Amore Mio

7,2
Kan beter
karlijn H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Een aardige gastheer die beleefd wachtte tot we onze jassen hadden uitgetrokken. Helaas kan ik weinig beleefds zeggen over de kwaliteit van het eten. Deze was van zeer teleurstellende kwaliteit.. Zelden zo'n onsmakelijke 'pizza' gegeten. Een zompige bodem met kaasschaaf plakken kaas in zeer grote hoeveelheid er boven op. Dit had meer weg van een dikke witte boterham met kaas. Ik had graag een meer positieve recensie geschreven omdat de meneer van het restaurant erg aardig was. Maar alstublieft, bespaar jezelf de tijd en moeite om hier naar toe te gaan.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Min of meer toevallig belandden we hier. We kozen voor t Chefmenu, bestaande uit huisgemaakte tomatensoep (geen dikke tomatendrab, maar een simpele, verfijnde tomatenbouillon) en ossenhaaspuntjes in een saus, waarvan we de hoofdingrediënten (net sls in Italië) zelf konden aangeven. Voor EUR 18,50 een prima deal. Mooi flesje wijn erbij tegen schappelijke prijs. De bediening was zeer attent en behulpzaam.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Pizza Romana en pizza Fantasia (zelf kiezen met welke toppings) gegeten bij Amore Mio. De pizzas waren lekker, maar niet bijzonder. Al met al, prima voor een betaalbare pizza, hartje stad.