Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Ijs
      Pistache Baqlawa

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Amier

Heerlijk exotisch

Spannende kruiden, verse groenten en vlees zorgen voor een heerlijk palet aan smaken. De authentiek Libanese keuken is gevarieerd, verrassend en vooral erg lekker. Jammer dat nog niet iedereen er bekend mee is, want het is een must als je van echt lekker eten houdt!

Meer informatie over restaurant Amier

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Amier

Ton J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel lekker. Zeer verschillende smaken. Zeker voor herhaling geschikt.
Carlo F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk authentiek Libanees gegeten. Verrukkelijke keuken, de bakermat van de Oosterse keuken.

Amiers gezellig restaurant, goed eten, prettige opmerkzame bediening. Absolute aanrader!
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Een leuk restaurant met een prima medewerkers in de bediening. Ze zijn erg spontaan en attent. En een grap kunnen ze ook waarderen, waarna ze gewoon mee doen. Het eten is prima en naar mijn mening mag het wel wat minder, omdat er nu veel overblijft wat moet worden weggegooid. Verder kan je een waterpijp roken boven of buiten op het terras.
Stéphanie Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en goede ambiance. Een leuke afwisseling.
Habiba S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Goede service, alleen het eten zat tegen. Lauwe soep en bij het hoofdgerecht kreeg ik rijst wat niet gaar was.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Spijzen en wijnen (ja, die hebben ze in Libanon) die stille aandacht verdienen, maar helaas lukt dat niet bij 'Amier'. We waren hier in het kader van de AH-actie en werden onthaald op een lange reeks lekkere gerechtjes. Heel aardige bediening bovendien. Alleen is het hier te vol en te luidruchtig. Een kleine ruimte met veel op elkaar geperste tafeltjes. Harde muziek waar de mensen bovenuit proberen te schreeuwen. Gedrang voor het toilet. Deze keuken en deze flessen verdienen beter.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Erg leuke bediening, vriendelijke meisjes.
Eten was allemaal vers en smakelijk. Heerlijk eten uit het Midden-Oosten. Onze Syrische vrienden vonden het een vorm van thuis komen. Dat is echt een compliment.
Dewi M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten boven op de prachtige banken. Grote porties en de bediening was erg vriendelijk en gastvrij! Wij komen graag nog een keer terug!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het eten was prima, we moesten er echter veel te lang op wachten. We maakten gebruik van de AH-actie, dat is een 4-gangen menu. Na 2 uur waren we pas toe aan de 2e gang. Daarna ging het beter. Bij het afrekenen kregen we een kleine compensatie toen we hierover ons beklag deden (uiteraard al diverse malen eerder gedaan bij het bedienend personeel). Jammer van een verder heerlijke en gevarieerde maaltijd.
Stephanie R.
Geweldig eten!
Harrie J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijke gerechten gegeten. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Zeker om een keer terug te komen. Er is bij de afrekening een fout gemaakt. Zeer snel is telefonisch contact met mij gezocht om de fout de herstellen. Chapeau!!!
Jlamboodenhaag L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
lekkere gerechten van de voor mij nieuwe Libanese keuken. Bediening vlot en veel uitleg over de gerechten, We een erg klein tafeltje waar alles nauwelijks op paste. Wel erg druk en veel geluid om elkaar te verstaan.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Weer uitstekend gegeten.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Gezellig ingericht, maar iets te weinig ruimte m.a.w. teveel tafeltjes. Vriendelijk personeel.
Janjoost87 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten zoals de laatste keer dat we er waren. We voelen ons hier altijd erg welkom door het erg vriendelijke personeel. Tot snel weer
Antoinette K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
op mijn uitnodiging met mijn oudste zoon en zijn vrouw gegeten bij Amier,
het was weer heel verrassend en heel lekker en vriendelijk, enige kommentaar : er stonden te veel tafels en
dus te veel mensen zodat een gesprek voeren nogal moeilijk was.
in ieder geval voor herhaling vatbaar, maar dan wil ik aan het raam zitten. antoinette kok
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten met een ontzettend vriendelijke bediening!
We zaten iets te dicht op elkaar en de tussenposes van elk gerecht mochten wat langer zijn. Maar verder top!
ron V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
eten was weer perfect alles lekker vers heerlijk koude en warme mezze's en heerlijke mixed grill en super baklava bij amier goede ontvangst top bediening komen weer snel terug
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het was erg druk, waardoor wij werden vergeten. Het duurde 45 minuten voor we onze drankjes hadden, nadat we deze zelf hadden gehaald bij de bar. Voordat we aan het voorgerecht (eerste gerecht) zaten waren we zeker 2 uur verder. Uiteindelijk, na 3.5 uur, rond half 12, moesten we er zelf vandoor en hadden we het hoofd/vlees gerecht nog niet gehad.

Wij denken dat ze beter iets minder reserveringen kunnen accepteren, waardoor het service niveau omhoog kan.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima en boven gezellig gegeten.