Amusant

Beekstraat 54 6001 GJ Weert Nederland Kaart

Over het restaurant Amusant

Bij Restaurant & Lounge Amusant in het Limburgse Weert zorgen pure smaken en verrassende combinaties voor een streling van de smaakpapillen.

Amusant brengt met haar concept een ode aan de amuse. Zowel tijdens de lunch als het diner staan kleine culinaire gerechtjes centraal. De menukaart bestaat uit ruim 18 kleinere vlees, vis en vegetarische gerechtjes die elke 2 maanden wisselen. Je kunt dus zelf je diner samenstellen en van alles proeven! Ideaal!

De combinatie van pure smaken en verrassende combinaties zorgen voor prachtige gerechten. Deze zorgen één voor één voor een heerlijke smaaksensatie en zijn met een mooie presentatie een lust voor het oog. Werkelijk al je zintuigen worden op verschillende manieren geprikkeld!

Elk gerecht is door zijn fijne smaak, inspirerende opmaak en verrassende structuur een ware beleving! Reserveer en ervaar het zelf bij Restaurant & Lounge Amusant in Weert.

Meer informatie over restaurant Amusant

• : Parkeerdek Oud Gasthuisplein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zaterdag vanaf 12:00 uur
Zondag vanaf 16:00 uur

Aanschuiven kan op woensdag, donderdag en zondag tot 19.30 uur
vrijdag en zaterdag tot 20.00

Jouw recensie over het restaurant Amusant

Jos C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed concept voor een redelijke prijs.
Desiree L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Moesten redelijk lang op het drankje wachten. Maar blijkbaar moest de munt nog worden geplukt van het dak. De “amuses” waren allemaal erg lekker. Mooie smaken.
V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Groenten en fruit van eigen daktuin, sangria die tot de druppel alcohol precies is voorgeproefd, een lijst van heerlijke frisse alcoholvrije dranken, de creatieve gerechten en pure smaken in een verrassend jasje.. Ik ben blij dat ik deze tent ontdekt heb. Ben er nu al meerdere malen geweest, altijd een succes. Top plek!
WilMeurs .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
De kleine gerechten waren erg lekker en uitstekend op smaak. Ook mag er een compliment gegeven worden voor de bediening, zeer vriendelijk, mogelijkheden over de keuzes en een fijne/goede uitleg over de gerechten.

Een 2e bezoek zit er zeker in.

Mia & Wil
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
We hebben genoten van een aantal kleine lunchgerechtjes van de kaart. Erg leuk concept! En zeer betaalbaar. Een aanrader!
Sonja R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijke lunch gehad en oo terras gezeten. Wat jammer was is dat er geen gewone melk geserveerd kon worden.
Mariette N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
wij hebben heerlijk gegeten !!
De gerechtjes die wij genomen hadden voldeden helemaal aan de beschrijving , van waaruit het bestaat (ingrediënten)
Wij vonden het een aparte beleving en zullen zeker nog eens terug komen !
Leon C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Zeker genoten van wat dit restaurant allemaal te bieden heeft. Is weer eens wat anders. Het eten was heerlijk bijzonder. Van harte aanbevolen!
Chayenne V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Fantastisch eten! Zeer vriendelijke bediening. Zelf heb ik 3 voedselintolleranties, hier werd zonder probleem rekening mee gehouden! Zeer verwelkomend dus ten opzichte van vele andere restaurant.
Joycedebrouwer .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We hebben hier gegeten tijdens ons teamuitje 2018! Wat een aangename verrassing was dit restaurant! Heerlijke, mooie en bijzondere gerechten met veel ingrediënten van eigen bodem! Een echte aanrader! GENIETEN met hoofdletters
Stephany L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten, de gerechten zagen er super goed uit! We begonnen met een glaasje prosecco en 3 kleine aperitiefjes en hebben daarna 4 kleine gerechten gegeten met nog een dessert en koffie na. Mooi en creatief en in een woord: heeeerlijk!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Lekkere gerechtjes, niet alledaags maar ook niet té apart. Door het concept kun je veel dingen uitproberen en lekker lang tafelen!
Lianne T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben van een super lekkere lunch genoten buiten op hun ruime terras. Het eten was erg lekker, mooi opgediend en voldoende keuze. Mijn dochter gaf aan dat ze het een aanrader vindt om met vriendinnen hier te eten en we komen zeker terug om van al het lekkers weer te kunnen genieten.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Kom altijd erg graag bij Amusant. Personeel is erg vriendelijk en het eten is erg lekker. Het concept vind ik ook heel erg leuk, Amusant is zeker een goede aanwinst in Weert! Zou het ook iedereen aanraden om hier een keertje te komen eten. Heb hier eerder gelunched en gisteren een diner gehad, echt top!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Stijlvolle inrichting, leuke bediening, fijn concept en heerlijke gerechten! Wij gaan zeker terug als de kaart weer is vernieuwd :)!
H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Op deze vrouwendag een schitterend concept!Lekker,eerlijke keuken,prijs kwaliteit dik oké,wij waren AMUSANT.
Komen zeker terug....
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Mooie formule en heerlijke smaken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekkere gerechtjes, mooi opgemaakt, fijne combinatie van smaken. Prijs kwaliteit eten was goed, flessen plat water wel wat duur.
Marie-José A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zoals altijd was het weer genieten bij Amusant. Deze mensen weten hoe ze hun gasten moeten verwennen. Zijn altijd bereid net dat extra's te doen waar je superblij van wordt. Soms eet ik hier met vrienden, soms met mijn partner en soms met de hele familie. Deze keer was ik er met mijn partner om Valentijnsdag te vieren. Het speciale Valentijnsmenu was goed doordacht en de roos op tafel maakte het helemaal af. Het menu is altijd weer verrassend en lekker. Ik kan dit restaurant dan ook van harte aanbevelen.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima eten op basis van een leuk concept, voor een eerlijke prijs en goede bediening.
Zeer flexible. Gewoon goed zoals een avond uit moet zijn. Een van mijn vaste restaurants waar ik graag terug kom.