Amore Trattoria Breda

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Amore Trattoria Breda

Verrassing op klassiek Italiaans

Bij Amore Trattoria is het meubilair zwart met rode accenten en wit linnen. Het licht straalt gemoedelijk de ruimte in. De gerechten, ook als buffet mogelijk, komen uit verschillende delen uit Italië. Klassiekers zoals vitello tonnato en pasta bolognese, maar ook carpaccio van octopus en risotto gegaard in processo staan op het menu. Laat je op de Italiaanse manier verwennen door het vriendelijke personeel.

Meer informatie over restaurant Amore Trattoria Breda

• Kom je met de auto?
    Vanuit de brandweer als je de stad binnen rijdt na de kerk de eerste zaak aan de rechte hand. Tegen over Merlinda Zorg Hotel.
  • : Gratis parkeren naast de zaak na 18:00, Parkeerplaats & Betaald parkeren voor de zaak

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

6,5

Jouw recensie over het restaurant Amore Trattoria Breda

Colinda R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Pizza & pasta waren vers en absoluut goed. Bediening was erg vriendelijk. Interieur en muziek waren Italiaanse kitsch, ik hou er wel van. Jammer dat bij het opnemen van de bestelling de gerechten niet werden herkend maar om het nummer werd gevraagd. Ook n latte macchiato (of koffie verkeerd) werd niet begrepen. Op zich niet erg maar wel typisch voor n serveerster in n Italiaans restaurant..
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Enige tafel (van 6) en toch bijna een uur moeten wachten op eten. Saus van ene gerecht geschift, bij andere gerecht de verzoeken mbt allergie vergeten, aardappeltjes aangebrand.
Goldlenne G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Tijdens een dagje Breda zijn wij bij dit hotel terecht gekomen. Het eten was lekker maar ik zou niet meer terug gaan naar dit restaurant. Service zeer slecht, tijdens bestelling opnemen kon de dame onze vragen niet beantwoorden over de menu kaart. Het kwam ook niet bij haar op om aan de kok te vragen. Werd rond uit bot gezegd i dont know. Later kwam een andere bediende erbij. Eenmaal klaar met onze voorgerecht werd onze vieze bestek van de bord gehaald en zo weer op tafel gezet. Ik moet dus met mijn vis bestek vlees eten. We kregen onze hoofdgerecht niet precies wat ik bestelde, had het al verwacht aangezien de bediende te ongeduldig was tijdens opname van onze bestelling. Ik vroeg voor zout en peper, werd tegen ons gezegd daar staat de zout en peper (op een tafel, midden in het restaurant) ga maar zelf pakken. Wauw!!!!!! Na het eten toch nog een kopje koffie. Bij de koffie geen lepeltje, geen suiker. En toen waren we klaar mee. Niet te spreken de toilet deur wat de bediende iedere keer open lieten terwijl wij daar aan het eten zijn. Nooit meer!!! Ondanks dat het eten wel kekker was
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Amore Tratoria, ontvangen door een zeer vriendelijke Nederlands sprekende dame. We hebben een heerlijke pizza op die voor mij te groot was, en zijn weer voldaan naar huis gegaan.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Serveerster was erg passief en sprak geen Nederlands. Verder was ze weinig op de hoogte van tafel gebruiken. Het eten zelf was redelijk de cappuccino werd lauw geserveerd. Kortom best wat puntjes voor verbetering.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Amore Tratoria we werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Bij een fles wijn krijg je gratis water. Ook een bruscetta krijg je gratis. Daarna een heerlijk hoofdgerecht, dat voor mij zelfs te veel was. Daarna weer voldaan naar huis.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het eten is OK, maar weinig verrrassend. De service was ronduit belabberd, slechts twee tafels bezet en toch geen tijd om op te ruimen en een tweede rondje drank. Weinig gastvrijheid geproefd hier en daar moet je het volgens mij toch ook van hebben nu er zoveel alternatieven voorhanden zijn.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
lekker gegeten met 30% korting reservering via iens. Top. Voor herhaling vatbaar. Een minpuntje dat er geen drankenkaart is.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten, bediening prima en vriendelijk! Voor herhaling vatbaar.
Sam P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
superaardige mensen maar vooral de beste pasta met funghi die ik ooit in Breda at,, dikke aanrader!!! de kok is Peruviaan, een land met een spectaculair diverse keuken, komen vele topkoks vandaan, ik geloof dat er eentje heel stilletjes in Breda is gaan werken, en mij dus laten genieten
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De inrichting zou wat meer fantasie en sfeer kunnen gebruiken.
dorien R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben een super leuke avond gehad! Alles was ok want de prijs kwaliteit verhouding is perfect. We zijn al eerder geweest en gaan zeker terug. bedankt dames :)
Ela K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten en de prijzen zijn goed. Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, en ondanks dat het best wel vol was op tijd bediend.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening.
Attila K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij, 5 personen, zijn met social deal in dit restaurant geweest. Allereerst alle lof voor de dames van de bediening, maar.... helaas de kwaliteit van het eten is zeeeer matig. Wij zijn snel tevreden maar dit vonden wij echt slecht. 2 gerechten zijn op verzoek vervangen en die waren inderdaad wel wat beter. Bovendien was de deal geen deal want de zogenaamde deal was een normale prijs en niet de 50% korting die werd gesuggereerd door social deal. Al met al een erg teleurstellende avond met een nare bijsmaak. Misschien was de kok ziek en hebben wij het daarom niet getroffen want wij waren wel op de recensies van anderen afgegaan die positief waren. Wij zijn klaar met dit restaurant en met social deal
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Bij Amore Tratoria hebben we weer genoten van een lekkere maaltijd en vriendelijke bediening. De prijs van het eten is zeer gunstig en het eten lekker. Daardoor gaan we ook regelmatig daar eten.
Theun K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vies eten, lang wachten.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We zijn bij Amore Tratoria gaan eten en zijn echt niet teleurgesteld. Bij de bestelling van een fles wijn krijg je gratis een fles water, maar omdat wij die te koud vinden vragen wij om kraanwater. Je krijgt als voorgerecht een heerlijke bruchetta van de chef gratis, en je kunt dus uit alle gerechten een hoofdgerecht kiezen voor een schappelijke prijs, en het voornaamste erg lekker.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hadden via social deal een 3 gangen menu met vooraf bruchetta.
Het restaurant ziet er niet erg gezellig uit, erg donker en puntige meubels. Omdat de banken versleten waren lagen er fleecedekens overheen. Het toilet was wel erg netjes.
De bruchetta's vooraf waren lekker. Het voorgerecht viel tegen. Ik had vitello tonnato en mijn vriend carpaccio maar beide gerechten waren vooral een hoop ijsbergsla met daarop een paar plakjes vlees. Het leek veel toen het gebracht werd maar dat viel dus tegen.
Bij een italiaan verwacht je pasta's en pizza's maar bij het menu kon je alleen kiezen uit vlees of vis met pasta en frietjes. De pasta was echt slecht, opgewarmde penne met een beetje rode saus er door. De verschillende soorten vis waren an sich wel lekker maar smaakten allemaal hetzelfde.
Het hoofdgerecht was echt een lachtertje... Ik weet niet welke 'italiaanse' kok dit bereid heeft, maar dit leek in de verste verte niet op tiramisu.
Het personeel spreekt geen Nederlands en 1 van de 2 meiden had constant haar haren voor haar gezicht hangen.
Wij komen hier in ieder geval niet meer terug...