Amigos Steakhouse

Meeuwenlaan 65A Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Amigos Steakhouse

Joke K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Decor nvt. Net voor het eerst bij Amigo besteld. Door de reviews wisten we niet precies wat we konden verwachten. Als echte spareribs fans zijn we zeer verrast van de kwaliteit van het eten. De spareribs waren super mals en zeker niet vet. De huisgemaakte aardappeltjes , de salade, de witlof met ham en kaas waren van zeer goede kwaliteit. Je kunt merken dat Amigo met verse producten werkt en zeker geen diepvries spul!! Amigo heeft er een klant bij!!
Wilma1208 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij hebben voor het eerst gyros gehaald.
Ik hou niet zo van shoarma dus was ik benieuwd naar de gyros omdat ik daar wel van hou.
De gyros was smaakloos behalve dan zout. Tzatziki smaakte flauw, een klein bakje voor 2 maar gaf achteraf niet omdat het niet lekker was.

Voor mij geen volgende keer.

Heb wel vaker spareribs op, doe waren altijd wel erg lekker.
Patriciaaa .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Pizza gehaald hier, de pizza was slecht belegd. Rommelig geheel alsof er geen aandacht aan besteed is.
Personeel had zijn dag duidelijk niet. Voor mij niet meer in ieder geval.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Verschillende keren deze zaak geprobeerd is namelijk de enige in de buurt, de pizza is mager belegd, shoarma erg vet, de pasta die we in het restaurant gegeten hebben was niet smakelijk. Het tafelkleed lag omgekeerd de randen naar boven de keukendeur ging open en toen schrokken we echt wat een vieze bende.Rob Geus had hier een programma mee kunnen vullen.Ook een pluspunt de cappuccino was top.