Amigo

Grote Markt 17 4611 NS Bergen op Zoom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Amigo

Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Eten is heel erg goed; met de kwaliteit van het vlees waan je je in Argentinie, heerlijk mals, sappig, perfect gegrild. Echt genieten. GOede prijs/kwaliteit verhouding en goede service; attent maar niet overdreven aanwezig. Lekkere rode wijn erbij.
We gaven aan dat er meer vegetarische gerechten op de kaart mogen, en antwoord was dat vanaf begin februari een nieuwe kaart komt met meer vegetarische gerechten.
Advies is om boven te zitten, beneden doet wat klein aan en dichtbij de toiletten.
Proever2805 S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Prima gegeten in dit restaurant. Als je zin hebt in een lekker en goed stuk vlees dan ben je hier aan het goede adres. Prima huiswijn en goede service.
Mathijs P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Heerlijk eten (geweldige kwaliteit vlees) gecombineerd meteen kundige, vriendelijke en persoonlijke bediening. De wijn was, exclusief ingevlogen vanuit Argentinië, overheerlijk. Een aanrader!