Amis

Dorpsstraat Vo Steenstraat 81-83 3732 HH De Bilt Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Antipasti, een selectie van onze voorgerechten (vis)
      Antipasti, een selectie van onze voorgerechten (vlees)
      Antipasti, een selectie van onze voorgerechten (vegetarisch )
  • Hoofdgerechten
    • Proeverij van onze vis hoofdgerechten
      Proeverij van onze vlees hoofdgerechten
      Proeverij van onze vegetarische hoofdgerechten
  • Nagerecht
      Grand dessert
      Grand dessert

Over het restaurant Amis

Alles is mogelijk bij Amis

Stap in een warme en stijlvolle huiskamersfeer en geniet van een heerlijke lunch of diner. Bij Amis halen ze alles uit de kast om je op comfortabel te laten genieten van culinaire gerechten. Of je nou komt voor een korte lunch, borrelhapje of uitgebreid diner, alles kan!
Vraag vooral naar de overheerlijke gerechten die worden gegrild op de houtskool BBQ. Voel je welkom en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amis

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Amis

Bas D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het 3 gangen menu genomen, kwestie van smaak maar 1 van de nagerechtjes was erg flauw (kokos) en anderen om ons heen hadden dat ook. De sfeer is erg gemoedelijk, mooie wijnkaart, lekkere bieren. Bediening professioneel en gastvrij, flexibel. Menu was verassend en goed op elkaar afgestemd (vis, vlees en veggie)
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, lekker sfeertje, leuk personeel. Voorgerecht was zeer verrassend , kopje thee na afloop was helaas niet echt lekker. Keus uit aantal soorten maar geen normale smaken.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Gebruik gemaakt van de AH bon. Heerlijk gegeten Het eten was daarnaast erg mooi opgemaakt, zodat het ook een lust voor het oog was. Zeker een aanrader!
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Vis , vlees en vegetarische gerechtjes op de plank en lekkere wijn!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten van de AH-actie. Van alles wat geproefd. Uitgebreid voorgerecht. Vlees, vis en vegetarisch als hoofdgerecht en een grand dessert als toetje. Helemaal top.
Gisdinges V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Helaas was mijn reservering via IENS bij hun niet bekent, dit terwijl ik via IENS bevestigingen en een herinnering van mijn reservering heb ontvangen. Het is door het restaurant goed opgepakt, we konden gelukkig gewoon een tafeltje krijgen. Dit omdat het goed weer was en er diverse mensen op het terras zaten. Anders was het waarschijnlijk een probleem geweest. We zijn hier geweest met de AH actie. Het eten is goed maar niet bijzonder.
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Feestelijk menu met de AH kaarten!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk van alles mogen proeven met de proeverijen van voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Een aanrader met de AH restaurant actie.
Ursula B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Was echt super lekker en gezellig
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
heerlijk gegeten buiten op het terras. Het voorgerecht van het driegangenmenu verdient een extra pluim.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Bediening zeer goed,eten was erg
Lekker en prijs kwaliteit goed.
Ambiance super
M. B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten met z'n zessen. De helft eet vegetarisch en het was fijn te merken dat er een breed aanbod aan vegetarische lekkernijen was, want dat is zelden zo. Ze hadden voor het AH diner een speciaal menu gecreëerd wat zeer divers was. Dus dat was helemaal prima. Vooraf zo'n 7 tapas gerechtjes prachtig geserveerd op een lange smalle plank van 1 meter. Het hoofdgerecht voor de vega's was een gevulde schijf pompoen met rijst en blauwe kaas, "bietenmousse" en een parelgort gerecht. De andere helft kreeg vis en vlees. Daarbij ruim salade en voldoende lekkere frietjes voor iedereen. En het was een tapas dessert. Hmmmm zo lekker, divers en zo gezellig opgediend. 1 minpuntje; het vlees was nog rood van binnen, het was ons niet gevraagd hoe wij het wilden en dat vind ik niet zo lekker. Heel fijn dat de serveerster automatisch vroeg; zal ik 2 karaffen water op tafel zetten? Er was voldoende en prettig personeel en wij konden met elkaar praten zonder luid te hoeven zijn. Top, aanrader!
M. B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Verrassend! Het voorgerecht bestond uit diverse kleine hapjes, geserveerd op een rustieke plank! Geweldig!
Het hoofdgerecht, ook weer verschillende gerechten, zowel vlees als vis en heerlijke groente. Als dessert ook weer verschillende specialiteiten. Ook de wijn was heerlijk!
Het personeel was zeer gastvrij en vriendelijk!
We gaan hier zeker terug!
De tafel van Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijke verse en zelfgemaakte gerechten.
Frank V.
Heerlijk gegeten. Verse producten, goede bediening, fijne sfeer.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk AH menu gegeten. Uitgebreide vis- en vlees proeverij van voorgerechten, leuk geserveerd op een grote plank. Vervolgens een hoofdschotel van proeverij warme vis- en vleesgerechten. Afgesloten met een grand dessert. Aardige bediening. Gezellig buiten gegeten. Eetcafe sfeer.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De bezieling is een beetje weg bij Amis. Bediening onervaren en niet echt aangestuurd. Rode wijn op 25 graden en inkoopprijs tussen 5-8 euro en verkoop 23-30. Hoofdgerecht niet vers. Jammer want zo’n leuke plek.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Met ah actie hier geweest. Genoten van de proeverijen, vooral de vis vonden we heel lekker. Komen hier zeker nog eens terug, top.
Lissy H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten op een relaxed terras leuk concept proeverij en vriendelijke bediening .fijn dat ze er ook rekening mee hielden dat mijn moeder geen rood vlees kan eten vanwege haar jicht!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Ontzettend leuk ontvangen, goede uitleg van het keuze menu. Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht was samengesteld uit verschillende gerechtjes. Zo krijg je dus een heel goed beeld van de mogelijkheden bij dit restaurant. Heerlijk gegeten !