Over het restaurant Amier

Heerlijk exotisch

Spannende kruiden, verse groenten en vlees zorgen voor een heerlijk palet aan smaken. De authentiek Libanese keuken is gevarieerd, verrassend en vooral erg lekker. Jammer dat nog niet iedereen er bekend mee is, want het is een must als je van echt lekker eten houdt!

Meer informatie over restaurant Amier

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

janjoost87 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Op een vrijdag avond gegeten in dit restaurant. Eigenlijk toevallig hier langs gelopen en het zat goed vol. Gelukkig hadden ze nog een tafeltje voor ons 2, want een half uur later zat het echt helemaal vol. De bediening neemt ondanks de drukte de tijd voor je en is erg vriendelijk en correct. Het eten is een smakenfeest. De verschillende maas hebben allemaal weer hun eigen smaak en waren fantastisch. De kip van de grill was ook erg mals tot mijn grote teveredenheid
Jaenet V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
A D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wat een leuke manier om de libanese keuken te proberen. Alles is vers en goed van smaak. Je merkt dat er echte passie is.
info314 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gastvrij ontvangst en prettige bediening. Heerlijk gegeten. Amier heeft een 'Libanese Tapas" samengesteld waarbij je veel smaken van de keuken kan proeven. De Mezzes zijn heerlijk. Een aanrader!
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het resultaat overtrof onze verwachtingen. Alles was heel lekker, hier kom ik graag terug. Een paar kleine minpuntjes die verder geen afbreuk doen aan het geheel: het grillen was iets te enthousiast gebeurd, er dreigden zwarte randjes; de hoeveelheden waren bij voorgerecht en hoofdgerecht erg royaal, het dessert had juist wat meer mogen zijn, dan was het geheel beter in balans geweest. Maar verder niets dan lof.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Hier gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie (2e diner gratis)
Genoten van de Mixed Maza Groot (koude en warme maza's en gegrild vlees)
Deze eerste kennismaking met de Libanese keuken viel zeker niet tegen, alles was zéér smaakvol.
Tot slot een klein dessert Baqlawa mer een kopje koffie en onze avond was geslaagd.
De normale prijs (€ 38,50 p.p.) is wel wat aan de hoge kant maar met deze AH-actie zijn prijs waard.
Een pluspunt is ook de vriendelijke bediening en toelichting op de geserveerde gerechten.
Een prima locatie om te vertoeven en lekker te eten. We komen terug!
N F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
In één woord fantastisch! Intens lieve mensen, zalig eten, je proeft de passie. Dit is een restaurant waar je blij van word :) Aanrader! Afz "gaatjes trui"
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten is heerlijk. Wel is er veel lawaai door de harde achtergrond muziek . Dat maakt het wel wat onrustig en dat is jammer.
Kirsty S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Bediening is vriendelijk, het eten is goed (en heel veel!) en het ziet er leuk uit. Wij waren op een doordeweekse dag maar kan me voorstellen dat het in het weekend goed vol zit! We hadden van alles gekregen en smaakte prima. Leuke, gezellige en goede tent!
Adrie S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Geweldig eten voor een redelijke prijs. Met zijn vieren drie uur aan de overheerlijke mezzehapjes gezeten. En ook heel gezellig.
j.h. B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
mijn eet partner kan niet tegen paprika, de keuken heeft voor haar een smaakvol menu samen gesteld.
haar dank aan de keuken.
Jim A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk en veel eten in een leuk gezellig restaurant. Korte wachttijden. Prijsverhouding prima. Ga er zeker nog een keer heen.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een hele fijne atmosfeer. De koude en warme mezzes waren erg lekker en de Libanese wijn is ook zeker aan te raden. Het eten was meer dan genoeg en ook voor onze vegetarische disgenoot was de keuze erg uitgebreid. Daarbij was de bediening erg goed. Al met al een erg goede ervaring; we komen zeker vaker terug!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Met de ah restaurant actie gegeten. Verassingsmenu was echt een verassing. Van alle soorten gerechten (koude en warme voorgerechten, vlees hoofdgerecht) hebben we kunnen proeven. Heerlijke variaties aan smaken. Wel super veel eten. Na het voorgerecht zaten we eigenlijk al vol.
W H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer smaakvol, gevarieerd en verrassend lekker. Bediening (libanese) heel vriendelijk. Op de vraag wat ze zelf het lekkerste vinden gaf men spontaan antwoord. Een aanrader!
Cor C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prima restaurant met heerlijk Libanees eten dat steeds weer werd opgediend met een vriendelijke toelichting: ga zo door!
MiekeGvE G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Op avontuur in Libanon, heerlijk, fantastische smaken. Wel kleine tafeltjes voor zo veel schaaltjes zeker als alles snel achter elkaar wordt gebracht. Mooie gerechten die ieder de aandacht verdienen, daar nemen we graag de tijd voor die we jammer genoeg niet kregen.
F T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Weer voor de zoveelste keer bij Amier gegeten, maar nu met de AH restaurant actie. Het was lekker druk, de ontvangst was zoals gewoonlijk zeer vriendelijk en ook de gerechten waren wederom erg smaakvol.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima gegeten, vriendelijke en adequate bediening. Als je je beperkt tot de overigens meer dan voldoende combinatie van kleine gerechtjes, dan eet je wel veel brood. De (libanese) rode wijn mag wat minder warm worden geserveerd.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk. Het was wel druk en en een grote groep midden in het restaurant gesitueerd. Sommige van de gasten waren erg luidruchtig. een groep zou misschien beter boven kunnen zitten zodat andere gasten er geen last van hebben... Maar bovenal, het eten was verrukkelijk en we komen zeker nog wel eens terug.