Amigos

Heuvel 14 5502 AK Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Amigos

Amigos BBQ Restaurant in Veldhoven is een paradijs voor de barbecue liefhebber. Hier kunnen vlees-en visliefhebbers samen rondom de barbecue in de eigen tafel, een hele avond lang gezellig eten en drinken.

Ze hebben een uitgebreid barbecuebuffet. Voor €20,- (€12,- voor kinderen) kun je vooraf kiezen uit twee soorten soep en stokbrood met kruidenboter. Daarna kun je onbeperkt gebruik maken van tien soorten vlees in heerlijke marinades en drie soorten vis. Daarnaast is er een heerlijk saladebuffet met 12 verschillende salades en fruit.

Amigos is ook zeer geschikt voor grote groepen, iedereen kan gelijktijdig gaan eten en er is voor iedereen keuze genoeg. En dit alles voor een zeer aantrekkelijke all-in prijs. Heb je ook zin in een volledig verzorgde barbecue bij Amigos BBQ Restaurant in Veldhoven? Reserveer dan nu online!

Meer informatie over restaurant Amigos

woensdag tot en met zondag van 17.00 uur tot 00.00 uur
maandag en dinsdag groepen vanaf 10 personen

Jouw recensie over het restaurant Amigos

Rene V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was helaas een rustige avond en de keuze van het vlees was zo standaard. Dat was erg jammer. Voor de rest hebben we een gezellige avond gehad
Bodrick V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij zaten voorin en dat was perfect maar achterin had wel iets weg van een vreetschuur.
Maar de keuze voor het eten is best wel breed en de service is perfect. Niet opdringerig maar wel op tijd
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Leuke en gezellige tent
Jasmijn B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Leuk voor een keer wat anders???? Leuke avond met vriendelijke bediening????
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Goede service niks aan te merken voor herhaling vatbaar.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Geweldig goed. Gezellig en zeker met kinderen. Kunnen ze lekker alles zelf doen en kiezen. Daarom ga ik zaterdag de 27ste wéér om mijn verjaardag te vieren samen met mijn man, mijn kinderen en kleinkinderen! Tot zaterdag!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
we hebben met zijn tweetjes heerlijk genoten en heel lekker gegeten het was voor ons de eerste keer en is zeker voor herhaling
yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het was weer super geregeld. Eten goed, drinken werd snel gebracht. zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Vriendelijk personeel.
Brian D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Er is weinig keuze aan vlees en standaard keuze vlees voor op de bbq en er mogen wat meer spaanse dingen op het menu staan