Amigo Grill

Meer informatie over restaurant Amigo Grill

Jouw recensie over het restaurant Amigo Grill

Roger H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De service was prima, heel behulpzaam. Zeker een restaurant om nog een keer
te gaan eten. Het was een gezellige avond.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, maar 1 aandachtspuntje: wat een vreselijke muziek! Reggaeton muziek hoort in de sportschool, niet in een restaurant...wat rustigere muziek zou prettiger zijn.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Topper! Een echte aanrader is de mixed grill.We waren er op maandag en het was er vrij rustig. Niet ver vanaf de Dam en mooie afsluiter van dagje Amsterdam.
Jane G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Ga vooral bij het raam zitten, fantastich uitzicht op de gracht en de voorbijkomende mensen.
En het eten is lekker en betaalbaar en geniet dan van beide.
Winifred D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
toeristisch maar dat hadden we kunnen weten zo dicht in het centrum was dichtbij het prinsengracht concert daarom dit uitgekozen!
rob_van_rennes .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Aardige bediening, we kregen een 3 gangen menu (met AH aktie geboekt) en het was goed eten met een lekker stuk vlees. We komen zeker een keer terug.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
restaurant is aan te raden. zeer vriendelijke bediening, kwaliteit van diner in relatie tot prijs is goed , ook zonder AHrestaurantactie.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
alles was in orde prijs naar menu ook
wijn normaal van prijs
het was wel druk maar men bleef steeds vriendelijk te blijven
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Werden zeer vriendelijk ontvangen, daarbij werden we goed geholpen om een goede keuze te kunnen maken.
Steaks waren zeer mals en leuk opgediend, prima service.
Komen daar zeker terug.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
op een leuke lokatie in amsterdam zit dit grill restaurant. het eten was goed. het vlees precies gemaakt zoals wij wensten. en het was lekker.
meijer3 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk 3 gangenmenu. Leuke lokatie midden in de stad. Personeel heel vriendelijk. Aan te bevelen!
Is altijd weer leuk als je het tweede menu gratis krijgt. Zal er ook heen gaan als de aanbieding niet geldt.
Zylah P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk eten en zeker genoeg !! Hierr ga ik zeker nog een keertje heen. Top !!! Grote worstjes (chorizo) als voorgereccht met een heerlijke sauce. En de spare ribs was amazinggg
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Goed gegeten, was idd ook wat veel, onze zoon heeft het naar huis meegenomen en die "arme" student heeft er nog heerlijk van gegeten.
Aardige bediening en alles was mogelijk. Zouden iets vaker voor de drank langs mogen komen.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uiterst vriendelijke bediening. De mixen grill was prima maar een beetje te veel vonden wij. De wijn was heerlijk. Toen de bediening hoorde dat we die dag 1jaar getrouwd waren kregen we het toetje van de zaak. Super lief.
Jane G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Alles was goed en top geregeld en een perfecte locatie in het hartje van Amsterdam.
Bediening en het eten was uitmuntend geregeld en alles was met veel passie gemaakt en geserveerd.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Debby T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Nieuw, schoon, fris, muurschilderingen, koe aan het plafond en een hele leuke bediening. Kortom, zag er prima uit. Om de hoek aan de Rozengracht zit het oudere gedeelte. Eten was prima en naar verhouding goed geprijsd. Zeker voor herhaling vatbaar!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Amigo ligt zeer centraal aan de Herengracht tegenover de Westertoren/Anne Frankhuis dit gezellige grill restaurant is een prima restaurant op een top locatie, zeer goede bediening van de gastvrouw mevrouw Anastatia.

We waren hier gekomen via de AH restaurant actie en we kunnen jullie de lendebriefstuk aanbevelen wat een heerlijk stuk vlees was dat, maar de mix grill voor E 33 euro voor 2 personen zag er ook zeer goed uit.

Zeker een aanrader gezien de gezellige sfeer die er heerste wordt veel bezocht door toeristen maar dat drukte de pret niet.

Komen zeker nog een keer terug, al was het alleen al voor de bediening
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Al meerdere malen gegeten bij Amigo grill. Dit zegt mijns inziens al voldoende.
Echt een aanrader. Niet op de buitenkant van het restaurant afgaan, maar gewoon naar binnen gaan en lekker eten. Echt goed.
En buitengewoon vriendelijke bediening.
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De bediening was traag en onbeleefd. Het vlees van de mixed grill was aangebrand of erg droog. Geen aanrader, wij komen hier zeker niet terug.
Saida D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Klein en intiem. Schoon. Prettige sfeer. Bediening precies goed. Niet overdreven. Vriendelijke mensen. Eten was lekker en verzorgd. Een aanrader.