Amore Mio

Kremerstraat 5 4611 TP Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Amore Mio

Dit is een Italiaans specialiteitenrestaurant waar je kennis maakt met Italiaanse culinaire hoogstandjes en de sfeervolle ambiance van dit bijzondere land. Midden in het centrum van Bergen op Zoom, tussen verschillende historische gebouwen en kleine straatjes. Een prima plek om uitgebreid te tafelen of om gewoon een lekkere pizza te eten. Alles kan hier en het personeel staat klaar om je een heerlijk avondje uit eten te bezorgen. Uitgebreid menu met veel gecombineerde gerechten en lekkere hapjes. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Amore Mio

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.00 uur
7,2
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bij Amore Mio kun je heel goed eten (behoorlijke hoeveelheden pasta en ook de pizza's zijn prima. voor een redelijke prijs. Het AH menu dat wij hadden was ook prima en voldoende keus. Hebben lekker buiten gezeten want het was heerlijk weer. Maar een klein aantal tafeltjes beschikbaar buiten, werd op verzoek wel een tafel extra bij gezet. Interieur binnen wat oubollig, maar er gaat verbouwd worden! Wij kijken er naar uit!
williebroere .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het was druk, maar ondanks dat hebben wij niet zo heel lang moeten wachten. Petje af voor de manier waarop iedereen toch vrij snel iets te eten of te drinken had. Wel duurde het lang voordat er iemand kwam toen wij klaar waren. De tafel werd niet afgeruimd. Uiteindelijk hebben we zelf maar de jonge dame aangesproken.
Lia N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Binnenkomst rommelig, nog geen tafel vrij. Veel tafels ten opzichte van ruimte restaurant!
Vlotte bediening, eten heel erg goed en lekker van smaak! Prijs- kwaliteit heel goed
essenstam .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantaktie.
Zoals verwacht geen enkel probleem.
Wij werden uiterst vriendelijk ontvangen.
Het eten was prima en de service was ook bijzonder aangenaam.
Kortom een aanrader.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
ben er 1 keer geweest om al te kunnen zeggen dat het de beste van bergen op zoom is
het personeel is heel vriendelijk en de bediening gaat snel
het restaurant heeft een goeie locatie om eventueel buiten te zitten
wil W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
sfeervol restaurant waar we zeer gastvrij ontvangen werden door de gastheer.Ontzettend lekker gegeten zeer zeker voor herhaling vatbaar! een aanrader !
karlijn H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Een aardige gastheer die beleefd wachtte tot we onze jassen hadden uitgetrokken. Helaas kan ik weinig beleefds zeggen over de kwaliteit van het eten. Deze was van zeer teleurstellende kwaliteit.. Zelden zo'n onsmakelijke 'pizza' gegeten. Een zompige bodem met kaasschaaf plakken kaas in zeer grote hoeveelheid er boven op. Dit had meer weg van een dikke witte boterham met kaas. Ik had graag een meer positieve recensie geschreven omdat de meneer van het restaurant erg aardig was. Maar alstublieft, bespaar jezelf de tijd en moeite om hier naar toe te gaan.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Min of meer toevallig belandden we hier. We kozen voor t Chefmenu, bestaande uit huisgemaakte tomatensoep (geen dikke tomatendrab, maar een simpele, verfijnde tomatenbouillon) en ossenhaaspuntjes in een saus, waarvan we de hoofdingrediënten (net sls in Italië) zelf konden aangeven. Voor EUR 18,50 een prima deal. Mooi flesje wijn erbij tegen schappelijke prijs. De bediening was zeer attent en behulpzaam.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Pizza Romana en pizza Fantasia (zelf kiezen met welke toppings) gegeten bij Amore Mio. De pizzas waren lekker, maar niet bijzonder. Al met al, prima voor een betaalbare pizza, hartje stad.