Amigo Grill

7,2
7,2
Earjan .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuk klein restaurantje.Zeer vriendelijke serveerster. 3 gangen AH actie. Wij hadden als voorgerecht de worstjes en de champignons. Allebei heerlijk. De biefstuk was ook prima. De knoflooksaus minder (erg dun), maar de pepersaus wel weer lekker. Als toetje de pannenkoek en de dame blanche. Beide goed, maar Dame Blache is wel heel veel slagroom... Zeker een aanrader en ook zonder AH actie niet duur.
Robjs .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier kan je lekker rustig eten. Jammer dat de uiensoep te waterig was met wel hele kleine stukjes ui. Ook het hoofdgerecht kwam al toen we nog met het voorgerecht bezig waren. De rustpauze tussen hoofd en nagerecht was goed. De kwaliteit van het eten was prima en de bediening was vriendelijk.
Biancalinders .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Net trendy restaurant, waar we ook met de Ah actie vriendelijk en goed werden bediend. Vooraf warme broodjes met kruidenboter. Ik had de heerlijke gegrilde champignons, gegrilde kip, mijn vriend gegrild mals vlees, salade en dikke friet. 2 Toetjes lekker, maar niet bijzonder samen gedeeld, dame blanche met slagroom en Tiramisu met slagroom. Het karafje Argentijnse wijn smaakte ook prima. Voor 45,00 euro inclusief fooi met Ah bon hadden wij lekker gegeten. Hadden we meer tijd gehad dan hadden we hier beslist ook nog een espresso genomen.
Iamruud .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten in dit restaurant met AH restaurant actie. Wel beperkte keuze uit de kaart maar de kwaliteit was goed. Voor gerecht was uitstekend, goed klaargemaakte spareribs en met het dessert was ook niets mis mee.
Im B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gegeten hier met de ah restaurantweken bon. Eten was koud en kwam vlak achter elkaar. Voorgerecht was nog niet eens op. We kregen een tafel naast de deur dus zaten contact in de tocht.
Im B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gegeten bij amigo met de ah bon. Voorgerecht was koud, hoofdgerecht kwam toen we het voorgerecht nog niet op hadden. Zat weinig smaak aan het eten. We kregen een tafel pal naar de deur, die constant open en dicht ging omdat er nog mensen buiten zaten, zaten dus in de tocht.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Het eten was heerlijk en ik kreeg een prachtig toetje omdat ik jarig was. Erg attent! Zeker de moeite waard om er nog eens heen te gaan.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
We hebben er zaterdagavond gegeten met de Iens actie. Het vlees van de luxe vleesschotel was prima. We moesten wel zelf om de sausjes vragen. De bediening was redelijk maar de fles wijn voor mee naar huis maakte veel goed.
Demoet .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH actie.Dit zou een a la carte restaurant zijn, echter de keuze was zeer beperkt..Bijbetaling voor een duurder gerecht was ook niet mogelijk.De kwaliteit van het eten was niet slecht,maar ook niet geweldig.De bediening vriendelijk maar erg traag.Wij gaan hier niet meer terugkomen.
B B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We zijn hier met 2 personen gaan eten via de ah actie. Bij het betreden van het restaurant werden wij door de serveerster vriendelijk ontvangen. Wij hebben aangegeven dat wij via de ah actie een reservering hebben geplaatst. Zij gaf aan dat wij verkeerd zaten en dat er nog een restaurant was met de zelfde naam maar om de hoek(waarschijnlijk wel dezelfde eigenaar)Zij vroeg toestemming aan haar collega om ons even naar de andere locatie te brengen heeft dit gekregen en ons gebracht.(wat een goede service)De gastheer op de locatie verontschuldigd zich voor zijn slechte nederlands en gaat over in het engels(waarom heeft de horeca in Amsterdam geen nederlands sprekende medewerkers in dienst) Wij kregen de keuze uit een a la carte menu of de tafelbarbeque voor 2 personen met korting. Wij kozen voor het laatst. Groot assortiment vlees maar niet echt mijn keus spareribs,chorizo,entrecote en kipfilet. Het is niet slecht maar voor ons geen 2e bezoek waard
JoyRomina .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was erg lekker. De voorgerechten waren goed (tomaten- en goulashsoep), mijn pizza was een beetje flauw, maar mijn vriend was zeer te spreken over de lendenbiefstuk. Desserts waren ook erg lekker, mijn vriend had een pannenkoek met ijs, chocoladesaus en een caramel achtige lekkernij ernaast. Ik had een dame bianca, alleen zonder chocoladesaus vanwege een allergie. Hier hielden ze goed rekening mee en omdat ik de saus niet mocht, kreeg ik een beetje cacaopoeder over mijn ijs. Top service, aardige bediening en prijs/kwaliteit verhouding was prima.
Jvanwilpen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
wij hadden een hoofdgerecht voor twee personen. een schotel met 6 verschillende vleesgerechten. uitstekend. de worstjes waren iets aan de donkere kant. maar de rest was prima zeker de biefstuk was van uitstekende kwaliteit.
Patsy63 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Via de AH restaurant actie met zn vieren bij Amigo Grill gereserveerd.
Er werd ons een nogal ingewikkelde uitleg gegeven over wat nu wel en niet besteld kon worden. Vis was niet mogelijk (ook niet tegen bijbetaling...?) en de mixed grill platter kon alleen besteld worden tegen extra kosten (30 euro ipv 22,50). Deze mixed grill was dik in orde, vooral voor grote eters geschikt. Maar een beetje bekocht voelden we ons wel, het kindermenu was eveneens in de (volwassen) prijs verwerkt. Als je toch de volle mep wil voor wat je serveert, doe dan niet mee aan zo'n actie Amigos!
Fam.habicht .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening, eten uitstekend . Leuke ambiance met taferelen uit Argentinië op de muur. Ook goede uitleg over AH actie.
WillemDuijst .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Genoten van dit grillrestaurant in Amsterdam. Heerlijk gegeten en een goede bediening! Goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Marije_ouden .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Als voorgerecht tomatensoep, vers gemaakt. Al hoofdgerecht een super lekkere steak op! Was heerlijk. De bediening was ook erg netjes en je kwam niks te kort! De tijden tussen de gerechten waren prima! Wij hebben hier samen heerlijk gegeten.
Kuipoor .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Goed ontvangen door het personeel. Even binnen gezeten tot er een tafel buiten vrij kwam. Ik vond het bier iets te lauw maar direct een nieuwe gratis gehad. Spare ribs en ossenhaas gegeten. Was super. Binnen is een gezellige sfeer. Toiletten kraak helder. Prijzen zijn redelijk. Een aanrader voor 2 of grote groep. Smakelijk eten.
Audrey E.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Werden zeer vriendelijk ontvangen eten was erg goed voor de prijs 22.50 voor 3 gangen biefstuk was alleen iets teveel doorgebroken had rood gevraagd kreeg medium well. Maar hele leuke locatie en bediening was top
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Personeel wist in eerste instantie niet van de AH restaurant actie af. Veel gerommel dus. Verder was het eten niet bijzonder, als voorgerecht namen we Argentijnse worstjes die we verbrand op onze bord kregen. Als hoofdgerecht spareribs die niet gemarineerd waren en bovendien erg droog. Jammer, voor mij viel het enorm tegen.
Lindawitthenburg .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Amigo grill is sinds kort geopend en ziet er helemaal gelikt uit van binnen. Wat ik begreep is dit van dezelfde eigenaar als Amigo op de Rozengracht. Eten is heerlijk, zoals ik ook al gewend ben op de Rozengracht. Geen karig stukje vlees maar echt een goed stuk, lekker sappig ook. Vriendelijk personeel, niks op aan te merken.