Amis

Dorpsstraat Vo Steenstraat 81-83 3732 HH De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Amis

Alles is mogelijk bij Amis

Stap in een warme en stijlvolle huiskamersfeer en geniet van een heerlijke lunch of diner. Bij Amis halen ze alles uit de kast om je op comfortabel te laten genieten van culinaire gerechten. Of je nou komt voor een korte lunch, borrelhapje of uitgebreid diner, alles kan!
Vraag vooral naar de overheerlijke gerechten die worden gegrild op de houtskool BBQ. Voel je welkom en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amis

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

ohelwig .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg verrassende en lekkere gerechten. Met de AH kortingsbon gegeten en we hadden een zeer acceptabele rekening. Ik ben alleen maar positief over de kwaliteit van het eten en erg te spreken over de bediening.

We gaan hier zeker nog een keer terug komen om ook de rest van de kaart uit te proberen.
Gisdinges V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We zijn hier met de AH restaurantactie wezen eten. Hadden keuze uit drie hoofdgerechten en twee nagerechten. Dus voldoende keus. Vriendelijke ontvangst en lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een prima en gezellig restaurant zonder pretenties dat kwaliteit levert. Extra pluim verdient het personeel, zeer attent en vriendelijk. Echt een aanrader!
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben onverwacht heerlijk gegeten bij Amis!
Prima producten, lekkere wijn, goede bediening, gewoon heerlijk!
Wij komen hier zeker terug. Locatie is ook erg leuk en handig!
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten: leuk keuzemenu, vooral de antipastaplank, voor ieder wat wils.
Service: vriendelijke servicegerichte bediening, men luisterde goed naar de behoefte van de klant.
Decor: oud pand van 1901 met verschillende verdiepingen, sfeervol en intiem ingericht.
Prijs/kwaliteit: goed.
Een aanrader voor iedereen.
lavendelenpistache .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een zeer goed restaurant. Vriendelijk personeel, leuke ambiance.
Wij zijn blij dat we dit restaurant ontdekt hebben.
Het was voor ons de eerste keer en het is goed bevallen.
miekevangessel .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Albert Hein menu met 4 personen. We krgen op ons verzoek een andere tafel, waardoor we beter zaten, rustiger.
Bediening was zeer vriendelijk en vlot, ondanks grote drukte in het restaurant. Voorgerecht was zeer smakelijk: een plank vol heerlijke kleine gerechtjes. Bij het hoofdgerecht hadden we alle 4 andere gerechten gekozen, die kwamen tegelijk en smaakten bij alle 4 uitstekend. Nagerechten [2 hadden creme brulee, 2 een chocoladedessert ]was ook heerlijk. Prima wijn advies erbij. Zeer geslaagd!
jorickvanhees .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het was weer heerlijk, en binnen is het ook prima vertoeven. Wel een beetje krapjes met z'n 2en op de eerste verdieping, maar verder hebben we weer erg genoten.
danny K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Super gegeten mooi gebakken herten biefstukje. Krokante frietjes en goed gevulde salade erbij. Ook het voor gerecht de makreel en de carpaccio met eenden lever waren voortreffelijk zeker voor herhaling vatbaar. Gratis parkeren voor de deur is ook zeer prettig. Bediening wat jong maar wel gastvrij.
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Vooraf een plank met heerlijke antipasti. Een aanrader om te gaan!
rian1960 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hbben met 4 personen met de ah kaarten gegeten. De inrichting is sfeervol en de bediening is attent.
Lekker voorgericht antipasta, keuze uit 3 hoofgerechten.Sate van ossehaas, was lekker.De risotto was heerlijk en de vis, kabeljauw was ook goed bereid.Het toetje was of creme brulee of een chocoladetaartje, beide smaakvol.
Al met al prima gegeten en goede prijs kwaliteit.
Bepje S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heel leuk restaurant waar persoonlijke aandacht nog wel bestaat! Wij waren hier eind oktober via de AH actie en afgelopen zaterdag. De keuze voor het vleeshoofdgerecht was alweer hetzelfde! Dit was ook afgelopen zomer het geval las ik en zelfs in een recensie van zomer 2015 stond het! Jammer, want ze hebben voldoende keuzes waar ze best een aantal voor de actie kunnen geven om uit te kiezen. Dus 2 vis, 2 vlees en 2 vega is beter. Ook de keuzes voor desserts waren exact hetzelfde zoals eind oktober.
Ik had het al meerdere keren gelezen dat als je alles los zou bestellen je goedkoper uit bent voor 1 menu. Dus het zou eerlijk zijn als ze dan ook die prijs rekenen bij deze actie. Ze doen er nu dus een aantal euro's bovenop uit het niets. Had verwacht dat het brood inclusief was dat is wel zo attent. Jammer dat ze niet aanboden om onze jassen aan te nemen. Het is er wel erg rumoerig zeker door de groepen die er waren waardoor wij er amper langs konden omdat ze ze op een hele onhandige manier hadden neergezet. Het eten is heel lekker en de bediening erg vriendelijk. Ondanks die ''gevallen'' komen wij graag nog eens terug.
Irmgard V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vertrouwd adres waar ik graag en regelmatig kom. Goede bereikbaarheid, goede service en voortreffelijk eten.
Gonda H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Voor de zoveelste keer,naar de dorpsstraat getogen,wederom genoeglijke avond gehad.Eten was prima en als je met zijn twee bent is het heel fijn als de bediening ook een aardig gevoeg geeft.Dat was zeker zo.
Binnenkort gaan we gewoon weer.
Het was voor het personeel een drukke avond,dat konden we zien,echter de gasten hadden daar zeker geen idee van.
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Op zich een leuk restaurant met degelijke bediening en ditto gerechten (AH actie), maar niet bijzonder. Maar laat onverlet dat je hier best tegen een goede prijs prima kunt eten. Er hangt een leuke sfeer o.a. door het open haardje. En de doorlooptijd tussen de gerechten is ook prima.
Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker gegeten en erg attente bediening. Helaas ging het alleen mis met de reservering: ze hadden onze boeking niet staan. We konden wel aan de keukentafel boven zitten. Dit was minder gezellig en vooral koud. Vreemd genoeg werd ik einde avond door het restaurant gebeld om te vragen waar ik bleef. Bleek dat ze gewoon niet goed hadden gekeken en stond er beneden gewoon een tafel klaar. Beetje jammer, want voor de rest was het top!
nnhuis1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met heel vriendelijk, professioneel personeel. De prijs-kwaliteitsverhouding was naar ons idee zoek, het was duur, jammer, want verder was het lekker en gezellig.
corrie68 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
dat wij n.a.v. de AH actie kwamen eten had geen invloed op de gastvrije ontvangst. hartelijk en vrolijk.
het eten was heerlijk. een tip: vraag voordat je een drankje bestelt even om de wijn(prijs)kaart.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Met AH bon gegeten... Het samengestelde menu waar deze actie aan gekoppeld is was een ware verrassing van het voor t/m nagerecht.
Hier gaan ze ons vaker zien.
Han I.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Als je voor de AH-actie komt krijg je geen keuze uit de kaart, maar één vastgesteld menu. Vooraf werd geen prijs vermeld, maar achteraf werd daar wel een redelijk hoge prijs voor gevraagd, als ik de prijs van de losse gerechten van de kaart bij elkaar optel. Er zijn voor twee personen redelijk veel "slechte"/ongezellige plaatsen. Je moet het dus wel treffen.