Amusant

Beekstraat 54 6001 GJ Weert Nederland Kaart

Over het restaurant Amusant

Bij Restaurant & Lounge Amusant in het Limburgse Weert zorgen pure smaken en verrassende combinaties voor een streling van de smaakpapillen.

Amusant brengt met haar concept een ode aan de amuse. Zowel tijdens de lunch als het diner staan kleine culinaire gerechtjes centraal. De menukaart bestaat uit ruim 18 kleinere vlees, vis en vegetarische gerechtjes die elke 2 maanden wisselen. Je kunt dus zelf je diner samenstellen en van alles proeven! Ideaal!

De combinatie van pure smaken en verrassende combinaties zorgen voor prachtige gerechten. Deze zorgen één voor één voor een heerlijke smaaksensatie en zijn met een mooie presentatie een lust voor het oog. Werkelijk al je zintuigen worden op verschillende manieren geprikkeld!

Elk gerecht is door zijn fijne smaak, inspirerende opmaak en verrassende structuur een ware beleving! Reserveer en ervaar het zelf bij Restaurant & Lounge Amusant in Weert.

Meer informatie over restaurant Amusant

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Amusant

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekkere gerechtjes, mooi opgemaakt, fijne combinatie van smaken. Prijs kwaliteit eten was goed, flessen plat water wel wat duur.
Marie-José A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zoals altijd was het weer genieten bij Amusant. Deze mensen weten hoe ze hun gasten moeten verwennen. Zijn altijd bereid net dat extra's te doen waar je superblij van wordt. Soms eet ik hier met vrienden, soms met mijn partner en soms met de hele familie. Deze keer was ik er met mijn partner om Valentijnsdag te vieren. Het speciale Valentijnsmenu was goed doordacht en de roos op tafel maakte het helemaal af. Het menu is altijd weer verrassend en lekker. Ik kan dit restaurant dan ook van harte aanbevelen.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima eten op basis van een leuk concept, voor een eerlijke prijs en goede bediening.
Zeer flexible. Gewoon goed zoals een avond uit moet zijn. Een van mijn vaste restaurants waar ik graag terug kom.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mark is een fantasievolle uitstekende kok. de keuze voor Amuse_achtige gerechten is hem op het lijf geschreven.
Sharon daarentegen is een gezellige gastvrouw en manusje van alles die de controle op deze amusante zaak houdt. Wij genieten elke keer opnieuw van deze jonge enthousiaste en kundige mensen en hun mooie zaak.
Alleen al daarom gaan we om af en toe weer opnieuw verrast te worden.
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Vandaag gekozen voor de lazy sunday.
Heerlijk met een primitivo.
De keuze van de gerechtjes is gevarieerd.
Zeker het vegetarische gedeelte van de menukaart is aan te bevelen.
Susan N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een avondvullende gang langs diverse gerechten. Omdat het kleine porties zijn kun je diverse gerechtjes van de kaart proberen. Erg leuk en erg lekker een echte aanrader.
Genietje2024 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Verrassende gerechtjes, echt anders dan anders. Heel mooie opmaak en presentatie en een lekkere, huisgemaakte Limoncello. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Eindelijk eens een restaurant waar je niet overvol naar buiten waggelt, maar prettige porties krijgt die verschillende smaaksentaties teweeg brengen. Een aanrader!
fkorten .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben met kerst lekker gegeten met gerechtjes die bij ons pasten. Echt een aanrader. Prima ambiance, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten Keuze voor iedereen.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
wij vonden het een verrassend restaurant. Formule is aardig waarbij hoe meer ronden hoe relatief voordeliger. Gerechten zijn goed bereid en smaken prima.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk eten, zoveel lekkers op de kaart dat we moeilijk konden kiezen! Verrassende combinaties en heel leuk opgediend! Zeker een aanrader.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Snelle en prettige bediening. Heerlijke gerechten. Mooi opgediend. Vooral het coquille gerecht was echt culinair. Het restaurant zat aardig vol waardoor we wel merkten dat we elkaar minder goed konden verstaan.
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Amusant. Gerechtjes waren weer een feest en bijzonder als altijd!

De service had dit keer echter iets beter gekund. We moesten soms lang wachten om opnieuw te kunnen bestellen. Daarnaast duurde het serveren van drankjes erg lang. Ook moesten we een biertje opnieuw bestellen omdat het nooit gebracht werd. Hopelijk is dit een volgende keer beter.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie smaken, originele combinaties en leuke presentatie. De service en sfeer zijn relaxt. Top avond gehad!
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige informele ambience.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De service is ondermaats.
Het eten is lekker.
Het restaurant is moeilijk te vinden.
De inrichting is leuk, landelijk
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke gerechten, goed concept. Uit de gerechten op de kaart is het moeilijk kiezen, want ze lijken allemaal lekker. Op deze manier kun je genieten van allerlei gerechten, ... of steeds hetzelfde kiezen. Dat hebben we natuurlijk niet gedaan. De tussenliggende tijd is prima om gezellig te tafelen en een avondje uit lekker te vullen.
We hebben heerlijk gegeten.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, iedere gang weer een verrassing op je bord. Fijn ook dat je niet vooraf het aantal gangen hoeft te bepalen... Én ze nemen allergieën erg serieus!!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hadden met onze vriendengroep van 6 personen een heerlijke avond bij Amusant. De sfeer was ongedwongen, de bediening heel prettig en de gerechten waren verrassend en van goede kwaliteit. Een prima wijn erbij maakte het geheel af. En na afloop waren we aangenaam verrast door de nota: de prijs/kwaliteit-verhouding is bij Amusant prima! We komen zeker nog eens terug.
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Geweldig smaakvolle gerechten. Oogstrelend. Elk gerechtje wordt met liefde opgemaakt. Verrassende combinaties bij de ingrediënten keuze. Na elk hapje verlang je naar meer. En met de opzet die het restaurant gekozen heeft, is 'meer' eten ook mogelijk! Kleine voorgerechten, groter dan een amuse. Werkelijk een aanrader voor de liefhebber van gevarieerde smaken. Fijn personeel. Enige minpunt waren de stoelen, deze zaten niet comfortabel. Met een kussen uit de zaak opgelost.
wilma.teeuwen .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Dee keer met een heel goed muzikaal duo ivm Weert Swingt.
Verrassende combinaties die origineel worden geserveerd.
Een echte aanrader !