Amore Trattoria Breda

Schorsmolenstraat 3F 4811 VN Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Amore Trattoria Breda

Verrassing op klassiek Italiaans

Bij Amore Trattoria is het meubilair zwart met rode accenten en wit linnen. Het licht straalt gemoedelijk de ruimte in. De gerechten, ook als buffet mogelijk, komen uit verschillende delen uit Italië. Klassiekers zoals vitello tonnato en pasta bolognese, maar ook carpaccio van octopus en risotto gegaard in processo staan op het menu. Laat je op de Italiaanse manier verwennen door het vriendelijke personeel.

Meer informatie over restaurant Amore Trattoria Breda

• Kom je met de auto?
    Vanuit de brandweer als je de stad binnen rijdt na de kerk de eerste zaak aan de rechte hand. Tegen over Merlinda Zorg Hotel.
  • : Gratis parkeren naast de zaak na 18:00, Parkeerplaats & Betaald parkeren voor de zaak

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

6,3

Jouw recensie over het restaurant Amore Trattoria Breda

Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Banken waren versleten
Catalina V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het meubilair heel erg aan het vervangen toe, het verpest jammer genoeg de sfeer, anders een knus klein restaurantje. Bediening wel beleefd en aardig maar totaal buitenwereld: tonic en martini helemaal onbekend, was vergeten dat wij dessert al hadden besteld, moest terug komen vragen wat wij hadden besteld van koffie, wist niet wat voor wisselgeld terug moest van 90€ voor 88€. Na alles toch een gezellige avond, wel zeer lekker gegeten voor een leuke prijs.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Opmerkelijk was, dat de prijs van het hoofdgerecht (Tagliatelle Salmone) op de rekening € 13,50 bedroeg, terwijl de prijs op hun internetsite voor het zelfde gerecht € 9,75 is. Blijkbaar hanteren ze een forse toeslag voor deelnemers aan de AH-actie.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Jammer dat bij de meeste stoelen bekleding kapot was. Verder wel gezellige inrichting
Barbara H.
Heerlijk gegeten.
M. T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Hier gegeten met de AH kaart. Na 3 ! kwartier kwam het Hoofdgerecht, voorgerecht waren ze Vergeten! Hoofdgerecht werd onder de warmte lamp gezet in de keuken en na 10 min kregen we het voorgerecht. De tonijn was zeer weldone toen we deze voorgeschoven kregen. Deze tratoria is beslist niet aan te bevelen,
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Oei oei! Hier moet men zich achter de oren krabben! Via AH actie hier terecht gekomen. Eten matig, vitello tonnato was niet meer te herkennen door de mayo. De gegrilde aubergine was ongelijkmatig gegrild. Ene kant lauw andere kant loeiheet. Hoofdgerecht: pasta was niet al dente, te gaar. Het door ons gekozen nagerecht (chocoladetaart) was er niet meer. De profiterole hiervoor gekozen. Een persoon had een notenallergie opgegeven bij reservering: bij het nagerecht werd echter vrolijk een koekje met notencreme gepresenteerd!!! Zowel bij het voor- als nagerecht hebben wij onze bevindingen gemeld, werd echter niets mee gedaan. Zelfs geen excuus! Ook de bediening ( je geeft de klant geen wijnglas met de kelk in je hand!!) Liet te wensen over. Maar het geen rekening houden met een opgegeven allergie vinden wij onvergeeflijk! Wij raden deze trattoria zeker niet aan!
Coby O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Leuk restaurantje met leuke bediening en kwaliteit van eten goed, prijs redelijk
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Eetbanken aan vervanging toe.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het eten was er heerlijk, goede bediening. De inrichting heeft een opknapbeurt nodig.
Evy H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Vandaag voor de 3e keer gaan eten. De eerste 2 keer vielen tegen (bruine carpaccio en smaakloze biefstuk), maar vandaag waren alle drie de gangen smaakvol. Interieur mag opgeknapt worden, verouderd en veel kapotte banken. Het personeel was vriendelijk, maar sprak geen Nederlands, verstond het wel.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vanavond heerlijk italiaans gegeten. Geen pizza, maar andere lekkere en verrassende gerechten staan op de kaart.
Zeker voor herhaling vatbaar.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Eind vorige week gegeten met vrienden.
Prima en smaakvolle gerechten had voor mij persoonlijk ietsje méér mogen zijn (ligt aan mij, ik ben een grote eter) en ik miste iets aan groente. Salade was overigens prima.
Wachttijd was voor ons perfect en we hebben beslist geen spijt van ons bezoek!
Coby O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten, leuke prijs en leuke bediening
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Met de ah-restaurantactie hier gegeten. Ondanks dat het het eten redelijk goed smaakte, waren er toch wat zaken die ons irriteerde. Dit restaurant stond aangeschreven als a la carte, terwijl we een uitgeklede menukaart kregen met de AH actie. De kruidenboter was gesmolten en dus een olie smurrie, het zwijn kwam uit de vriezer en de profiterolles kwam op 1 soesje met chocolade en slagroom. Als klap op de vuurpijl bleken de gerechten op de ah-kaart duurder te zijn dan dezelfde gerechten op de menukaart op hun website. Het is jammer dat een restaurant dit doet, want dat weerhoudt je om een keer terug te gaan, want zoals ik al zei, was de smaak redelijk goed.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Lekker gegeten.
We kozen als voorgerecht " Vitello Tonnato "
Hoofdgerecht : Tonno alla Siciliana .
Nagerecht : m'n partner koos Tiramisu al Limone en zelf koos ik Profiterole al Cioccolato.
Alles was goed.
Op verzoek werd de muziek zachter gezet.
Alleen de zitbanken hebben een opknapbeurt nodig !( gescheurd )
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Twee van ons gezelschap kregen de borden met pasta die voor twee anderen bestemd waren.
De Jacobsschelpen ontbraken op het bord en vervolgens bleek dat ze op waren.
De borden waren niet voorverwarmd.
De pasta met zalm bevatte nauwelijks zalm.
De espresso leek op Turkse koffie (met drab).
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Met de AH bon hier gaan eten. Goed gezellige service. We hebben lekker gegeten. Normaal wordt ik altijd kriebelig van de muziek die te hard staat, achter grond muziek hoort op de acher grond. Dat was hier prefect. Bij het afrekenen waren ze te snel, ik had fooi bij willen pinnen maar dat kon volgens de bediening niet meer. Dames, niet te snel! Om dat we geen kleingeld bij ons dragen, helaas dus geen fooi.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
meubilair is aan vervanging toe. Stoelen en banken zijn de stoffen van gescheurd. Ook de verlichting kan sfeervoller i.p.v. tl bakken. Toen wij er waren was er maar een serveerster . Ook de wachttijd van het eten was lang. De serveerster heeft dit goedgemaakt met een gratis glas wijn.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
In verband met de AH actie voor dit Italiaans restaurant gekozen. Het was matig bezet en daardoor niet echt sfeervol. Op de foto op internet ziet de zaak er goed uit maar wij zaten op versleten bank en stoelen waar de bekleding er in stukken bij hing. Na ons voorgerecht werd de tafel afgeruimd maar het gebruikte bestek werd teruggelegd voor het hoofdgerecht. Het gekozen vlees was wel gaar maar ook taai. Nagerecht een simpel stukje ijs uit de vriezer met wat slagroom uit een spuitbus. Er moet hier echt een en ander verbeteren willen wij nog terugkomen.