Amstel Hotel Lounge

Professor Tulpplein 1 1018 GX Amsterdam Nederland Kaart
31-206226060

Over het restaurant Amstel Hotel Lounge

Amstel Lounge, gevestigd in het InterContinental Amstel in Amsterdam, is beroemd om haar 'Afternoon Tea'. Hier geniet je naast de wel bekende 'Royal Afternoon Tea' en de nieuwe 'Late Tea' van een heerlijke kop koffie of een goed glas wijn.

De Amstel Lounge vind je in het hart van het hotel en is daarmee van oudsher de ideale ontmoetingsplek. Met het prachtige uitzicht over de Amstel rivier, een rustgevende sfeer en de klassieke stijl, beleef je hier een sensationele dag.

Maak kennis met de Amstel Lounge Afternoon Tea. Met deze Afternoon Tea ontdek je een verscheidenheid aan gerechten die in verschillende gangen worden geserveerd, in combinatie met diverse theesoorten, waarover het personeel je graag uitgebreid uitleg geeft. Geniet onder andere van een etagère gevuld met smakelijke amuses en hartige hapjes. Een onvergetelijke ervaring! De Afternoon Tea wordt dagelijks geserveerd van 12:30 tot 14:30 en van 16:00 tot 18:00 uur.

Na 18:00 uur kun je hier terecht voor de 'Late Tea'. Hét begin van een mooie avond. Ieder onderdeel wordt professioneel toegelicht, zodat elke slok en elke hap een extra smaakdimensie krijgt. De Late Tea bestaat uit vier gangen die begeleid worden door verschillende theesoorten, vaak versterkt met een bijzondere alcoholische drank. Een spectaculaire belevenis!

Geniet, beleef en ervaar een sensationele dag bij Amstel Lounge in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Amstel Hotel Lounge

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant Amstel Hotel Lounge

Freddie R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wij hebben genoten van heerlijke gerechten, goede service in een mooie omgeving!
Prijs/kwaliteit verhouding is prima, dit gaan we vaker doen!
C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het was heel top. Alleen zouden er meer warme gerechten geserveerd mogen worden. Dat was een beetje weinig, maar de nagerechten waren zeer uitgebreid.
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijke entourage, prachtig gelegen. Zeer vriendelijk personeel. Perfecte afwisseling van smaalvol gepresenteerde gerechtjes.
Geachte heer Schneider,

Hartelijk dank voor het tijd nemen om deze mooie review te schrijven. Wij vinden het fijn om te lezen dat u heeft kunnen genieten van onze Lounge tijdens de Royal Afternoon Tea. De positieve feedback is doorgegeven aan het Team en we zien u graag in de nabije toekomst terug in de Lounge.

Met vriendelijke groet,
Anita Bos, General Manager.
M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Een heerlijke high tea gehad een aanrader. Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Ze gaven goede uitleg over de thee en eten wat erbij hoorde.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
High tea op niveau. Bediening is wat stijfjes, hetgeen de sfeer naar ons idee wat te formeel maakt. Je gaat er van fluisteren. De entourage is erg mooi en de prijs is in verhouding met de locatie.
Geachte meneer Hogenboom,
Hartelijk dank voor het schrijven en plaatsen van deze recensie, uw feedback zal doorgeven worden aan het team. We vinden het fijn om te lezen dat u de High Tea op goed niveau bevonden heeft en we hopen dat we u snel weer mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Anita Bos, General Manager.
M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Was weer super lekker en hebben er echt van genoten. Bediening was goed en aan mijn vragen voor af is perfect gehandeld. Zo hoort een High Tea te zijn. Echt de moeite waard om dit een keer mee te maken.
Geachte heer, Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie review en de tijd die u genomen heeft om de te schrijven en te delen. Wij vinden het fantastisch om te vernemen dat u heeft genoten van de Royal Afternoon High Tea. Uw complimenten zijn gedeeld met het team. Hopelijk mogen wij u binnenkort nogmaals verwelkomen in het InterContinental Amstel Amsterdam. Met vriendelijke groet, Anita Bos, General Manager.
Johannes M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
gewoon fantastisch
Carry K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Geweldige mooie high tea! Alles was heerlijk en smaakvol en zag er ook nog eens prachtig uit! Personeel ook supervriendelijk! Mijn dochter en ik hebben een supermiddag gehad dankzij jullie!
Z. A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hadden in de lounge gereserveerd voor lunch maar daar had men alleen high tea daarom naar de brasserie verwezen. Prima!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Ik wil het team van de Amstel Lounge bedanken voor de prachte middag die ik met mijn partner had in de lounge van het Amstel Hotel. De Royal High tea was geweldig en we hebben intens genoten van al het heerlijks dat ter fafel werd gebracht. Kortom we hebben beiden een onvergetelijke middag gehad in het Amstel hotel. De Royal high tea is beslist een aanrader ! Nogmaals hartelijk dank !
H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijke gerechten bij de high tea, met een spannend dessert wat door de keuken aan tafel werd gepresenteerd. En daarna spannende coctails in de A-bar. We hebben genoten van het uizicht op de Amstel en de luxe sfeer.
Geachte Heinsius,

Hartelijk dank voor het tijd nemen om deze mooie recensie te schrijven over de BVLGARI Afternoon Tea.
We vinden het fijn om te horen dat u zo een mooie ervaring heeft gehad in de Lounge en de A-bar. We zien u graag snel weer terug.

V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Ter gelegenheid van mijn 20ste verjaardag hier geweest voor de afternoon tea. Het was super! Prachtige locatie en erg verrassend.
Geachte mevrouw Verbeek,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij vinden het fijn om te horen dat de Royal Afternoon Tea op uw verjaardag u zo goed heeft bevallen. Wij hopen u volgend jaar met uw 21ste verjaardag nog een keer te mogen verwelkomen!

Anita Bos
General Manager
Karien L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk rustig met mijn moeder en zusje genoten van de High Tea. Was niet teveel maar ook niet te weinig. Precies goed. Heerlijk rustig waardoor we gezellig hebben kunnen kletsen. De laatste (zoete) gang was niet te zoet maar precies goed, De theeën waren heerlijk.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima bediend door stagiëre o.a.
Even schrikken van de prijs van de champagne los maar dat zal in Uw restaurant total normaal zijn.
Chantall V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het eten was voortreffelijk en de service erg vriendelijk en van hoogstaand niveau. Wij hadden de Royal High Tea. Komen graag nog eens terug!
Geachte mevrouw van Niekerk-Ceha,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie. We vinden het leuk om te horen dat u van onze Royal Afternoon Tea heeft kunnen genieten. We zien u graag snel terug.

anna maaike B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
De Royal high tea was zeker de moeite waard..hadden dit hier in het verleden vaker gedaan en het is nog steeds een aanrader..komen graag weer eens terug hiervoor.
Beste mevrouw Brandsma,
Hartelijk dank voor uw recensie.
We vinden het fijn om te horen dat u door de jaren heen nog steeds kan genieten van de Royal Afternoon Tea. Graag verwelkomen wij u binnenkort weer terug in de Lounge.

corribbert .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Het was in enkele woorden samen te vatten: zeer goed en verzorgd! Vriendelijke en behulpzame bediening en een geweldig uitzicht over de Amstel.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prima bediening. Prettig sfeer, hoewel later wat rommelig doordat er radio-opnamen zouden worden gemaakt, Gemakkelijke fauteuiltjes, fris gedekte tafeltjes. Sommige gerechtjes hadden naar mijn mening wat meer uitgesproken van smaak mogen zijn.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Het is een echte aanrader om een High Tea in het Amstel te doen. Zeer goede sfeer in een prachtige lounge.
Je voelt je helemaal verwent als je hier zit. Kregen zeer goede uitleg over de verschillende thee soorten.
Waren heerlijke, aparte smaken bij. De “hapjes” waren geweldig! Eerst hartig en als laatste zoetigheden. En dit alles in 4 gangen.
Er was een petit four bij in de vorm van een leeuw en deze smaakte naar rozen. Echt apart.
Ger T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hebben met zijn zessen een geweldige high tea beleefd, heerlijke gerechtjes, voortreffelijke thee. De pianomuziek was echter nogal rumoerig waardoor we moeilijk als familie (ouders/ kinderen) konden converseren.
Ondanks dit toch geweldige ervaring en voor herhaling vatbaar.