Amis

Dorpsstraat Vo Steenstraat 81-83 3732 HH De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Amis

Alles is mogelijk bij Amis

Stap in een warme en stijlvolle huiskamersfeer en geniet van een heerlijke lunch of diner. Bij Amis halen ze alles uit de kast om je op comfortabel te laten genieten van culinaire gerechten. Of je nou komt voor een korte lunch, borrelhapje of uitgebreid diner, alles kan!
Vraag vooral naar de overheerlijke gerechten die worden gegrild op de houtskool BBQ. Voel je welkom en geniet!

Glas champagne

Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Een prima tournedos en rib van het rund. Lekkere voorgerechten. En uitstekende bediening. Een fijne avond!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goede locatie in oud pand! Sfeervol, knus maar wel behoorlijk rumoerig in de buurt van gezelschap. Bediening vriendelijk, efficiënt en snel! Prijs/kwaliteit prima in verhouding, maar waarom moet de Pino eur 6,00 kosten terwijl glas maar half wordt gevuld. Dit kan echt beter!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Vanavond begonnen met een anti pasti plankje zoals altijd. Maar helaas was het dit x een grote teleurstelling. De frituur gerechten waren heel vet en slap. Hapjes vlak van smaak. Gewoon niet lekker. Dus niet verder de avond voorgezet. We kregen 10% kortingskaart voor de volgende x. Vonden wij niet echt de oplossing. Er was een grote groep maar dan nog moet de kwaliteit goed zijn voor die prijs
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij waren met een groepje van 6 personen en hadden het één en ander te bespreken.
Naar mijn gevoel werd er te vaak gevraagd of alles naar wens was en of het smaakten, ik vind dat niet echt nodig en op den duur gingen wij er ons aan storen.
Heeft misschien ook te maken met onervaren personeel.
Wel was het personeel erg vriendelijk.
De prijzen van de wijnen per glas zijn fors in verhouding met de hoeveelheid wat geschonken wordt. (Aan de zuinige kant) In 1017 moet je geen 6 glazen meer uit een fles willen halen, je betaald wel voor een goed glas.
Te veel keuze op de kaart, niveau keuken krijgt van mij een 7,5 , prima eten in een heel gezellig restaurant.
Ik kom zeker een keer terug.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer goede bedie
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Samen met een groep (oud)collega's hier wat gaan eten. Het is een sfeervol restaurant en het zat behoorlijk vol. Vooraf de antipasti specialiteit gekozen die je met je 'amis' kan delen. Dit werd op mooie grote planken geserveerd en smaakte ook erg goed. De hoofdgerechten zijn a la carte besteld. Ze hebben er gerechten tussen die je niet op ieder standaard menu terug vindt. Als je niet zeker weet wat het is vraag het dan even. Enkele van de (oud)collega's bestelden een short-rib en dachten dat dit vergelijkbaar was met een spare-rib. Dit was dus niet zo, dit was doorregen vlees maar niet iedereen hield zo van het vet erin. Het eten was dus verder heerlijk bereid. De bediening was verder top, er kwam regelmatig iemand vragen of alles in orde was en om bestellingen op te nemen. Zeker een aanrader.
Mechteld H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heel vriendelijk ontvangen, lekker gegeten. De steak vd BBQ net iets te rood. Prachtige sterretjesfontein vanwege onze huwelijksdag, heel attent!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Erg gezellige avond gehad! Eten is heerlijk en prima geprijsd. Mooi restaurant met een relaxte sfeer! We gaan hier zeker nog een keer naar toe.
Irmgard V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
zoals verwacht weer super gezellig en lekker gegeten!
John G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Uitstekend restaurant, waarbij vooral de vriendelijke en sympathieke bediening opvalt. Men maakt op deze wijze de naam 'Ámis' helemaal waar.
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Je weet wie de eigenaar is, dus je verwacht ook veel. Daarom bestelde ik maar eens een carpaccio. In veel restaurants komt die regelrecht uit de diepvries maar hier leek hij in ieder geval vers. Wat mij betreft wel veel te veel 'troepjes' erop die niet met elkaar klopten. Veel rauwe (rode) ui en dan hele fijngeraspte eendenleverkrullen, dat matcht niet. En dan ook nog veel te veel sterk overheersende balsamico erover, dat was jammer. Ossubuco was erg lekker, maar ook hier wat mij betreft weer te veel 'troepjes' erop en eromheen. Ik had liever wat meer van de spruitjesstamppot gehad die erbij zat dan al die 'dingetjes'. En de obligate frites en sla voegden ook niet echt wat toe. Kortom: de kok weet wat hij doet, het eten op zichzelf is prima (de eend van mijn partner viel zeer in de smaak) maar ik heb het liever wat eenvoudiger. Bediening vriendelijk en adequaat, prima wijn (Malbec) en normale prijzen. Dus wel iets om nog eens terug te komen.
manger1 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Lekker gegeten. Prima ambiance, gezellig haardvuurtje aan. Prettige, vriendelijke en attente bediening, kortom voor herhaling vatbaar!
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Eten was van goede kwaliteit en zeer smakelijk. De wijn was niet bijzonder. De bediening was correct. Het geluidsniveau was erg hoog; te weinig stoffering, waardoor een gesprek bijna onmogelijk was.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
uitstekende vis, vlotte bediening en prettige sfeer volgens mijn zakenrelatie voor wie ik de reservering had gemaakt. Kom hier zelf ook vaker en vind het altijd weer een fijne ervaring
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant met lekkere gerechten. De bediening is vriendelijk, je hoeft niet lang te wachten. Ze komen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is. Het enige minpuntje was dat de borden (ongevraagd) al weggehaald werden terwijl de salade nog op tafel stond, die had ik nog wel willen opeten.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben lekker gegeten bij Amis, de kwaliteit van het eten was goed. Het visgerecht had iets warmer kunnen zijn, maar was acceptabel. Bediening erg aardig. Een succes!!

Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. DE bediening was prima en erg vriendelijk.
Het is een leuk restaurant waar de kwaliteit van het eten zeer goed is.