Amigos Cantina (Amicitia Food Village)

Stadsring 154 3811 HS Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Amigos Cantina (Amicitia Food Village)

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Met het gezin (4personen) bij Food Plaza Amicitia eten. Ieder heeft zijn eigen eetkraampje eten uitgezocht.
Ik had de macho nacho besteld. Er stonden op de lijst ui en limoen. Dit zat er niet bij. Met wat gestamel en een smoes dat dit in saus is weggewerkt moest ik het er mee doen. (Daarom een 6 voor service) Naja het zag er lekker uit en dit was het ook. Het was de prijs meer dan waard. Aanrader.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Met mijn (gehandicapte) zoon gisteren chile con pollo gegeten. Een special ter gelegenheid van valentijnsdag. Een keurige portie, goed op smaak, verse ingredienten; verrassend afgewerkt met nacho's. Het gerecht was heerlijk, ook zoonlief ( een lastige eter) liet zich alles goed smaken. Minpuntjes waren er wel hoewel dat niet aan Amigos Cantina lag; de rolstoellift deed het niet en je kan lastig zijn rolstoel aan een lange tafel schuiven.

Verder een prima plek waar wij graag nog eens terug komen.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Verrast door het leuke concept in Food Village. De een koos voor Indiaas, de ander Mexicaans.

De Taco Salad is (helaas) een koud gerecht van een open taco in een mandje, met daarin lekker pittig vlees, verschillende bonen, mais, sla en Mexicaanse saus. Het gerecht was lekker, maar voor de prijs mag je wat meer verwachten.

Wel jammer is het plastic servies. Het eet vervelend. Onnodig, lijkt ons, want in de bar krijg je ook glazen mee.

Leuke sfeer, mooie inrichting, schoon. We komen terug!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Allereerst vind ik iedereen bij Amicitia erg aardig en klantvriendelijk, maar deze mensen zijn verschrikkelijk aardig. Hier de nacho's gegeten en daar werd ik erg blij van. Je merkt duidelijk dat alles vers is gemaakt, salsa is pittig maar niet te pittig, guacamole fijn gekruid, kaassaus romig.