Amigo

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Amigo

Eefje N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gisteravond na een lange tijd weer eens gegeten bij Amigo. Het was gezellig druk, maar er zijn ook veel zitplaatsen. Dan verbaasd het mij dat na het bestellen van het drie-gangen menu er ruim een uur tussen het voorgerecht zit en het hoofdgerecht. Binnen 10 minuten is me ook door 4 verschillende medewerkers gevraagd of ik nog iets wilde drinken. Heel attent, maar duidelijk zit er geen orde in wie je vaste bediener is. Na tussendoor gevraagd te hebben waar ons hoofdgerecht blijft, werd er verteld dat het druk is en kregen we excuses. Naar mijn mening was het niet extreem druk en mensen die later dan wij zijn gaan zitten hadden het hoofdgerecht al op. Het stoort mij dat er naast een simpele excuses, verder niet werd gehandeld om mij tevreden te houden. Bied me op zijn minst een drankje van het huis aan. Ik en mijn vriendin wilden bijna opstappen, toen het hoofdgerecht eindelijk kwam. Voor mij geen Amigo meer. Gelukkig is Popocatepetl sinds kort geopend in Arnhem.
JJJM .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Al jaren zijn we hier vaste gast en komen een paar x per jaar eten, de afgelopen jaren is er best veel veranderd. De huidige menukaart stamt al weer van 4 jaar terug vertelde de leidinggevende. En de service is een stuk minder geworden, dit komt mede dat er geen structuur en organisatie is, er lopen voldoende mensen althans afgelopen vrijdag maar door gebrek aan sturing verzuipt de service.

We bestelde een cocktail en daar zag je het aan, glas was zwaar gechipt, zagen we pas later ivm de donkere restaurant en de Pina was niet afgemaakt met fruit en andere versierselen. Iets wat een cocktail juist afmaakt en mooi presenteert. We zaten om 18.00 uur aan tafel

We bestelde beide de ' DAGVERSE' Tortillasoep met tomaten en een crunchy bite. De soep was apart en leek meer op de maissoep die we niet hebben gekozen, tomaat in welke vorm dan ook was er niet te vinden. Mijn vrouw vond de soep redelijk en ik heb hem niet opgegeten, tussendoor werd er niet gevraagt of het smaakte. Dezelfde leidinggevende vroeg of het smaakte en heb gezegd dat ik dit niet echt een soep met tomaat vond maar ik heb het erbij gelaten.

Ze vroeg om circa 18.50 uur of we wilde wachten met het hoofdgerecht maar dat wilde we niet dus ze ging het hoofdgerecht uitvragen. Gezien de drukte hebben we zelf al ingeschat dat dat wellicht een half uur wel zou duren.

Om 19.45 heb ik een serveerster aangesproken dat ik vond dat ik wel erg lang moest wachten op de combinatie Merida. Heb ook aangegeven dat ik eigenlijk niet veel langer dan 5 minuten wilde wachten. Na 8 minuten zijn we na de kassa gelopen en vertrokken.

Het meest gênante was dat dezelfde leidinggevende zo enorm geergerd na ons reageerde dat dat buiten proportie was. Ze zei; ik denk dat ik u toch niet tevreden kan stellen vanavond, u vond de soep ook al niet lekker, dus!!! Wat een vreemde reactie jongedame, als je dit werk niet aan kan moet je iets anders gaan doen. Ik heb geen enkel probleem gemaakt van die soep en waarom informeer je je gasten niet even als hij wat langer moet wachten. Dat is gastgerichtheid , dat is Hospitality!

Als je gast had geïnformeerd had hij er wellicht begrip voor kunnen hebben en wist hij waar hij aan toe was, niet bij de kassa zeggen het duurt nog 5 minuten want mijn hoofdgerecht hoeft echt geen uur in de oven! Dus gewoon vergeten uit te vragen of de koks hebben het vergeten. Wees eerlijk!

Als ik in mijn 2 horecazaken een hoofdgerecht uitvraagt is mijn richttijd 7-8 minuten! Die info geeft ik mijn gast, simpel en informerend.

Ze heeft mijn soep ervan afgehaald, attent, maar jammer dat er zo met gasten word omgegaan omdat ik weet dat dit restaurant het ook heel moeilijk heeft gehad met teruglopende gastenaantallen!

Kan me niet voorstellen dat Amigo Management deze service nastreeft!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Afgelopen woensdag hier gegeten. Wat een leuk restaurant, misschien binnen iets te donker, maar past wel bij de sfeer. Eten van bijzonder goede kwaliteit. Bediening in 1 woord top. Een goede keus voor iedereen die eens wat anders wil eten dan een schnitzel.
Gem .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Na lange tijd weer eens geweest (was lang gesloten ivm brand). Ik miste mijn geliefde gerechten op de kaart.
Bediening was goed en vriendelijk.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk personeel! Erg lekker gegeten. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders zouden we zeker terugkomen!
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Afgelopen week wederom bij onze 'vaste' Mexicaan geweest. Dat Amigo nog steeds vol zit verbaast ons niets. De meer dan vriendelijke bediening, de sfeervolle ambiance (verander hier niets aan aub!) en de overheerlijke gerechten overtuigen schijnbaar niet alleen ons, maar dus ook meer mensen.
Deze keer genoten wij vooraf van de Amigo Macho Nacho: een bord gegratineerde nachos met zure room, guacamole, jalopeno en wat ijsbergsla. Een combinatie die hongerig stemt!
Als hoofdgerecht koos mijn vrouw haar vertrouwde Chili Con Carne with Fries en ik de Fajitas Con Carne.
Beide gerechten zijn heerlijk temperamentvol op smaak. Ook de wijze van presenteren van de Fajitas ('do it yourself') is frivool. Een investering in arbeid die ik graag pleeg. Het Amigo-gehakt is haast ragfijn en geheel niet droog. Gecombineerd met zure room, een salsa van groentjes, bruine bonen en wat kaas is dit een gerecht om (letterlijk!) de vingers bij af te likken! En zo geschiedde..

De margarita's vooraf waren lekker en de door ons gekozen fles Cabernet Sauvignon (Mas Ekun) begeleidde de 'fiësta's' daarna prima!

Al met al een mooie avond welke een bezoek aan Amigo in de nabije toekomst zeker weer garandeert. Komt u ook?
PDiks .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super lekker gegeten, kwamen hier voorheen al vaker. Nu na de brand weer terug geweest. Ontvangst, wijn het eten en zeker niet te vergeten de cocktails zijn fantastisch!

Kwaliteit van het vlees was goed, spareribs en de lamsbout super mooi gegaard en erg sterk op smaak.
Aanrader!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hier echt overheerlijk gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert helemaal top! Sfeer en aankleding ook heel mooi. 't Is allemaal vrij donker, maar dat komt de sfeer juist ten goede. Het meisje dat telkens aan onze tafel kwam was supervriendelijk. Ze vroeg ook of we even wilden wachten tussen het voor- en hoofdgerecht en dat heb ik nog nooit ergens anders meegemaakt. De jongen die de drankjes rondbracht vond ik echter heel onpersoonlijk en niet echt vriendelijk. Anders was de service ook een tien geweest. Ander klein puntje: positief dat je een likeurtje en een kan water met citroen bij de koffie krijgt, maar dat moeten de glazen wel schoon zijn en de kannetjes e.d. niet beschadigd. Al met al toch echt zeker een aanrader voor de liefhebber van Mexicaans eten, maar ook staan er andere gerechten op de kaart. Het gemiddelde van dit restaurant moet echt omhoog, dat is het echt waard!
Phyllis S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk op het terras gezeten waar we nog net de laatste zonnestraaltjes konden pakken. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hebben samen een platter voor 2 personen besteld waar je zelf een wrap mee kan maken. Zo hadden we van alles wat. Het eten was overheerlijk en helemaal compleet. Echt Mexicaans eten. Daarna samen chocolademouse gegeten omdat we zo vol zaten. Bediening kwam zelfs vragen of we nog feedback hadden voor het nagerecht. Een zeer scherpe prijs/kwaliteit verhouding.
We komen zeker nog een keer terug helemaal vanuit Zaandam.
Joanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Personeel was erg behulpzaam bij het vinden van een geschikte rustige plek waar wij konden zitten samen met mijn hulphond. Er was zelfs een bakje water voor hem. Restaurant heeft een leuke uitstraling en er draait leuke muziek.
Wij waren er op 4 mei, dodenherdenking en om 20.00 werd een minuut stilte gehouden in het hele restaurant. Mooi dat dat gedaan werd!
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Vandaag gegeten bij Amigo en het was fantastisch!
Bij binnenkomst kregen we gelijk nachos op tafel met een sausje. Je kon nog guacamole bij bestellen en die was heerlijk! De kinderen kregen een kleurplaten dus die waren lekker bezig. Daarna hebben wij de fiesta mexicana gehad. Genoeg voor een weeshuis en werkelijkwaar heerlijk bereidt. De kinderen een fajita met patat en appelmoes. Kinderen vonden het ook heerlijk! Het personeel was zeer vriendelijk! Wij komen zeker nog een keer! Dit was géén 1 april grap
Ward D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening, goede keuken, een echt mexicaans gevoel! Sfeer en muziek droegen bij aan een gepeperd avondje mexicaanse heerlijkheid!
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Vandaag gegeten bij Amigo, was super lekker! Prijs/kwaliteit goed in verhouding. Gezellig en leuk personeel. Zeker een aanrader vooral de magaritha madness!
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Afgelopen zaterdag heb ik met twee vrienden gegeten bij Amigo in Arnhem. Jaren geleden ging ik vaak naar Amigo maar nu het al een tijdje is veranderd van eigenaar beviel het uitermate slecht. Het duurde lang voordat onze drankjes op tafel stonden. We bestelden ieder een 3-gangen menu met een voor-, hoofd- en nagerecht. Het hoofdgerecht was niet lekker en totaal niet mexicaans (koolsla als bijgerecht). We hadden burrito's uit de oven met kip en gehakt. De kip die in de burrito zat was fijn gemalen net als het gehakt. Er zat behalve kip en gehakt, niets in de burrito. Naast het eten is het personeel erg onoplettend en rent alleen maar heen en weer.
Ook hadden we een kaart waarmee we 10 euro korting zouden krijgen, de bediening zei dat we dit van de rekening konden aftrekken. Maar toen we wilden afrekenen bleek dat deze kaart niet geldig is op zaterdag, jammer van die belofte.. Uiteindelijk kregen we 5 euro korting op de gehele rekening omdat één persoon een studentenpas mee had. Het was erg kinderachtig en ik zou voor het eten en het personeel niet snel terug gaan naar Amigo in Arnhem. Jammer.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gisteren ben ik met een paar vrienden wezen eten bij restaurant psst Amigo in Arnhem. We hadden allen een 3-gangenkeuzemenu. Ik had als voorgerecht een tortillasoep. Als hoofdgerecht had ik twee enchilada's en als nagerecht chocolademousse. Het eten was voortreffelijk. Ook over het decor ben ik zeer tevreden. Het is er dan wel erg donker, maar dat maakt het juist extra sfeervol. Daar naast maakt de muziek op de achtergrond, echt Mexicaans het heel aangenaam. Het zou echter nog sfeervoller worden wanneer men ook de open haard aan zou doen. Verder kan de bediening ook veel beter. Deze liet soms erg lang op zich wachten. Als we bijvoorbeeld iets te drinken wilden bestellen, heb ik een paar keer een signaal af moeten geven, maar niemand reageerde. Verder duurde het ook heel lang voor dat ze de boel af kwamen ruimen, wanneer iedereen klaar was met eten. Tot slot moesten we zelfs twee keer om de rekening vragen, voor dat deze gebracht werd. Daar kan dus nog wel het één en ander aan verbeterd worden.
Diana2904 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Het duurde ruim tien minuten voordat we opgemerkt werden en vervolgens nog een half uur voordat wij ons eerste drankje kregen dus dat begon al niet fijn.We kregen alvast een bakje nacho's die hard en smakeloos waren.Het voorgerecht en hoofdgerecht vond ik niet bijzonder en dat kwam omdat het niet Mexicaans smaakte alsof ik zelf in de keuken had gestaan.Misschien ben te verwend omdat ik in mijn eigen stad Amsterdam fantastisch Mexicaans eet maar dit had niets Mexicaans voor mij.De dame vroeg waarom wel waarom ons bord niet leeg was en vond het jammer dat het niet smaakte dat dan weer wel.Jammer want het decor was wel heel gezellig,gemiste kans.
Diana Audier.Amsterdam
Johnnyrambo .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De Filite de Lomo - de gemarineerde lendebiefstuk van de gril met salade en dikke frieten voor de prijs van 16.95 euro - is mij slecht bevallen. De gemarineerde lendebiefstuk kan ik kwalificeren als taai, met weinig smaak en slecht gemarineerd. De salade wil ik geen salade noemen. Te weinig groenten voor die prijs. De dikke frieten waren slap. De Filite de Lomo werd door volstrekt ongeïnteresseerd personeel op tafel gekwakt. Een mannelijk personeelslid wist niet eens welke wijn er gedronken werd. Er is door het personeel niet gevraagd of alles naar wens was, ook niet tijdens het afrekenen. Na betalen sprak de man in kwestie: Tot de volgende keer. Dat kan hij op zijn buik schrijven.
OzDelores .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
De lendebiefstuk was niet te eten zo slecht. Toen ik hier iets van zei reageerde de bediening hier niet of nauwelijks op. Heel jammer. Ik heb het gerecht niet opgegeten en bij het uithalen van de gerechten werd er niets meer over gezegd. Ik voelde mij als klant niet erg op prijs gesteld en voele me door de onvriendelijke bediening wat ongemakkelijk. Ik kom hier niet snel nog een keer
gtimman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Gezellig restaurant. Kwaliteit-prijs verhouding van het diner is prima in orde. De margerita's (die op ma di en woe goedkoper zijn) zijn erg lekker en smaken perfect bij elk gerecht. Onze favorieten: de Tex Mex burger en de fajita's. We komen hier al jaren en zijn nooit teleurgesteld. Attente en vriendelijke bediening, dus we raden dit restaurant zeker aan!
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Drie gangen menu voor €21,50. Een prima prijs - kwaliteit verhouding.
Simpele, niet al te ingewikkelde gerechten. Wie even snel een hapje wilt eten is hier aan het goede adres. De bediening is vriendelijk maar ook zakelijk en vooral gericht op zo snel mogelijk gerechten uit geven.
Het was erg druk maar je wordt toch goed geholpen, zeker een pluspunt.

Binnen is het erg donker, maar wel gezellig. Iets meer licht zou fijn zijn, maar dit is persoonlijk.