Amore Trattoria Breda

Schorsmolenstraat 3F 4811 VN Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Amore Trattoria Breda

Verrassing op klassiek Italiaans

Bij Amore Trattoria is het meubilair zwart met rode accenten en wit linnen. Het licht straalt gemoedelijk de ruimte in. De gerechten, ook als buffet mogelijk, komen uit verschillende delen uit Italië. Klassiekers zoals vitello tonnato en pasta bolognese, maar ook carpaccio van octopus en risotto gegaard in processo staan op het menu. Laat je op de Italiaanse manier verwennen door het vriendelijke personeel.

Meer informatie over restaurant Amore Trattoria Breda

• Kom je met de auto?
    Vanuit de brandweer als je de stad binnen rijdt na de kerk de eerste zaak aan de rechte hand. Tegen over Merlinda Zorg Hotel.
  • : Gratis parkeren naast de zaak na 18:00, Parkeerplaats & Betaald parkeren voor de zaak

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

6,6

Jouw recensie over het restaurant Amore Trattoria Breda

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Met de AH bon hier gaan eten. Goed gezellige service. We hebben lekker gegeten. Normaal wordt ik altijd kriebelig van de muziek die te hard staat, achter grond muziek hoort op de acher grond. Dat was hier prefect. Bij het afrekenen waren ze te snel, ik had fooi bij willen pinnen maar dat kon volgens de bediening niet meer. Dames, niet te snel! Om dat we geen kleingeld bij ons dragen, helaas dus geen fooi.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
meubilair is aan vervanging toe. Stoelen en banken zijn de stoffen van gescheurd. Ook de verlichting kan sfeervoller i.p.v. tl bakken. Toen wij er waren was er maar een serveerster . Ook de wachttijd van het eten was lang. De serveerster heeft dit goedgemaakt met een gratis glas wijn.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
In verband met de AH actie voor dit Italiaans restaurant gekozen. Het was matig bezet en daardoor niet echt sfeervol. Op de foto op internet ziet de zaak er goed uit maar wij zaten op versleten bank en stoelen waar de bekleding er in stukken bij hing. Na ons voorgerecht werd de tafel afgeruimd maar het gebruikte bestek werd teruggelegd voor het hoofdgerecht. Het gekozen vlees was wel gaar maar ook taai. Nagerecht een simpel stukje ijs uit de vriezer met wat slagroom uit een spuitbus. Er moet hier echt een en ander verbeteren willen wij nog terugkomen.
Roselinde W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Een gezellig restaurantje met vriendelijk personeel. Het interieur mag wel wat worden opgeknapt, er liggen kleden op de banken om de versleten plekken te verbergen.
leuk om eens wat anders te eten bij de italiaan dan alleen maar pizza of de standaard pasta’s. Alleen het hoofdgerecht was voor mij iets aan de grote kant en erg vet.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Erg gezellig, volop aandacht voor de gasten, t was gezellig druk en t eten was lekker. We gaan er zeker nog eens met zijn drieën naar toe.
Adencarola B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten was niet helemaal wat we ervan verwachtten. Wild zwijn leek op gewoon varken, hoewel de smaak goed was. De biefstuk zaten veel zenen en taaie stukken in.
Ik zat nog te eten met een halfvol bord toen de bediening de borden van de andere gasten weghaalde en kort daarop de menukaarten voor het dessert bracht. Ik zat nog steeds te eten. We waren nauwelijks klaar of we werden gevraagd om naar een andere tafel te gaan zitten omdat er een grote groep mensen kwam.
Kortom; hier kom ik zeker niet terug!
C.M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zeer vriendelijk en goed! Wij komen terug.
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ontvangst vriendelijke. Bestelde een rode wijn die helaas niet meer goed was, maar geen probleem, er werd direct een nieuwe fles geopend. Wachttijden prima, je gaat tenslotte een avondje uit, niet om na een halfuur alweer buiten te staan.
Interieur zwart/rood prima, maar is ondertussen dringend aan vernieuwing toe.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Vriendelijk personeel en goed eten, zeker voor deze leuke actieprijs!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Eerste keer hier voor ons met de ah restaurant actie. Heel lekker gegeten, a la carte - super veel verschillende gerechten, zien er allemaal even lekker uit, vlotte en vriendelijke bediening - zeker het proberen waard!
Maja R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Zeer gastvrij ontvangst! Onverwacht heerlijk gegeten met de AH actie. Wij gaan daar zeker weer terug!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Eten is heerlijk, entourage ongezellig. Wijn niet zo goed. Prima voor en snelle hap.
Boudewijn N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Met de restaurantactie AH aldaar gegeten. Voorgerecht , hoofdgerecht en toetje super. Heel vriendelijk personeel.
Mijn vriendin had wijn gemorst op haar blouse . Het meisje wat bediende was zo vriendelijk om de blouse te wassen en onder de fohn in het toilet te drogen. Echt super !!! Wij komen zeker terug !!
Els T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ontzettend vriendelijk en gastvrij personeel! Vanwege te grote drukte liep niet alles soepel en helaas was de vis niet gaar (hebben we niet gezegd).
Connie C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Dit was onze eerste keer hier en we zijn blij verrast. De bediening is helemaal goed en het eten is heerlijk.
Wat ons betreft zijn wij erg tevreden.
Hilko K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Voor- en hoofdgerecht waren erg lekker. Desserts en koffie kunnen nog wel wat verbetering gebruiken, was wat gewoontjes, zeker vergeleken met de eerdere gerechten.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Helma V.
Aanbevelenswaardig
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vriendelijke bediening en diversiteit aan gerechten. Alleen jammer dat we met de AH actie niet gewoon van de kaart mochten kiezen.
Diana D.
was lekker eten