Amusant

Beekstraat 54 6001 GJ Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Amusant

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Amusant

Merel D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Amusant. Gerechtjes waren weer een feest en bijzonder als altijd!

De service had dit keer echter iets beter gekund. We moesten soms lang wachten om opnieuw te kunnen bestellen. Daarnaast duurde het serveren van drankjes erg lang. Ook moesten we een biertje opnieuw bestellen omdat het nooit gebracht werd. Hopelijk is dit een volgende keer beter.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie smaken, originele combinaties en leuke presentatie. De service en sfeer zijn relaxt. Top avond gehad!
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige informele ambience.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De service is ondermaats.
Het eten is lekker.
Het restaurant is moeilijk te vinden.
De inrichting is leuk, landelijk
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke gerechten, goed concept. Uit de gerechten op de kaart is het moeilijk kiezen, want ze lijken allemaal lekker. Op deze manier kun je genieten van allerlei gerechten, ... of steeds hetzelfde kiezen. Dat hebben we natuurlijk niet gedaan. De tussenliggende tijd is prima om gezellig te tafelen en een avondje uit lekker te vullen.
We hebben heerlijk gegeten.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, iedere gang weer een verrassing op je bord. Fijn ook dat je niet vooraf het aantal gangen hoeft te bepalen... Én ze nemen allergieën erg serieus!!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hadden met onze vriendengroep van 6 personen een heerlijke avond bij Amusant. De sfeer was ongedwongen, de bediening heel prettig en de gerechten waren verrassend en van goede kwaliteit. Een prima wijn erbij maakte het geheel af. En na afloop waren we aangenaam verrast door de nota: de prijs/kwaliteit-verhouding is bij Amusant prima! We komen zeker nog eens terug.
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Geweldig smaakvolle gerechten. Oogstrelend. Elk gerechtje wordt met liefde opgemaakt. Verrassende combinaties bij de ingrediënten keuze. Na elk hapje verlang je naar meer. En met de opzet die het restaurant gekozen heeft, is 'meer' eten ook mogelijk! Kleine voorgerechten, groter dan een amuse. Werkelijk een aanrader voor de liefhebber van gevarieerde smaken. Fijn personeel. Enige minpunt waren de stoelen, deze zaten niet comfortabel. Met een kussen uit de zaak opgelost.
wilma.teeuwen .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Dee keer met een heel goed muzikaal duo ivm Weert Swingt.
Verrassende combinaties die origineel worden geserveerd.
Een echte aanrader !
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Interessant de keuze de klassieke volgorde van het menu los te laten en de klant zelf laten kiezen uit het aanbod en de volgorde hoe het op tafel komt. Al met al als ervaring zeer positief
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zaterdagavond met grote groep +/-35 personen jubileum gevierd bij Amusant. Helaas zijn er wat min punten te benoemen. Vooral de service/ bediening liet te wensen over( Ongeïnteresseerd , ongevraagd glazen wegnemen, drankbestelling vergeten). Er was ook weinig / geen interactie met de kok eigenaar. Als dieptepunt wil ik een onbeschofte opmerking van de bediening aanmerken. Ze stond te wachtten tot ze het desssertbord kon wegnemen met de vraag of de gast het bord nog wilde aflikken !?! Om toch positief te eindigen : het eten was met zorg bereid en smaakte goed, borden mooi opgediend. Aan de service moet echter gewerkt worden want zo komen de gasten niet terug.
Louk R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijke gerechtjes en lekker gegeten. Jammer dat er niet gereageerd werd toen door twee personen uit ons gezelschap werd aangegeven dat één gerechtje minder geslaagd was.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben erg fijn geluncht bij jullie. Het eten was echt lekker. Een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.
Het was ook gezellig zitten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke gerechtjes met eerlijke en merendeel zelf gekweekte produkten. Bovendien werden de meeste gerechten aangepast bij lactose intolerantie van mijn partner. Zeer vriendelijke en correcte ontvangst en bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Kleine foutjes: wij kregen geen brood als starter, van de wijn die wij bestelden waren nog maar 2 glazen. Als we dat vooraf hadden geweten hadden we meteen andere gekozen.
Verder fantastische avond. 4 uur genieten.
Mirko K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg smakelijke gerechtjes, leuk concept. Beetje pech dat wij op onze avond zowel een grote receptie voor de ingang van het restaurant, als een grote groep in het restaurant hadden, dus de setting was nogal rumoerig, en de wachttijden tussen de gerechtjes wat aan de lange kant. Maar al met al absoluut een herkansing waard.
Henry S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Op 29/7 vanaf 18:30 heerlijk met zijn 2-en op het balkonterras gedineerd. Amusant hanteert een kleine gerechtjes formule, die wat ons betreft door de variatie, smaakcombinaties en de vlekkeloze uitvoering door de keuken zeer geslaagd is. Wij namen 6 resp. 7 gangen. Gestart met heerlijke verse jus d'orange, die a la minute gemaakt werd en niet al klaar stond: Top. De gerechten waren allemaal zeer smaakvol en met veel aandacht voor de details uitgevoerd. Absolute toppers waren de paprikasoep met parmezaanschuim, de fantastisch gegaarde sucade, sate met noedelsalade, gegrilde ananas van het BBQ-menu. De keuken is ook zeer flexibel en klantgericht. Het mango ijs , dat op eigen verzoek moest worden weggelaten bij het ananastoetje, werd door de keuken vervangen door heerlijke custard en chocoladeganache. Van het geitenkaasgerecht, dat ik als toetje wilde, werd op eigen initiatief een mooie dessertversie gemaakt. Geweldig.
Het enige aspect, waar ruimte voor verbetering is, betreft de temperatuur van de wijnen. Zoals bij veel restaurants bleek dat ook hier lastig onder controle te houden. Toen ik vroeg om een kommetje met ijsblokjes en water en een waterglas om mijn glas rode St.Pierre uit de Pays d'Oc te koelen werd dat heel snel geregeld. De St.Pierre veranderde na koeling tot de juiste "kamertemperatuur" van een graad of 16/17 van een muffige glas ellende naar een heerlijke en spotgoedkope (3,50 per glas) superbegeleiding van de perfect gegaarde sucade. Over prijzen gesproken: de prijs/kwaliteitsverhouding is waanzinnig goed. De paprikasoep met parmezaanschuim kan het in mijn herinnering opnemen tegen een klassieker van Beluga in Maastricht met tomaat en parmezaanschuim. Zo goed. Gaan !!!!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Amusant. Het concept van het restaurant is ideaal, steeds een klein hapje bestellen, en je heerlijk laten verwennen. De gerechten hebben bijzondere smaakcombinaties en worden op ludieke wijze geserveerd. De porties zijn redelijk klein, waardoor het mogelijk is om een groot aantal verschillende hapjes te proeven. Vooral het nagerecht was verrukkelijk en volgens mijn dochter het lekkerste toetje ooit! Door het lekkere weer konden we fijn buiten op het terras zitten, maar binnen zag het er ook sfeervol uit. Kortom, een absolute aanrader voor een culinair avondje uit!
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Lekker gegeten bij Amusant op een warme zondagavond met vijf personen, wij hebben gekozen voor het "lazy Sunday" menu. Met vooraf een plank en daarna keuze uit drie gerechten. Het eten is goed, vooral de plank was een leuke variant.
Vanwege het weer kozen wij voor een tafel buiten, hier blijft de aankleding achter, de tafels zijn net niet breed genoeg voor de stoelen. Verder een correcte service.
Voor het eten zeker aan te raden, het terras mag wat meer worden aangekleed, zeker een aanwinst voor Weert.
Ilona En Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Ga eens eten bij Restaurant Amusant in het oude gemeentehuis. Leuk concept met goed eten en verrassend en aardige bediening. De kok weet wat hij voorschotelt. Je kunt er lang en ontspannen tafelen. De gastvrouw vertelt je graag over hun filosofie.