Amis

Dorpsstraat Vo Steenstraat 81-83 3732 HH De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Amis

Alles is mogelijk bij Amis

Stap in een warme en stijlvolle huiskamersfeer en geniet van een heerlijke lunch of diner. Bij Amis halen ze alles uit de kast om je op comfortabel te laten genieten van culinaire gerechten. Of je nou komt voor een korte lunch, borrelhapje of uitgebreid diner, alles kan!
Vraag vooral naar de overheerlijke gerechten die worden gegrild op de houtskool BBQ. Voel je welkom en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amis

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

John D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gisteren buiten gegeten bij Amis te de Bilt . Gezellig terras met jong vriendelijk personeel. Surprise menu genomen , n verrassende beleving , je krijgt n plank met allerhande tapas-achtinge gerechtjes , erg lekker .
Hierna vis als hoofdgerecht en afsluitend een grand dessert.
Top !!! Allemaal bestaand uit huis gemaakt ijs , brownie etc

Een aanrader !
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
w.zaat .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Uitleg bij het smakelijke en gevarieerde tapas menu. Het geluidsniveau evenaart dat van een studentencafé en maakt een rustig gesprek onmogelijk. Het personeel herkent de klacht maar kan de akoestiek niet aanpassen. Jammer, maar bij een volgend etentje zal toch een rustiger gelegenheid worden bezocht.
Houtenseperen V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Er zit een leuk terras bij.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zoals gewend prima atmosfeer en eten. Wel wat veel wat ook zonde is . Er blijft veel over wat m.i. jammer is. Misschien voor grote eters geen probleem maar mag voor wat kleinere eters wat minder zijn.
Koon A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vloer was niet helemaal schoon
lieda69 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten hier, we hadden een soort proeverij van voor- hoofd - en nagerechten, echt een aanrader. Ook werd er goed rekening gehouden met gluten en lactosevrije producten.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was weer heerlijk bij Amis! Nu eens de AH bon ingezet, mooi&veelzijdig 3gangen menu voorgeschoteld gekregen, we kregen het helaas niet op! Goede wijnkaart. Fijne sfeer in dit prachtige pand. Professionele bediening. Kortom een dikke 10. Komen hier graag!
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Uitstekend restaurant heel gezellig en een meer dan uitstekende bediening. Hier kom ik vaker terug. De kwaliteit van de gerechten was heel goed en ook heel divers. Het proeverijmenu was verrassend en de mosselen heel smakelijk.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Erg leuke proeverij met heerlijke gerechten! Het zag er ook allemaal goed uit. Met name de plank met allerlei gerechtjes bij het voorgerecht. Zeker de moeite waard
Dorien F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Echt zalig gegeten, de proeferij is echt een aanrader! De wijn vonden we wel echt aan de dure kant...6 euro voor een glaasje pinot gricho en aangezien je geen kaart krijgt, vanwege de AH bon, heb je er geen idee van. Ik vond de wijn wel echt zalig!! Dus al met al hartstikke top, alleen iets duurder dan gedacht. De meiden van de bediening zijn ook echt super!!
Irmgard V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Ook de lunch is zeer de moeite waard. Het 12-uurtje verdient een aanbeveling. Top!
hans R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
alles word zeer goed uitgelegd.eten heerlijk en komen op tijd als je nog wat wil drinken.goede sfeer onder elkaar bij het personeel dat viel mij op. nemen de tijd voor het eten je word niet weg gekeken.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Niet voor herhaling vatbaar. We hadden gereserveerd met de AH-bon. We mochten niets kiezen. Je kreeg gewoon een menu, zonder keuze dus. het waren allemaal tapas-hapjes. Als we dat geweten hadden waren we wel naar een tapas-restaurant gegaan! Dat is veel goedkoper en mag je wel kiezen. Volgende keer letten we beter op!
Milly B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten was erg lekker, maar jonge bediening lette totaal niet op. Wij zaten op uithoek van terras en moesten veel moeite doen om hun aandacht te krijgen. Keuken kan grote gezelschappen niet aan, wij moesten zeer lang wachten op hoofdgerecht van proeverij. Jammer..
patrickenmadelon .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
prijs kwaliteit gewoon in orde. Goede ribeye van de bbq. prima rosé uit de Provence. leuk sfeertje. enig echt minpuntje. de patat. deze zelf maken zal zeker van toegevoegde waarde zijn. let op. steile trap naar beneden wanner je teveel hebt genoten van de prima wijn. je kan natuurlijk ook op de begane grond reserveren. wees op tijd.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fijne locatie, prettige atmosfeer, vriendelijke bediening. Daarnaast was het eten goed en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen nog een keer terug.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De bediening was erg vriendelijk en het eten was voortreffelijk. Wij hebben heel veel verschillende dingen kunnen proeven, omdat we bij alle gangen meerdere hapjes/gerechten/toetjes kregen. Ik zou dit restaurant aan iedereen aanraden.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ons driegangenmenu bestond uit allerlei proeverijen. We vonden dit erg lekker en leuk. Voor iedereen wat wils en het verrassingselement verhoogde de feestvreugde. We hebben heerlijk gegeten.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Al eerder hier gegeten onder een andere eigenaar. Ben verrast door de kwaliteit van de gerechten.
Verder is het een droomlocatie, we aten op het terras op een snoeihete zondag. Het restaurant is gelegen aan een rustig straatje zonder veel verkeer, tegenover een mooie oude kerk waarvan de klokken ook nog gingen beieren!
Al met al een zeer gezellig en smaakvol uitje.
Groet, Ineke de Boorder-Heijnis