Meer informatie over restaurant Amstel Hotel Lounge

9,1

Jouw recensie over het restaurant Amstel Hotel Lounge

dianemiddendorp1 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het was weer een mooie belevenis om hier te high teaën. Wat bedenkt de kok toch steeds weer mooie en zeer smakelijke hig tea gerechtjes!
We troffen een ietsje kapot glas en later een kopje wat ietsje vuil was. Beide hebben we gezegd. Dat werd direct keurig vervangen met verontschuldigingen erbij. En wat ik enorm waardeerde was, dat de serveerster na het vieze kopje heel snel kwam met een goedmaker. We mochten een glas champagne of proseco op kosten van de zaak nemen. Nu zijn we geen liefhebbers van drank, dus we hoefden het niet. Op mijn verzoek werd er wel op onze theekopjes gelet en kregen we thee erbij als we dat wilden. Wat een service!!! Echt super. Tenslotte waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Alleen niet overal wordt ruiterlijk toegegeven dat er een foutJE gemaakt is. Echt helemaal super. Ik kom er vast nog weer terug.
Kimberley D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Mooie high tea. Lekkere gerechten. Goede service. Prachtigambiance.
Minpuntje: we mochten de zoete dingen die over waren meenemen, kregen twee doosjes mee. Droge dingen (stroopwafels, macarons zaten bij de pudding. Met als gevolg dat deze niet meer eetbaar waren. Tip volgende keer even scheiden als je toch twee doosjes meegeeft!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Leuke belevenis de High Tea bij het Amstelhotel. Zeker een aanrader als je een keer op een bijzondere wijze van een high tea wilt genieten
Kresa A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Genoten van de High tea! Bediening is erg vriendelijk, alleen soms komen ze wel wat ingestudeerd over. Verder heerlijke gerechten, ook als je vega. eet en smaakvolle theeën erbij! Als ik dan een minpuntje moet noemen; elke thee wordt in principe eenmalig geschonken. Heb zelf een enkele keer om een 2e ronde gevraagd, omdat de 1e kop al leeg was voordat het eten geserveerd was (moesten even wachten tussen een aantal gangen).
De ambiance van de lounge maakt elk klein minpuntje goed en het is elke keer een ware belevenis!
Yvonnerakker .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijke high tea,kan het echt aanbevelen alles was even overheerlijk.En de complimenten voor het personeel ontzettend aardig en gezellig.Wij komen zeker weer een keer terug.
tanja V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Jammer dat de hoogste score 'zeer goed" is; excellent ware voor bediening in ieder geval op zijn plaats geweest.
Met Laura als uitschieter.

Ook wachttijd is een moeilijke - die was nl. precies zoals gewensd voor deze gelegenheid. Niet "hoog tempo'; alleen biedt het format geen andere optie.

Voor ons een jaarlijks terugkerend familie-event waar we atijd naar uitkijken. De samenstelling en presentatie van de afternoon tea verandert over de jaren, het niveau niet.
Complimenten aan alle betrokkenen - van concierges bij ontvangst tot keukenbrigade en bediening. Absolute klasse en hoogste niveau servicegerichtheid zonder 'nephartelijkheid'.

Natuurliljk komen we ook hierbuiten vaker in het Amstel - zakeliljk, met vrienden, met partner; alleen heeft deze familie-afternoon tea voor ons een speciale, warme glans.
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Mooie, feestelijke omgeving, compleet met heerlijk eten en uitstekende service. De cocktails bij de gerechten waren zeer verrassend.
Anjani T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Leuke ervaring! Prijs/kwaliteit een beetje hoog als je voor de vega high tea gaat, maar wel een aanrader als je een dagje naar A'dam gaat,
alice.molenkamp .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
We zijn hartelijk ontvangen door de receptie en gastvrouwen in het restaurant. Alles keurig verlopen zoals je mag verwachten in het Amstel.

We hadden een high tea met zeven dames. We hebben genoten. Een 10+. Groet Alice Molenkamp
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Was geweldig!! Zeer vriendelijke bediening. En het eten was heerlijk en de verschillende soorten thee mooi gepresenteerd.
Mijn dochter en ik hebben er van genoten en komen graag nog eens!!
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ter gelegenheid van de 90e verjaardag van oma, hebben we genoten van de high tea. Het was voor haar een belevenis, leuk het versierde bordje voor haar verjaardag!
marijke V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
de aandacht van het personeel was aanvankelijk goed dat werd later veel minder
het schenken van de thee en het opdienen van de hapjes liep niet steeds synchroon
B.J. Q.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Samen met 3 vrienden een heerlijke avond gehad in de Amstel Lounge en erg genoten van de Late Tea. Het was een spectaculaire belevenis. Ieder onderdeel werd professioneel toegelicht, zodat elke slok en elke hap een extra smaakdimensie krijgt. Het is inderdaad Thee met een Twist!
Renée O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Late tea gekozen in de lounge van het Amstelhotel. Een absolute aanrader. Aparte, doch zeer smakelijke, hapjes in een viergangenmenu vergezeld met theecocktails (met of zonder alcohol). De lounge van t Amstel hotel is zeker 's avonds (de high tea start om 19.00 uur) een mooie plek. Vriendelijke bediening die steeds een leuke uitleg over het eten en drinken geeft.
f.veen22 V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke High Tea, heel verfijnd en erg lekker.
Wij vonden het heel prettig dat de high tea per gang werd geserveerd.
Fijne bediening, goede uitleg over de gerechtjes en de thee, erg vriendelijk.
Helen H. V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Ik was daar voor een high tea met vrienden voor mijn 70e verjaardag.
Wat mij opviel was dat er niet na iedere gang schone bordjes geserveerd werden.
Bij de sandwiches in dat mooie ronde broodmandje van brood ,
daar was geen tangetje bij om de sandwich uit het mandje te halen.
Dus dat moest je met je blote handen doen .
Dan moeten de handen wel schoon zijn van een ieder.
Verder was de service goed.
Gertruud S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was een heerlijke Afternoon Tea, echt van genoten!
Enig min puntje; er wordt geen 2e keer thee aangeboden of gevraagd of er bijgeschonken kan worden.
Hierdoor merk je wel dat de Afternoon Tea in een bepaald tijdsbestek genuttigd moet worden. Dat is wel jammer, want soms was de thee al op voordat de gang van het eten klaar was om uitgeserveerd te worden.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was een leuke ervaring om deze thematische high tea mee te maken. Er was erg veel aandacht gegeven aanhet hele Bvlgari thema. Bijzonder dat de verschillende theesoorten en de gerechten ook afgestemd waren op de Bvlgari geuren. Zeer geslaagd!
Marjon N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prachtige High Tea ter gelegenheid van Bulgari. Mooie en goede uitleg bij de gerechten. Vriendin die later aanschoof werd ook nog zeer vriendelijk en snel geholpen.
Elvira R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Ik heb samen met mijn vriendin genoten van de Hightea van BVGLARI.
Verassend, heerlijk, maar vooral de uitleg bij elk gerecht, fantastisch!!
Wij komen zeker terug.