Amstel Boathouse

Amsteldijk 223 1079 LK Amsterdam Nederland Kaart
31-202211505

Over het restaurant Amstel Boathouse

Het Amstel Boathouse is een veelzijdige locatie, maar valt nog meer op dankzij zijn mooie ligging in het Martin Luther Kingpark. Het uitzicht over de Amstel is magnifiek, je bent er echt even uit. De bijzondere gerechten worden ook op het terras geserveerd, voor een uniek buitengevoel in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Amstel Boathouse

• : Eigen parkeerplekken - gratis voor gasten

Maandag t/m vrijdag 10.00 - 23.00 uur
Zaterdag en zondag 10.00 - 00.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Engels gesproken , Gratis parkeren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Amstel Boathouse

Paula K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Prachtige locatie aan de Amstel. Bediening slecht, nadat we cappuccino hadden besteld om de lunchkaart gevraagd maar die werd niet gebracht, ober liep in de rondte maar had blijkbaar weinig zin ons de kaart te geven uiteindelijk aan de serveerster gevraagd en zij bracht de kaart gelijk. Wij bestelden brood met kroketten en mosterd mayonaise maar dit was gewone mosterd. Aan de serveerster de rekening gevraagd maar zij mocht niet afrekenen daarna weer erg lang gewacht tot de ober “tijd” had om af te rekenen terwijl het niet druk was, jammer voor zo’n leuke tent.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het Amstel Boathouse was in twee woorden absolutely fabulous. De rustige omgeving aan de Amstel was geweldig, de inrichting en het terras was geweldig, de service was geweldig en de lunch was geweldig. Eigenlijk was het een ontbijt want ik was er om half twaalf en lunchgerechten waren pas vanaf twaalf uur te verkrijgen. Ik bestelde het roerei met toast, paddenstoelen, bacon, tomaat en sla en het bananenbrood met rood fruit en citroenhangop. Het smaakte allemaal buitengewoon. Daarnaast waren de porties groot en de prijzen klein.
Barbara1964 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gedreven bediening en uitstekend eten!

Afgelopen vrijdag met m'n partner Amstel Boathouse bezocht. Zonder reservering werden we, na een beetje puzzelen door de gastheer, naar een geweldige tafel met uitzicht op de Amstel begeleid. Het tafelwater en de fles Gruner Feltlliner kwam vlot op tafel. Verder hebben we genoten van de dagverse mosselen en ravioli!

We willen vooral onze gastheer Pieter, maar zeker ook de rest van de crew enorm bedanken voor een perfecte avond.

Aanrader!
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Wij hebben een top avond gehad bij de Amstel Boathouse. Heerlijk de boot aangelegd aan de steiger en gezeten op het mooie terras. De bediening onderleiding van Pieter liep allemaal vlekkeloos. Ieder was zeer enthousiast over het eten en dat nog voor een vriendelijke prijs. Een aanrader!
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Geborreld en gegeten nav het 65 jarig huwelijk van mijn ouders. Eten was prima maar verder was het een rommeltje. Gemaakte afspraken werden niet nagekomen. Al met al super jammer voor m'n ouders. Restaurant heeft wel excuses aangeboden, bloemen geregeld en een lunchbon. Weet alleen niet of ze daar gebruik van willen maken.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zojuist vanavond met mijn man hier geweest, wat een teleurstelling. Alles was fout, bediening vriendelijk maar niet professioneel. En over het eten maar te zwijgen, ik hoorde dat er personeelgebrek was maar het personeel snapte het gewoon niet. Wel eten serveren maar ons op de drankjes laten wachten...ik bestelde ravioli, nou nog nooit zoiets onsmakelijks op mijn bord gehad. Heel jammer we hadden zo graag een fijn nieuw restaurant willen ontdekken.
Karen2012 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Vriendelijk personeel. Maar het eten is niet best. Alle gerechten zijn allemaal smakeloos. Jammer! Lokatie is namelijk top. Vervang alle middelmatige ingrediënten door betere producten en neem koks in dienst die ook proeven wat ze serveren.
John G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
De kwaliteit van de lunch onder de maat. Voorschotelen van fabriekskroketten (Ad van Geloven) is reataurantonwaardig. Ga voor echte kwaliteit! Locatie is prima. Prijs/kwaliteitveehouding onvoldoende.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Had van te voren gereserveerd en ook netjes gebeld dat we wat later waren, doch er stond geen tafel voor ONS opgedekt. Jammer
Milou M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wat een super locatie! Heerlijk geluncht voor een zakelijke bijeenkomst. Erg vriendelijk personeel en fijn dat je je auto gemakkelijk en gratis kan parkeren. Naderhand was ik zo in het centrum voor mijn volgende afspraak. Hier kom ik zeker terug!!
Anne-Marie M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We zijn met z'n tweeën wezen eten.
We waren de enige gasten in het restaurant. Het eten was slecht. We zijn niet gewend om van een plank te eten.We kwamen voor tongfilet, maar dat stond niet op het menu. Hier komen we nooit meer.
De bediening liet ons lang wachten.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Mooie locatie, fijn dat er een aparte speelkamer voor kinderen was. De bediening bleef ons erop wijzen dar alles lang duurde omdat we met een grote groep waren (niet omdat ze dit niet aankonden) en de kwaliteit van het eten was ondermaats. Een snackbar hamburger voor zestien euro en fabrieksappeltaart met poedersuiker.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Net hier wezen eten met mijn man Jason en zoonlief Hassan. Na binnenkomst werden wij direct door de dienstdoende bediende. Volgens mij was zijn naam Cesper? Zoiets in ieder geval. Enfin we werden naar een schattig tafeltje in de hoek gewezen. Eenmaal gesetteld kregen we de kaart. Hassan ging voor de rundvleeskroket, simpelweg omdat hij geen varkensvlees mag. Jason en ik gingen beide voor de zalm en citroenroomkaas salade. 1 woord: ZALIG, echtwaar! Alles leek te kloppen, de balans, een zoetje een zuurtje een bittertje een waren smaaksensatie. Zelf wonen wij in Amstelveen maar Jason en ik zijn bier 16 jaar geleden getrouwd. Heerlijk om weer terug te zijn! Er was echter een nadeel, Hassan was niet helemaal onder de indruk van zijn naar zijn mening goedkope Sligro kroket. De bediening leek dit probleempje ook niet serieus te nemen. Desalniettemin vind ik het altijd leuk om in deze sneltrein te stappen diealle smaakpapilen langs lijkt te gaan Komen hier wellicht eens terug. Toppie
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vandaag hier voor de lunch op het terras neergestreken. Wat een schitterende locatie aan de Amstel, zeker met dit mooie weer! De bediening was vriendelijk maar niet helemaal adequaat ('Hee, wat wordt er bij de thee/koffie geserveerd?' 'Een zoetigheidje'. Ja, dat hadden we ook wel door maar waaruit bestond het). Minder blij waren we met de kwaliteit en de prijs-kwaliteit verhouding. De broodjes waren zuinig belegd en daarom met €8 aan de prijzige kant. Bovendien leek de burrata leek eerder gewone mozzarella te zijn. De Tom khai was een bescheiden bordje matig gevulde soep. De thee wordt geserveerd in vrij kleine glazen, de koffie was aan de slappe kant. Dat kan beter, de locatie verdient het!
Kris H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Samen met twee vrienden uiteten gegaan bij Amstel Boathouse. We werden enthousiast ontvangen en naar onze tafel gewezen. Het restaurant zag er luchtig en open uit, net zoals het terras. Helaas, wegens het weer was het niet mogelijk om buiten te zitten. Naast het restaurant zijn er ruimtes om bijeenkomsten te organiseren. Daar hebben we even gekeken en deze zagen er net zoals het restaurant er verzorgd uit.

De bediening was erg vriendelijk en zorgde ervoor dat de sfeer goed was. Ze waren erg attent en adviseerde ons wijnen die goed bij de gerechten pasten. De gerechten werden geserveerd met wat tijd er tussen, zodat we even een moment konden pakken om na te genieten van het eten. Dat vonden wij erg fijn.

De voor-, hoofd- en nagerechten waren ontzettend lekker. Ze waren mooi opgemaakt. Aan het einde hebben we nog een plankje genomen met lekkere kazen en uiteindelijk een kopje koffie. De rekening die we moesten betalen viel erg me. Conclusie: Top avond!
M.W.F. H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Is o.i. een leuke gelegenheid voor partijen en mensen die even iets willen eten. Gerechten zijn degelijk, bediening duidelijk niet ingesteld op "dinergasten". Men was, op een enkeling na, al aan de vrije avond toe!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Weer een keertje gaan lunchen met m'n man . Viel tegen. Bediening niet alert. Zaten al een tijdje en toen ik zwaaide voor aandacht werd er gemeld 'ik kom eraan, kan niet heksen'.... afijn we zijn gebleven . Voorts rommelig. Jongens in zwemkleding. Kwamen vervolgens de surfplank naar binnen brengen. Het deed ons een beetje denken aan Jibe city op Bonaire,, maar daar loopt iedereen in z'n zwembroek! Al met al een teleurstelling.
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Mooie plek en mooie inrichting. Eten ronduit slecht. De kip van de ceasarsalade was rauw van binnen. Terug gestuurd en we kregen 40 minuten later een nieuwe. Toen de anderen allang uitgegeten waren. Ook de kip van de tom kha kai soep was van zeer slechte kwalitier. Veel zeen en vet. Leek wel afvalvlees. Ook het broodje van de tosti was sompig en brood was nog deeg van binnen.
Voor tosti, ceasar salade en thom ka kai een rekening gan 45 Euro.
Echt jammer dat zo'n mooi restaurant op zo een mooie plaats zo een wanprestatie qua kwaliteit levert.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Boeking via Iens niet binnengekomen. Er moet nog duidelijk ingedraaid worden. Personeelhulpjes niet goed opgeleid. Uiteindelijk gekozen voor borrelhapjes. Patates Frites te vet.