben hier enige tijd geleden gegeten en ontzettend genoten van de gastvrijheid. We kozen beide voor het 10 gangen menu van Amuse, omdat we niet konden kiezen.. Dus waarom kiezen als je ook een beetje van alles kan proberen! En wat was het lekker allemaal. Goede wijnen, heerlijk eten en een fijne sfeer, in het kleine dorpje 't Harde. We komen hier zeker graag nog eens terug.
Renate F.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Dit restaurant heeft ons diner verzorgd op onze bruiloft. Het was echt heerlijk. Met alles en iedereen is rekening gehouden, van gasten die nooit in een restaurant komen tot de meest kritische gasten. De bediening was erg goed, iedereen heeft meer dan voldoende kunnen eten en drinken. Er werd ingespeeld op alle wensen, ook op het laatste moment.
Alle gasten hebben zich erg welkom gevoeld in het restaurant. Het is een warme sfeer waar persoonlijke aandacht voor de gast en het genieten centraal staat. Dit uit zich in de productkeuze. Het restaurant maakt gebruik van streekproducten en vaste leveranciers. Het is duidelijk waar de producten vandaan komen en ook daar kan de bediening alles over vertellen.
Amuse heeft ook ons bruiloftsfeest verzorgd dezelfde avond, maar op een andere locatie. Alle hapjes waren meer kleine gerechtjes/proeverijtjes. Dit was echt een feestje! De feestgasten hebben allemaal zo enthousiast gereageerd. Iedereen genoot van al het lekkers. Culinaire feestjes op je tong, was een reactie.
Onze dank gaat uit naar de eigenaren en het personeel van restaurant Amuse. Zonder jullie zou onze dag niet zo geweldig mooi geweest zijn.
Ik kan dit restaurant aan een ieder aanbevelen.
Dank jullie voor dit prachtige compliment!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Heerlijk restaurant om ontspannen te genieten. Altijd een smaakvolle hap en uitstekende service. Onze kleinkinderen vinden het een feest als ze met ons mee mogen.
Ook afgelopen donderdag (sinterklaasavond) hadden Vera en Pim (en Mark) zich weer ingespannen voor een feestelijk sinterklaasmenu. En waar wordt het ook nog op rijm geserveerd?
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Vandaag met vrienden bij Amuse in "t Harde een hoofdmaaltijd gegeten in het kader van "Happen en trappen". Hetgeen ik iedereen kan aanbevelen.
De keus was tussen vlees en vis, en iedereen koos voor de visvariant, een zeebaarsfilet. ik vergat te vragen hoe wordt ie bereidt, dat bleek gefrituurd te zijn. Drie van ons vieren hebben heerlijk gegeten, alleen mijn vrouw worstelde met haar stukje vis aangezien ze er acht gemene graten gratis bij kreeg! Toen de eigenaresse kwam vragen of alles ok was zei mijn dit, en kreeg als antwoord dat ze het zou doorgeven aan de keukenbrigade. Daarop maakte ik de opmerking dat de salade nog rijkelijk was voorzien van zand, ook dit zou ze doorgeven.
Nu kan je voor veel geld je huisstijl laten aanpassen om beter over te komen, zoals ons werd verteld, ik denk dat je beter met excuses een nieuw schaaltje sla kan brengen, dit werkt beter als een nieuw logo. Let wel ,dit is juist positief bedoeld, ik gun die ondernemers die nog hun kop willen uitsteken van harte een goed bestaan, maar blijf wel op de kern letten. Verder kan ik iedereen aanbevelen in 't Harde hier te stoppen voor een maaltijd , zeker als het mooi weer is om tevens te genieten van het mooie terras.
Jwtimmer .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Gastvrij en ongedwongen ambiance, gezellig tuinterras, verse streekproducten, uitstekende wijnkaart, prima prijs-kwaliteitverhouding. Kortom een aanrader!
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Heerlijke tong met Hollandaisesaus op 12.12.12 gegeten.11.12.13 duurt té lang.Ze zien mij zeker eerder terug.Fijne streekproducten en veel zorg voor de wijnen die erbij passen!