Amore Trattoria Breda

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Amore Trattoria Breda

Verrassing op klassiek Italiaans

Bij Amore Trattoria is het meubilair zwart met rode accenten en wit linnen. Het licht straalt gemoedelijk de ruimte in. De gerechten, ook als buffet mogelijk, komen uit verschillende delen uit Italië. Klassiekers zoals vitello tonnato en pasta bolognese, maar ook carpaccio van octopus en risotto gegaard in processo staan op het menu. Laat je op de Italiaanse manier verwennen door het vriendelijke personeel.

Meer informatie over restaurant Amore Trattoria Breda

• Kom je met de auto?
    Vanuit de brandweer als je de stad binnen rijdt na de kerk de eerste zaak aan de rechte hand. Tegen over Merlinda Zorg Hotel.
  • : Gratis parkeren naast de zaak na 18:00, Parkeerplaats & Betaald parkeren voor de zaak

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

6,8

Jouw recensie over het restaurant Amore Trattoria Breda

Sam P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
superaardige mensen maar vooral de beste pasta met funghi die ik ooit in Breda at,, dikke aanrader!!! de kok is Peruviaan, een land met een spectaculair diverse keuken, komen vele topkoks vandaan, ik geloof dat er eentje heel stilletjes in Breda is gaan werken, en mij dus laten genieten
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De inrichting zou wat meer fantasie en sfeer kunnen gebruiken.
dorien R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben een super leuke avond gehad! Alles was ok want de prijs kwaliteit verhouding is perfect. We zijn al eerder geweest en gaan zeker terug. bedankt dames :)
Ela K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten en de prijzen zijn goed. Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, en ondanks dat het best wel vol was op tijd bediend.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening.
Attila K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij, 5 personen, zijn met social deal in dit restaurant geweest. Allereerst alle lof voor de dames van de bediening, maar.... helaas de kwaliteit van het eten is zeeeer matig. Wij zijn snel tevreden maar dit vonden wij echt slecht. 2 gerechten zijn op verzoek vervangen en die waren inderdaad wel wat beter. Bovendien was de deal geen deal want de zogenaamde deal was een normale prijs en niet de 50% korting die werd gesuggereerd door social deal. Al met al een erg teleurstellende avond met een nare bijsmaak. Misschien was de kok ziek en hebben wij het daarom niet getroffen want wij waren wel op de recensies van anderen afgegaan die positief waren. Wij zijn klaar met dit restaurant en met social deal
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Bij Amore Tratoria hebben we weer genoten van een lekkere maaltijd en vriendelijke bediening. De prijs van het eten is zeer gunstig en het eten lekker. Daardoor gaan we ook regelmatig daar eten.
Theun K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vies eten, lang wachten.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We zijn bij Amore Tratoria gaan eten en zijn echt niet teleurgesteld. Bij de bestelling van een fles wijn krijg je gratis een fles water, maar omdat wij die te koud vinden vragen wij om kraanwater. Je krijgt als voorgerecht een heerlijke bruchetta van de chef gratis, en je kunt dus uit alle gerechten een hoofdgerecht kiezen voor een schappelijke prijs, en het voornaamste erg lekker.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hadden via social deal een 3 gangen menu met vooraf bruchetta.
Het restaurant ziet er niet erg gezellig uit, erg donker en puntige meubels. Omdat de banken versleten waren lagen er fleecedekens overheen. Het toilet was wel erg netjes.
De bruchetta's vooraf waren lekker. Het voorgerecht viel tegen. Ik had vitello tonnato en mijn vriend carpaccio maar beide gerechten waren vooral een hoop ijsbergsla met daarop een paar plakjes vlees. Het leek veel toen het gebracht werd maar dat viel dus tegen.
Bij een italiaan verwacht je pasta's en pizza's maar bij het menu kon je alleen kiezen uit vlees of vis met pasta en frietjes. De pasta was echt slecht, opgewarmde penne met een beetje rode saus er door. De verschillende soorten vis waren an sich wel lekker maar smaakten allemaal hetzelfde.
Het hoofdgerecht was echt een lachtertje... Ik weet niet welke 'italiaanse' kok dit bereid heeft, maar dit leek in de verste verte niet op tiramisu.
Het personeel spreekt geen Nederlands en 1 van de 2 meiden had constant haar haren voor haar gezicht hangen.
Wij komen hier in ieder geval niet meer terug...
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We zijn hier gaan eten, mede op voorspraak van vrienden, die ons ook vergezelden. Bij binnenkomst kreeg ik al gelijk een onverzorgde indruk. Dat werd ook nog eens bevestigd op het toilet, wat eigenlijk gewoon smerig was. Op de banken lagen rode plaids. Het leek er op dat daarmee kuilen bedekt werden. Daardoor zat het nogal ongelukkig. Het was vrijdagavond en exclusief onszelf waren er vanaf 18.30 uur slechts 7 eters en 1 afhaler. Gelukkig vertelden onze disgenoten ons dat we een voorgerecht van het huis zouden krijgen zodat we niet teveel zouden bestellen. Door de bediening werd hier geen melding van gemaakt. Er waren 2 Engelssprekende dames waarvan degene die we het vaakst aan onze tafel kregen nu niet bepaald uitstraalde dat ze het naar haar zin had. Het zou hier om NHTV-studentes gaan. Tja. De ander deed het overigens prima. Onze vrienden raadden ons af om vlees te nemen want dat zou ons niet bevallen. Het woord schoenzool viel. Dus gingen we voor een cannelloni, lasagne, linguine en de fiochhi. Mede door de (dus gratis) Antipasto Italiano hebben we voldoende gegeten. Sowieso, los van het voorgerecht, tegen redelijke prijzen en van een redelijke kwaliteit. Helaas geen echte espresso's. Totaalgevoel: niet voor herhaling vatbaar.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Erg vriendelijk personeel, ongedwongen. Geen trucjes om bv een fles water te verkopen. We komen er regelmatig . Het is daar prima,. No nonsens. Met vijf mensen gegeten voor 85 euro inclusief een fles wijn. Wat wil je meer????????????????
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het was weer even geleden dat we bij Amore Tratoria zijn geweest,maar het eten was nog steeds heerlijk. Bruchetta, garnalen in wijn met knoflook een linguini marinara en risotto met zalm. met als nagerecht semi fredo en natuurlijk een lekker wijntje erbij weer voldaan naar huis.
M M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijke bruschetta vooraf. Pizza's smaakten goed. Prettige bediening.
Door de enorme toonbank, die voor de helft leeg was (ijsvitrine), krijgt de ruimte een bepaalde kilheid over zich. Ondanks de schermen met het houtvuur en de kleurstelling van de ruimte.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
bij binnenkomst werd gelijk ( in het Engels) gevraagd om een coupon. Die wij niet hadden, bij het opnemen van de bestelling werd er weer om gevraagd. Later bleek dat je zo een 3 gangendiner kon krijgen voor 9 euro. Ook wij waren niet duur uit, maar wel duurder en ook duurder dan de kaart op internet.
Het interieur is een beetje shabby en de gaten in de banken werden gecamoufleerd met kussens. Toen we binnenkwamen was het iets te stil, daarna werd het gezellig druk. Na de bruchetta van het huis hadden we allemaal een lekker echt Italiaans voorgerecht. De melanzana alla parmigiani was een beetje taai maar lekker. De pizzas waren heerlijk, vooral de kinderen waren hierover erg tevreden.
dick W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vooraf een Carpaccio Classico en als hoofdgerecht Tagliatelle con le Cappesante e gamberi (Sint-Jakobschelpen, grote garnalen rucola en in licht roomsaus), die werkelijk fantastisch was. Als dessert had ik IJs Coup Alla Frutta Fresca wat een mooie afsluiter was. In een woord heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
We hebben vanavond weer eens bij Amore Tratoria gegeten, en het was weer heerlijk. Een heerlijke brucheta, verrukkelijke rissoto met zalm en van het dessert weet ik de naam niet meer, maar er kwam fredo in voor. Het was een bevroren gerecht met fruit en nootjes, echt een aanrader. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij, maar als je geen Engels spreekt kan het zijn dat de communicatie wat moeilijker is.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wat een leuke kennismaking! De inrichting is vrij koel wat niet gebruikelijk is bij een Italiaans restaurant, maar wat een lieve en gastvrije dames in de bediening. Doen hun uiterste best om Nederlands te spreken en hebben het eigenlijk veel te druk met tweetjes op een zondagavond. Daarom moesten we nogal eens wachten op onze drankjes, maar dat vergeef je ze snel.
Vooraf wat olijven, brood, boter en wat Italiaanse vleeswaren. Vooral veel tomaatjes. Daarna de keuze uit allerlei pasta's, risotto en ovengerechten. Niet heel bijzonder maar gewoon goed.
Als nagerecht een tiramisu of semifreddo. En dat alles voor een menuprijs waar je normaal nog geen pizza voor hebt.
Wat ook nog heel positief opviel was dat er bij een fles wijn een gratis fles water op tafel kwam. We hebben er met 6 personen een prima etentje gehad en gaan graag nog eens terug.
EKoopman .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Een zeer grote verrassing! In eerste instantie voorbij gelopen om te kijken of wij nog ergens anders konden eten. Vanwege gebrek aan tijd en betere alternatieven hier toch naar binnen gegaan. Qua inrichting afstandelijk (maar misschien zijn wij dan minder fan van moderne inrichting).

Hierna sloeg onze ervaring om: Zeer vriendelijk ontvangst, super service en zeer lekker gegeten met 4 man! En qua prijzen aan de goedkope kant. Een hele mooie en lekkere verrassing!