Amigo

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
6,8
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hier echt overheerlijk gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert helemaal top! Sfeer en aankleding ook heel mooi. 't Is allemaal vrij donker, maar dat komt de sfeer juist ten goede. Het meisje dat telkens aan onze tafel kwam was supervriendelijk. Ze vroeg ook of we even wilden wachten tussen het voor- en hoofdgerecht en dat heb ik nog nooit ergens anders meegemaakt. De jongen die de drankjes rondbracht vond ik echter heel onpersoonlijk en niet echt vriendelijk. Anders was de service ook een tien geweest. Ander klein puntje: positief dat je een likeurtje en een kan water met citroen bij de koffie krijgt, maar dat moeten de glazen wel schoon zijn en de kannetjes e.d. niet beschadigd. Al met al toch echt zeker een aanrader voor de liefhebber van Mexicaans eten, maar ook staan er andere gerechten op de kaart. Het gemiddelde van dit restaurant moet echt omhoog, dat is het echt waard!
Phyllis S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk op het terras gezeten waar we nog net de laatste zonnestraaltjes konden pakken. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hebben samen een platter voor 2 personen besteld waar je zelf een wrap mee kan maken. Zo hadden we van alles wat. Het eten was overheerlijk en helemaal compleet. Echt Mexicaans eten. Daarna samen chocolademouse gegeten omdat we zo vol zaten. Bediening kwam zelfs vragen of we nog feedback hadden voor het nagerecht. Een zeer scherpe prijs/kwaliteit verhouding.
We komen zeker nog een keer terug helemaal vanuit Zaandam.
Joanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Personeel was erg behulpzaam bij het vinden van een geschikte rustige plek waar wij konden zitten samen met mijn hulphond. Er was zelfs een bakje water voor hem. Restaurant heeft een leuke uitstraling en er draait leuke muziek.
Wij waren er op 4 mei, dodenherdenking en om 20.00 werd een minuut stilte gehouden in het hele restaurant. Mooi dat dat gedaan werd!
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Vandaag gegeten bij Amigo en het was fantastisch!
Bij binnenkomst kregen we gelijk nachos op tafel met een sausje. Je kon nog guacamole bij bestellen en die was heerlijk! De kinderen kregen een kleurplaten dus die waren lekker bezig. Daarna hebben wij de fiesta mexicana gehad. Genoeg voor een weeshuis en werkelijkwaar heerlijk bereidt. De kinderen een fajita met patat en appelmoes. Kinderen vonden het ook heerlijk! Het personeel was zeer vriendelijk! Wij komen zeker nog een keer! Dit was géén 1 april grap
Ward D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening, goede keuken, een echt mexicaans gevoel! Sfeer en muziek droegen bij aan een gepeperd avondje mexicaanse heerlijkheid!
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Vandaag gegeten bij Amigo, was super lekker! Prijs/kwaliteit goed in verhouding. Gezellig en leuk personeel. Zeker een aanrader vooral de magaritha madness!
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Afgelopen zaterdag heb ik met twee vrienden gegeten bij Amigo in Arnhem. Jaren geleden ging ik vaak naar Amigo maar nu het al een tijdje is veranderd van eigenaar beviel het uitermate slecht. Het duurde lang voordat onze drankjes op tafel stonden. We bestelden ieder een 3-gangen menu met een voor-, hoofd- en nagerecht. Het hoofdgerecht was niet lekker en totaal niet mexicaans (koolsla als bijgerecht). We hadden burrito's uit de oven met kip en gehakt. De kip die in de burrito zat was fijn gemalen net als het gehakt. Er zat behalve kip en gehakt, niets in de burrito. Naast het eten is het personeel erg onoplettend en rent alleen maar heen en weer.
Ook hadden we een kaart waarmee we 10 euro korting zouden krijgen, de bediening zei dat we dit van de rekening konden aftrekken. Maar toen we wilden afrekenen bleek dat deze kaart niet geldig is op zaterdag, jammer van die belofte.. Uiteindelijk kregen we 5 euro korting op de gehele rekening omdat één persoon een studentenpas mee had. Het was erg kinderachtig en ik zou voor het eten en het personeel niet snel terug gaan naar Amigo in Arnhem. Jammer.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gisteren ben ik met een paar vrienden wezen eten bij restaurant psst Amigo in Arnhem. We hadden allen een 3-gangenkeuzemenu. Ik had als voorgerecht een tortillasoep. Als hoofdgerecht had ik twee enchilada's en als nagerecht chocolademousse. Het eten was voortreffelijk. Ook over het decor ben ik zeer tevreden. Het is er dan wel erg donker, maar dat maakt het juist extra sfeervol. Daar naast maakt de muziek op de achtergrond, echt Mexicaans het heel aangenaam. Het zou echter nog sfeervoller worden wanneer men ook de open haard aan zou doen. Verder kan de bediening ook veel beter. Deze liet soms erg lang op zich wachten. Als we bijvoorbeeld iets te drinken wilden bestellen, heb ik een paar keer een signaal af moeten geven, maar niemand reageerde. Verder duurde het ook heel lang voor dat ze de boel af kwamen ruimen, wanneer iedereen klaar was met eten. Tot slot moesten we zelfs twee keer om de rekening vragen, voor dat deze gebracht werd. Daar kan dus nog wel het één en ander aan verbeterd worden.
Diana2904 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Het duurde ruim tien minuten voordat we opgemerkt werden en vervolgens nog een half uur voordat wij ons eerste drankje kregen dus dat begon al niet fijn.We kregen alvast een bakje nacho's die hard en smakeloos waren.Het voorgerecht en hoofdgerecht vond ik niet bijzonder en dat kwam omdat het niet Mexicaans smaakte alsof ik zelf in de keuken had gestaan.Misschien ben te verwend omdat ik in mijn eigen stad Amsterdam fantastisch Mexicaans eet maar dit had niets Mexicaans voor mij.De dame vroeg waarom wel waarom ons bord niet leeg was en vond het jammer dat het niet smaakte dat dan weer wel.Jammer want het decor was wel heel gezellig,gemiste kans.
Diana Audier.Amsterdam
Johnnyrambo .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De Filite de Lomo - de gemarineerde lendebiefstuk van de gril met salade en dikke frieten voor de prijs van 16.95 euro - is mij slecht bevallen. De gemarineerde lendebiefstuk kan ik kwalificeren als taai, met weinig smaak en slecht gemarineerd. De salade wil ik geen salade noemen. Te weinig groenten voor die prijs. De dikke frieten waren slap. De Filite de Lomo werd door volstrekt ongeïnteresseerd personeel op tafel gekwakt. Een mannelijk personeelslid wist niet eens welke wijn er gedronken werd. Er is door het personeel niet gevraagd of alles naar wens was, ook niet tijdens het afrekenen. Na betalen sprak de man in kwestie: Tot de volgende keer. Dat kan hij op zijn buik schrijven.
OzDelores .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
De lendebiefstuk was niet te eten zo slecht. Toen ik hier iets van zei reageerde de bediening hier niet of nauwelijks op. Heel jammer. Ik heb het gerecht niet opgegeten en bij het uithalen van de gerechten werd er niets meer over gezegd. Ik voelde mij als klant niet erg op prijs gesteld en voele me door de onvriendelijke bediening wat ongemakkelijk. Ik kom hier niet snel nog een keer
Gtimman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Gezellig restaurant. Kwaliteit-prijs verhouding van het diner is prima in orde. De margerita's (die op ma di en woe goedkoper zijn) zijn erg lekker en smaken perfect bij elk gerecht. Onze favorieten: de Tex Mex burger en de fajita's. We komen hier al jaren en zijn nooit teleurgesteld. Attente en vriendelijke bediening, dus we raden dit restaurant zeker aan!
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Drie gangen menu voor €21,50. Een prima prijs - kwaliteit verhouding.
Simpele, niet al te ingewikkelde gerechten. Wie even snel een hapje wilt eten is hier aan het goede adres. De bediening is vriendelijk maar ook zakelijk en vooral gericht op zo snel mogelijk gerechten uit geven.
Het was erg druk maar je wordt toch goed geholpen, zeker een pluspunt.

Binnen is het erg donker, maar wel gezellig. Iets meer licht zou fijn zijn, maar dit is persoonlijk.
Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Na een hele tijd hier niet meer te zijn geweest door drukke vreetzaamheden ergens anders toch maar weer eens naar binnen gegaan. Wat ik zelf jammer vond is dat de Horco del Bandido (?) een strijdknots waar vlees op werd geprikt en die werd geflambeerd aan tafel niet meer op de kaart staat. Hetgeen we wel hebben besteld was goed van smaak en afdoende, bediening correct. Het decor komt mij wat "ouwelijk" over. Ik zal niet zeggen dat de hernieuwde kennismaking iets heeft toegevoegd aan mijn leven maar ik denk dat ik hier nog wel een keer kom....
LM001 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Heel gezellige plek! Zelfs als het druk is kun je er gezellig knus met zijn tweetjes ongestoord eten. Meestal kiezen we een knus hoekje uit. Het decor is heel creatief en sfeervol.
Het zijn simpele Mexicaanse gerechten met veel verschillende smaken. Heerlijk klaargemaakt en ook nog voor een leuke prijs. Ook als student ging ik hier daarom graag heen!
Marco7180 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Gisteravond voor het eerst sinds een jaar of 6 hier weer gegeten (met 2 personen). Gelukkig hadden we gereserveerd, want het was goed vol. Weinig veranderd aan decor, maar blijft gezellig ingericht. Inderdaad wat aan de donkere kant, maar dat geeft eigenlijk ook wel weer sfeer. De bediening was goed, alles werd prima uitgelegd, 1 serveerster was wat chagrijnig. We hadden als voorgerecht de "combinacion de entradas" en als hoofdgerecht de "fiesta mexicana". Beide gerechten moet je delen. Maar wat een hoop eten zeg! Zonder voorgerecht was het hoofdgerecht eigenlijk ook genoeg. We kregen het ook niet op, werd keurig mee naar huis gegeven en was vandaag na het opwarmen nog steeds lekker!
Kortom: de moeite waard!
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Nog steeds is Amigo ons 'stamrestaurant' als het gaat om lekker no-nonsense eten, uitnodigende wijnen, gezellige inrichting (hoe donkerder hoe beter, is ons devies), vlotte en vriendelijke bediening en een dynamische kaart. Wij komen hier al jaren en hebben het restaurant zien ontwikkelen.
De kaart is in de basis hetzelfde gebleven maar de uitvoering van veel gerechten is veranderd. Ook verbeterd? Ja, in onze ogen wel.
Het was een gotspe dat destijds de TexMex burger van de kaart verdween; deze is gelukkig terug. In verbeterde vorm! Lekkerder vlees, bereid met meer fantasie dan te doen gebruikelijk. Verrassend lekker waren de Molitos (kleine maisbroodjes gegratineerd in de oven met pittige kaas, knoflook en bonenpuree) en de Enchilladas (2 opgerolde zachte maistortilla’s gevuld met groenten en rundergehakt en met kaas gegratineerd in de oven). Mijn vrouw heeft tevens genoten van haar Chimichanga (een pakketje dichtgevouwen tarwetortilla, gevuld met kaas, noten, rozijnen en rundergehakt). De fruitige Padro bleek een prima begeleider van al dit lekkers.
De Mexicaanse variant van crème brûlée smaakte als pre-fab, maar was desondanks niet onaangenaam want erg lekker. Evenzo gold dit voor de chocolademousse met cassis-ijs.

Wie naar Amigo gaat moet zich voorbereiden op een onderdompeling in tropische sferen met dito muziek en aangename bediening. De geserveerde heerlijkheden dragen bij aan het totaalbeeld en het contrast met de straat zodra je weer buiten staat kan dan ook niet groter zijn.
Het enige dat wij de eigenaar zouden willen meegeven is: breng de klassieke Frozen Margarita's weer terug op de kaart! De Steamboat, de Rolls Royce, de Fiësta... We missen ze!! Die 'kindercocktails' die ervoor in de plaats gekomen zijn weten ons niet te bekoren.

Wij zeggen: tot gauw Amigo('s)!
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Heel redelijk gegeten we waren met een socialdeal bon maar menu was erg netjes en zeker grote portie's niet beknibbeld op eten. Eten was niet erg apart maar wel oke.
Net restaurant nette prijzen en goed eten. Wel is het volgens mij de laatste 20 jaar niet veranderd het is er erg remoerig en zeer donker ( maar tegenwoordig heb je een gsm met lampje) Wel een aanrader eigenlijk maar niet top ,gewoon oke dus
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Gisteravond met mijn vriendin gegeten; gewoon onverwacht naar binnengestapt. Ben hier vroeger heel veel geweest, maar op één of andere manier nu al een paar jaar niet meer. We vonden het prettig dat er een rustige sfeer hing, ondanks dat het voor een dinsdagavond goed druk was. Geen te harde muziek etc. Onze serveerster vonden wij erg goed, sympathiek en attent. We hebben ons nu alleen beperkt tot een hoofdgerecht, en mijn vriendin 2 tapas (kleine eter). Als nagerecht hadden we de twee brownies met ijs: die waren ook erg goed. We komen hier zeker binnenkort weer terug.
Hanita .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Na jaren weer eens hier gegeten met de kinderen en op het eerste gezicht lijkt er weinig te zijn veranderd. De inrichting is volgens mij al zeker 15 jaar hetzelfde maar de kaart is hier en daar wel wat veranderd. Het eten is redelijk maar de avond is vooral geslaagd door de combinatie van een gezellige inrichting, prettige bediening en grote porties.
Zeker niet de beste Mexicaan maar door het totaalplaatje wel een om zo af en toe weer eens binnen te wippen.