Amigos

Heuvel 14 5502 AK Veldhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Amigos

Amigos barbecue restaurant is een paradijs voor de barbecueliefhebber. Bij ons kunnen vlees- en visliefhebbers samen rondom de barbecue in de eigen tafel, een hele avond lang gezellig eten en drinken.
Wij hebben een uitgebreid barbecue buffet. Voor €19,95 kunt u onbeperkt gebruik maken van:

Vooraf twee soorten soep met stokbrood en kruidenboter.
15 soorten vlees in heerlijke marinades: Biefstuk, spareribs, kipfilet, varkenshaas, hamburgers, procureur, spek, en nog veel meer!

Drie soorten vis: zalm, gamba's en tilapiafilet.
Daarnaast een verrassend saladebuffet met twaalf verschillende salades en fruit.
Diversen warme en koude sauzen.

& heerlijke verse frietjes.

Gezelligheid kent geen tijd;dus ook helemaal onbeperkt in tijd ! U kunt de hele avond op uw gemak barbecueën aan uw eigen barbecuetafel,zonder plaats te hoeven maken voor nieuwe gasten.Ideaal voor een groepsuitje met vrienden,familie,bedrijven en verenigingen.

Meer informatie over restaurant Amigos

woensdag tot en met zondag van 17.00 uur tot 00.00 uur