Amore Trattoria Breda

Schorsmolenstraat 3F 4811 VN Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Amore Trattoria Breda

Verrassing op klassiek Italiaans

Bij Amore Trattoria is het meubilair zwart met rode accenten en wit linnen. Het licht straalt gemoedelijk de ruimte in. De gerechten, ook als buffet mogelijk, komen uit verschillende delen uit Italië. Klassiekers zoals vitello tonnato en pasta bolognese, maar ook carpaccio van octopus en risotto gegaard in processo staan op het menu. Laat je op de Italiaanse manier verwennen door het vriendelijke personeel.

Meer informatie over restaurant Amore Trattoria Breda

• Kom je met de auto?
    Vanuit de brandweer als je de stad binnen rijdt na de kerk de eerste zaak aan de rechte hand. Tegen over Merlinda Zorg Hotel.
  • : Gratis parkeren naast de zaak na 18:00, Parkeerplaats & Betaald parkeren voor de zaak

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

6,7

Jouw recensie over het restaurant Amore Trattoria Breda

Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Helma V.
Aanbevelenswaardig
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vriendelijke bediening en diversiteit aan gerechten. Alleen jammer dat we met de AH actie niet gewoon van de kaart mochten kiezen.
Diana D.
was lekker eten
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Via de AH-actie op deze verrassende plek terecht gekomen. Leuke, ongedwongen sfeer, hoffelijke en vriendelijke bediening en vers en lekker eten. Jammer dat de zaak geen airco heeft, maar er zijn ergeren dingen.
Adamo R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima
Colinda R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Pizza & pasta waren vers en absoluut goed. Bediening was erg vriendelijk. Interieur en muziek waren Italiaanse kitsch, ik hou er wel van. Jammer dat bij het opnemen van de bestelling de gerechten niet werden herkend maar om het nummer werd gevraagd. Ook n latte macchiato (of koffie verkeerd) werd niet begrepen. Op zich niet erg maar wel typisch voor n serveerster in n Italiaans restaurant..
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Enige tafel (van 6) en toch bijna een uur moeten wachten op eten. Saus van ene gerecht geschift, bij andere gerecht de verzoeken mbt allergie vergeten, aardappeltjes aangebrand.
Goldlenne G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Tijdens een dagje Breda zijn wij bij dit hotel terecht gekomen. Het eten was lekker maar ik zou niet meer terug gaan naar dit restaurant. Service zeer slecht, tijdens bestelling opnemen kon de dame onze vragen niet beantwoorden over de menu kaart. Het kwam ook niet bij haar op om aan de kok te vragen. Werd rond uit bot gezegd i dont know. Later kwam een andere bediende erbij. Eenmaal klaar met onze voorgerecht werd onze vieze bestek van de bord gehaald en zo weer op tafel gezet. Ik moet dus met mijn vis bestek vlees eten. We kregen onze hoofdgerecht niet precies wat ik bestelde, had het al verwacht aangezien de bediende te ongeduldig was tijdens opname van onze bestelling. Ik vroeg voor zout en peper, werd tegen ons gezegd daar staat de zout en peper (op een tafel, midden in het restaurant) ga maar zelf pakken. Wauw!!!!!! Na het eten toch nog een kopje koffie. Bij de koffie geen lepeltje, geen suiker. En toen waren we klaar mee. Niet te spreken de toilet deur wat de bediende iedere keer open lieten terwijl wij daar aan het eten zijn. Nooit meer!!! Ondanks dat het eten wel kekker was
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Amore Tratoria, ontvangen door een zeer vriendelijke Nederlands sprekende dame. We hebben een heerlijke pizza op die voor mij te groot was, en zijn weer voldaan naar huis gegaan.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Serveerster was erg passief en sprak geen Nederlands. Verder was ze weinig op de hoogte van tafel gebruiken. Het eten zelf was redelijk de cappuccino werd lauw geserveerd. Kortom best wat puntjes voor verbetering.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Amore Tratoria we werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Bij een fles wijn krijg je gratis water. Ook een bruscetta krijg je gratis. Daarna een heerlijk hoofdgerecht, dat voor mij zelfs te veel was. Daarna weer voldaan naar huis.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het eten is OK, maar weinig verrrassend. De service was ronduit belabberd, slechts twee tafels bezet en toch geen tijd om op te ruimen en een tweede rondje drank. Weinig gastvrijheid geproefd hier en daar moet je het volgens mij toch ook van hebben nu er zoveel alternatieven voorhanden zijn.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
lekker gegeten met 30% korting reservering via iens. Top. Voor herhaling vatbaar. Een minpuntje dat er geen drankenkaart is.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten, bediening prima en vriendelijk! Voor herhaling vatbaar.
Sam P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
superaardige mensen maar vooral de beste pasta met funghi die ik ooit in Breda at,, dikke aanrader!!! de kok is Peruviaan, een land met een spectaculair diverse keuken, komen vele topkoks vandaan, ik geloof dat er eentje heel stilletjes in Breda is gaan werken, en mij dus laten genieten
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De inrichting zou wat meer fantasie en sfeer kunnen gebruiken.
dorien R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben een super leuke avond gehad! Alles was ok want de prijs kwaliteit verhouding is perfect. We zijn al eerder geweest en gaan zeker terug. bedankt dames :)
Ela K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten en de prijzen zijn goed. Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, en ondanks dat het best wel vol was op tijd bediend.