Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Amier

Heerlijk exotisch

Spannende kruiden, verse groenten en vlees zorgen voor een heerlijk palet aan smaken. De authentiek Libanese keuken is gevarieerd, verrassend en vooral erg lekker. Jammer dat nog niet iedereen er bekend mee is, want het is een must als je van echt lekker eten houdt!

Meer informatie over restaurant Amier

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Amier

Fred D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg leuke plek. Echt authentiek libanees eten met heerlijke libanese dranken erbij. Het eten is echt zoals we dat in libanon hebben gegeten.
Nour Y.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fenomenale ervaring gehad bij Amier, van begin tot eind kunnen genieten. Hoop dat ze op deze manier doorgaan want dit is een waar pareltje in de binnenstad van Den Haag. Verukkelijk gekruid, heerlijke oosterse sfeer en een grandioos team in de bediening. Het vlees was mals, de vruchtendrank was vers en de sensaties waren aanwezig!
Wij willen meer van dit soort zaken in onze stad!
hans V.
Ikar R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten bij restaurant amier. Het eten is voortreffelijk goed. Ik heb zelf de shish tawouk genomen, en het was
Heerlijk gegrild. Na het eten nog een shisha genomen buiten met een kop koffie. Heerlijk allemaal.
Anita Y.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vandaag weer bij Amier gegeten. Zoals altijd werden wij vriendelijk ontvangen en werd de sfeer door de bediening van begin tot het eind aan de tafel gebracht. Dit keer hadden wij de mix maza genomen. Dit is een echte smaak explosie van allerlei heerlijk hapjes en gerechten. De hapjes waren allemaal uniek en de grill was heerlijk gekruid. Tot slot hebben we afgesloten met een portie heerlijke Baklava en koffie. Kortom de ultieme ervaring om zo maar te zeggen. Amier ga zo door!! Ons zien jullie zeker weer terug.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een woord: heerlijk! Verse gerechten en ingrediënten met elk gerecht weer een eigen unieke smaak. Het vlees en kip van de grill is ook heerlijk mals en goed gekruid. Leuke ontdekking!
hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
slecht. ronduit. de shoarma deed ons denken aan die van vroeger thuis. alleen kwam die diepgevroren van de dorpsslager en was van varken. onbeleefde bediening toen we aangaven dat het ons niet vers overkwam. en na afloop bij iens beweren dat we niet geweest waren. nee niet goed. in geen enkel opzicht.
A V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We moesten lang wachten op het voorgerecht, maar we hebben heerlijk gegeten. Het 3-gangen menu werd bijna een 4-gangenmenu, met koude voorgerechten, warme voorgerechten, hoofdgerecht en dessert/koffie. De bediening zou wel wat vaker mogen kijken/langskomen, ook al was het erg druk. Wel heel vriendelijk. Aanbevolen als je de tijd hebt.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Nicolette B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de ah bon. We kenden de Libanese keuken niet en hebben op deze manier een hele leuke kennismaking gehad. Dat is nu zo leuk van zo'n aktie van de AH. Anders waren we hier niet gekomen.
Wat we erg prettig vonden waren de mooie gesteven servetten. Inrichting vrij eenvoudig maar goed en dus gelukkig niet van die vodderige papieren servetjes.
We gaan zeker nog eens.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar wat ons bij is gebleven is haast.
Haast met alle gangen achter elkaar aan tafel brengen.
Haast met lopen door het restaurant.
Waarschijnlijk door het hoge plafond erg gehorig.
De prijs / kwaliteit was aan de hoge kant.
Isabella R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij kwamen hier in het kader van de AH-restaurantactie. De ontvangst was hartelijk en het eten was heerlijk in dit gezellige en levendige restaurant. Wij kennen de Libanese keuken al, maar voor degenen die onbekend zijn met deze keuken is de actie een goede kennismaking. Het enige 'minpuntje' is misschien dat het eten iets aan de zoute kant was.
Marie-Christine G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een prima tafeltje. De uitgebreide hoeveelheid voorgerechten was heerlijk. Het hoofdgerecht was niet erg bijzonder: wat gegrild vlees met rijst. We hoefden niet al te lang te wachten op alles, ondanks de drukte in de zaak. Dat laatste is meteen ook mijn bezwaar: de herrie was enorm. Er moet toch iets aan de akoestiek te doen zijn, waardoor het mogelijk is rustig te eten.
Leendert D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bizonder vriendelijke bediening, komen hier zeker terug!! Is goed met partner of vrienden te communiceren!
Teaspoon .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hadden geen vrije keuze in het menu. Deze was samengesteld. Gerechten waren prima echter werd het heel erg snel achter elkaar geserveerd. Hierdoor kreeg je het gevoel dat ze de tafel snel weer vrij wilde hebben.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Gastvrije ontvangst en er werd meteen een schaaltje olijven op tafel gezet. We kregen een vier gangen menu met koude mezzes, warme mezzes, gegrild vlees en een dessert. Alles was heerlijk en ruim voldoende. Verse gerechten, verschillende smaken, mals vlees en erg lekkere baklava. Bij dit alles een fantastische Libanese rode wijn gedronken. Al met al, een restaurant waar de bediening top is en het eten voortreffelijk.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heeeeerlijk gegeten, een aanrader, we komen zeker terug!
Via de AH-restaurantactie hier terechtgekomen, het was onze eerste kennismaking met de Libanese keuken. De variëteit aan smaken overtrof alle verwachtingen, ontzettend lekker.
reneatrenemaassen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Uitmuntende en verrassende gerechtjes. Grote variatie, ruime porties.
Oprecht aardige en sympathieke bediening, en niet opdringend.
Volgens mij hebben ze wel de prijs wat verhoogd; maar de value 4 money is nog steeds goed.
laurarotman .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vrijdag 6 oktober hebben we met de ah actie gegeten bij Amier. Het eten was je heerlijk, kregen zelfs vier gangen. 't was eigenlijk alleen veel te veel, we kregen 't niet op. Echt top service, geweldig eten, echt een aanrader voor iedereen!
Nour Y.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Amier! Na een warm welkom en de aanbeveling van de bediening gekozen voor de Grote Mix Maza. Werkelijk waar verukkelijk! Het decor geeft een authentieke Libanese sfeer. Van de koude maza's tot aan de grill en baklava, alles was fantastisch. Een ware vondst, zeker een aanrader en hier ga ik dan ook zeker terug komen!