Amigo Grill

31-208451081

Meer informatie over restaurant Amigo Grill

rob_van_rennes .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Aardige bediening, we kregen een 3 gangen menu (met AH aktie geboekt) en het was goed eten met een lekker stuk vlees. We komen zeker een keer terug.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
restaurant is aan te raden. zeer vriendelijke bediening, kwaliteit van diner in relatie tot prijs is goed , ook zonder AHrestaurantactie.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
alles was in orde prijs naar menu ook
wijn normaal van prijs
het was wel druk maar men bleef steeds vriendelijk te blijven
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Werden zeer vriendelijk ontvangen, daarbij werden we goed geholpen om een goede keuze te kunnen maken.
Steaks waren zeer mals en leuk opgediend, prima service.
Komen daar zeker terug.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
op een leuke lokatie in amsterdam zit dit grill restaurant. het eten was goed. het vlees precies gemaakt zoals wij wensten. en het was lekker.
meijer3 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk 3 gangenmenu. Leuke lokatie midden in de stad. Personeel heel vriendelijk. Aan te bevelen!
Is altijd weer leuk als je het tweede menu gratis krijgt. Zal er ook heen gaan als de aanbieding niet geldt.
Zylah P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk eten en zeker genoeg !! Hierr ga ik zeker nog een keertje heen. Top !!! Grote worstjes (chorizo) als voorgereccht met een heerlijke sauce. En de spare ribs was amazinggg
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Goed gegeten, was idd ook wat veel, onze zoon heeft het naar huis meegenomen en die "arme" student heeft er nog heerlijk van gegeten.
Aardige bediening en alles was mogelijk. Zouden iets vaker voor de drank langs mogen komen.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uiterst vriendelijke bediening. De mixen grill was prima maar een beetje te veel vonden wij. De wijn was heerlijk. Toen de bediening hoorde dat we die dag 1jaar getrouwd waren kregen we het toetje van de zaak. Super lief.
Jane G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Alles was goed en top geregeld en een perfecte locatie in het hartje van Amsterdam.
Bediening en het eten was uitmuntend geregeld en alles was met veel passie gemaakt en geserveerd.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Debby T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Nieuw, schoon, fris, muurschilderingen, koe aan het plafond en een hele leuke bediening. Kortom, zag er prima uit. Om de hoek aan de Rozengracht zit het oudere gedeelte. Eten was prima en naar verhouding goed geprijsd. Zeker voor herhaling vatbaar!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Amigo ligt zeer centraal aan de Herengracht tegenover de Westertoren/Anne Frankhuis dit gezellige grill restaurant is een prima restaurant op een top locatie, zeer goede bediening van de gastvrouw mevrouw Anastatia.

We waren hier gekomen via de AH restaurant actie en we kunnen jullie de lendebriefstuk aanbevelen wat een heerlijk stuk vlees was dat, maar de mix grill voor E 33 euro voor 2 personen zag er ook zeer goed uit.

Zeker een aanrader gezien de gezellige sfeer die er heerste wordt veel bezocht door toeristen maar dat drukte de pret niet.

Komen zeker nog een keer terug, al was het alleen al voor de bediening
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Al meerdere malen gegeten bij Amigo grill. Dit zegt mijns inziens al voldoende.
Echt een aanrader. Niet op de buitenkant van het restaurant afgaan, maar gewoon naar binnen gaan en lekker eten. Echt goed.
En buitengewoon vriendelijke bediening.
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De bediening was traag en onbeleefd. Het vlees van de mixed grill was aangebrand of erg droog. Geen aanrader, wij komen hier zeker niet terug.
Saida D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Klein en intiem. Schoon. Prettige sfeer. Bediening precies goed. Niet overdreven. Vriendelijke mensen. Eten was lekker en verzorgd. Een aanrader.
hjmarges .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
prima bistro met zeer vriendelijke bediening. prettige sfeer. zeker een aanrader. Hebben gebruik gemaakt van de AH aanbieding. locatie dicht bij het centrum.
robderksenoss .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Op ons tijdstip enigste gasten.17.00 uur.
Zeer vriendelijke bediening.
Gegeten met AH aanbieding, erg goed en voldoende keus. Iets bijbetalen voor ander gerecht geen probleem.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten met zn 4en met de AH bonnen. En wat was het goed en veel, vooral de mixed Grill voor 2 personen, niet normaal, wat een vlees. Vooraf, hoofdgerecht, nagerecht en natuurlijk het personeel, in 1 woord geweldig. Zeker een aanrader, Prinsengracht 188.
samanthakroon1988 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het personeel was vriendelijk alleen er zou een betere taakverdeling moeten zijn qua bedienen... slechte communicatie onderling
Het voorgerecht kwam tegelijkertijd met het hoofdgerecht
De mix grill was goed maar kan beter..
De spareribs waren lauw en bevatte veel bot splinters.
Lang moeten wachten tot de tafel af geruimd werd en wij de rekening kregen.
cp791 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met de albert heijn actie een tafel gereserveerd. Kregen de keuze uit een aantal gerechten. Erg jammer dat het hoofdgerecht geserveerd werd terwijl mijn vriendin nog bezig was met het voorgerecht. deze werd letterlijk aan de kant geschoven door de bediening. Omdat de biefstuk op een grillplaat geserveerd wordt was deze well-done in plaats van de bestelde medium rare. Toen ik dit kenbaar maakte bij de bediening kreeg ik alsnog een nieuwe. Het toetje was echt teleurstellend. Beide de dame blanche besteld en dit bleek een schaaltje met vanille ijs waar ijskristallen in zaten, een scheutje koude chocoladesaus en slagroom uit een spuitbus die al slap was toen het aan tafel kwam. De bediening had er ook geen zin in die avond en liet dat duidelijk merken, erg jammer want hier staat of valt je restaurant mee. kortom.. de biefstuk was lekker maar over het algemeen viel het tegen.