Amstelhoeck

6,7
Erg duur
Plien V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het personeel was onverschillig. We kregen tot twee keer aan toe een glas wijn met droesem erin. Heel troebel, niet te drinken. Dit werd afgedaan als normaal, zelfs door de supervisor! Prijs kwaliteit zeer slecht.
Endeka .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Absoluut een prachtige plek om een hapje te eten of een borrel te drinken. Ruim voldoende plek op het terras.

Eten was fantasieloos en had weinig smaak.

Bediening was door jonge studenten met zeer weinig ervaring. (redelijk vriendelijk maar niet geïnteresseerd in wat ze deden)
Had nog nooit van "de Koninck" bier gehoord.

Duur voor wat het was. (Je betaald voor het uitzicht)
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk weer en weer asperges gegeten; die goed waren, mooie ham, maar het lekkere sausje was "gestold" en het bord niet echt warm. Teveel gaten op een tijdstip? Te moeilijke gerechten dan op dat moment? Maar smaak was goed. Nootmuskaat na verzoek aangeleverd. Gast vroeg vis van de kaart die met "seizoensgroente" kwam en vroeg dus om .. asperges. Dat was iets nieuws… En er werd moeilijk over gedaan, maar de keuken kon het gelukkig aan. Op naar een prachtige Opera.