Amis

Dorpsstraat Vo Steenstraat 81-83 3732 HH De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Amis

Alles is mogelijk bij Amis

Stap in een warme en stijlvolle huiskamersfeer en geniet van een heerlijke lunch of diner. Bij Amis halen ze alles uit de kast om je op comfortabel te laten genieten van culinaire gerechten. Of je nou komt voor een korte lunch, borrelhapje of uitgebreid diner, alles kan!
Vraag vooral naar de overheerlijke gerechten die worden gegrild op de houtskool BBQ. Voel je welkom en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amis

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Amis

Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, prettige service, alleen was het regelmatig heel koud vanwege een achterdeur die regelmatig open ging. Akoestiek kan ook beter. Wel sfeervol ingericht.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
gezellig en lekker
Peggy R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke gerechten, en zeer vriendelijke en attente bediening. Voor herhaling vatbaar!
selina W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Bij Amis kom ik graag. Je zit er altijd fijn. Het eten is heerlijk en de bediening is erg klantvriendelijk.
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Fijn restaurant voor een ongedwongen etentje met vrienden.
Vriendelijk personeel,nette bediening.
Wel wat rumoerig, moet moeite doen om elkaar te verstaan.
bets53 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten was heerlijk en was een feest om te zien op je bord eigenlijk zonde om het op te eten.
Het had alleen wat warmer kunnen zijn maar dat is persoonlijk denk ik.
Gaan zeker nog eens terug.
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Goed eten, gezellig, levendig. Fijne open wijnen! Parkeren dicht bij.
We hadden haast en daar werd rekening mee gehouden. Aanrader!
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten. We moesten bij binnenkomst lang wachten tot we het eerste drankje mochten bestellen en bij weggaan lang op de rekening. Daar tussenin was de service erg goed.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het hoofdgerechten: De rundersucade en eendenborst waren zo taai dat het veel moeite kostte om het te snijden en weg te kauwen.
Het nagerecht ( taartje) was beslist niet vers. Taai en kruimelig.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijke clubsandwich gegeten. Alle produckten waren smaakvol er vers. Bijzonder vriendelijke bediening.
Een huiselijke sfeer met warm haardvuur.
Hanny P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Weer prima genoten van AH restaurantactie, al was de risotto aan de flauwe kant. Er werd uitstekend rekening gehouden met allergieën.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht bestond uit proeverijen van de kaart. Ontzettend leuk en verzorgd opgediend. Heerlijk gegeten in een leuk sfeer ! Echt aandacht voor de klant.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wat een verrassing om bij Amis te zijn, bijzonder klantvriendelijk personeel en verrassend heerlijk gegeten! Een eetgelegenheid om te onthouden!
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We waren hier met de AH bonnen. Je krijgt dan een 3 gangenmenu waarbij elke gang bestaat uit verschillende hapjes. Erg leuk en ook erg lekker
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was erg druk, warm en lawaaiig. Vaker hier gegeten maar was ons nog nooit eerder opgevallen. /was lastig voor slechthorende tafelgenoot.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een recensie n.a.v. een eerdere teleurstellende ervaring bij Amis werd door Amis meteen professioneel en klantvriendelijk opgepakt; er was interesse voor de reden van de teleurstelling en Amis nodigde ons vervolgens uit voor een 'herkansing'. Hiervan hebben we graag gebruik gemaakt. Het is nl. een gezellig restaurant op een mooie locatie met gastvrij personeel. De herkansing is ons goed bevallen, waarmee Amis weer bij ons op de kaart van aan te bevelen restaurants staat.
Emmy H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben genoten van heerlijk eten, prachtig geserveerd, in een prettige, huiselijke omgeving. Verrassend was dat je én vis, én vegetarisch én vlees kreeg. Ik dacht je zult moeten kiezen!
Erna T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Amis! Het eten werd leuk opgediend en zag er prachtig uit. Er was meer dan voldoende, zowel vis, vlees als vegetarisch. De bediening was heel attent en de sfeer was gezellig. Echt een aanrader!
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Erg slecht gegeten nadat ik in de zomer een positieve ervaring had. Vlees was erg slecht van kwaliteit, geaderd stug en niet goed doorbakken. Erg rood van binnen. Zowel bij de saté als bij de eendenborst.
Bij het de proeverijen van het voorgerecht zat een klein gebakken eitje wat er leuk uitzag maar waarschijnlijk twee uur daarvoor was gebakken, de steak tartaar was een soort kauwgum. Ook de andere voorgerechten waren smaakloos.
Dit alles besproken met de bediening die erg jong is en terug gestuurd werd door de kok met de mededeling dat ze ons maar een kopje koffie moest aanbieden.Hij had geen tijd dit met ons te bespreken want hij had leerlingen overleg op dit uur van de dag. Wij komen hier niet meer terug.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een heel gezellig sfeervol restaurant met kwalitatief gevarieerde gerechten. Veel bijzondere smaken.
Vriendelijke bediening en het personeel speelt goed in op de 2 aanwezige kinderen. Alle complimenten en zeker voor de kok.
Ik zal dit restaurant zeker aanraden aan vrienden.