Amsterdamsch Koffijhuis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 02:00

Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hartelijke ontvangst. Vooraf Thaise kippensoep, lekker en pittig. Ossenhaas met truffelsaus, prima. Spareribs lekker, maar had iets royaler gemogen. Goede sla erbij en frites. Er werd zelfs gevraagd of wij nog wat extra frites wilde. Toe dame blanche, lekker. Eetcafe achtige setting. Prijs kwaliteit is prima.
CR .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Super heerlijk en gezellig gegeten en topservice, ondanks dat het ontzettend druk was tijdens Oerol! Er was geen plaats meer aan een tafel en konden aan de bar zitten eten. We hebben niet lang hoeven wachten op onze bestelling. Eén hele hele hele hele dikke minpunt is dat een kop verse muntthee 3,80eu kost!! Dat betalen we in Amsterdam nergens.....elders op het eiland betaal je 1,90eu voor een verse muntthee, je mag de munt zelfs zelf knippen uit de tuin, zoveel je wilt! Hier schrokken we allemaal een beetje van, 3,80eu is een beetje heel erg veel ;(
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vanwege de overwegende goede recensies op Iens hier gegeten. Voor ons was het een tegenvaller. We begonnen als voorgerechtje met een knoflookbroodje. Deze smaakte neutraal en had weinig met knoflook te maken. De vegetarische risotto was flauw van smaak. Met meer kaas en kruiden had de smaak meer tot zijn recht gekomen. De ossenhaas zou medium geserveerd worden, maar werd rood geserveerd. Prijs, kwaliteit komen niet overeen.
De onverschilligheid van de ober noopte mij niet om iets over het eten te zeggen. Entourage komt wat rommelig over.
E V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
we hebben hier gegeten en waren aangenaam verrast over de kwaliteit van het eten. wij hadden de sate schotel genomen. best een berg eten bij elkaar en super mals. decor als n bruin cafe en ik vind dit altijd gezellig aandoen. service niets over te klagen. tijdens t eten werd er gevraagd of alles smaakte. als je dit achteraf vraagt wordt er toch nooit wat mee gedaan dus toppie. er staan 2 gezellie mannen achter de bar die ook meteen de bediening doen.
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Hier ontzettend lekker gegeten! De vegetarische pasta was verukkelijk!!! De gastheer is een beetje een ruwe bolster, maar daar kan ie ook niks an doen. Hij maakt wel grapjes, wij vonden m leuk. Het is er erg gezellig.
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gisteren met onze vrienden gegeten en echt genoten. Lekkere bijdehante bediening en werkelijk alles was lekker. Je verwacht deze smaken eerder bij een specialiteiten restaurant. Tapas, Thais maar ook gewoon lekker betaalbare happen. Alles was superlekker.
El-Lobo .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Ik kom al jaren een aantal keer per jaar op Terschelling en die bezoeken zijn niet compleet als ik niet bij het AK geweest ben. De eigenaren, broers, de een chefkok en de ander op en top gastheer, zorgen elke keer weer dat je je erg welkom voelt en je een top avond hebt. Het eten is divers, zo zijn er altijd schotels van het seizoen zoals mosselen, oesters, wild etc. van goede kwaliteit. Grootste pluspunt is dat je in je eentje aan de bar kan zitten en dan alsnog een topavond hebt door de praatjes van het barpersoneel en de gesprekken met andere ''badgasten'' of eilanders. Al met al dus de perfecte plek om tijdens je vakantie heerlijk in de watten gelegd te worden!
Mebius .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Was vroeger een leuke tent, helaas nu zit er een onbeschofte hork van een eigenaar die er geen zin in heeft. Onduidelijke kaart waarbij de eigenaar het niet op prijs stelt als je er een vraag over stelt. Huis wijn € 3,50 maar op de rekening ongevraagd de dure variant van € 4,95. Het eten was redelijk, maar we zijn snel weggegaan want het is niet lekker zitten in een tent waar ze er zo weinig zin in hebben. Uit eten gaan is hier geen feest.
MenM-Amersfoort .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Heerlijk gegeten, lekkere wijn... maar een echte foute gastheer die het erg met zichzelf getroffen had. Geen oog voor z'n omgeving en "grapjes" maakt over de hoofden van de gasten. Enfin echt jammer!
Vdzee .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Vakantieseizoen starten betekent eten bij het Amsterdamsch Koffijhuis. Warme huiselijke sfeer, we voelen ons welkom. Heerlijke rode wijn, goed op temperatuur en royale glazen. Gekozen voor de asperges, met een heerlijk stuk hertenbiefstuk. Een aanrader!
Als je op Terschelling komt, zeker aanschuiven in het AK!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wij namen een vriendin meetuit eten voor haar verjaardag. Weer zijn de hele avond erg goed verzorgd en verwend, verlieten pas om 01.30 het Koffijhuis. Super avond
Jvandergrint .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Na een dag varen op de Waddenzee wil je lekker eten en dat kan op Terschelling. Al jaren komen wij in het " A.K." en maakten nu kennis met de nieuwe eigenaren. Vlotte bediening, lekker nonchalant, maar niet té. Ik bestelde de drie sliptongen, die gewoon goed waren. Heerlijke frites erbij en een kleine salade. We zaten tot laat te eten, buiten op het terras. Ongecompliceerd, goed restaurant. Aanrader.
Marlea V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Wij zijn 4 dagen op Terschelling geweest.
We hebben 4 dagen bij dit restaurant gegeten.
Ik en mijn partner hebben 3 dagen iets anders gegeten.
De laatste dag hebben we gekozen voor wat wij het lekkerst vonden.
Bedankt voor de fijne service
en voor de fijne bediening.
Wij hebben genoten.
Veel succes.
Jullie hebben een prima restaaurant.
Gr. Jaap en Marlea.
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Op het gezellige terras van het New Amsterdamsche Koffijhuis, in een van de West-Terschellingse uitgaansstraatjes namen we witte wijn en Terschellings Wilde Kersen bier als aperitief, later gevolgd door heerlijk knoflook-kaas brood. We kozen voor de geitenkaas salade aangemaakt met o.a. cranberry sap en de wacha flacka. Vooral deze laatste is een aanrader: een soort van huisgemaakte loempia in knapperig smakelijk deeg, gevuld met o.a. lamsoor, zeekraal, prei en sesam. Voorwaar eens een creatief gerecht voor de vegetariërs deels gebaseerd op de streek. De meer dan vriendelijke en zeer attente bediening maakte het Koffijhuis tot een belevenis, waar we de dagen erna nog enige malen hebben geborreld. Een ware aanrader!