Amis

Dorpsstraat Vo Steenstraat 81-83 3732 HH De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Amis

Alles is mogelijk bij Amis

Stap in een warme en stijlvolle huiskamersfeer en geniet van een heerlijke lunch of diner. Bij Amis halen ze alles uit de kast om je op comfortabel te laten genieten van culinaire gerechten. Of je nou komt voor een korte lunch, borrelhapje of uitgebreid diner, alles kan!
Vraag vooral naar de overheerlijke gerechten die worden gegrild op de houtskool BBQ. Voel je welkom en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amis

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met de AH restaurantactie hier gegeten! Werden hartelijk ontvangen, en kregen snel wat te drinken. Verder liep alles ook vlot door, wat prettig was. Eten was prima, al was het dit keer iets wat ik zelf niet zo snel besteld zou hebben.
Jan Mijndert P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk en verrassend gegeten met het Amuse verrassings drie-gangen menu!!!
harmenjanmaas .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hadden tafel binnen gereserveerd, maar het weer was zo mooi, dat we graag buiten wilden zitten.
Geen probleem ondanks de drukte.
Top service.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik ben hier al vaker geweest, maar het was nu weer een tijdje geleden. Heerlijk gegeten, leuk zo al die (tapasachtige) hapjes en gezellig geserveerd op een mooie plank. Supervriendelijke serveerster, leuke ambiance!
Irmgard V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eindelijk ook een keer op het terras van een heerlijke maaltijd kunnen genieten! Top!
Beppy S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij hebben via de albert Heijn actie gegeten en dat was heel verrassend ,allerlei kleine hapjes, zowel het voorgerecht , hoofdgerecht als het dessert .
Wij hebben weer voortreffelijk gegeten het was uitmuntend !
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Leuke locatie en erg leuk die proeverijen, heerlijk gegeten en de bijpassende wijnen waren top! Vriendelijk personeel! Wij komen hier zeker terug.
Cees L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
een restaurant waar je een zeer goede kwaliteit eten aangeboden wordt , divers en zeer smakelijk , en een restaurant waar je zeker naar toe moet gaan.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Salade met zalm was droog te wring dressing?
P.F. D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gewoon prima!
lavendelenpistache .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het voorgerecht en het dessert waren zeer goed, fantastisch.
Ik vond het hoofdgerecht niet zo (vis (was heerlijk), buikspek, sla, patat en couscous.
Nathalie P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
We hebben super lekker en gezellig gegeten. Wat een feest van snaken. We hebben de keuken eer aangedaan. Dank voor de goede bediening!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Prima gegeten bij Amis met de AH dinerkaart. Niet heel hoogstaand alleen. Proeverij van 3 hoofdgerechten viel wat tegen. Rode Poon te gaar, dus te droog. Pompoen matig en buikspek niet kanpperig. Dessert lekker maar verder niets bijzonders.
Kortom prima basis voor ff tussendoor maar niet voor een chique diner.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een avond bij Amis is voor ons altijd een feestje! Wij komen hier graag vanwege het zeer vriendelijke personeel, het eten is er geweldig en de ambiance is perfect!
Vooral de proeverijen die je met je 'amis' eet zijn altijd weer geweldig
jelle V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fiets toevallig elke dag langs dit restaurant en nu met de AH diner actie hier wezen eten. Leuk restaurant met een prachtige landelijke inrichting. Het publiek is over het algemeen wat ouder (senioren), maar dat heb ik als een twintiger niet vervelend ervaren. Gemoedelijke en rustige sfeer.

Het eten en de service was voortreffelijk. Het gedeelde anti-pasta voorgerecht was heerlijk en evenals het gedeelde hoofgerecht. Frans/bourgondische en mediterrane gerechten en allen van hoge kwalititeit. De porties waren wat aan de grote kant. Helaas wat eten moeten laten staan en dat vind ik persoonlijk een beetje zonde. Verder alleen maar plus punten.
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vanwege de AH- actie werd het proeverijmenu aangeboden. Voor 35 euro: tapas als voorgerecht, een proeverij met drie hoofdgerechten en een 'grand dessert'.
Heerlijk luxe gegeten. Haast te veel. Als hoofdgerecht een proeverij is wat mij betreft wat te veel verschillende smaken (asperges, roodbaars en eendenborstfilet )naast elkaar. Het smaakte echter allemaal prima!
We hadden een mooie tafel in de hoek bij het raam..
Thera V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Heel uitgebreid en superleuk al de kleine gerechtjes om te delen.
Goede service. Wij komen zeker terug.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gezellige locatie, aardige bediening, maar heel matig eten. Erg vlak van smaak, niets bijzonders. Wel mooie presentatie. In verhouding te duur.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Een prima tournedos en rib van het rund. Lekkere voorgerechten. En uitstekende bediening. Een fijne avond!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goede locatie in oud pand! Sfeervol, knus maar wel behoorlijk rumoerig in de buurt van gezelschap. Bediening vriendelijk, efficiënt en snel! Prijs/kwaliteit prima in verhouding, maar waarom moet de Pino eur 6,00 kosten terwijl glas maar half wordt gevuld. Dit kan echt beter!