Amigo

Nieuwendijk 71 4381 BW Vlissingen Nederland Kaart
31-118411943

Over restaurant Amigo

De specialiteiten van de Zuid-Amerikaanse keuken

Vlakbij de gezellige boulevard van Vlissingen loop je een nieuwe vriend tegen het lijf, Restaurant Amigo. Vanaf het gezellige terras heb je goed zicht op het plezier van het winkelend publiek. Op dagen dat de zon verstek laat gaan, is het binnen altijd aangenaam. Amigo’s specialiteiten komen uit Argentinië en Mexico en er wordt veel energie gestoken in het selecteren van de beste en verse ingrediënten. Alle gerechten worden op een houtskoolvuur bereidt, voor een authentieke smaak.

Meer informatie over restaurant Amigo

Floris M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima argentijn. Goede guacamole, prima ossenhaas lekkere grillsmaak. Sausjes met veel ui maar toch erg lekker. Buitengewoon vriendelijke bediening.
Briksem .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Al vaak gegeten in dit restaurant maar de laatste keer waren we enorm teleurgesteld. Bij binnenkomst viel op dat de afzuiging in de keuken niet goed functioneert. Maissoep was water en smakeloos. Na melding kreeg ik de soep weer terug met peper en zout toegevoegd. Geen oplossing dus. Na diverse malen uitstekend spareribs gegeten te hebben in dit restaurant werden we weer teleurgesteld . Uitgedroogd smakeloos en zwartgeblakerd. Vlees zat er amper aan. Conclusie.. Jammer dat zo'n goed restaurant afglijdt naar bedenkelijk.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
we keerden terug op onze schreden van dik een jaar geleden en schoven aan bij Amigo. Deze keer was het heel wat drukker en er hing een behoorlijke blauwe rook binnen. Dit was veroorzaakt door een van de draagbare houtskool vuurtjes die sommige gerechten begeleiden. Niet echt hinderlijk maar wel iets waar je van op de hoogte moet zijn als je longproblemen hebt. Het eten was uitstekend. De servies van het personeel laat niets te wensen over, attent en vriendelijk. Toch wordt het misschien tijd dat het decor van het restaurant wat opgehaald wordt. Maar lekker eten dat kun je hier in ieder geval.
Pnjl .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Leuke zaak, wat je vanaf de buitenkant niet zou zeggen. De kaart is nogal uitgebreid en ziet er niet heel aantrekkelijk uit, en aanvankelijk waren we wat sceptisch toen bleek dat de bediening het nummer ipv de naam van het gerecht wilde weten. Maar het eten bleek heel prima - wel erg veel - en het personeel zeer charmant en welwillend. Aanrader.
Mschaik .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Vanaf buiten zou je niet zeggen dat je hier zo goed kan eten, petje af voor de keuken en de bediening, wij hebben genoten van heerlijke gevulde taco's.
Jobor .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Vriendelijk personeel met een goed service. Heerlijk eten. Kwaliteit heel goed en een zeer goede saladebar. We hebben bijzonder goede en lekkere spareribs gegeten.
Janpiet2012 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
gezellig met vrienden , mexicaans( argentijns) gegeten.
Jammer dat het niet zo pittig was.

De bijpassende argentijnse witte wijn was ook lekker.
Service snel maar erg attent.

Decor is rustig
EsBo .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
De buitenkant nodigde niet uit tot naar binnen stappen. Naar aanleiding van de rescensies toch naar binnen gestapt. Gerechten waren wat lastig kiezen door het aantal gerechten op de kaart en de verschillende keukens; Argentijns, Mexicaans en spare ribs. Het is een combinatie van de eerste twee geworden. We hebben heerlijk gegeten! Bediening was erg vriendelijk en alert of de gasten nog wat nodig hadden.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Bij toeval kwamen we bij dit Argentijns- Mexicaans restaurant uit. Samen met onze buitenlandse vrienden heel lekker gegeten. Er is voor iedereen wel iets te vinden en de porties zijn echt heel behoorlijk. Uitstekend van smaak. Er loopt prettige opmerkzame bediening rond die regelmatig even vraagt of alles naar wens is of dat er nog een drankje moet komen. Een aanrader als je van vleesgerechten houdt. Als we in de buurt zijn, komen we zeker nog eens terug.
Tanguero B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Gezellig klein restaurantje met open keuken waar een heerlijke steak gegeten kan worden. Met een redelijk goede salade bar voor elk wat wils.
Erika S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
We zijn helemaal fan van Amigo. We hebben een vast tafeltje en proberen er regelmatig te komen. De eigenaar en tevens kok is een gepassioneerde man die je persoonlijk komt begroeten en een praatje komt maken.
Het eten is fantastisch. Het vlees supermals. Het saladebuffet lekker vers en uitgebreid. Het personeel erg vriendelijk. Een knus, warm restaurantje.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Veel vliegjes in het restaurant. Prijs/ kwaliteit verhouding duur/ slecht. Lomo biefstuk bevatte veel pezen terwijl dit de meest malse biefstuk zou moeten zijn. Service/ bediening niet bijzonder.
ChefBrown .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
We hebben vanavond gegeten bij Amigo. Het eten was gewoon lekker, in ruime porties, en de bediening vriendelijk en attent. Als we een minpuntje zouden moeten noemen was het de prijs van een karafje water; mede gezien het feit dat we elk ook meerdere andere drankjes hebben besteld had dat volgens ons geen vijf euro hoeven kosten. Verder zonder meer aanbevelenswaardig!
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Gezellige informele zaak met zeer vriendelijke bediening. Natuurlijk is dit type zaak geen haute-cuisine maar de tex-mex keuken is prima ! Vooraf namen we de empandas. Heerlijke gevulde pasteitjes met rundvlees. We dronken hierbij een kannetje huisgemaakte sangria. Daarna konden we gebruik maken van het salade-buffet. Dit zag er goed en zeer verzorgd uit. Verschillende salades en rauwkost-garnituren die goed op smaak waren. Als hoofdgerecht kozen we beide voor de gevulde taco,s met kip en rundvlees. Knapperige taco,s met een royale vulling die erg lekker waren. Door de royale porties hebben we geen dessert meer genomen. Kortom een gezellig,leuk adres voor een informeel avondje uit eten !
Jevp .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Vriendelijk werden wij na telefonisch gereserveerd te hebben met onze sweetdeal ontvangen. De jassen werden aangenomen en we mochten een van de al ingedekte tafels kiezen.Vanwege de Sweetdeal was het 3 gangen menu vastgesteld. Een mandje knapperig vers warm stokbrood met kruidenboter om te beginnen, dit werd gelijk geserveerd bij het eerste drankje. Aansluitend werd het voorgerecht bestaande uit 2 pasteitjes met garnituur geserveerd. Warm, knapperig vers en lekker. De Argentijnse steak werd naar smaak: rare/medium of welldone gegrild. Welldone is hier zoals elders wel eens het geval is helemaal geen probleem. En Mals! echt helemaal niet droog, het kan dus wel. Terwijl de steak werd gegrild mocht er gebruik worden gemaakt van het salade buffet. Ook hier zag alles er zeer aantrekkelijk en vers uit. Ook het garnituur de frietjes en de sauzen bij het vlees mochten er zijn. De porties- zeer royaal. Voor de dame blanche die als dessert werd geserveerd was er haast geen plaats meer. Als laatste nog een kopje koffie of thee van het huis. We genoten dus van 5 gangen i.p.v. drie die op de deal werden vermeld. De attente bediening en vriendelijk en kundig bezig zijnde eigenaar in de open keuken zorgden voor een geslaagde avond. We zijn en blijven hier regelmatig terugkerende tevreden gasten.Een pluspunt: hier mag je op ma/di/woe/do gebruik maken van de dinerjaarkaart.