Amigos Bbq Restaurant

Kade 6 4703 GG Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Amigos Bbq Restaurant

Bij Amigos BBQ Restaurant in Roosendaal kun je onbeperkt barbecueën met vrienden en/of familie. Zo geniet je van een ongedwongen en gezellig avondje!

Ze hebben een uitgebreid barbecuebuffet. Voor €20,- (€12,- voor kinderen) krijg je vooraf 2 soorten soep met stokbrood en kruidenboter. Daarna kun je onbeperkt gebruik maken van: Tien soorten vlees in heerlijke marinades, waaronder varkensoester, kalkoensaté, spareribs, procureur, kip, biefstuk, etcetera. Ook hebben ze drie soorten vis: zalm, gamba's en tilapia.

Daarnaast is er een verrassend saladebuffet met 12 verschillende salades en fruit. Heb je ook zin in een volledig verzorgde barbecue bij Amigos BBQ Restaurant in Roosendaal? Reserveer dan nu online!

Meer informatie over restaurant Amigos Bbq Restaurant

Maandag en Dinsdag Gesloten