Amigos Bbq Restaurant

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het eten was perfect en de service zeker!! we hadden een kleine van tien jaar bij ons en die lust alleen patat hij mocht natuurlijk ook een snack maar wilt dit niet omdat hij echt niks lust. Toen ze dit hoorden ging Dennis gelijk voor knakworsten zorgen.
we hadden lekkere soep met brood en zeer lekkere kruidenboter. het vlees was goed en de salades waren zeer lekker.
we waren hier voor de derde keer en komen zeker weer terug.
fijne prijs wat ook belangrijk is :)
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Hier vanavond gegeten met oud collega's. Bij binnenkomst waan je je in een soort bruin café, wat later blauw van de rook staat door alle grills. Het personeel is vriendelijk, 1 van de twee heren had duidelijk een goede neus voor de horeca, de ander was een beetje onhandig. Het eten was ok. Soep oversteeg niet het niveau gaarkeuken. Vlees en vis van redelijke kwaliteit, weinig keuze aan vis, geen vega keuze. Verse groentes. Kant-en-klaar salades en kant-en-klaar sauzen. Friet is krokant, maar ook pre-fab. Eigenlijk precies wat ik verwacht had van dit restaurant. Ik zou voor deze prijs toch liever elders aanschuiven. Of wat meer betalen en dan kwaliteit eten.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Het bezoek aan Amigo's was een waar genoegen.
We werden zeer vriendelijk ontvangen bij binnenkomst door de eigenaar, op een oprechte manier.
We begonnen met een soepje en stokbrood. De stokbrood was nog heet van de oven en was lekker, de tomatensoep was ook goed te doen, helaas geen ballen.
Het aanbod van vlees was prima, niet bijzonder groot, maar zeker genoeg aanbod.
De kwaliteit van het vlees was goed, het was mals, vers en smaakte zeer goed.
Het ijs was zeer smakelijk, normaliter ben ik niet van het bolletjes ijs bij dit soort gelegenheden, maar ik werd positief verrast.
De service overall was prima, vooral de eigenaar maakte een oprecht vriendelijke indruk en zorgde zeer goed voor ons. Hij had een bepaald drankje niet welke mijn vriendin graag wou, dus ging hij boven in de koelkast van zijn vriendin kijken en werd het alsnog geregeld!

Het enige nadeel van dit restaurant is dat er nergens een prijskaart hangt, je weet dus niet waar je voor betaald en hoeveel, al was de rekening achteraf zeer schappelijk, dus zit de verhouding prima.

Het is dat dit restaurant 100km bij ons vandaan ligt anders zou ik er zeker vaker komen!
Ed J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Leuke, ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten en super aardig en spontaan personeel.
Voldoende aanbod van vlees, salades, sauzen en toetjes, en echt supervers.
Was de eerste keer, maar zeker niet de laatste.....echt een aanrader.
Ragm .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Goede prijs kwaliteitverhouding .
Voldoende aanbod van salades en heerlijk vers stokbrood.
Opvallend is de gastvrije en service gerichte houding van het personeel .
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Hier afgelopen woensdag wezen eten na een dagje uit.
Wat een prettige verrassing.

We hadden een bon van Groupon maar daar merkte je niets van en dat is wel eens anders.
De bediening was helemaal top. De bedrijfsleider kwam een paar keer vragen of alles naar wens was en je hoefde maar te wenken en iemand kwam je glas bijvullen.
Er was meer dan voldoende vers vlees en ook aan de visliefhebbers was ruimschoots gedacht. Het vlees was van goede kwaliteit. De kalkoen en de kip waren heel mals en ook de varkensfilet was heerlijk. Spareribje en zelfs biefstuk en dan heb ik denk niet alles genoemd. Echt voor elk wat wils.
Veel verse groenten en een 2-tal salades. 2 warme sausen en 5 koude sausen.

We gaan een paar keer per jaar naar Antwerpen en Roosendaal ligt dan op onze route.
We voelden ons zo lekker verwend daar dat we er zeker terug gaan komen.
Prijzen zijn leuk, 2,5 uur BBQ voor 20 euro en voor 10 euro kun je net zoveel drinken als je wilt (softdrinks, bier en wijn).

Zeker een aanrader.
Tania L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
We hadden gehoord dat dit een gezellig en goed restaurant was en wilden dat zelf kunnen ervaren. Het viel niet tegen, integendeel, we waren verrast! Wat een gezellig leuk reataurantje. Het eten was lekker en ik vind het leuk dat je het zelf moet bakken aan je eigen tafel. De soepenwaren echt heerlijk. Het vlees goed en er was voldoende keus. Het is jammer dat we ver weg wonen anders gingen we er veel vaker heen!
BjornS .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Het concept van 'Kook je eigen diner' komt perfect tot zijn recht bij het gezellige Amigos. De inrichting is een beetje als een typisch steakhouse. Het principe is simpel: Je haalt je eigen soep (keuze uit 2) bij het buffet en daarna is er bij hetzelfde buffet vlees en garnering af te halen die je zelf bakt op de bbq die in het midden van de tafel zit. Het vlees is van goede kwaliteit en de keuze is flink. Uiteraard ben je je eigen kok, waardoor een cijfer mbt het eten wat lastig is. De service is meer dan prima te noemen. Bediening is vlot en na een opmerking over de soep, is de eigenaar er als de kippen bij om zijn excuus te maken. Al met al een prima gelegenheid. Misschien niet echt om romantisch te tafelen maar zeer geschikt voor grotere groepen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
In Roosendaal belanden wij laast vrij laat op de avond in dit restaurant. Waarschijnlijk doordat het al laat was zag het buffet er rommelig en ,,geplunderd ,, uit. Wij vinden dat je dan geen nieuwe gasten meer moet aannemen of zorg ervoor dat het buffet weer op orde is. De soep vooraf was flauw en smakeloos. Het barbequevlees (of wat ervan over was ) op zich oke maar de begeleidend sauzen erg standaard en overduidelijk uit een pakje. De frietjes die erbij werden geserveerd waren te lang doorgebakken. De bediening deed wel zijn best en de jonge,vriendelijke bedrijfsleider was erg attent. Ik moet ook zeggen dat het misschien een restaurant-formule is die niet helemaal aan ons besteed is want de omringende tafels met voornamelijk jonge mensen leken het reuze naar hun zin te hebben.Voor ons is het echter een zaak waar we niet zullen terugkeren.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
royale keuze aan vlees en wat minder maar leuke keuze aan vis.
Bbq zit in de tafel, afzuiging is perfect waardoor het plezierig eten is. Frisse salade, 10 sausjes, goede frietjes, kortom royaal eten voor een leuk prijsje. Bediening is gezellig en de baas dennis is ook attent.