Amigo

Nieuwendijk 71 4381 BW Vlissingen Nederland Kaart
31-118411943

Over het restaurant Amigo

De specialiteiten van de Zuid-Amerikaanse keuken

Vlakbij de gezellige boulevard van Vlissingen loop je een nieuwe vriend tegen het lijf, Restaurant Amigo. Vanaf het gezellige terras heb je goed zicht op het plezier van het winkelend publiek. Op dagen dat de zon verstek laat gaan, is het binnen altijd aangenaam. Amigo’s specialiteiten komen uit Argentinië en Mexico en er wordt veel energie gestoken in het selecteren van de beste en verse ingrediënten. Alle gerechten worden op een houtskoolvuur bereidt, voor een authentieke smaak.

Meer informatie over restaurant Amigo

Jouw recensie over het restaurant Amigo

Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Hier heerlijk gegeten met de Familie

Met de familie en de Diner kortingskaart bij Amigo gaan eten. We werden zeer vriendelijk door de eigenaar ontvangen. En door een serveerster naar een tafeltje geleid. Drie van ons hebben heerlijk op houtskool perfect gegaarde Argentijnse Steaks gegeten en één een heerlijke Enchilada. De goed uitgeruste salade bar voorziet in de gewenste salades. Alles werd in een ontspannen en vriendelijk sfeer geserveerd en het etentje werd met een heerlijk kopje koffie van de zaak afgesloten. Prima service., aanrader voor iedereen die van Steaks en Enchilada's houdt.
pspoor .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prima stuk vlees, precies goed bereid. Vriendelijk personeel. We zijn zeer benieuwd hoe het zal zijn op de nieuwe lokatie.
Trudie P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Dmv een dinerjaarkaart hier terecht gekomen.
Zeker geen spijt van. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Lekkere goulashsoep en gevulde tomaten vooraf.
Als hoofdgerecht een goed bereide sparerib en lekkere spies en heerlijke taco en tortilla, gevuld met pittige kip en gehakt.
Het personeel doet zijn uiterste best om het iedereen naar zijn zin te maken.
Voor herhaling vatbaar.
H
Floris M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima argentijn. Goede guacamole, prima ossenhaas lekkere grillsmaak. Sausjes met veel ui maar toch erg lekker. Buitengewoon vriendelijke bediening.
Briksem S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Al vaak gegeten in dit restaurant maar de laatste keer waren we enorm teleurgesteld. Bij binnenkomst viel op dat de afzuiging in de keuken niet goed functioneert. Maissoep was water en smakeloos. Na melding kreeg ik de soep weer terug met peper en zout toegevoegd. Geen oplossing dus. Na diverse malen uitstekend spareribs gegeten te hebben in dit restaurant werden we weer teleurgesteld . Uitgedroogd smakeloos en zwartgeblakerd. Vlees zat er amper aan. Conclusie.. Jammer dat zo'n goed restaurant afglijdt naar bedenkelijk.
S. T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
we keerden terug op onze schreden van dik een jaar geleden en schoven aan bij Amigo. Deze keer was het heel wat drukker en er hing een behoorlijke blauwe rook binnen. Dit was veroorzaakt door een van de draagbare houtskool vuurtjes die sommige gerechten begeleiden. Niet echt hinderlijk maar wel iets waar je van op de hoogte moet zijn als je longproblemen hebt. Het eten was uitstekend. De servies van het personeel laat niets te wensen over, attent en vriendelijk. Toch wordt het misschien tijd dat het decor van het restaurant wat opgehaald wordt. Maar lekker eten dat kun je hier in ieder geval.
pnjl .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Leuke zaak, wat je vanaf de buitenkant niet zou zeggen. De kaart is nogal uitgebreid en ziet er niet heel aantrekkelijk uit, en aanvankelijk waren we wat sceptisch toen bleek dat de bediening het nummer ipv de naam van het gerecht wilde weten. Maar het eten bleek heel prima - wel erg veel - en het personeel zeer charmant en welwillend. Aanrader.
mschaik .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Vanaf buiten zou je niet zeggen dat je hier zo goed kan eten, petje af voor de keuken en de bediening, wij hebben genoten van heerlijke gevulde taco's.
jobor .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Vriendelijk personeel met een goed service. Heerlijk eten. Kwaliteit heel goed en een zeer goede saladebar. We hebben bijzonder goede en lekkere spareribs gegeten.
janpiet2012 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
gezellig met vrienden , mexicaans( argentijns) gegeten.
Jammer dat het niet zo pittig was.

De bijpassende argentijnse witte wijn was ook lekker.
Service snel maar erg attent.

Decor is rustig
S. T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Bij toeval kwamen we bij dit Argentijns- Mexicaans restaurant uit. Samen met onze buitenlandse vrienden heel lekker gegeten. Er is voor iedereen wel iets te vinden en de porties zijn echt heel behoorlijk. Uitstekend van smaak. Er loopt prettige opmerkzame bediening rond die regelmatig even vraagt of alles naar wens is of dat er nog een drankje moet komen. Een aanrader als je van vleesgerechten houdt. Als we in de buurt zijn, komen we zeker nog eens terug.
Tanguero B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Gezellig klein restaurantje met open keuken waar een heerlijke steak gegeten kan worden. Met een redelijk goede salade bar voor elk wat wils.
john V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Gezellige informele zaak met zeer vriendelijke bediening. Natuurlijk is dit type zaak geen haute-cuisine maar de tex-mex keuken is prima ! Vooraf namen we de empandas. Heerlijke gevulde pasteitjes met rundvlees. We dronken hierbij een kannetje huisgemaakte sangria. Daarna konden we gebruik maken van het salade-buffet. Dit zag er goed en zeer verzorgd uit. Verschillende salades en rauwkost-garnituren die goed op smaak waren. Als hoofdgerecht kozen we beide voor de gevulde taco,s met kip en rundvlees. Knapperige taco,s met een royale vulling die erg lekker waren. Door de royale porties hebben we geen dessert meer genomen. Kortom een gezellig,leuk adres voor een informeel avondje uit eten !