Amis

Dorpsstraat Vo Steenstraat 81-83 3732 HH De Bilt Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Antipasti, een selectie van onze voorgerechten (vis)
      Antipasti, een selectie van onze voorgerechten (vlees)
      Antipasti, een selectie van onze voorgerechten (vegetarisch )
  • Hoofdgerechten
    • Proeverij van onze vis hoofdgerechten
      Proeverij van onze vlees hoofdgerechten
      Proeverij van onze vegetarische hoofdgerechten
  • Nagerecht
      Grand dessert
      Grand dessert

Over het restaurant Amis

Alles is mogelijk bij Amis

Stap in een warme en stijlvolle huiskamersfeer en geniet van een heerlijke lunch of diner. Bij Amis halen ze alles uit de kast om je op comfortabel te laten genieten van culinaire gerechten. Of je nou komt voor een korte lunch, borrelhapje of uitgebreid diner, alles kan!
Vraag vooral naar de overheerlijke gerechten die worden gegrild op de houtskool BBQ. Voel je welkom en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amis

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Amis

Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij waren met de AH-restaurantactie. Heerlijk gegeten!
Het enige wat mij verbaasde zijn de kleine, minimale beetjes wijn die worden bijgeschonken voor maar liefst € 5,-
Prima om dat bedrag te betalen, maar schenk dan wel redelijke hoeveelheden en geen bodempjes.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Komen er zeker terug
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heel leuk een proeferijtje. Van alles wat. eten was over het algemeen heel lekker. Sommige hapjes waren zout. Sla blaadjes vol met zand.
Klazina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima geluncht
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gezellig restaurant, aardige bediening, goed eten. Alleen de stoelen mogen anders. Alle gaten van de stoelen staan na het eten in je benen/ billen Zit niet echt fijn.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Goed gegeten, prima bediening
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Verrassende proeverij als onderdeel van het 3 gangen menu. We komen hier graag nog eens terug!
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Leuk gelegen restaurant in de Bilt. Attente bediening die goed inspeelt op je wensen. Het was prachtig weer en het is prima vertoeven daar op het mooie en ruime terras. De kaart biedt voor ieder wat wils. Prijs kwaliteit verhouding prima in orde. Wij komen zeker terug.
W. V.
Gezellige ambiance!
Michèle C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk proeverij menu en zeer vriendelijke bediening.
Annabel V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gisteren zijn we met 2 personen gaan eten bij Amis. We hebben de proeverij gekozen zodat het een verrassing was wat we gingen eten. Het voorgerecht was erg lekker. Gevarieerd en mooi gepresenteerd. De verwachtingen waren hoog voor het hoofdgerecht. De presentatie was matig, de smaak ok. 1 van de lamskoteletjes was niet lekker en hebben we teruggestuurd. Er kwam direct een nieuwe. Goede service. Het nagerecht bestond ook uit kleine gerechtjes. Erg lekker en ook mooi gepresenteerd.
Bediening was vriendelijk en de sfeer was goed.

Een erg groot minpunt vonden wij dat het terras niet rookvrij is.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Helaas waren 3 van de 4 gerechten die we bestelden er niet meer. Het was weliswaar een drukke vrijdagavond maar ook teleurstellend dat onze keuzes er niet waren. De aandacht varieert. Begon uitstekend en liep daarna terug. Het eten is prima, geen hoogstandje, wel een fijne plek om op een warme avond buiten te zitten.
Lex M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Goede gezellige “huiskamer”sfeer, buitenterras ook goed mogelijk. Bediening vriendelijk en attent.
Eten leuk opgediend maar traditioneel bereid, eerlijk en smaakvol. Veel keus mogelijk, maar het menu Amis biedt een heel assortiment van voor en nagerechtjes. Hoofdgerecht is dan een combi van. vlees, vis en vegetarisch.
Prijs redelijk
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Zeer goede lunch genoten en perfecte bediening
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Spontaan gaan eten bij Amis, waar nét de nieuwe menukaart is geïntroduceerd.

Ik koos voor de entrecôte, medium rare gebakken, overgoten met een paddestoelen-truffeljus met gebakken bimi en gebakken micromaïskolf.

Aan de andere kant van de tafel medium gebakken tournedos met krokante polenta, paddestoelen en paddestoelen-truffeltjes (geen liefhebber van pepersaus).

Serveerster Rosa verdient een speciale vermelding vanwege haar bovengemiddelde gastvrouwschap, attentheid en behulpzaamheid.
Intrinsiek gedreven en oprecht.
marina V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellig restaurant. Leuke gerechtjes. Al met al een geslaagde avond.
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Antipastiplank niet geweldig maar hoofdgerecht kalfssucade erg goed met fijne bijgerechten. Bediening onprofessioneel maar wel vriendelijk.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Super gezellig gezeten bij Amis. Heerlijk gegeten. Leuke kaart
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Vriendelijke bediening. Lawaaiige accoustiek.
Miarja B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
heerlijk gegeten van de proeverij. Helaas is er weinig tot geen rekening gehouden met allergie! Bij notenallergie gewoon pinda's serveren bij het dessert??