Amore Mio

Kremerstraat 5 4611 TP Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Amore Mio

Dit is een Italiaans specialiteitenrestaurant waar je kennis maakt met Italiaanse culinaire hoogstandjes en de sfeervolle ambiance van dit bijzondere land. Midden in het centrum van Bergen op Zoom, tussen verschillende historische gebouwen en kleine straatjes. Een prima plek om uitgebreid te tafelen of om gewoon een lekkere pizza te eten. Alles kan hier en het personeel staat klaar om je een heerlijk avondje uit eten te bezorgen. Uitgebreid menu met veel gecombineerde gerechten en lekkere hapjes. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Amore Mio

Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
jhavenga .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Echte aanrader voor iedereen die gezellig en prima wil eten in een gelegenheid met een vriendelijke, gastvrije ongedwongen sfeer.
Derk Jan M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij "Amore Mio" in de Kremerstraat.
Werden heel vriendelijk welkom geheten en kregen al snel een plaatsje gezellig aan het raam.
Het eten was voortreffelijk. Een mooie smakelijke frisse salade en daarna allebei een heerlijk bord pasta. Heel goed op smaak en voldoende. Ook hebben ze een mooie wijnkaart. Kortom we gaan er weer een keer heen.
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met de ah actie dus een speciaal menu , salade vooraf was jammer, ijsbergsla met zuur uit n pot en komkommer /tomaat en wat olijven.
Lasagne was wel lekker en een goede bak koffie na hebben we toch lekker gegeten
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We waren met 9 personen. Het eten was heerlijk, het was alleen een beetje warm binnen. Vriendelijke bediening. We raden het zeker aan om hier te eten!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker eten voor een nette prijs
Winkelinrichting .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer goeie pizza's en vriendelijk en atente bediening. Voor herhaling vatbaar. Ook gezellige locatie.
cvgerven .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor het eerst in dit restaurant gegeten. Het eten was erg lekker, vooral de pizza was verrassend goed.
Vriendelijke bediening. We zullen hier zeker nog eens terugkomen.
ruud228 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Waren wat vroeger dan afgesproken tijd. Dat was geen probleem. Na een drankje gekozen uit de ruime menukaart. Heerlijk gegeten en afgesloten met een heerlijk kopje koffie. Goede en gezellige service. Zaak gelegen in het centrum van Bergen op Zoom dicht bij de markt en station.
jansen.petiet .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellige ambiance ruime keuze jammer van de duurdere drankjes. BV flesje 25 cl spa blauw 2,80 euro.
Lekker gegeten van de ah restaurant actie.
Nanny T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was alleen jammer als je met de kaarten van ah komt heb je maar een beperking gerechten en dat is jammer
Maar het eten was wel goed
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en men was zeer attent kwam regelmatig vragen of alles in orde was. Je voelde je echt als gast behandeld een avondje uit. Personeel deed haar uiterste best, eten was prima en mooi opgediend. Zeker een reden om nog eens terug te komen met veel plezier.
Tina N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Me meisje en ik hebben ontzettend genoten van het eten het was echt heerlijk je krijg goed te eten en de klantvriendelijk was er zeker weten daar toppie !! Het was daar ontzettend gezellig en het eten daar was niet duurt zeker een aanrader voor iedereen !!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer tevreden personeel zeer vriendelijk en heel goede uitleg hoe een 3 gangenmenu werkt . De keuzes zijn meer dan genoeg de atmosfeer in het restaurant ook zeer gezellig en ideaal qua oppervlakte en indeling.
Voor 28 euro met zijn tween een 3 gangenkeuzemenu en drankjes op. Helaas missen we zon goed gezellig italiaans restaurant in onze omgeving. We zullen zeker vaker daar nog heen rijden
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben prima gegeten, verhouding prijs/kwaliteit was goed, met snelle bediening er was weinig tijd tussen voor, hoofd en nagerecht.
jose.mallie .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mijn partner heeft een heerlijk (niet uit te spreken :) pastagerecht gegeten, ik en onze vriend hadden beiden een heerlijk knapperige pizza. Vooraf ministronesoep, tomatensoep en salade die ook heerlijk waren. Kortom het was een restaurant om aan te raden.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heel sfeervol ingericht restaurant met linnen servetten op de tafel en zeer aardige bediening. Met de AH restaurant bon voor het tweede 3 gangenmenu gratis zeer lekker en vooral voordelig gegeten. Vooraf de keuze uit salade of soep, hoofdgerecht keuze uit alle soorten pasta of pizza en als toetje keuze uit ijs of koffie en dat alles voor 18.50 per menu. We hebben dus met z'n vieren voor 37 euro heerlijk gegeten, dit is dus excl. de drankjes. Al met al een aanrader als we nog een in Bergen op Zoom komen.
Choc .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vriendelijke bediening. Bij een koolhydraat arm dieet wordt er rekening met je gehouden en het smaakt ook nog eens verrukkelijk. Echt een aanrader!