Amore Mio

6,6
6,1
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vanavond hier gegeten. Omdat het terras redelijk vol zat en wij het buiten toch ook wel wat fris vonden, binnen gaan zitten. Nog genoeg ruimte. Redelijk snel kregen we de menukaart.
Omdat het vrij druk was verwachtten wij dat het redelijk lang zou duren. Niet dus.
Onze pizza's, beiden hadden wij , werden snel gebracht. Prima en vriendelijke bediening.
Helaas waren de pizza's maar voor de helft gevuld. Waar ik normaal aan een halve calzone voldoende heb was ik nu van 1 pizza nog niet vol. Ook zat er niet veel smaak aan.
De drankjes, beiden hadden wij spa rood, zaten weinig bubbeltjes in, of hoe je dat ook noemt.
RD80 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Binnen gaan eten;terras was vol. In no time 4 plakjes brood met kruidenboter. Op de wijn lang moeten wachten....liepen ze buiten mee te zoeken? Stond verkeerd op de bon? Witte wijn was vol glas, rosé was half gevuld? Voorgerecht:gebakken champignons was wel aardig. Vervolgens:Pasta carbonara en pasta al tonno. Kreeg pasta 4 formaggio? Niet besteld....werd met een zucht weg gehaald...nog eens gevraagd of ik pasta al tonno had besteld...Ja dus! Kwam weer iemand anders vertellen dat het zo zou komen....zaten inmiddels ook met lege glazen?! Bord met kokende pasta werd gebracht....smakeloos...Geen tonijn te proeven. Ook de carbonara leek een opgewarmde waterige substantie. Geen excuses...Niets. ..rekening gevraagd..betaald en nooit meer heen! Zelfs de klanten gedag zeggen is te veel gevraagd! (De baas? loopt alleen maar een beetje quasi druk doende heen en weer zonder werkelijk overzicht).
Schmiba .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We hadden trek in pasta. Het was een grote teleurstelling, het eten en de omstandigheden. Het begon ermee dat we nog bezig waren met onze jassen, dus, nog niet zaten, de serverster vroeg al de drankjes te bestellen. De pasta Bolognese zonder smaak, zout en peper hielpen niet. Niet te eten. Gelukkig bieden ze als entree broodjes met een kruidenboter, gratis. Die hebben we gegeten. Verder: betalen en nooit meer.
Savis .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
De sfeer in het restaurant was gestrest. Personeel ruziede openlijk met elkaar. In het Italiaans maar dat begrijp ik toevallig ook. Het oogde chaotisch en je voelde je als gast niet erg welkom. Pizza smakeloos en ook de pasta had weinig smaak. Opgewarmd maar niet vers gemaakt. Decor uit begin jaren 80 en nooit meer iets aan gedaan. Al met al een dikke onvoldoende en beslist geen aanrader.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Gister gegeten bij Amore Mio. Terras zat bomvol, maar binnen was nog plaats. Vond interieur rommelig aan doen...sfeer moest Italiaans zijn, maar drinkzakken uit Pamplona zorgen hier niet voor. Gekozen voor brood met kruidenboter als voorafje. 4 sneetjes stokbrood met cupje kruidenboter, waarvan smaak niet top was. Als hoofdgerecht pizza Spinaci en een Paesana. Duidelijk geen steenovenpizza's...bodem slap en smaak was ook onvoldoende, jammer. Personeel werkte keihard op deze drukke dag. Misschien dat daarom de schortjes die ze droegen eruit zagen alsof ze weken geen wasmachine hadden gezien. In deze zaak valt nog veel te verbeteren...eigenaar zou zich ook wat vriendelijker naar klanten en personeel mogen gedragen.
Ogarling .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Op een zondag vol in het hoogseizoen met twee kleuters gegeten.Zoals te verwachten viel was het terras en binnengedeelte druk maar de kwaliteit van het eten en de service hadden er niet onder geleden. Personeel vriendelijk (soms word je te woord gestaan in het Italiaans) en snelheid van oplevering was boven verwachting hoog.
Kids mochten een pizza samen delen, netjes twee borden en bestekjes. De lasagna en andere pizza waren goed. Niet uitmuntend maar gewoon wat je van een echt Italiaans restaurant mag verwachten. Naar onze smaak had er meer knoflook verwerkt mogen worden in de gerechten.
Aangezien we met twee kinderen waren hebben we alleen brood vooraf gehad en geen nagerecht dus geen mening op dat gebied.

Zonder enige twijfel komen we terug!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Vanwege vakantie op camping de tempelhof in dit restaurant beland.
Hier gegeten met 5 personen, iedereen een pizza en twee keer drinken. Totale rekening 65 euro.
Lekkere Italiaanse pizza, was weinig op aan te merken, smaakte goed, misschien iets te zout...
Interieur van het restaurant is smakeloos te noemen, rommelig en verdient een opknapbeurt.
Eten en service voor de rest ok en in orde.
Goede prijs kwaliteit verhouding
Ralingh .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Samen met mijn vriend lekker gegeten bij Amore Mio. De Italiaanse bediening is gastvrij, alhoewel er soms wel sprake was van een taalbarrière. Vooraf een stokbroodje met kruidenboter. Lekker vers opgediend. Helaas kwamen onze hoofdgerechten er vrij direct achteraan, daar had wat meer tijd tussen mogen zitten. De pizza's waren overigens erg goed bereid en zeer smakelijk!! Niet vet en niet te zout. Afsluitend huisgemaakte tiramisu en cappuccino. Het was jammer dat de cappuccino uit een automaat kwam en dat we suikersticks van de AH erbij kregen, dat verwacht je niet bij een Italiaan. Al met al wel een aanrader voor een (snelle) Italiaanse hap in Callantsoog. Mogelijk iets minder geschikt voor een avondje gezellig tafelen.
Jaapsmulaap .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Hebben top gegeten, leuke bediening, goede pizzas en super vlees! Gezellige drukte zelfs op de woensdag!! We gaan hier zeker nog vaker heen!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Heerlijk gegeten vanavond in Callantsoog. Vlotte vriendelijke bediening. De gerechten waren niet zout, ook de soep noet, waardoor de eigen smaak goed tot zijn recht kwam. Nog een tip: verwarm de borden voor en gebruik echte slagroom bij de tiramisu
Jomez .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Een slappe pizza met voornamelijk veel uienringen, en slechts een paar flintertjes van overige garnituur. Echt niet lekker.
Timangie .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Vrijdag met de hele familie hier gegeten. Erg vriendelijke en snelle bediening. Uitgebreide kaart is niet nodig, wij hadden bijna allemaal de 'amore mio' gerechten die heerlijk smaakten. Met een likeurtje van het huis zeker een aanrader!
WG S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Na een mooie autorit langs de Noord-Hollandse kust in Callantsoog op het terras van Amore Mio beland. Een typisch Italiaans restaurant met dito temperament en sfeer. Bediend worden in een mix van Italiaans en Nederlands draagt bij aan een fijn vakantiegevoel. Als voorgerecht hebben we een bruschetta besteld en mijn tafelgenoot als hoofdgerecht een lasagne. Ik kon op de kaart niet direct een keuze maken en waagde de gok door aan de bediening te vragen of er mogelijk ook een bord vongole besteld kon worden. Bij navraag in de keuken bleken de ingrediënten in huis te zijn en deze dus besteld.
De bruschetta had vermoedelijk wat te lang op uitserveren staan wachten want het gegrilde brood was wat klef geworden door de mooie vol vochtige tomaten. Dit mocht de pret niet drukken want de smaken zijn puur, de ingrediënten vers dus toch een lekker gerechtje. De lasagne, geserveerd in mooie gloeiend hete ovenschaal, was van een uitstekende kwaliteit. De vongole was een ware verrassing. Helemaal top! Verse kokkels, royaal overgoten met een heerlijke olijfolie, peper en zout en een spaghetti al dente geserveerd met een stukje brood. Kortom ik moest me inhouden niet het bord op te eten. Heerlijk. Een eerlijk Italiaans restaurant met dito uitbaters die voor een redelijke prijs populaire Italiaanse gerechten serveren. Wat mij betreft mag de vongole vast op de kaart!
Jaapsmulaap .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Zoals altijd weer heerlijk gegeten hier, alles mooi vlot op tafel en de pizza voor de kinderen gesneden op het bord. De anti pasta is altijd top. voor het extra brood wordt niks gerekend.
Mijn vrouw genoot van de tiramisu en ik van een straffe espresso met een grappa van het huis.
een aanrader.
Johanna100 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Dit restaurant is een belediging voor het Italiaanse culinaire erfgoed, duidelijk gevalletje toeristen-val! vragen om verse mosselen,maar deze leken uit de vriezer te komen, saltimboca zonder salie ,afgeblust met een zeer goedkope witte wijn.En tortelini spinazie wat in een melkachtige substantie lag en waar de gorganzola die erdoor moest zitten vergeten was.Tip:in plaats van 101dingen op de kaart die je slecht doet,doe de helft maar dan goed!
R H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Goede ontvangst. Beleefd personeel.vlotte bediening.
Lekkere pizza, pollo. Een likeurtje van het huis.
Sardienie, dus myrthelikeur. Heerlijk.
Een aanrader
Ruud hagemans
Bjorn1972 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
leuke zaak, heerlijk gegeten een aanrader, ook het tempo van de keuken is erg prettig, we zijn er een dag later weer terug gegaan en wederom heel goed gegeten.