Amis

Dorpsstraat Vo Steenstraat 81-83 3732 HH De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Amis

Alles is mogelijk bij Amis

Stap in een warme en stijlvolle huiskamersfeer en geniet van een heerlijke lunch of diner. Bij Amis halen ze alles uit de kast om je op comfortabel te laten genieten van culinaire gerechten. Of je nou komt voor een korte lunch, borrelhapje of uitgebreid diner, alles kan!
Vraag vooral naar de overheerlijke gerechten die worden gegrild op de houtskool BBQ. Voel je welkom en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amis

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Amis

Lia D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We waren hier met de AH bonnen. Je krijgt dan een 3 gangenmenu waarbij elke gang bestaat uit verschillende hapjes. Erg leuk en ook erg lekker
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was erg druk, warm en lawaaiig. Vaker hier gegeten maar was ons nog nooit eerder opgevallen. /was lastig voor slechthorende tafelgenoot.
Emmy H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben genoten van heerlijk eten, prachtig geserveerd, in een prettige, huiselijke omgeving. Verrassend was dat je én vis, én vegetarisch én vlees kreeg. Ik dacht je zult moeten kiezen!
Erna T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Amis! Het eten werd leuk opgediend en zag er prachtig uit. Er was meer dan voldoende, zowel vis, vlees als vegetarisch. De bediening was heel attent en de sfeer was gezellig. Echt een aanrader!
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Erg slecht gegeten nadat ik in de zomer een positieve ervaring had. Vlees was erg slecht van kwaliteit, geaderd stug en niet goed doorbakken. Erg rood van binnen. Zowel bij de saté als bij de eendenborst.
Bij het de proeverijen van het voorgerecht zat een klein gebakken eitje wat er leuk uitzag maar waarschijnlijk twee uur daarvoor was gebakken, de steak tartaar was een soort kauwgum. Ook de andere voorgerechten waren smaakloos.
Dit alles besproken met de bediening die erg jong is en terug gestuurd werd door de kok met de mededeling dat ze ons maar een kopje koffie moest aanbieden.Hij had geen tijd dit met ons te bespreken want hij had leerlingen overleg op dit uur van de dag. Wij komen hier niet meer terug.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een heel gezellig sfeervol restaurant met kwalitatief gevarieerde gerechten. Veel bijzondere smaken.
Vriendelijke bediening en het personeel speelt goed in op de 2 aanwezige kinderen. Alle complimenten en zeker voor de kok.
Ik zal dit restaurant zeker aanraden aan vrienden.
Marjabe .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk genoten van de proeverij Amis. Leuk om dit met je tafelgenoten te kunnen delen. Er werd keurig rekening gehouden met allergie van een van de gasten.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Eerst keer dat wij hier hebben gegeten. Oud pand dat er gezellig uit ziet. Eten was erg lekker en er is rekening met onze wensen gehouden. Voorgerechten waren erg lekker maar best veel. Wij zijn hier geweest met de AH bon en het is ons erg goed bevallen.
i.bijlsma .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prettige bediening en originele opdiening van een verrassend menu. Met onze vrienden hebben we gezellig en smakelijk gegeten. Alleen wisten we bij thuiskomst niet meer wat het dessert was geweest. Overigens is Amis een aanrader om met gasten te gaan eten!
maud S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Een sfeervol restaurant met lieve bediening. Het driegangenmenu had heel veel verschillende smaakjes en zag er feestelijk uit. Het hoofdgerecht had voor mij een keuze mogen zijn tussen vis of vlees (of vegetarisch) in plaats van beide.
HenkJan W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima proeverij via de AH actie. Zeer de moeite. Hele plaatje was top.
Fijne stoelen. Sfeervolle zaak.
Minpuntje was de salade welke zonder veel moeite veel beter kan. Dit wordt vast snel opgepakt.
Topkwaliteit en we komen zeker terug ook al omdat het om de hoek is.
Ook zonder actie zeer prijsgunstig afgezet tegen de kwaliteit.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Perfecte locatie om centraal af te spreken met uitzonderlijke prijs/kwaliteit verhouding. Ruime porties, snelle bediening. Kleinschalig opgezet, goed voor de sfeer.
sanneherpers .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk rustig kunnen eten. We hebben echt genoten van de gerechten. De bediening ook helemaal top.
Gerechten kwamen op het juiste moment aan tafel en smaakte heerlijk. echt een aanrader!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekker gegeten, sommige gerechten te veel zout! Van het hoofdgerecht het vleesgerecht het lekkerst, vegetarisch gerecht minder.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
een gezellige inrichting en een fijne bediening en smaakvol opgediend. het was allemaal erg vers en verrassend.
wij raden dit restaurant aan.
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Eten werd geserveerd op plankjes . Was even wennen. Bediening vriendelijk en attent. Dranken erg duur.
Denk niet dat ik daar nog vaak zal komen.
Bepje S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuk restaurant met lekker eten. Van te voren doorgegeven dat er 1 vegetarier was, ik dus. Zelf gemaild omdat ik geen kaas eet. Fout 1; Eenmaal daar werd gevraagd of er wensen waren, maar dat hadden ze moeten weten. Fout 2; Gezegd dat ik gemaild had en dus nogmaals gezegd van de kaas. Fout 3; Er zat gewoon kaas op mijn eten! Kan echt niet hoor zeker als het 2x gezegd is! Luisteren naar klanten is nogal een ding bij hun. Verder ondanks dat een leuke avond gehad zo buiten. Het is dat we gevraagd waren, maar zelf zou ik er niet gaan eten daarvoor zijn er tig andere opties.
Wij waren hier met de AH actie. Het jaar ervoor in oktober had ik bijna hetzelfde gerecht. Kom op zeg verzin eens wat anders!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
AH-diner was prima en zeer gevarieerd (taps-achtig).
Bediening was vriendelijk.
Ruimte is akoestisch erg hard, waardoor een gesprek moeizaam gaat.
Pluspunt is de verkrijging van kraanwater gekoeld in een karaf i.p.v. milieuonvriendelijk flessenwater.
Mareille S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellig restaurant, leuke ambiance! Jong maar leuk personeel. 3-gangenmenu besteld, aanrader! Gezellige familieavond gehad!