Amigo

Rozengracht 5 1016 LP Amsterdam Nederland Kaart
31-206386246

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Meer informatie over restaurant Amigo

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Amigo

Lia C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. We werden erg netjes ontvangen en hadden een keus uit 2 tafëltjes. Het restaurant is klein en was bijna vol maar erg gezellig. De bestelde drankjes werden zeer snel gebracht. Ook accepteren ze hier de blauwe dinerkaart waarmee je 20% korting op de gehele rekening krijgt.
De menukaart bestaat uit een hele maaltijd met vlees, groenten en gepofte aardappel of patat, of losse gerechten bv. sla bij het vlees. Ook was er keus uit verschillende gewichten vlees. De tiramisu en cappuccino waren ook heerlijk
Al met al een zeer geslaagde avond; we komen hier zeker terug!
Péroline R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Super Mix de viande argentine ! Un régal !!!
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker eten voor een zeer aanvaardbare prijs.
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar, personeel zeer attent!!!
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een van de gasten uit onze groep kreeg iets anders geserveerd dan hij had besteld. Dat was wel een beetje knullig, maar het personeel heeft ons wel goed gecompenseerd met gratis gorizzo en limoncello. Het verbaasde mij dat het zeer rustig was in het restaurant, weinig andere bezoekers.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Zeer lekker gegeten. De toiletten kunnen beetje netter.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
leuk ingericht en knusse sfeer.
Lekkere ossenhaas gegeten en zalm. Prima smaak en leuke bediening!!
Andere locatie ook om te zien., niet daar gegeten omdat we daar niet gereserveerd hadden, maar bijzonder aardige serveerster die ons naar de juiste locatie begeleidde.
Alex A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heb hier met mijn vrouw gegeten! Het was echt super! Heerlijk stuk vlees gegeten, de Rib Eye. De service was ook heel netjes en verzorgd. Al met al zeker een aanrader.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Reservering voor Rozengracht gedaan maar gegeten op de Prinsengracht, zelfde eigenaar dus was geen enkel probleem, het was een heerlijk avondje uit met voirteffelijk eten! Super tevreden!
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hoewel niet een restaurant ingesteld op vegetarisch eten, heeft de Kok voor mij een geweldig bord vol lekkers gemaakt! Goede attente bediening!!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De bestelde uiensoep werd geleverd zonder kaas en was waterig. De goulash soep werd geleverd met weinig vlees en flauw van smaak. Het geleverde vlees was echter van goede kwaliteit. Geen nagerecht.
Ella W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk eten en goede bediening. Voor mij de beste Argentijn in Amsterdam
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Als je Argentinië zegt dan zeg je steaks en als je steaks zegt dan zeg je koeien en dat is dan ook meteen het kenmerk van het interieur van Amigo: de decoratie bestaat uit koeienhuiden en afbeeldingen van koeien gemaakt van ... koeienhuiden. Misschien iets te veel van het goede. Niet te veel van het goede was de service: deze was echt uitmuntend en niet verwacht op een plek waar ze het toch vooral van de toeristen moeten hebben. Het eten viel helaas tegen. Ik had de carbonada, de Argentijnse goulashsoep, die op smaak, rijkgevuld en lekker was. Daarna had ik de pollo amigo – kipfilet met uien, paprika en witte wijn. Dit gerecht neigde sterk naar verbrand. Misschien was er wijn gebruikt bij de bereiding maar het geheel smaakte eigenlijk gewoon bitter. De friet was niet krokant en de salade bij het gerecht bestond uit wat ijsbergsla, rucola, maïskorrels en rode kool maar het geheel was verder op geen enkele manier aangemaakt. De koffie van de zaak die standaard wordt aangeboden is dan weer heel sympathiek maar dat maakt een slecht hoofdgerecht niet goed.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel erg lekker gegeten. Zeer vriendelijke befiening. Prima locatie
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Hier afgelopen zondag met ons gezin lekker gegeten. Wat opvalt is de allervriendelijkste bediening van de eigenaar. Hij doet echt moeite om het je naar je zin te maken. Hij vertelde over zijn kinderen en kleinkinderen en vond het leuk om onze zoon (10 jaar) aan te moedigen met Uno, dat wij deden terwijl we moesten wachten tussen de gangen door. De ossenhaas die ik bestelde was supermals en mooi gebakken; mijn vrouw kreeg haar mix op de elders beschreven mini grill. Ook om van te smullen. Het toetje en koffie kregen we zelfs van het huis. Echt top! Dat zie je niet meer zo snel anno 2017. Als we dichter bij Amsterdam zouden we wonen zouden we zeker vaker terugkeren bij Amigo. Een aanrader dus !
Anne2011 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Echt een ouderwets familierestaurant midden in Amsterdam waar de service nog ouderwets goed is. Zeer vriendelijke mensen, die zelfs ongevraagd (veel) extra eten op tafel zetten. Het vlees (biefstuk, ossenhaas etc.) is een grote aanrader, beter dan de spareribs. Daarnaast heerlijke Argentijnse biertjes voor een hele goede prijs. Leuk om een keer heen te gaan, je waant jezelf namelijk op vakantie!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Met z'n tweeën hier gegeten. Entrecote en lamskoteletten. Beide goed bereid, mals en sappig vlees. Vriendelijke bediening. Klein maar gezellig restaurant. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader na een middagje Amsterdam
Marlon B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
We hebben hier heerlijk met zijn tweeën gegeten. De bediening wordt door een hele lievie vrouw gedaan. Haar Nederlands is alleen niet zo goed. Maar ze spreek goed Engels.

We hadden een menu voor twee personen. Er kwam een klein grilletje met kooltjes op tafel. Het grilletje zat vol met verschillende stukken vlees. Het smaakte allemaal heerlijk. Er zat nog een kleine salade en friet bij.

Dankzij onze Diner kortingskaart ging er ook nog 25% korting vanaf. Voor dus ongeveer 40 euro hebben we heerlijk gegeten. Dat was nog inclusief 2 drankjes en een stikbroodje met kruidenboter.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Hier gisterenavond gegeten. Het restaurant ligt vlakbij de Westerkerk, helaas wel aan de drukke Rozengracht. Als wij om 18.45 uur binnen komen is het nog heel rustig in het kleine zaakje (30 plaatsen, sommigen (te dicht) op elkaar). Koeienvellen aan de muur, veel bruin. Laten we maar zeggen, het ziet eruit zoals wij Hollanders denken dat in Argentinie de restaurants er uit zien (zoals de Chinezen denken dat wij allen op klompen lopen). Vraag niet waarom maar toch voelt het restaurant meteen ‘sympathiek’ aan. Komt ook door de vriendelijke dame die ons helpt en even later - na vertrek bezoekers - een ander plaatsje, mooi aan het raam aanbiedt. Service.
Het voorgerecht, gebakken champignons, is erg lekker. Voor het hoofdgerecht kiezen wij mixed grill. Veel, maar bovenal lekker!. Vlees dat dmv een klein bbq-tje op je tafel ook nog goed heet blijft. Gegrild vlees - volgens de eigenaar echt Argentijns - is hier tenminste echt gegrild (en mals) vlees. De bijgeleverde salade is wat/te standaard, maar dat geldt niet voor de frites! Ook lekker.
Ondertussen doet het personeel zijn best om klanten die voor het raam naar de menukaart staan te kijken naar binnen te praten. Soms lukt het, vaak niet. Inmiddels hebben wij zoveel sympathie voor dit tentje/het personeel dat wij iedere keer meeleven. En gelukkig, als wij om 20.00 uur vertrekken (na al dat vlees is een toetje echt onmogelijk) zit de zaak vol. Tevreden - en met een vriendelijke hand van de bediening - lopen wij het restaurant uit.
Ida M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Leuke bediening, gezellige sfeer lekker kleinschalig, maar t allerbelangrijkste het vlees is er heerlijk en niet duur. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ik vind t een aanrader en ga zeker nog eens! Wij komen uit Rotterdam en hebben hier gegeten voordat we naar de de stand-up comedian gingen in het even verder op gelegen Rozentheater. Erg leuk om te combineren.