Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Amier

Heerlijk exotisch

Spannende kruiden, verse groenten en vlees zorgen voor een heerlijk palet aan smaken. De authentiek Libanese keuken is gevarieerd, verrassend en vooral erg lekker. Jammer dat nog niet iedereen er bekend mee is, want het is een must als je van echt lekker eten houdt!

Meer informatie over restaurant Amier

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Amier

rhea V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2019
Heerlijk eten en een innemende, beleefde gast heer. Omdat er veel nieuwe staff was waardoor sommige gerechten lang op zich lieten wachten kregen we een gratis wijntje aangeboden en, en dat is belangirjker, verontschuldigingen van de chef. Een uiterst prettig restaurant, met heel lekker eten, net even anders dan het meer gebruikelijke Turks.
Filipa O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Een optimale ervaring weer bij het lekkerste restaurant in Den Haag!
Het eten was fantastisch, bediening was zeer vriendelijk en het restaurant geeft een hele Arabische gevoel. We hebben genoten en we komen zeker nog een keer terug!
S. D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Verrukkelijk eten, ontzettend vriendelijke service en de gastheer wist waar hij mee bezig was. Alles was geweldig vol smaken en wij gaan hier nog vaak terug komen!
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Restaurant Amier begint langzaam maar zeker vaste plek te worden voor mij en mijn vrouw om een gezellig romantisch avondje te genieten. De banken boven zorgen voor een heerlijk oosterse sfeer die het plaatje compleet maakt. Het eten en de service zijn zoals wij gewend zijn van de hoogste plank!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Opnieuw langs geweest bij Amier. Opnieuw een ervaring die mij bij zal blijven. De bediening is vriendelijk en ondanks de gezellige drukte bijzonder vlot. Ga zo door!
Charles T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Eten was lekker, maar de service was echt bijzonder slecht. Pas na 40 minuten een kaart gekregen. En het eerste eten stond pas ruim ander half uur na m'n reservering op tafel.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Erg lekker gegeten
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
De mixed-gril was de lekkerste die ik ooit heb besteld. Het was heerlijk bereid bij dit Libische restaurant en het vlees van hoge kwaliteit. Niet te veel, niet te weinig. En vind rijst ok, maar dit was behoorlijk uitzonderlijk. Meer groente had wél gemogen. De bediening was super en de eigenaar weet heel goed wat hij doet. En de prijs: normaal. Grandioos! Oh ja, de Dame Blanche is mogelijk de smakelijkste ooit.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
lekker gegeten bij amier alles voldoende en alles smaakt heerlijk vlotte en nette bediening komen hier al jaren en komen snel weer terug
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Wij aten samen bij Amier, heerlijk en supergezellig. En al was het vol, er werd een tafel voor ons twee gevonden en we hadden een fantastische maaltijd. Echt een aanrader: subtiele smaken en medewerkers zijn top! We komen zeker nog eens terug, groetjes van Loes
Filipa O.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Heerlijk eten, mooie arabische sfeer, kom hier altijd met veel plezier. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. De grill specialiteiten waren wonderlijk mals en de maza's waren een ware smaaksensatie. Een explosie van verschillende kruiden en smaken!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Het eten was heerlijk en de service was top.
Het is wat krap op de tafel door de hoeveelheid héérlijk eten. Maar dat was absoluut niet erg natuurlijk.
Quincy V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Het was weer raak bij Amier! Heel unieke restaurant midden in de stad met een gezellige sfeer en vriendelijke personeel. Het eten was gewoon on top! Service was snel en professioneel. Tot snel weer!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Als ik deze tent in vier woorden zou moeten omschrijven, dan zou ik dat doen met de woorden ‘troosteloos’, ‘aangrijpend’, ‘zaligmakend’ en ‘progressief’. Dit restaurant neemt je mee op een culinaire doortocht langs alle smaakpapillen. Ik en mijn partner, Boudewijn M, zijn totaal niet thuis in de Libanese keuken. Onze conclusie: je moet er van houden. Bij tijde van schrijven van deze recensie heeft Bou (zo noem ik hem) een beetje buikpijn. Dat neemt niets weg van het heeeeeerlijke eten. We waren ook zeer te spreken over de sfeer, leuke gezellige locatie en ook het restaurant is gezellig. Service was weer op en top met hier en daar een grapje. Doe de groeten aan Mehmed, we zien elkaar!
Gwen H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Het was voor ons de eerste ervaring met Libanees eten. Het eten beviel goed. In het restaurant stonden de tafels echter veel te dicht op elkaar, waardoor je mee genoot van het tafelgesprek van je buren en zelf nauwelijks een gesprek kon voeren. Ondanks het heerlijke eten zullen we dus niet meer terugkomen hier.
Sara B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
afgelopen maandag heerlijk gegeten bij restaurant Amier.

Het was weer verrassend lekker. Van voorgerechten tot aan dessert. Wat een feest!!

Personeel was zeer vriendelijk. Bij elke gerecht kregen wij een korte uitleg. Zeker voor herhalingvatbaar!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
kleine tafels, te weinig ruimte voor de gerechten. ze waren ons vergeten, daarom duurde het heel lang. kregen een gratis drankje en daarna was de sservice prima. eten uitstekend, masr voor ons oudere zoeken we toch een restaurant met ruimte en rust
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
In een woord: top. Erg vriendelijke mensen bij amier en het eten is echt smullen. Boven op de banken waande wij ons net in Libanon.
Duncan D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Heerlijk eten, fijne bediening en een gezellige oosterse inrichting. Vooral een aanrader als je eens wat nieuws wilt proberen!
I G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Vaker hier komen eten en iedere keer lijkt Amier zichzelf weer te overtreffen. Het eten is al jaren voortreffelijk en de bediening altijd vriendelijk, gastvrij en nemen de tijd voor hun gasten. Top!