Amusant

Beekstraat 54 6001 GJ Weert Nederland Kaart

Over het restaurant Amusant

Bij Restaurant & Lounge Amusant in het Limburgse Weert zorgen pure smaken en verrassende combinaties voor een streling van de smaakpapillen.

Amusant brengt met haar concept een ode aan de amuse. Zowel tijdens de lunch als het diner staan kleine culinaire gerechtjes centraal. De menukaart bestaat uit ruim 18 kleinere vlees, vis en vegetarische gerechtjes die elke 2 maanden wisselen. Je kunt dus zelf je diner samenstellen en van alles proeven! Ideaal!

De combinatie van pure smaken en verrassende combinaties zorgen voor prachtige gerechten. Deze zorgen één voor één voor een heerlijke smaaksensatie en zijn met een mooie presentatie een lust voor het oog. Werkelijk al je zintuigen worden op verschillende manieren geprikkeld!

Elk gerecht is door zijn fijne smaak, inspirerende opmaak en verrassende structuur een ware beleving! Reserveer en ervaar het zelf bij Restaurant & Lounge Amusant in Weert.

Meer informatie over restaurant Amusant

• : Parkeerdek Oud Gasthuisplein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zaterdag vanaf 12:00 uur
Zondag vanaf 15:00 uur

Aanschuiven kan tot 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Amusant

Lianne T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben van een super lekkere lunch genoten buiten op hun ruime terras. Het eten was erg lekker, mooi opgediend en voldoende keuze. Mijn dochter gaf aan dat ze het een aanrader vindt om met vriendinnen hier te eten en we komen zeker terug om van al het lekkers weer te kunnen genieten.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Kom altijd erg graag bij Amusant. Personeel is erg vriendelijk en het eten is erg lekker. Het concept vind ik ook heel erg leuk, Amusant is zeker een goede aanwinst in Weert! Zou het ook iedereen aanraden om hier een keertje te komen eten. Heb hier eerder gelunched en gisteren een diner gehad, echt top!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Stijlvolle inrichting, leuke bediening, fijn concept en heerlijke gerechten! Wij gaan zeker terug als de kaart weer is vernieuwd :)!
H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Op deze vrouwendag een schitterend concept!Lekker,eerlijke keuken,prijs kwaliteit dik oké,wij waren AMUSANT.
Komen zeker terug....
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Mooie formule en heerlijke smaken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekkere gerechtjes, mooi opgemaakt, fijne combinatie van smaken. Prijs kwaliteit eten was goed, flessen plat water wel wat duur.
Marie-José A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zoals altijd was het weer genieten bij Amusant. Deze mensen weten hoe ze hun gasten moeten verwennen. Zijn altijd bereid net dat extra's te doen waar je superblij van wordt. Soms eet ik hier met vrienden, soms met mijn partner en soms met de hele familie. Deze keer was ik er met mijn partner om Valentijnsdag te vieren. Het speciale Valentijnsmenu was goed doordacht en de roos op tafel maakte het helemaal af. Het menu is altijd weer verrassend en lekker. Ik kan dit restaurant dan ook van harte aanbevelen.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima eten op basis van een leuk concept, voor een eerlijke prijs en goede bediening.
Zeer flexible. Gewoon goed zoals een avond uit moet zijn. Een van mijn vaste restaurants waar ik graag terug kom.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mark is een fantasievolle uitstekende kok. de keuze voor Amuse_achtige gerechten is hem op het lijf geschreven.
Sharon daarentegen is een gezellige gastvrouw en manusje van alles die de controle op deze amusante zaak houdt. Wij genieten elke keer opnieuw van deze jonge enthousiaste en kundige mensen en hun mooie zaak.
Alleen al daarom gaan we om af en toe weer opnieuw verrast te worden.
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Vandaag gekozen voor de lazy sunday.
Heerlijk met een primitivo.
De keuze van de gerechtjes is gevarieerd.
Zeker het vegetarische gedeelte van de menukaart is aan te bevelen.
Susan N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een avondvullende gang langs diverse gerechten. Omdat het kleine porties zijn kun je diverse gerechtjes van de kaart proberen. Erg leuk en erg lekker een echte aanrader.
Genietje2024 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Verrassende gerechtjes, echt anders dan anders. Heel mooie opmaak en presentatie en een lekkere, huisgemaakte Limoncello. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Eindelijk eens een restaurant waar je niet overvol naar buiten waggelt, maar prettige porties krijgt die verschillende smaaksentaties teweeg brengen. Een aanrader!
fkorten .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben met kerst lekker gegeten met gerechtjes die bij ons pasten. Echt een aanrader. Prima ambiance, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten Keuze voor iedereen.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
wij vonden het een verrassend restaurant. Formule is aardig waarbij hoe meer ronden hoe relatief voordeliger. Gerechten zijn goed bereid en smaken prima.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk eten, zoveel lekkers op de kaart dat we moeilijk konden kiezen! Verrassende combinaties en heel leuk opgediend! Zeker een aanrader.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Snelle en prettige bediening. Heerlijke gerechten. Mooi opgediend. Vooral het coquille gerecht was echt culinair. Het restaurant zat aardig vol waardoor we wel merkten dat we elkaar minder goed konden verstaan.
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Amusant. Gerechtjes waren weer een feest en bijzonder als altijd!

De service had dit keer echter iets beter gekund. We moesten soms lang wachten om opnieuw te kunnen bestellen. Daarnaast duurde het serveren van drankjes erg lang. Ook moesten we een biertje opnieuw bestellen omdat het nooit gebracht werd. Hopelijk is dit een volgende keer beter.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie smaken, originele combinaties en leuke presentatie. De service en sfeer zijn relaxt. Top avond gehad!
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige informele ambience.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De service is ondermaats.
Het eten is lekker.
Het restaurant is moeilijk te vinden.
De inrichting is leuk, landelijk