Amis

Dorpsstraat Vo Steenstraat 81-83 3732 HH De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Amis

Alles is mogelijk bij Amis

Stap in een warme en stijlvolle huiskamersfeer en geniet van een heerlijke lunch of diner. Bij Amis halen ze alles uit de kast om je op comfortabel te laten genieten van culinaire gerechten. Of je nou komt voor een korte lunch, borrelhapje of uitgebreid diner, alles kan!
Vraag vooral naar de overheerlijke gerechten die worden gegrild op de houtskool BBQ. Voel je welkom en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amis

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Irmgard V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
zoals verwacht weer super gezellig en lekker gegeten!
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Je weet wie de eigenaar is, dus je verwacht ook veel. Daarom bestelde ik maar eens een carpaccio. In veel restaurants komt die regelrecht uit de diepvries maar hier leek hij in ieder geval vers. Wat mij betreft wel veel te veel 'troepjes' erop die niet met elkaar klopten. Veel rauwe (rode) ui en dan hele fijngeraspte eendenleverkrullen, dat matcht niet. En dan ook nog veel te veel sterk overheersende balsamico erover, dat was jammer. Ossubuco was erg lekker, maar ook hier wat mij betreft weer te veel 'troepjes' erop en eromheen. Ik had liever wat meer van de spruitjesstamppot gehad die erbij zat dan al die 'dingetjes'. En de obligate frites en sla voegden ook niet echt wat toe. Kortom: de kok weet wat hij doet, het eten op zichzelf is prima (de eend van mijn partner viel zeer in de smaak) maar ik heb het liever wat eenvoudiger. Bediening vriendelijk en adequaat, prima wijn (Malbec) en normale prijzen. Dus wel iets om nog eens terug te komen.
manger1 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Lekker gegeten. Prima ambiance, gezellig haardvuurtje aan. Prettige, vriendelijke en attente bediening, kortom voor herhaling vatbaar!
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Eten was van goede kwaliteit en zeer smakelijk. De wijn was niet bijzonder. De bediening was correct. Het geluidsniveau was erg hoog; te weinig stoffering, waardoor een gesprek bijna onmogelijk was.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
uitstekende vis, vlotte bediening en prettige sfeer volgens mijn zakenrelatie voor wie ik de reservering had gemaakt. Kom hier zelf ook vaker en vind het altijd weer een fijne ervaring
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant met lekkere gerechten. De bediening is vriendelijk, je hoeft niet lang te wachten. Ze komen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is. Het enige minpuntje was dat de borden (ongevraagd) al weggehaald werden terwijl de salade nog op tafel stond, die had ik nog wel willen opeten.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben lekker gegeten bij Amis, de kwaliteit van het eten was goed. Het visgerecht had iets warmer kunnen zijn, maar was acceptabel. Bediening erg aardig. Een succes!!

Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. DE bediening was prima en erg vriendelijk.
Het is een leuk restaurant waar de kwaliteit van het eten zeer goed is.
LiRi .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima voorgerecht met veel smaken. Zeer goed gegeten. Helaas wel op harde houten stoelen. Jassen werden niet aangenomen en moest je ophangen aan je stoel.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vanmiddag met familie en vrienden gezellige lunch gehad bij Amis. Klein restaurantje met leuke knusse sfeer. Broodjes waren allemaal heerlijk, goed gevulde borden en vriendelijk personeel.
ruudenmarga .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hadden voor 4 personen gereserveerd. werden keurig welkom geheten en of we de jassen in de garderobe wilden. bediening was vriendelijk alle gerechten waren van goede kwaliteit behalve de saté van ossehaas was erg rood. Voorgerecht was echt iets aparts. De zaak zat helemaal vol en het publiek was jong en rumoerig. Maar dat was ook wel weer gezellig. Leuke locatie zeker in de zomer met een leuk terras.
ohelwig .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg verrassende en lekkere gerechten. Met de AH kortingsbon gegeten en we hadden een zeer acceptabele rekening. Ik ben alleen maar positief over de kwaliteit van het eten en erg te spreken over de bediening.

We gaan hier zeker nog een keer terug komen om ook de rest van de kaart uit te proberen.
Gisdinges V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We zijn hier met de AH restaurantactie wezen eten. Hadden keuze uit drie hoofdgerechten en twee nagerechten. Dus voldoende keus. Vriendelijke ontvangst en lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een prima en gezellig restaurant zonder pretenties dat kwaliteit levert. Extra pluim verdient het personeel, zeer attent en vriendelijk. Echt een aanrader!
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben onverwacht heerlijk gegeten bij Amis!
Prima producten, lekkere wijn, goede bediening, gewoon heerlijk!
Wij komen hier zeker terug. Locatie is ook erg leuk en handig!
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten: leuk keuzemenu, vooral de antipastaplank, voor ieder wat wils.
Service: vriendelijke servicegerichte bediening, men luisterde goed naar de behoefte van de klant.
Decor: oud pand van 1901 met verschillende verdiepingen, sfeervol en intiem ingericht.
Prijs/kwaliteit: goed.
Een aanrader voor iedereen.
lavendelenpistache .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een zeer goed restaurant. Vriendelijk personeel, leuke ambiance.
Wij zijn blij dat we dit restaurant ontdekt hebben.
Het was voor ons de eerste keer en het is goed bevallen.
miekevangessel .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Albert Hein menu met 4 personen. We krgen op ons verzoek een andere tafel, waardoor we beter zaten, rustiger.
Bediening was zeer vriendelijk en vlot, ondanks grote drukte in het restaurant. Voorgerecht was zeer smakelijk: een plank vol heerlijke kleine gerechtjes. Bij het hoofdgerecht hadden we alle 4 andere gerechten gekozen, die kwamen tegelijk en smaakten bij alle 4 uitstekend. Nagerechten [2 hadden creme brulee, 2 een chocoladedessert ]was ook heerlijk. Prima wijn advies erbij. Zeer geslaagd!
jorickvanhees .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het was weer heerlijk, en binnen is het ook prima vertoeven. Wel een beetje krapjes met z'n 2en op de eerste verdieping, maar verder hebben we weer erg genoten.
danny K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Super gegeten mooi gebakken herten biefstukje. Krokante frietjes en goed gevulde salade erbij. Ook het voor gerecht de makreel en de carpaccio met eenden lever waren voortreffelijk zeker voor herhaling vatbaar. Gratis parkeren voor de deur is ook zeer prettig. Bediening wat jong maar wel gastvrij.