Amore Mio

Grote Kerkstraat 36 4651 BB Steenbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Amore Mio

Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Na een duik even lekker eten. Wij kwamen terecht bij Amore Moi in Steenbergen. We hadden een pizza calzone gekozen. Deze was heerlijk en de bediening was vriendelijk. Prima pizzeria.
S.walgaard .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Op zaterdagmiddag gereserveerd voor deze avond. Dat was wel nodig, het was heel druk. De twee obers liepen de benen uit hun lijf, maar bleven het heel goed doen. Complimenten! Het eten was ook heel goed. Brood vooraf met kruidenboter is standaard. Voorgerecht en hoofdgerecht netjes op het bord gegarneerd. Salade en friet apart en ook lekker. De bediening viel ons vooral op, zo vriendelijk: toen we eenmaal buiten waren, kwam één van hen onze bril nabrengen die was blijven liggen!
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Vond de pizza en de anti pasta deze keer van mindere kwaliteit, anti pasta vond ik karig en heel simpel moest ook vragen voor brood erbij. Jammer.
Pizza slap, vettig en zoutarm.
Eerst op t terras gezeten daarna binnen, net onder de afvoer ventilator vd wc. Bah. Snap niet dat die afvoer niet aangepast wordt, eten in een wc lucht is geen aanrader.

Helaas nu fan minder van Amore mio.

Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Op de terugweg van vakantie in Amore Mio gegeten. We hebben daar lekker gegeten en kregen voldoende. Alleen het dessert viel tegen. Simpel ijs met spuitbus slagroom. De bediening was vriendelijk en we hadden een leuke avond.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Op doordeweekse avond een afhaal pizza gehaald. Ik was laat, denk iets over half 10 en vroeg of ik nog een pizza kon bestellen. De dame aan de bar moest eea aan de keuken vragen. De keuken antwoordde dat ze er nog 1 hadden. Dit vond ik vreemd. Zou de bodem al bereid zijn? idd thuisgekomen iets wat leek op een fabrieksbodem met daarop een soort omelet, wat een Funghi moest voorstellen. Echt smerig, heb meer dan de helft weggegooid en laat deze Pizzeria (waar ook nog Griekse muziek op stond) links liggen. Ed
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Begin februari geweest. 2 pizza s besteld. Als je bij een italiaan zit verwacht je geen kant en klare smaakloze bodem uit een fabriek. Dat viel tegen!!! De kaas en tomatensaus maakte dat niet goed. Waarom niet vers, die bodem? Dat mag je toch verwachten. Wij komen voorlopig niet meer...jammer....de wijnkaart is wel heel goed.
J V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
De sfeer is gezellig. Ober was vriendelijk en echt Italiaans. We mochten de stukken pizza meenemen naar huis.
Aanrader!
Fravos .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Lekker gegeten in de tuin. Zeer gastvrij en aardige bediening. Zeer aan te raden als je van het Dolce Vita wilt proeven.