Amusant

Meer informatie over restaurant Amusant

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Amusant

Maria S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben erg fijn geluncht bij jullie. Het eten was echt lekker. Een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.
Het was ook gezellig zitten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke gerechtjes met eerlijke en merendeel zelf gekweekte produkten. Bovendien werden de meeste gerechten aangepast bij lactose intolerantie van mijn partner. Zeer vriendelijke en correcte ontvangst en bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Kleine foutjes: wij kregen geen brood als starter, van de wijn die wij bestelden waren nog maar 2 glazen. Als we dat vooraf hadden geweten hadden we meteen andere gekozen.
Verder fantastische avond. 4 uur genieten.
Mirko K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg smakelijke gerechtjes, leuk concept. Beetje pech dat wij op onze avond zowel een grote receptie voor de ingang van het restaurant, als een grote groep in het restaurant hadden, dus de setting was nogal rumoerig, en de wachttijden tussen de gerechtjes wat aan de lange kant. Maar al met al absoluut een herkansing waard.
Henry S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Op 29/7 vanaf 18:30 heerlijk met zijn 2-en op het balkonterras gedineerd. Amusant hanteert een kleine gerechtjes formule, die wat ons betreft door de variatie, smaakcombinaties en de vlekkeloze uitvoering door de keuken zeer geslaagd is. Wij namen 6 resp. 7 gangen. Gestart met heerlijke verse jus d'orange, die a la minute gemaakt werd en niet al klaar stond: Top. De gerechten waren allemaal zeer smaakvol en met veel aandacht voor de details uitgevoerd. Absolute toppers waren de paprikasoep met parmezaanschuim, de fantastisch gegaarde sucade, sate met noedelsalade, gegrilde ananas van het BBQ-menu. De keuken is ook zeer flexibel en klantgericht. Het mango ijs , dat op eigen verzoek moest worden weggelaten bij het ananastoetje, werd door de keuken vervangen door heerlijke custard en chocoladeganache. Van het geitenkaasgerecht, dat ik als toetje wilde, werd op eigen initiatief een mooie dessertversie gemaakt. Geweldig.
Het enige aspect, waar ruimte voor verbetering is, betreft de temperatuur van de wijnen. Zoals bij veel restaurants bleek dat ook hier lastig onder controle te houden. Toen ik vroeg om een kommetje met ijsblokjes en water en een waterglas om mijn glas rode St.Pierre uit de Pays d'Oc te koelen werd dat heel snel geregeld. De St.Pierre veranderde na koeling tot de juiste "kamertemperatuur" van een graad of 16/17 van een muffige glas ellende naar een heerlijke en spotgoedkope (3,50 per glas) superbegeleiding van de perfect gegaarde sucade. Over prijzen gesproken: de prijs/kwaliteitsverhouding is waanzinnig goed. De paprikasoep met parmezaanschuim kan het in mijn herinnering opnemen tegen een klassieker van Beluga in Maastricht met tomaat en parmezaanschuim. Zo goed. Gaan !!!!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Amusant. Het concept van het restaurant is ideaal, steeds een klein hapje bestellen, en je heerlijk laten verwennen. De gerechten hebben bijzondere smaakcombinaties en worden op ludieke wijze geserveerd. De porties zijn redelijk klein, waardoor het mogelijk is om een groot aantal verschillende hapjes te proeven. Vooral het nagerecht was verrukkelijk en volgens mijn dochter het lekkerste toetje ooit! Door het lekkere weer konden we fijn buiten op het terras zitten, maar binnen zag het er ook sfeervol uit. Kortom, een absolute aanrader voor een culinair avondje uit!
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Lekker gegeten bij Amusant op een warme zondagavond met vijf personen, wij hebben gekozen voor het "lazy Sunday" menu. Met vooraf een plank en daarna keuze uit drie gerechten. Het eten is goed, vooral de plank was een leuke variant.
Vanwege het weer kozen wij voor een tafel buiten, hier blijft de aankleding achter, de tafels zijn net niet breed genoeg voor de stoelen. Verder een correcte service.
Voor het eten zeker aan te raden, het terras mag wat meer worden aangekleed, zeker een aanwinst voor Weert.
Ilona En Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Ga eens eten bij Restaurant Amusant in het oude gemeentehuis. Leuk concept met goed eten en verrassend en aardige bediening. De kok weet wat hij voorschotelt. Je kunt er lang en ontspannen tafelen. De gastvrouw vertelt je graag over hun filosofie.