Amore Mio

Kremerstraat 5 4611 TP Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Amore Mio

Dit is een Italiaans specialiteitenrestaurant waar je kennis maakt met Italiaanse culinaire hoogstandjes en de sfeervolle ambiance van dit bijzondere land. Midden in het centrum van Bergen op Zoom, tussen verschillende historische gebouwen en kleine straatjes. Een prima plek om uitgebreid te tafelen of om gewoon een lekkere pizza te eten. Alles kan hier en het personeel staat klaar om je een heerlijk avondje uit eten te bezorgen. Uitgebreid menu met veel gecombineerde gerechten en lekkere hapjes. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Amore Mio

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Amore Mio

Cobij D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Vanwege drukte wat langer moeten wachten op drankjes maar verder goed verzorgd.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Geweldig zeer gast vriendelijk komen zeker terug en voor de prijs is het heel goed en als je het niet opkan mag je het meenemen
René W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij maakten gebruik van de AH restaurant actie. Wij hadden gereserveerd maar bij binnenkomst geen tafel beschikbaar en moesten we wachten aan de bar. Er was veel personeel aanwezig maar wisten niet echt wat te doen.
Vooraf caprese, erg simpel. Hoofdgerecht bestond uit een pizza maar wij vonden het een bodem van karton. Nagerecht daar hebben we het maar niet over. Vooraf recensies gelezen maar die klopten iedergeval niet deze avond.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
ontzettende aardige bediening. niet gemaakt maar heel spontaan. heel belangrijk. en snel! leuke rustige muziek en niet rumoerig.
jacobs-beerman .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een gezellige sfeer heerst er. Het eten en de bediening zijn erg goed. Zeker aan te bevelen.
Ga er zeker binnenkort weer naar toe.
George S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het restaurant was benauwd. Slechte ventilatie. Na afloop kon de kleding in de was! Verder was het niet schoon. Gebruikte papieren tafelloper. Die kunnen toch makkelijk vervangen worden! En dan het toilet, wij waren vroeg, om 18.00 uur, dat was echt niet schoon en niet van deze tijd. Bediening was vriendelijk.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben prima gegeten, het personeel is super vriendelijk. Bij de AH actie kun je uit erg veel gerechten kiezen. Zeker voor herhaling vatbaar.
jomema60 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijk personeel, alles ging wel in hoog tempo. Na een uur ben je al kaar met een 3 gangen menu. Mensen na ons waren al aan het wachten op onze tafel.
De menu kaart die je aangeboden krijgt, daar staan geen prijzen in. Ook zijn er geen prijzen van dranken vermeld.
jhavenga .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Echte aanrader voor iedereen die gezellig en prima wil eten in een gelegenheid met een vriendelijke, gastvrije ongedwongen sfeer.
Derk Jan M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij "Amore Mio" in de Kremerstraat.
Werden heel vriendelijk welkom geheten en kregen al snel een plaatsje gezellig aan het raam.
Het eten was voortreffelijk. Een mooie smakelijke frisse salade en daarna allebei een heerlijk bord pasta. Heel goed op smaak en voldoende. Ook hebben ze een mooie wijnkaart. Kortom we gaan er weer een keer heen.
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met de ah actie dus een speciaal menu , salade vooraf was jammer, ijsbergsla met zuur uit n pot en komkommer /tomaat en wat olijven.
Lasagne was wel lekker en een goede bak koffie na hebben we toch lekker gegeten
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We waren met 9 personen. Het eten was heerlijk, het was alleen een beetje warm binnen. Vriendelijke bediening. We raden het zeker aan om hier te eten!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker eten voor een nette prijs
Winkelinrichting .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer goeie pizza's en vriendelijk en atente bediening. Voor herhaling vatbaar. Ook gezellige locatie.
cvgerven .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor het eerst in dit restaurant gegeten. Het eten was erg lekker, vooral de pizza was verrassend goed.
Vriendelijke bediening. We zullen hier zeker nog eens terugkomen.
ruud228 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Waren wat vroeger dan afgesproken tijd. Dat was geen probleem. Na een drankje gekozen uit de ruime menukaart. Heerlijk gegeten en afgesloten met een heerlijk kopje koffie. Goede en gezellige service. Zaak gelegen in het centrum van Bergen op Zoom dicht bij de markt en station.
jansen.petiet .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellige ambiance ruime keuze jammer van de duurdere drankjes. BV flesje 25 cl spa blauw 2,80 euro.
Lekker gegeten van de ah restaurant actie.
Nanny T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was alleen jammer als je met de kaarten van ah komt heb je maar een beperking gerechten en dat is jammer
Maar het eten was wel goed
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en men was zeer attent kwam regelmatig vragen of alles in orde was. Je voelde je echt als gast behandeld een avondje uit. Personeel deed haar uiterste best, eten was prima en mooi opgediend. Zeker een reden om nog eens terug te komen met veel plezier.
Tina N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Me meisje en ik hebben ontzettend genoten van het eten het was echt heerlijk je krijg goed te eten en de klantvriendelijk was er zeker weten daar toppie !! Het was daar ontzettend gezellig en het eten daar was niet duurt zeker een aanrader voor iedereen !!