Amis

Dorpsstraat Vo Steenstraat 81-83 3732 HH De Bilt Nederland Kaart

Over restaurant Amis

Alles is mogelijk bij Amis

Stap in een warme en stijlvolle huiskamersfeer en geniet van een heerlijke lunch of diner. Bij Amis halen ze alles uit de kast om je op comfortabel te laten genieten van culinaire gerechten. Of je nou komt voor een korte lunch, borrelhapje of uitgebreid diner, alles kan!
Vraag vooral naar de overheerlijke gerechten die worden gegrild op de houtskool BBQ. Voel je welkom en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amis

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker gegeten en erg attente bediening. Helaas ging het alleen mis met de reservering: ze hadden onze boeking niet staan. We konden wel aan de keukentafel boven zitten. Dit was minder gezellig en vooral koud. Vreemd genoeg werd ik einde avond door het restaurant gebeld om te vragen waar ik bleef. Bleek dat ze gewoon niet goed hadden gekeken en stond er beneden gewoon een tafel klaar. Beetje jammer, want voor de rest was het top!
Nnhuis1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met heel vriendelijk, professioneel personeel. De prijs-kwaliteitsverhouding was naar ons idee zoek, het was duur, jammer, want verder was het lekker en gezellig.
Corrie68 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
dat wij n.a.v. de AH actie kwamen eten had geen invloed op de gastvrije ontvangst. hartelijk en vrolijk.
het eten was heerlijk. een tip: vraag voordat je een drankje bestelt even om de wijn(prijs)kaart.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Met AH bon gegeten... Het samengestelde menu waar deze actie aan gekoppeld is was een ware verrassing van het voor t/m nagerecht.
Hier gaan ze ons vaker zien.
Han I.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Als je voor de AH-actie komt krijg je geen keuze uit de kaart, maar één vastgesteld menu. Vooraf werd geen prijs vermeld, maar achteraf werd daar wel een redelijk hoge prijs voor gevraagd, als ik de prijs van de losse gerechten van de kaart bij elkaar optel. Er zijn voor twee personen redelijk veel "slechte"/ongezellige plaatsen. Je moet het dus wel treffen.
Gonda H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eerst navraag gedaan over deAH.restaurant zegels!Wij vinden het toch wat gênant om met zo,n bon te gaan ....Maar was geen punt en dat was al een hartelijke ontvangst.Het samengestelde menu was leuk en heerlijk om te eten.Kortom zonder of met bon leuk om naar Amis te gaan.Altijd een aanradertje.
Jeannine.schouten .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We voelden ons zeer welkom want......de gerechten waren prima van kwaliteit en zagen er aantrekkelijk uit............leuke ambiance...........vriendelijk personeel.........om vaak terug te komen!
Martijn_1975 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Super voorgerecht, voldoende keuze uit het AH-menu, zeer vriendelijke bediening, een goede drankenlijst. Een hele prettige ervaring!!! We gaan zeker nog eens terug, maar dan bij lekker weer, want volgens mij kun je er ook heel prettig buiten zitten.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk geluncht bij Amis. Dat doen we vaker want het is een erg fijne plek om even te zitten. Net buiten het gekakel van Utrecht stad en daardoor op een prettige manier rustig.
De chef van de broodjes weet er wel raad mee. Dit keer namen we het broodje met gegratineerde geitenkaas en het broodje carpaccio. We hebben uitgewisseld en beide waren erg lekker.
Amis staat zeker nog op het lijstje om er een keer te gaan dineren. Dat ze lekkere wijn op de kaart hebben weten we al...
PATRS .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima bistro , prijs voor drankje is hoog. Voorgerecht is afwisselend en leuk. Hoofdgerecht prima bistro niveau, nagegerecht redelijk .
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellige plek om met vrienden bij te kletsen onder genot van een goede hap die door vriendelijk personeel wordt opgediend en die goed betaalbaar is.
Ondanks de plotse grote drukte toch niet heel lang moeten wachten. Eten goed op temperatuur.
Mjvanveen .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met de familie heerlijk gegeten. Het voorgerecht waren allemaal kleine visgerechtjes. Heerlijk. En de broodjes al aperitief waren warm! Het vlees en de vis waren perfect bereid. Lekkere bijgerechten. Komen hier zeker terug.
Carien V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk drie gangen menu gegeten met de Albert Heijn diner bon. Goede wijn, prettige bediening en leuke entourage. Aanrader dus!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een leuk restaurant, gezellig ingericht, hele vriendelijke en vlotte bediening. Erg lekker gegeten, echt een aanrader! Fijn om gratis voor de deur te kunnen parkeren.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gezellig en knusse restaurant met zeer vriendelijk ontvangst. Wij namen een voorafje met verse broodjes en smakelijke knoflook en pesto saus. De anti pastinaak was heerlijk met al die kleine tapas gerechtjes, hoofdgerecht was ossenhaas en scholfilet en dit smaakte verrassend lekker met mooi opgemaakt bord er werden frites en een mooie frisse salade . Als nagerecht nam mijn partner crème brulee. We hebben gebruik gemaakt van AH actie en wij vonden het een zeer geslaagde avond.
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten, nu met AH-kaarten. De start met tapas-hapjes is heerlijk en feestelijk. Maar ook de hoofdgerechten , gebakken schelvis en saté werdenzeer gewaardeerd. Zo ook de desserts. We boffen dat dit restaurant op loopafstand van ons huis is!
Somar .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Hebben al diverse malen bij Amis gegeten en was altijd goed en beoordeeld met een 8. Maar afgelopen dinsdag viel het erg tegen. Hebben met een AHactiebon gegeten. Speciaal AHmenu. Niets mis mee. Maar de ossenhaasate was taai en moeilijk tot niet te snijden. Heb het terug gegeven en kreeg een andere, maar deze was ook niet mals. En de frietjes zagen eruit of ze voor een tweede keer waren opgebakken. We hebben de paar goeie er tussen uitgevist en de rest maar laten staan.
Jammer!
De bediening is allervriendelijkst en de sfeer is gezellig, maar als het druk is, is het erg rumoerig.
Grapje .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Tegenvaller:
Gisteren hier met zijn vieren gegeten (AH-actie). Gezien de eerdere recensies viel het ons behoorlijk tegen. De opkamer, waar wij zaten was erg krap. De tafel was zo geplaatst dat de 4e persoon niet fatsoenlijk kon zitten (een hoek in de muur in je rug). Daar werd door de bediening niets aan gedaan; we hebben de tafel zelf maar een flink stuk aan de kant geschoven. Door de kale inrichting was het erg lawaaiig, je had soms moeite om elkaar te verstaan. Het voorgerecht: de anti-paste was in orde. Op zich leuk: allerlei kleine hapjes, maar niet bijzonder. Het hoofdgerecht: 3 van ons kozen voor de kabeljauw: helaas was deze niet gaar. Na onze klacht werd "uitgelegd" dat dat zo hoorde! Wij waren overigens niet de enigen die hier aanmerkingen op hadden. De runder saté was in orde. Als nagerecht was er de keuze tussen een chocoladetaartje, dat bijzonder lekker was en sinaasappel-creme brulée. Deze laatste was mierzoet, waardoor de smaak van het gerecht helemaal wegviel. In tegenstelling tot de meeste restaurants doet men hier niet aan amuses en het broodje vooraf staat apart op de rekening. Als genoegdoening kregen we een kaartje met 10 % korting voor ons volgende bezoek; dat er hoogstwaarschijnlijk niet meer komt.
Jorickvanhees .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk restaurant op een rustige locatie in De Bilt. Erg lekker eten, gezellig terras en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Henk470 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteren, zondag 28-08-2016 hier als iets ouder stel gegeten met de AH aktie.
De menukeus was niet groot: 1 vleesgerecht, 1 vegetarisch gerecht en 1 visgerecht.
Maar groots was elk gerecht!
Met zorg bereid op een mooie, uitgebreide wijze met een fijne bediening.
Het overtrof voor zo'n aktie alle verwachtingen. Het nagerecht, verwacht was een eenvoudig chocolade taartpuntje, was fantastisch! Wat een smaak.
Chapeau!