Amigo

Meer informatie over restaurant Amigo

Kan beter
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Eten: heerlijke, supermalse ossenhaas van de houtskoolgrill, perfect medium gebakken en tegen een redelijke prijs (afhankelijk van gewicht). Daarvoor ga je naar een Argentijns restaurant! Bijgerechten (frites en sla) niet bijzonder, in tegenstelling tot een eerdere ervaring bij een Argentijn is de majo echter wel gratis. Ronduit slecht vind ik dat een karafje kraanwater niet kan; een half litertje Chaufontaine blijkt later voor € 4,30 op de rekening te staan.

Service: ontvangst was enigszins chaotisch, de drie dames in de bediening hebben het net iets te druk om alles in goede banen te leiden. Jammer dat het stokbrood, waartoe we ons hebben laten verleiden en dat in tweevoud geleverd wordt (bij twee personen), ook twee keer op de rekening staat. Het betreft overigens de meest eenvoudige afbakbroodjes. Jammer.

Decor: kunnen die Argentijnse restaurants nou nooit eens iets anders bedenken dan bankjes en houten tafels zonder tafellinnen (en dus papieren servetjes)?

Concluderend: héérlijk vlees, prijs-kwaliteitsverhouding aan de hoge kant, niet verrassend.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Eten is heel erg goed; met de kwaliteit van het vlees waan je je in Argentinie, heerlijk mals, sappig, perfect gegrild. Echt genieten. GOede prijs/kwaliteit verhouding en goede service; attent maar niet overdreven aanwezig. Lekkere rode wijn erbij.
We gaven aan dat er meer vegetarische gerechten op de kaart mogen, en antwoord was dat vanaf begin februari een nieuwe kaart komt met meer vegetarische gerechten.
Advies is om boven te zitten, beneden doet wat klein aan en dichtbij de toiletten.
Proever2805 S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Prima gegeten in dit restaurant. Als je zin hebt in een lekker en goed stuk vlees dan ben je hier aan het goede adres. Prima huiswijn en goede service.
Mathijs P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Heerlijk eten (geweldige kwaliteit vlees) gecombineerd meteen kundige, vriendelijke en persoonlijke bediening. De wijn was, exclusief ingevlogen vanuit Argentinië, overheerlijk. Een aanrader!