Over het restaurant Amier

Heerlijk exotisch

Spannende kruiden, verse groenten en vlees zorgen voor een heerlijk palet aan smaken. De authentiek Libanese keuken is gevarieerd, verrassend en vooral erg lekker. Jammer dat nog niet iedereen er bekend mee is, want het is een must als je van echt lekker eten houdt!

Meer informatie over restaurant Amier

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

goan .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
daniellevg3 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was heel leuk om bij Amier te eten. We hebben een menu gegeten met allemaal verschillende hapjes. Het eten was erg lekker en goed klaargemaakt. Leuk om eens hele nieuwe dingen te eten! De service was ook goed. Wij zaten dicht bij de deur, het was koud als deze open ging maar het personeel liet iedereen uit en zorgde zo dat de deur nooit lang open bleef.
wilmagijsbers .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was als vanouds heerlijk eten en erg gezellig. De koude- en warme mezze zijn altijd erg lekker en ook de vleesgerechten en het dessert. Jammer alleen dat we lang moesten wachten op de volgende gang. We waren in goed gezelschap waardoor we de tijd in gesprek bleven maar af en toe sloeg de honger toe.
Mr-lapin G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
leuke kennismaking met de Libanese keuken. Royale porties, serveertempo aan de hoge kant, maar beter dan te lang wachten natuurlijk. Vriendelijke en correcte service.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was super. Prijs wat hoog maar met de AH restaurant zegels goed te doen. Service was uitstekend. Zeker een aanrader
Malika A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben een mix maza groot genomen waardoor we van alles wat konden proeven. Het eten was heerlijk, de porties goed. De bediening was erg vriendeijk. Zeker een aanrader.
Ervin S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Knus en gezellig restaurant met topbediening. Ze doen de deur voor je open, schuiven je stoel uit nemen de tijd voor je.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Via AH-actie hier terecht gekomen. Lekker. levendig en leuk. Prima gegeten en zeker de moeite om weer eens terug te gaan.
hadieakela .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijke proeverij - meer dan voldoende. Verschillende smaken en super vers. Aanrader om de mezzo te bestellen en lekker te genieten.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Voor ons was het de eerste keer om Libanees te eten. Met de AH-actie kwamen bij Amier terecht. We hebben er van genoten! De ontvangst was zeer vriendelijk en we mochten in principe van de hele kaart kiezen. Een andere mogelijkheid was een verrassingsmenu waarbij we kennis maakten met allerlei soorten gerechten. Dat hebben we gekozen en dat werd door meer Albert Heijners om ons heen gedaan. Het was in één woord heerlijk! De voorgerecht was wel vrij veel, ook in vergelijking tot het hoofdgerecht. Omdat we vroeg waren hadden we een mooi plekje bij het raam. Mensen die later kwamen (het werd echt vol) hadden minder privacy. Ze zouden wat meer ruimte moeten hebben om de tafeltjes wat verder uit elkaar te zetten, maar voor lekker eten kun je daar gerust terecht. Voor ons wordt Libanees een nieuw soort uit eten.
Jansen73 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk eten, geweldige service en echt libanees. Dat is de bondige samenvatting van mijn ervaringen bij amier. Ik ben het nieuwe jaar erg fijn begonnen na mijn bezoekje bij amier. Leuk om ook te zien dat er een mooie nieuwe bar is gekomen. Met deze kookkunst en vriendelijkheid geven ze ons elke keer weer de behoefte om terug te komen
Norman D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goede bediening. Helaas was het eten echt slecht. Vlees was overgaar en verband. Rijst was flauw. Weinig inspiratie, thuis kook men beter.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Binnen twee maanden ben ik al drie keer een bezoek gebracht aan dit unieke restaurant. En telkens opnieuw ben ik zó onder de indruk van het eten, de wijn en de service; daar kan menig Haags restaurant jaloers op zijn. De smaken zijn telkens zodanig uniek dat je iedereen om je heen er merkbaar door geroerd raakt, van de koude mezzes en de warme mezzes tot de desserts, en van de voorgerechten en de hoofdgerechten van de menukaart. De rust wordt mede bepaalt door het attente personeel en dekt de totale sfeer: je bent hier welkom.
Komend jaar ga steeds meer (nieuwe) vrienden meenemen naar dit etablissement, om dit sublieme geheel zelf te kunnen ondergaan.
Masja B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Bij binnenkomst wist ik al dat we heerlijk zouden gaan eten. Het restaurant zat om 18 uur al heel vol en met regelmaat kwam een fietskoerier eten ophalen om te bezorgen. We kozen voor het menu met 5 koude voorgerechten, 6 warme hoofdgerechten en het bekende zoete gebak als toetje. Alle gerechtjes waren zeer smaakvol. We moesten wel redelijk lang wachten op de gangen, maar toen we aangaven dat we beperkt in onze tijd zaten, werd geregeld dat we sneller ons eten kregen. De gastheer was erg vriendelijk. Ik zou niet zo snel voor een restaurant op de Korte Poten hebben gekozen als ik er niet via de AH restaurantactie op uit was gekomen, maar raad dit restaurant zeker aan als je zin hebt in Libanees eten.
Paula W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hadden de grote mezeschotel besteld. Zalig en veel eten.
Ambiance is gezellig en vriendelijke bediening
Zalige ontspannen avond gehad.
Kom zeker terug.
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We vonden het eten lekker, maar we wilden mezes proberen en mochten niet met de AH-kaart een medium van 28.50 nemen. Ook een glas wijn van 6,00 eurootjes maakten het duur.
We hebben er 4 uur gezeten, dus duurde allemaal erg lang, het was druk en de 1 kok bleek op vakantie. De ober bleef zich maar verontschuldigen..
Al met al zal ik er niet meer zo snel gaan eten..
simonvantol .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
het is de derde keer dat we er komen, via AH bonnen, zegt wel genoeg
lekker eten mooi wijntje goede service prijs kwalieteit erg goed
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. De inrichting was nogal gewoontjes, maar daar gingen ze snel mee aan de slag. Kortom, echt een aanrader
J. L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
We hadden de mix mezzo's genomen bij Amier. Het eten was heerlijk, alleen de okra was niet mijn favoriet. Bediening is vriendelijk. De rekening aan de prijzige kant, maar we komen toch nog een keer terug om de rest van de kaart te proberen.
svollebregt .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Met de AH restaurant actie bij Amier gegeten. Uitstekend gegeten, goed gekruid en grote porties. De dips voor het brood waren heerlijk.