Amigo Ranch

6,8
7,1
petra M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
leuke en gezellige sfeer, zeer aardige mensen, flexibel naar wensen van iedereen en het eten was heel goed. Buiten zeer gezellig en mooie inrichting.
petra M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Met grote groep familie wezen eten, inclusief drie kinderen. Lekker buiten kunnen zitten. Vriendelijk personeel, mooie omgeving, heerlijk eten, fijne atmosfeer en zeer flexibel wat betreft de vele individuele wensen van iedereen. Erg goed
Ewout W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Amigo Ranch. Vanwege de onderstaande recensies waren we toch wat ongerust over de kwaliteit van het vlees en de bediening. Achteraf was deze ongerustheid onterecht. Het vlees was van een goede kwaliteit, de bediening was erg vriendelijk en we hebben niet lang hoeven wachten op ons eten. Wat ons betreft een aanrader.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hier zaterdag j.l. gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen.
Bij binnenkomst bleek dat het reserveren zin had. Vrijwel vol restaurant.
De bediening is hier vriendelijk, maar niet erg professioneel.
Weinig aandacht voor wat er op de tafels gebeurt, dus niet even tussen de gerechten door opruimen etc.
Men vraagt wel snel na binnenkomst wat je wilt drinken en eten, maar daarna begint het lange wachten. Veel te lang, ook bij een vol bezette zaak.
Het voorgerecht dat drie van ons kozen was prima en ook de vis, zalm en dorade waren prima gegrild.
Dit konden we bij het vlees niet zeggen. Het was redelijk, maar dan heb je het ook gehad. De varkenshaasjes waren te taai.
Vanwege het zeer lang moeten wachten werd van een nagerecht af gezien.
Al met al een tegenvallend bezoek.
Lasmachine .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
2 x eerder gegeten, eten was oke een ook hoefden we niet lang te wachten. Wel moesten we beide keren steeds zelf om iets te drinken vragen. Op zaterdag 6 augustus gebeld, we hadden zin om voor de derde keer te komen eten, bleek beneden vol te zijn maar boven konden we nog wel terecht. Echter moesten we daar met zijn tweetjes zitten wat we geen probleem vonden. Bij aankomst mochten we plotseling toch niet boven zitten, wel konden we "gezellig" in de kou buiten zitten waar verder niemand zat. En we mochten ook "gezellig" met ons tweetjes bij een 8 persoons tafel zitten. Heel klantonvriendelijk, ben je net open en heb je ook een bovenverdieping en het was nog maar half zeven en dan al besluiten dat er niemand boven mocht zitten! Wij komen zeker niet meer terug.
Rets .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vlees veel te vet en gekruid, heb het idee dat het eten met weinig intresse word bereid. Saladebar bied veelal lege schalen. Slechte regie bediening, lang wachten op bestelling als het al komt. Handdoeken in het toilet niet te vinden. Gasten staan te roken voor de ingang! Het is gewoon een ordinaire (vr)eetschuur.
jong154 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Zondag 24 juli hadden wij om 18.00 uur een reservering. 45 Minuten later hebben we afgerekend, de oorzaak..... de temperatuur in de Amigo Ranch. Naar onze mening is het een gemiste kans dat er in de nieuw gebouwde Amigo Ranch Geen airconditioning/ plavondventilatoren aanwezig is/zijn. Ter compensatie waren de deuren geopend wat resulteerde in een flink aantal vliegen en een enkele wesp rondom je tafel.
Kennelijk had bediende 1 ook last van de warmte, ze was niet al te vriendelijk en klantgericht.
De door ons bestelde T-bone steak, (€27.50 p.p.) was redelijk, maar niet meer dan dat. Een stukje kruiden-boter of enige vorm van decoratie was niet aanwezig, de steak lag "naakt" op een wit bord. Wel werd er aandringend gevraagd of er een warme saus bij de steak (€3.00 p.p.) geserveerd moest worden. WiJ hebben op deze vraag te kennen gegeven geen warme saus bij onze steak te willen. De kleine salad-bar ( zonder sla, die was al op) zag er niet al te fris fris. De sfeer is door de omvang van de Amigo Ranch, naar onze mening, niet/minder geschikt om een gezellige avond uit eten te gaan. Kortom: voor ons geen tweede keer.
Poppets .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We zijn met 3 man geweest. Allen steak medium besteld. We hebben heel rare gekregen. Met veel glibberige vet! Niet wat ik had verwacht. Ik ben het mee eens vorige schrijven. Pepersaus smaakte naar zeep! Vies. Ik miste de optie voor kruidenboter bij de steak. saladbar op begane grond. 3 x even geweest. Alleen maar restjes in de bakken. Warme groente zag er zeer onsmakkelijk uit. Gepofte aardappel was wel lekker. Voor ons zeker geen 2de bezoek. Ik ben zwaar teleurgesteld voor het geld! Bediening niet erg vriendelijk. Mijn man bestelde nog een nagerecht.Lag wat troep op de tafel, dit werd niet schoongemaakt. Nog mooier zijn nagerecht werd naast het gemorste neergezet en een vork en lepel bloot op de tafel gezet zonder servet en ook nog middenin de natte kringen op tafel. Tip : misschien onderzettters geven voor de bier en wijnglazen??
Jelte69 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Tja een steakhouse in de vorm van een ranch, dat schept hoge verwachtingen aan het vlees. De steak (€ 27,50) was ok, de pepersaus helaas niet, die smaakte naar afwasmiddel. De saladebar zag er aardig uit, maar de smaak van de artikelen was middelmatig. Het voorgerecht, de salade met Hollandse garnalen, viel tegen. Wat garnalensalade op verder niet aangemaakte bittere sla. Voor € 12,50 hadden we meer verwacht.

Het restaurant zelf is een grote open ruimte met veel tafels dicht op elkaar. Rust is ver te zoeken, veel mensen, veel geluid. Niet echt een ambiance voor een intiem diner voor twee. Voor grote groepen waarschijnlijk wel ok.

De bediening was vriendelijk

Wij aten een voor- en en hoofdgerecht, dronken twee glazen wijn en een kop koffie en waren per persoon €47,50 kwijt. Teveel geld voor wat we ervoor terug hebben gekregen. Voor ons geen tweede keer.