Amstelhoeck

Amstel 1 1011 PN Amsterdam Nederland Kaart
31-206209039

Over het restaurant Amstelhoeck

Amstelhoeck kan je gewoonweg niet missen! Het grand café bevindt zich namelijk op één van de mooiste plekjes van Amsterdam: op de hoek langs de Amstel, direct onder het stadhuis en pal naast de Stopera.

Een bijzondere plek met enorm veel historie en een grote hoeveelheid dynamiek vandaag de dag. Bij deze grand café kan je heerlijk eten en drinken in een moderne, huiselijke sfeer. Met uitzicht op de gezellige Amstel en de prachtige Munttoren. Voor een stevig ontbijt, lekkere lunch en uitgebreid diner kan je bij Amstelhoeck goed terecht.

Tijdens de lunch kan je heerlijk smullen van tosti’s, salades, soepen, diverse borrelhapjes en lekkere desserts. Voordat je gaat naar een interessante voorstelling bij Stopera kan je genieten van een veelzijdig en luxe diner.

De Hollands, Amsterdamse keuken staat centraal in dit restaurant. Vraag naar de specialiteit van de dag en laat je zowel tijdens de lunch als diner verrassen. Voor een leuke pubquiz, kan je hier ook prima vertoeven. Amstelhoeck staat voor goede service, uitstekende locatie en lekker eten.

Meer informatie over restaurant Amstelhoeck

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 09:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

6,5
6,5

Jouw recensie over het restaurant Amstelhoeck

Klaas L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
In de laatste laag van de koffie dreef dikke melk. Op de achterzijde van de melkcups stond een houdbaarheidsdatum van 04-02-2018. Ook was er een serveerster die tegen mijn partner zei: "Hallo schat, wil je nog wat drinken." We hebben er melding van gemaakt bij een andere serveerster, die begrip toonde en ons koffie van het huis aanbood, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Wonderlijk dat er oude melkcups worden gebruikt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De bediening was niet in vorm vandaag. Wij hadden er voor gekozen binnen te zitten vanwege de harde wind en werden pas na ruim 10 minuten " ontdekt", ook nadat we die absoluut ongastvrije "servicelamp" hadden omgekeerd. Er lijkt bezuinig
d te zijn op de broodjes, nu simpele pistoletjes, en het is een raadsel waarom bijna alle niet
rood vlees belegde broodjes schuil moeten onder truffelmayonaise. Jammer!
sibylle S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg duur voor het plategerecht dat we kregen. Wijn en water ook aan de prijs.
P.W. T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Handig voor Stopera voorstellingen. Kwaliteit houdt niet over. Boekingstijd verkeerd genoteerd maar dat kan ook een fout van het IENS systeem zijn.
H.P. V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Uitstekend restaurant waar mijn vrouw en ik graag komen lunchen alvorens naar de Opera te gaan.
Elke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eerst iets waar het restaurant niet aan kan doen: JE KUNT HIER NIET VIA IENS RESERVEREN! Onze reservering via IENS was niet doorgekomen en ons werd verteld dat zij niet met IENS samenwerken. Toch kregen we een tafeltje, helaas 1 naast een buitendeur die voortdurend open werd gehouden, ook door het bedienend personeel. Het eten was prima. Helaas werd er niet echt rekening gehouden met de aanvangstijd van onze voorstelling in de Stopera (hadden we wel gezegd) waardoor we uiteindelijk erg moesten haasten om op tijd te zijn.
hendrikharmjager J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben gegeten voor de opera . Dit ging zonder zenuwen over de tijd. Het eten was niet verrassend, maar goed van kwaliteit. Het vegetarische gerecht had erg weinig saus, was droog. Feedback kan via de mail: hendrikharmjager@hotmail.com
Dejo O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Iens heeft geen toestemming op reserveringen voor Amstelhoeck te boeken. Mijn reservering was dus niet door gekomen. Gelukkig was er een plekje.. en werd het een fijne avond.
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het personeel is ongeïnteresserd, onvriendelijk tegen het onbeschofte aan! Prijs kwaliteit is hier helemaal zoek. Jammer want het is een prima plek
Plien V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het personeel was onverschillig. We kregen tot twee keer aan toe een glas wijn met droesem erin. Heel troebel, niet te drinken. Dit werd afgedaan als normaal, zelfs door de supervisor! Prijs kwaliteit zeer slecht.
endeka .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Absoluut een prachtige plek om een hapje te eten of een borrel te drinken. Ruim voldoende plek op het terras.

Eten was fantasieloos en had weinig smaak.

Bediening was door jonge studenten met zeer weinig ervaring. (redelijk vriendelijk maar niet geïnteresseerd in wat ze deden)
Had nog nooit van "de Koninck" bier gehoord.

Duur voor wat het was. (Je betaald voor het uitzicht)
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk weer en weer asperges gegeten; die goed waren, mooie ham, maar het lekkere sausje was "gestold" en het bord niet echt warm. Teveel gaten op een tijdstip? Te moeilijke gerechten dan op dat moment? Maar smaak was goed. Nootmuskaat na verzoek aangeleverd. Gast vroeg vis van de kaart die met "seizoensgroente" kwam en vroeg dus om .. asperges. Dat was iets nieuws… En er werd moeilijk over gedaan, maar de keuken kon het gelukkig aan. Op naar een prachtige Opera.