Amigo Grill

Meer informatie over restaurant Amigo Grill

Jouw recensie over het restaurant Amigo Grill

MARTINE F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heel goed gegeten, alleen jammer dat de locatie heel klein is waardoor wij met gezelschap van 6 volwassen en 1 kindje nogal krap bij elkaar moesten zitten. Heel vriendelijke ontvangst en bediening.
Porties (wij hebben de grill voor 2 personen genomen) heel groot, teveel op op te krijgen !
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel.
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
De ossenhaas was heerlijk en goed bereid! De bediening is erg vriendelijk.
De plaats achterin waar wij zaten heeft iets te weinig ventilatie waardoor het nogal warm was.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk onverwachts met vrienden Rib Eye gegeten bij Amigo. Gelukkig konden wij nog een tafel krijgen rond 6 uur aangezien het best vol liep. Het personeel was erg vriendelijk en toen wij wilde afrekenen werd er een drankje aangeboden van het huis. Wij komen zeker nog is terug , groet Petra.
brenda V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het personeel had onze tafel nodig omdat er veel reserveringen waren. Dat werd letterlijk gezegd door een serveerster. Alles haastig en we werden echt weg gekeken ondanks dat wij ook gereserveerd hadden. Beklag gedaan en met een fles rode wijn naar huis gegaan. Ondanks dat we die gekregen hebben ga ik hier nooit meer heen. Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt in een restaurant.
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Qua service kon het beter: geen navraag of alles naar wens is, en maar 1x drinken aangeboden gekregen (toen we net zaten). Mijn biefstuk was well done ipv medium rare. Na dit aangegeven te hebben een nieuwe biefstuk gekregen, deze was helaas rauw. Dus zelf nog maar even gegrild.
Rest van het eten was lekker, maar qua service en ambiance kon het beter.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor de 3e keer hier gegeten en elke keer is de kwaliteit van het vlees top! Ossenhaas is zo enorm zacht, je mes is bijna niet nodig! Komen zeker terug!
Mariëlle E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Het vleesplateau wordt op een minigrill op tafel geserveerd waardoor het vlees warm blijft. Aanrader!
Jeroen verheijen V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Super gegeten met m'n zoon + zelden z'n mooie Ossehaas gegeten !!!
Jeannette N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was heerlijk en we hadden een hele fijne plek om te zitten! De prijs was ook goed dus heel fijn allemaal!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bediening was goed was alleen erg warm binnen. In de toiletten was geen papier om je handen af te drogen wel doorgeven maar lag nog steeds geen papier. Gebakken champions had beter gekund zat geen smaak aan en de borden waren ook niet warm waardoor je eten snel afkoelde dat vonden wij wel min punten. Vlees was lekker. Denk niet dat wij nog een keer gaan.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten op eerste kerstdag! En uitstekende bediening!
Usama Y.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Hele leuke ervaring gegaat bij Amigo grill Prinsengracht! Echt een aanrader ,100% argentijnse vlees en vine! Leuke ambient,top bediening!!
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten de sfeer was heel gezellig prima bediening en ondanks de drukte heel snel geholpen. Wij komen zeker nog een keer terug bedankt voor de gezellige avond.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima kwaliteit, ook met de ah bonnen. De gebakken champignons waren heerlijk. De Lendebiefstuk een lekker mals en goed van smaak. De pannekoek met ijs was een verrassing van smaak. We komen hier zeker nog eens terug. Alleen de muziek mag wat zachter.
Carry V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
leuk restaurant met vriendelijke bediening tegen redelijke prijzen
dit restaurant vlakbij de Westertoren is voor anderen aan te bevelen
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima gastvrije bediening.
Hebben ons hier prima vermaakt tijdens een dagje Amsterdam.
Wat mij betreft de moeite waard van het bezoek.
Jane G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Deze eetgelegenheid is echt aan te raden en zeker een volgend bezoek waardig.
Was onzettend lekker en genoeg om van te genieten en daarom een uitmuntend cijfer in letters.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. Met zicht op de Westertoren hadden we een heerlijke plek aan het raam.