Amstel Hotel Lounge

Professor Tulpplein 1 1018 GX Amsterdam Nederland Kaart
31-206226060

Over het restaurant Amstel Hotel Lounge

Amstel Lounge, gevestigd in het InterContinental Amstel in Amsterdam, is beroemd om haar 'Afternoon Tea'. Hier geniet je naast de wel bekende 'Royal Afternoon Tea' en de nieuwe 'Late Tea' van een heerlijke kop koffie of een goed glas wijn.

De Amstel Lounge vind je in het hart van het hotel en is daarmee van oudsher de ideale ontmoetingsplek. Met het prachtige uitzicht over de Amstel rivier, een rustgevende sfeer en de klassieke stijl, beleef je hier een sensationele dag.

Maak kennis met de Amstel Lounge Afternoon Tea. Met deze Afternoon Tea ontdek je een verscheidenheid aan gerechten die in verschillende gangen worden geserveerd, in combinatie met diverse theesoorten, waarover het personeel je graag uitgebreid uitleg geeft. Geniet onder andere van een etagère gevuld met smakelijke amuses en hartige hapjes. Een onvergetelijke ervaring! De Afternoon Tea wordt dagelijks geserveerd van 12:30 tot 14:30 en van 16:00 tot 18:00 uur.

Na 18:00 uur kun je hier terecht voor de 'Late Tea'. Hét begin van een mooie avond. Ieder onderdeel wordt professioneel toegelicht, zodat elke slok en elke hap een extra smaakdimensie krijgt. De Late Tea bestaat uit vier gangen die begeleid worden door verschillende theesoorten, vaak versterkt met een bijzondere alcoholische drank. Een spectaculaire belevenis!

Geniet, beleef en ervaar een sensationele dag bij Amstel Lounge in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Amstel Hotel Lounge

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag - zondag: 08:00 - 18:00
Maandag - zondag is de keuken geopend tot 18:00.
Royal Afternoon Tea - elke dag 12:30 - 14:30 & 16:00 - 18:00

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant Amstel Hotel Lounge

Nadine R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
High tea in het Amstel is fantastisch. Heerlijke gerechten, mooie presentatie, vriendelijke bediening in de mooie lounge. Voor ons was het teveel, dus meenemen is geen issue.
Omdat er twee zittingen zijn (1230 en 1600) had ik een beetje een gehaast gevoel voor de zitting van 1230. De dames in de bediening mogen wel in een nieuwe outfit gestoken worden, beetje degelijk, maar dat is smaak.

We komen snel weer!
Geachte mevrouw Rutten,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw fantastische ervaring te delen met de Amstel Lounge. Ik ben meer dan blij om te horen dat u heeft genoten van onze heerlijke High Tea met al zijn heerlijke gerechten. Het vervult me met plezier om te horen dat mijn team haar uiterste best heeft gedaan om je van begin tot eind een vriendelijke service te bieden. Ik wil u bedanken voor de geweldige complimenten. Ik kijk ernaar uit u in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen.

Jan-Paul Kroese, General Manager
B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Zoals gehoopt een fantastische ervaring voor zowel mijn dochter als voor mij. De ambiance is fantastisch, de dame die ons hielp was fantastisch, hoe de high tea er uit zag en smaakte, gewoonweg fenomenaal.
Geachte heer, Geachte mevrouw,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw fantastische ervaring te delen met de Amstel Lounge. Ik ben meer dan blij om te horen dat u heeft genoten van onze heerlijke High Tea met al zijn fenomenale hapjes. Het vervult me met plezier om te horen dat mijn team haar uiterste best heeft gedaan om je van begin tot eind een fantastische service te bieden. Ik wil u bedanken voor de geweldige complimenten. Ik kijk ernaar uit u in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen.

Jan-Paul Kroese, General Manager
J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijke ervaring! Ook de thee is verschillende glazen viel in de smaak!
En de kennis van de thee was leuk!
Enige minpuntje dAt er werd verteld dat er een sandwich Aubergine bij zat het bleek een sandwich courgette, en dat is misschien pietluttig maar ik lust graag aubergine en hou niet van courgette. En zeker met allergieën is het belangrijk het juiste ingrediënt te benoemen.
Geachte heer, Geachte mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je geweldige ervaring te delen met InterContinental Amstel Amsterdam. Ik ben meer dan blij om te horen dat je hebt genoten van onze heerlijke High Tea en de leuke kennis van de thee. Ik wil je bedanken voor de geweldige complimenten. Ik kijk ernaar uit u in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen.

Emile G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
wij hebben een super heerlijke high tea gehad .fijn personeel .zeer tevreden .mooie gerechten .van tevoren drankje op het terras kunnen doen .
Geachte mevrouw Goudswaard,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je geweldige ervaring te delen met InterContinental Amstel Amsterdam. Ik ben meer dan blij om te horen dat je hebt genoten van onze heerlijke High Tea met al zijn mooie gerechten. Het vervult me met plezier om te horen dat mijn team haar uiterste best heeft gedaan om je van begin tot eind een fijne service te bieden. Ik kijk ernaar uit je in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen.

Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Geweldige ambiance met een bijzonder goede service. Genieten van een zeer uitgebreide afternoon tea. Was met een 8-jarige en een 72-jarige, di allebei genoten hebben!
Geachte mevrouw Krab,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je geweldige ervaring te delen met InterContinental Amstel Amsterdam. Ik ben meer dan blij om te horen dat je hebt genoten van onze uitgebreide High Tea met al zijn smaakvolle gevarieerde hapjes. Het vervult me met plezier om te horen dat mijn team haar uiterste best heeft gedaan om je van begin tot eind een bijzonder goede service te bieden. Ik wil je bedanken voor de geweldige complimenten. Ik kijk ernaar uit u in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen.

H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Mijn verjaardag gevierd met de Royal High Tea. De locatie is prachtig, de theeproeverij met bijpassende gerechtjes heerlijk. Een gast wordt in de Amstel Lounge in de watten gelegd. Een feestelijke aanrader.
A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Keurig verzorgde gerechten en bijzonder lekker. De ontvangst en de bediening was uitmuntend. We komen zeker nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij zaten op een bank. Dat was minder prettig dan aan een tafeltje met stoelen. In de zon was t erg warm.
Desondanks hebben we genoten van de heerlijke hapjes en drankjes en de mooie omgeving en prettige benadering door d diverse medewerkers.
Geachte heer, Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met de Amstel Lounge. Ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van de heerlijke hapjes en drankjes en de mooie omgeving en prettige benadering door de diverse medewerkers. Ik kijk ernaar uit u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen in het Amstel Hotel.

Mevr.C. T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
High tea
Alles klopte en smaakte goed! Daarna nog een glas wijn gedronken op het terras , maar dat was wel prijzig!
€.34 voor twee glaasjes . Vriendelijke bediening en leuk uitzicht
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Met 3 personen een high tea gedaan vanwege mijn verjaardag.
Mooi hotel, mooie serre met uitzicht over de Amstel.
Maar wat was het vreselijk koud in de serre.
Na een tijdje met kippenvel gezeten te hebben aan de medewerkster gevraagd of de airco wat minder kon.
Na navraag bij de manager ging het niet lukken, het is een systeem over het hele gebouw en per ruimte niet te regelen.
Optie was een andere tafel maar dat leek ons niet handig met alles al op tafel.
Dus 3 uur gezeten in de kou, meerdere mensen hadden hier last van en de kou droeg niet bij aan een ontspannen middag.

De high tea op zich prima, niet hoogstaand.
Het oude brood met de sandwiches was niet bijzonder.
Verder was het prima maar voor ons hier niet voor herhaling vatbaar.
Als afsluiter de etagère met zoetigheden was heerlijk.
Maar de taaie huisgemaakte stroopwafel een aanfluiting, gewoon niet lekker.

Het afscheid was zakelijk, er werd niet gevraagd of alles naar wens was.
Betalen en klaar.

Voor ons helaas geen Amstel lounge meer.
N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Ontzettend genoten, een leuke ervaring en een prettige sfeer.
Goede service en uitleg, ben er met een grote lach en voldaan gevoel weer weg gegaan
Geachte mevrouw Bulo,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review, we vinden het leuk om te horen dat u heeft genoten van uw Royal Afternoon Tea in de Amstel Lounge. Uw positieve ervaring zal worden gedeeld met het team en we hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in het Amstel Hotel.

Anita Bos,
General Manager
V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Teas waren verrassend en goed. De eerste drie gangen waren ver beneden peil. De eerste gang .. een lapje gerookte zalm neerleggen en wat olijven en stukjes artichok in een glaasje. Dat kan echt niet. Vervolgens droge en fantasieloze sandwiches. De warme gang smakeloos en ook weer geen enkele culinai9re verfijning. De zoete gang was redelijk, maar niet heel bijzonder, ook niet voor het oog. Heb eerder veel beter meegemaakt in het Amstel en helemaal op vele plaatsen in London.
De bediening niet echt aardig en maakt niet echt contact, De dames raffelden hun toelichting op de gerechten vrijwel onverstaanbaar en zonder interesse af. Ze waren afschuwelijk = erg onelegant gekleed, Het Amstel onwaardig.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ons bezoek aan het Amstel Hotel voor een high tea heeft al onze verwachtingen overtroffen. Van al onze high teas stonden Gumbleton (Hoorn) en Harrods (Londen) op de 1e en 2e plaats. Die zijn nu gezakt en staat het Amstel Hotel bovenaan.
Geachte Mevrouw Blindervoet,

Hartelijk dank voor deze prachtige review, we vinden het super om te horen dat we nu boven aan uw lijstje van beste High Tea's staan! We zullen uw lovende woorden doorgeven aan het team dat uw Royal Afternoon Tea heeft verzorgd. Verder hopen we u snel weer te mogen ontvangen.

Anita Bos, General Manager
C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Ik was daar met mijn klanten voor een High Tea, veel goede gerechten en ook de thee was heel goed. Jammer voor een medewerker die onbeschoft was en niet eens de thee kon goed schenken.
Geachte Cava,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. We vinden het fijn om te horen dat u heeft kunnen genieten van de gerechtjes en de theeën van de Royal Afternoon Tea. Verder vinden wij het natuurlijk vervelend om te horen dat de service niet helemaal optimaal was, we zullen uw feedback doorgeven aan het betreffende team. Graag hopen wij u in de nabije toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in de Lounge van het Amstel Hotel.

Anita Bos, General Manager
Freddie R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wij hebben genoten van heerlijke gerechten, goede service in een mooie omgeving!
Prijs/kwaliteit verhouding is prima, dit gaan we vaker doen!
C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het was heel top. Alleen zouden er meer warme gerechten geserveerd mogen worden. Dat was een beetje weinig, maar de nagerechten waren zeer uitgebreid.
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijke entourage, prachtig gelegen. Zeer vriendelijk personeel. Perfecte afwisseling van smaalvol gepresenteerde gerechtjes.
Geachte heer Schneider,

Hartelijk dank voor het tijd nemen om deze mooie review te schrijven. Wij vinden het fijn om te lezen dat u heeft kunnen genieten van onze Lounge tijdens de Royal Afternoon Tea. De positieve feedback is doorgegeven aan het Team en we zien u graag in de nabije toekomst terug in de Lounge.

Met vriendelijke groet,
Anita Bos, General Manager.
M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Een heerlijke high tea gehad een aanrader. Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Ze gaven goede uitleg over de thee en eten wat erbij hoorde.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
High tea op niveau. Bediening is wat stijfjes, hetgeen de sfeer naar ons idee wat te formeel maakt. Je gaat er van fluisteren. De entourage is erg mooi en de prijs is in verhouding met de locatie.
Geachte meneer Hogenboom,
Hartelijk dank voor het schrijven en plaatsen van deze recensie, uw feedback zal doorgeven worden aan het team. We vinden het fijn om te lezen dat u de High Tea op goed niveau bevonden heeft en we hopen dat we u snel weer mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Anita Bos, General Manager.
M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Was weer super lekker en hebben er echt van genoten. Bediening was goed en aan mijn vragen voor af is perfect gehandeld. Zo hoort een High Tea te zijn. Echt de moeite waard om dit een keer mee te maken.
Geachte heer, Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie review en de tijd die u genomen heeft om de te schrijven en te delen. Wij vinden het fantastisch om te vernemen dat u heeft genoten van de Royal Afternoon High Tea. Uw complimenten zijn gedeeld met het team. Hopelijk mogen wij u binnenkort nogmaals verwelkomen in het InterContinental Amstel Amsterdam. Met vriendelijke groet, Anita Bos, General Manager.