Amrath Hotel Brabant Brabant

Erg duur
Lang
Caro1961 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vandaag a la carte geluncht in dit hotel. Vijf grote vissalades voor €17,50 per stuk waren erg armoedig. Wat bladsla, tomaat, een sliertje gerookte zalm en wat wortel. Heeeeeel karig. Toen we om wat brood vroegen kregen we een paar supermarkt boterhammen op een bord.
De club sandwich was redelijk, de appeltaart bevroren, echt we zullen hier nooit meer terug keren.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Aangezien we hier wat later aankwamen maar gegeten in het restaurant van het hotel. Wel netjes ingericht wel hier en daar wat slijtage te zien. We kregen een tafel en er werd gezegd als u had gereserveerd was de tafel gedekt. Dat gebeurde dus daarna ook niet. Jammer. Kleine moeite. Runder carpaccio (was redelijk) en Serranoham met gemarineerde peer en walnoot (was een stuk lekkerder dan het andere voor gerecht). Als hoofd gerechten de gegrilde kogelbiefstuk en de Liguini met paddenstoelen, truffelroom, rucola en bitterballen van roquefort. De biefstuk was goed maar we vroegen toch echt medium, hij was bijna "well done" jammer vlees zag er goed uit. Liguini was jammer genoeg erg droog weinig truffelroom om het wat smeuïg te maken. Na een koffie met likeur. De kaart zag er veel belovend uit. Helaas niet helemaal waar gemaakt. Voor een hotel restaurant niet verkeerd maar iets meer aandacht zowel qua eten en service en de beoordeling valt hoger uit.
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Amrath Hotel Brabant. Verse producten, die met zorg waren bereid. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Hier een heerlijk uitgebreid ontbijt gehad. Wauw wat een assortiment! Van poffertjes tot champagne. Heel uitgebreid en alles zag er vers en lekker uit. (Zo smaakte het ook). De sfeer was prettig. Alles was ingericht in kerstsfeer en het personeel was attent en vroeg meerdere malen of het gesmaakt had.

Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Vandaag op 1e Paasdag in restaurant van het hotel Paasbrunch gebruikt met 4 volwassenen en 6-jarig kind. Ontvangst vriendelijk. Waren wat vroeg en moesten even wachten. Werden om 12.00 uur opgehaald in de hal en keurig naar onze tafel geleid met glaasje prosecco. Op elke tafel lag een overzicht van de brunch, met als persoonlijke tintje een welkomswoord op naam erbij gedrukt. Heel attent.
De brunch was in buffetvorm. Opgebouwd uit soepen, veel verschillende luxe broodsoorten, luxe vlees- en kaassoorten, vissoorten, diverse slades, warme vlees-,vis- en pastagerechten en 8 gevarieerde nagerechten met als topper een heuse ijscokar. Buffet was mooi op de tafels geplaatst. Niet propvol; schalen kwamen mooi tot hun recht. Werd ook steeds uit keuken bijgevuld. Bediening was heel vriendelijk en attent. Haalden gebruikt serviesgoed regelmatig op.
Voor de kinderen waren er leuke activiteiten, zoals buiten eieren zoeken met een "echte" paashaas, koekjes bakken, gezicht schminken, eieren schilderen. Kortom , voor groot en klein een goede en lekkere invulling van Paaszondag.