Amigo Grill

31-208451081

Meer informatie over restaurant Amigo Grill

Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De bediening was traag en onbeleefd. Het vlees van de mixed grill was aangebrand of erg droog. Geen aanrader, wij komen hier zeker niet terug.
Saida D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Klein en intiem. Schoon. Prettige sfeer. Bediening precies goed. Niet overdreven. Vriendelijke mensen. Eten was lekker en verzorgd. Een aanrader.
hjmarges .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
prima bistro met zeer vriendelijke bediening. prettige sfeer. zeker een aanrader. Hebben gebruik gemaakt van de AH aanbieding. locatie dicht bij het centrum.
robderksenoss .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Op ons tijdstip enigste gasten.17.00 uur.
Zeer vriendelijke bediening.
Gegeten met AH aanbieding, erg goed en voldoende keus. Iets bijbetalen voor ander gerecht geen probleem.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten met zn 4en met de AH bonnen. En wat was het goed en veel, vooral de mixed Grill voor 2 personen, niet normaal, wat een vlees. Vooraf, hoofdgerecht, nagerecht en natuurlijk het personeel, in 1 woord geweldig. Zeker een aanrader, Prinsengracht 188.
samanthakroon1988 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het personeel was vriendelijk alleen er zou een betere taakverdeling moeten zijn qua bedienen... slechte communicatie onderling
Het voorgerecht kwam tegelijkertijd met het hoofdgerecht
De mix grill was goed maar kan beter..
De spareribs waren lauw en bevatte veel bot splinters.
Lang moeten wachten tot de tafel af geruimd werd en wij de rekening kregen.
cp791 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met de albert heijn actie een tafel gereserveerd. Kregen de keuze uit een aantal gerechten. Erg jammer dat het hoofdgerecht geserveerd werd terwijl mijn vriendin nog bezig was met het voorgerecht. deze werd letterlijk aan de kant geschoven door de bediening. Omdat de biefstuk op een grillplaat geserveerd wordt was deze well-done in plaats van de bestelde medium rare. Toen ik dit kenbaar maakte bij de bediening kreeg ik alsnog een nieuwe. Het toetje was echt teleurstellend. Beide de dame blanche besteld en dit bleek een schaaltje met vanille ijs waar ijskristallen in zaten, een scheutje koude chocoladesaus en slagroom uit een spuitbus die al slap was toen het aan tafel kwam. De bediening had er ook geen zin in die avond en liet dat duidelijk merken, erg jammer want hier staat of valt je restaurant mee. kortom.. de biefstuk was lekker maar over het algemeen viel het tegen.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Alles klopte.
Een.leuke plek. een leuke inrichting. Hele aardige en prettige bediening.
Het eten was prima. Op tijd klaar voor het theater.
Echt een aanrader.
wij gaan dit zeker nog eens doen
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening representatief en beleefd. Restaurant lag mooi centraal gelegen. Wij komen zeker nog een keer terug.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hebben genoten we waren met 4pers.waarvan er 1 kipfile had die groot en goed gegrild was de anderen hadden biefstuk. Deze was voortreffelijk. Verder goede frites en een fijne salade,ook het toetje was lekker.Voor een goede prijs (ook zonder AH) . Echt aan te bevelen
Ljubinka P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuke restaurant. Het eten was lekker, de bediening was heel vriendelijk. De ribbetjes die ik heb gegeten waren heerlijk. Ik zou het wel aan anderen kunnen aanraden.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zaterdag 17 dec. AH-diner besproken! Zéér aardige dame legt uit hoe het diner werkt en wat je mag kiezen. Hadden het niet gelijk door en we waren niet de enige, een tafel verder hadden ook moeite met de uitleg. Waarom niet even een apart AH-Menu afgedrukt?
Namen beiden hetzelfde menu en jammer genoeg was mijn vlees heel slecht en van mijn partner uitstekend. Vertelde dit aan het einde van het hoofdgerecht en dame vond het jammer dat dit niet eerder was gemeld maar ging naar de chef.
Er kwam na een paar minuten een bord met een nieuwe biefstuk met dubbel bestek en was uitstekend van kwaliteit. Daarna het toetje wat ook weer uitstekend was gegeten.
Door de goede service van de dame heeft dit ons bewogen om toch een goede recensie te geven, wij maakte de fout om het slechte stukje vlees niet gelijk te melden.
earjan .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuk klein restaurantje.Zeer vriendelijke serveerster. 3 gangen AH actie. Wij hadden als voorgerecht de worstjes en de champignons. Allebei heerlijk. De biefstuk was ook prima. De knoflooksaus minder (erg dun), maar de pepersaus wel weer lekker. Als toetje de pannenkoek en de dame blanche. Beide goed, maar Dame Blache is wel heel veel slagroom... Zeker een aanrader en ook zonder AH actie niet duur.
robjs .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier kan je lekker rustig eten. Jammer dat de uiensoep te waterig was met wel hele kleine stukjes ui. Ook het hoofdgerecht kwam al toen we nog met het voorgerecht bezig waren. De rustpauze tussen hoofd en nagerecht was goed. De kwaliteit van het eten was prima en de bediening was vriendelijk.
biancalinders .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Net trendy restaurant, waar we ook met de Ah actie vriendelijk en goed werden bediend. Vooraf warme broodjes met kruidenboter. Ik had de heerlijke gegrilde champignons, gegrilde kip, mijn vriend gegrild mals vlees, salade en dikke friet. 2 Toetjes lekker, maar niet bijzonder samen gedeeld, dame blanche met slagroom en Tiramisu met slagroom. Het karafje Argentijnse wijn smaakte ook prima. Voor 45,00 euro inclusief fooi met Ah bon hadden wij lekker gegeten. Hadden we meer tijd gehad dan hadden we hier beslist ook nog een espresso genomen.
Iamruud .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten in dit restaurant met AH restaurant actie. Wel beperkte keuze uit de kaart maar de kwaliteit was goed. Voor gerecht was uitstekend, goed klaargemaakte spareribs en met het dessert was ook niets mis mee.
Im B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gegeten hier met de ah restaurantweken bon. Eten was koud en kwam vlak achter elkaar. Voorgerecht was nog niet eens op. We kregen een tafel naast de deur dus zaten contact in de tocht.
Im B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gegeten bij amigo met de ah bon. Voorgerecht was koud, hoofdgerecht kwam toen we het voorgerecht nog niet op hadden. Zat weinig smaak aan het eten. We kregen een tafel pal naar de deur, die constant open en dicht ging omdat er nog mensen buiten zaten, zaten dus in de tocht.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Het eten was heerlijk en ik kreeg een prachtig toetje omdat ik jarig was. Erg attent! Zeker de moeite waard om er nog eens heen te gaan.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
We hebben er zaterdagavond gegeten met de Iens actie. Het vlees van de luxe vleesschotel was prima. We moesten wel zelf om de sausjes vragen. De bediening was redelijk maar de fles wijn voor mee naar huis maakte veel goed.