Amstel Brasserie

Professor Tulpplein 1 1018 GX Amsterdam Nederland Kaart
31-205203496

Over het restaurant Amstel Brasserie

Amstel Brasserie, gevestigd in het InterContinental Amstel Hotel in Amsterdam, is de uitgelezen plek om te genieten van een rustig(e) lunch of diner.

De uitgebreide menukaart volgt de seizoenen met smaakvolle brasserie-stijl gerechten. Naast het à la carte menu, wordt er ook een wisselend 3-gangen keuzemenu geserveerd. De chef-kok en zijn keukenbrigade creëren gerechten zo puur mogelijk om de heerlijke smaken te behouden.

Zowel binnen als op het prachtige terras geniet je met een prachtig uitzicht over de Amstel rivier, waar een voortdurende parade van zeilboten, watertaxi's, roeiboten en sloepen voorbijvaren, van smakelijke en inspirerende gerechten onder het genot van een goed glas wijn.

Deze beleving nu zelf ervaren? Reserveer dan bij Amstel Brasserie in Amsterdam en geniet van smakelijke gerechten en pure smaken.

Meer informatie over restaurant Amstel Brasserie

• : Parkeerplaats & Valet parking

9,2

Jouw recensie over het restaurant Amstel Brasserie

Jack V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Ondanks meermaals benadrukken van onze verplichte vertrektijd wegens bezoek aan de opera kwam het hoofdgerecht slechts 15 minuten daarvoor op tafel. Daarbij ook nog de opmerking dat alles al een tijdje op de 'pas' stond maar er eerst tijd aan een banket met 90 personen elders in de zaak gegeven moest worden.
Daarbij was de kwaliteit van de gerechten van een triest niveau: de tonijn in de salade niçoise was volledig doorbakken in plaats van 'tataki' , de kip in een van de hoofdgerechten droog en de Dover Sole mishandeld door deze veel te hard en te lang te bakken waardoor hard en droog. Geen wonder dat het Amstel Hotel de Michelin ster afgenomen is.
Geachte heer van Dongen,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. We streven er steeds naar om onze gasten van perfecte service te voorzien en ik betreur dat we dit niet waar hebben kunnen maken, en zal dit ook zeker met mijn team communiceren. Graag zou ik u willen vragen contact op te nemen met restaurant.reservations@ihg.com om het verder te bespreken. Het zal mij een genoegen zijn om u de veranderingen te laten zien, bij uw volgende bezoek aan de Amstel Brasserie.

Rob Timmermans, General Manager
luce R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
wij hebben meer dan 1 uur op twee sandwiches moeten wachten, waarbij de bestelling ook niet geleverd werd zoals vermeld op de menukaart, want er ontbrak een gerecht. Ik had hoge verwachtingen, maar dit viel erg tegen.
Geachte mevrouw Rovers,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schijven. We vinden het vervelend om te horen dat u niet heeft kunnen genieten van uw bezoek aan ons. Uw feedback is doorgegeven aan het ons Brasserie team en zij zullen er hard aan werken om zich te verbeteren. Zou u ons een email willen sturen om dit verder te bespreken? restaurant.reservations@ihg.com. Wij horen graag van u.

Rob Timmermans, General Manager
princec .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hadden fantastisch weer dus we konden mooi aan het water zitten. Was rustig en een prima ambiance,
Service was goed en de lunch was uitstekend
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Bijzondere plek. Gebouw straalt allure uit.
Vriendelijk personeel. Wachtijd buiten op het terras en in de brasserie voordat er iemand kwam vragen voor een eerste drankje duurde meer als een half uur. Moesten er zelf om vragen. Dat is jammer. Beetje aandacht hiervoor en het is helemaal top!
Geachte mevrouw Adang,

Hartelijk dank voor het schrijven en plaatsen van deze recensie. We hopen dat ondanks de langzame service u toch heeft kunnen genieten van uw terras reservering. De feedback is doorgegeven aan het team en we zien u graag de nabije toekomst terug.

Met vriendelijke groet,
Anita Bos, General Manager.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Perfecte plek om in klein gezelschap iets te vieren; zeer attente en vriendelijke bediening; prima kaart en uitstekende huiswijn
Geachte meneer Koenders,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze geweldige review. We vinden het fijn om te horen dat u en uw gezelschap heeft kunnen genieten van het eten, het personeel en de wijn. Uw feedback is doorgegeven aan het personeel en we zien u en uw gezelschap graag terug in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groeten,
Anita Bos, General Manager.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Goede sfeer, werden wel fouten gemaakt in het opnemen van de gerechten, dit is menselijk; als je het uit je hoofd doet met 7 personen. Wij waren met familie, dus losse feestelijke sfeer. Als ik kritisch kijk zijn er wel verbeteringen in de professionaliteit op internationaal niveau. Maar het is Amsterdam en de locatie maakt zoveel goed.
Geachte Trudy,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. We vinden het fijn om te horen dat ondanks het opnemen van de verkeerde gerechten, u en uw familie toch nog heeft kunnen genieten van uw bezoek aan de Amstel Brasserie. Uw feedback is doorgegeven aan het team. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te verwelkomen in InterContinental Amstel Amsterdam. Met vriendelijke groet, Anita Bos, General Manager.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We waren met 3 personen. Alles was bijzonder smaakvol. Echter ik bestelde croquetten met zoet brood en dat werd "karig" geserveerd: 2 croquetten op verder een kaal plankje. Daar is toch wel iets meer van te maken. Verder top!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gedineerd met vrouw en dochter. Alle gerechten goed, perfecter service. En goede prijs/kwaliteit verhouding! Al met al een topavond!
Geachte meneer Kellerman,

Hartelijk dank voor uw mooie review en voor de tijd die u genomen heeft om deze te schijven. Wij vinden het leuk om te horen dat u en uw familie heeft genoten van de Brasserie. Hopelijk mogen we u snel weer ontvangen in het InterContinental Amstel Amsterdam. Met vriendelijke groet, Anita Bos, General Manager.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Teleurstellende ambiance. Geen wit kleedje op tafe. Geen (witte) servetten op tafel. Niet ingedekt. Tafel was viezig. Nergens een bloemetje te bekennen. Totaal sfeerloos en niks idylisch. Doodzonde. Bedienig veel te formeel. En daardoor stijf en traag reagerend. Het eten was prima; maar gevoelsmatig niet in verhouding tot de verwachtingen
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Onlangs zakelijk gedineerd bij de Brasserie van het Amstelhotel. Het was schitterend weer en wij hadden een tafel gereserveerd aan het terras. Prachtig uitzicht over de Amstel. Vriendelijke bediening en de gerechten waren smakelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
Geachte meneer Overes,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schijven. Het doet ons goed om te horen dat u zo genoten heeft van ons terras, bediening en gerechten. Graag verwelkomen wij u spoedig weer in onze brasserie.

Ciska N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wat een prachtig hotel. Heerlijk gegeten, de bediening was erg behulpzaam en vlot, vanwege het prachtige weer op het terras kunnen zitten!
Reinhardt L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer genieten in een stijlvolle omgeving. De geboden gerechten zijn klassiek en voortreffelijk bereid. Het wijnadvies was uitstekend.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Altijd weer een feestje om in deze prachtige ambiance te kunnen eten. Het uitzicht over het water is fantastisch!
Bediening perfect en gerechten (porties zijn niet groot) uitstekend. Iets meer variatie zou kunnen. Persoonlijk vind ik het niet prettig om uit diepe borden (schalen) te eten.
Arno R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk geluncht in de brasserie was allemaal even lekker, wijn was aardig aan de prijs maar wel super.
En wat geweldige bediening!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Zoals altijd een uitstekende ontvangst en heerlijk eten met een goede service.
Eigen keus was om eerst buiten op het terras te gaan zitten, was zeer goed, maar helaas werd het wat kouder en zijn we voor het dessert binnen gaan zitten, daar was helaas een zeer luidruchtige groep Nederlanders (enigszins beneveld). Na hun vertrek was het weer als vanouds, oftewel, voor herhaling vatbaar!
Geachte meneer Boone,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schijven. We vinden het fijn om te horen dat u regelmatig het ontvangst als uitstekend ervaart. We vinden het jammer om te horen dat u diner tijdelijk even werd verstoord. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de brasserie.

Bram D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijke avond gehad. Mooie lokatie en lekker gegeten.
Geachte meneer Doveren,

Dank u voor uw recensie, het doet ons erg veel plezier dat u heeft kunnen genieten van uw diner in de Brasserie. We zien u graag snel weer terug bij ons in de brasserie.

Tsilla V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Fijne sfeer, service en heerlijk terras. Het eten was heerlijk, maar we vonden alleen de chocolade fondsnt wat tegenvallen. Juist hier hadden we er hoge verwachtingen van. Wat droog en niet echt watm helaas.
Verder goed genoten!
Geachte mevrouw van der W,
Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over uw ervaring bij onze Amstel Brasserie. Het is goed om te horen dat u heeft genoten van de service en ons terras. Het spijt me dat u niet optimaal heeft genoten van ons chocolade dessert. Graag verwelkomen wij u spoedig weer in onze brasserie.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooie ambiance, vriendelijk personeel.
Helene L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Met name de Ceasar salade was beneden het nivo dat je mag verwachten van het Amstel Hotel. TE veel ijsbergsla kroppen en het stuk kip was verre van smaakvol.
( de oesters als voorgerecht waren prima)
A.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
De waardering betreffende het geluidsniveau heeft te maken met een 2-tal zakenmensen van Amerikaanse en Nederlandse origine, welke een groot gedeelte van de lunch met luide stemmen en een openstaande microfoon van een mobile telefoon, zakelijke gesprekken voerden, wat door ons als hinderlijk is ervaren.