Over het restaurant Amier

Heerlijk exotisch

Spannende kruiden, verse groenten en vlees zorgen voor een heerlijk palet aan smaken. De authentiek Libanese keuken is gevarieerd, verrassend en vooral erg lekker. Jammer dat nog niet iedereen er bekend mee is, want het is een must als je van echt lekker eten houdt!

Meer informatie over restaurant Amier

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

Ntg .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor het eerst via Groupon bij dit restaurant gegeten. Vroeg gereserveerd ( 17.30u) en wij waren (2 pers.) de eersten, maar na een uur was het beneden op één tafel van 8 pers. na vol. Inmiddels ook ca. 10 pers. naar de bovenverdieping. Enfin, 6 gangen wandeling door de kaart was prima en voor ons 60+ ruim voldoende. Bediening attent met uitleg bij de gerechten. Muziek op goede sterkte en men zit voldoende privé. Ons minpunt: € 17,25 voor 3 glaasjes Libanese chardonay wat overtrokken.
mandybinky .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Afgelopen weekend hebben wij (René en Mandy) voor de tweede keer gegeten bij Amier. Met de Groupon bon zijn we wederom niets tekort gekomen!! Integendeel, wat we niet op konden kregen we gewoon mee naar huis. Gastheren Nour en Tamer, die ons nog van ons vorige bezoek herkenden, serveerden op warme en enthousiaste wijze de heerlijke gerechten met de daarbij behorende uitleg. Vergezeld van een goed glas Libanese wijn en de bijzondere alcoholvrije cocktail met citroen, munt en rozen was dit etentje zeker voor herhaling vatbaar! Dank jullie wel Nour en Tamer.... tot snel!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Onze eerste ervaring met Amier was zeer goed. We hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
karel K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
wij zaten op de eerste etage en daardoor rustiger dan beneden. De bediening was vriendelijk en er werd uitleg
gegeven over de gerechten.
De kwaliteit van het eten was prima.
De sfeer in het restaurant gezellig.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zeer vriendelijke bediening en echt heerlijk eten! Een absolute aanrader!
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Makkelijk te bereiken bij de parkeergarage aan het plein. Wel duur parkeren : 10 euro voor 2,5 uur ! Klantvriendelijke bediening. Goede voorlichting wat je aan eten kan verwachten. Heerlijke gangen. Koud en warm en dan het hoofdgerecht. Er waren 2 spiezen met lamsgehakt. Nog nooit zo'n heerlijk stuk vlees gegeten. Spijzig, heel fijne stukjes groente. Was heerlijk. En dan het toetje. Ik kon het raden.....baklava. Jammer dat er geen echt Libanees gebak werd geserveerd. Maar al met al een (h)eerlijk zaakje. Bedankt ticketveiling !
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
gister ben ik hier samen met mijn oom gaan eten en wist niet wat ik moest verwachten maar wauuuw alles was echt super! Hele leuke bediening die alles wist over het eten en vertelde van alles, erg leuk! pas wel op met de porties want kan erg veel zijn maar het was heerlijk!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Omdat ik na een aantal bezoeken aan dit etablissement zelf er telkens buitengewoon enthousiast over vertelde, nam ik deze keer mijn vrienden mee die het goede eten op niveau ook weten te waarderen. Gelukkig bleek deze keuken hen geheel niet tegen te vallen; opnieuw waren we allemaal positief over alles wat ons werd voorgezet, óók de wijn. Kortom, opnieuw een bijzonder geslaagde avond met wederom tevreden gasten, inclusief mijzelf.
Ga vooral zo door!
ericvdwater .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
De Mezzes waren weer heel erg lekker en zoals altijd was er een ruime keuze.
Alles je ze bij Amier vraagt om een mezze menu samen te stellen dan kan het zijn dat je met een doggiebag naar huis gaat want na de koude mezzes zijn er ook nog de warme en die wil je eigenlijk niet laten staan.
Het was weer een geslaagde avond met vriendelijke bediening en prima eten.
We komen zeker de vlgende keer weer bij jullie eten.
tmaessen .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het eten was erg lekker, we hadden de kleine vegetarische mixed maza. Echt heel verfijnd, smakelijk en gevarieerd. We zaten bij de deur, en dat was heel onprettig. Veel mensen en maaltijdafhaalservices die in- en uitliepen, wat telkens een ijskoude windvlaag opleverde. Een gordijn om de deur heen zou al schelen. En het eten stond wel héél snel op tafel.
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Helemaal uit Amsterdam gekomen en heerlijk gegeten! Enorme porties, heb meer gegeten dan goed voor me was omdat het zó lekker was. Ik ben aangenaam verrast en kom zeker nog eens terug.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Via ticketveiling een 6 gangen culinaire ontdekkingsreis ter waarde van € 92,00 gekocht. Gelukkig heb ik minder betaald dan de waarde van de voucher, dit is echt teveel. Het menu bestaat uit 4 koude (gang 1) en 6 warme voorgerechtjes (gang 2/3/4), hoofdgerecht mixed grill en als nagerecht libanees gebak. De gangen werden zeer snel na elkaar geserveerd. Wij stonden na 1 uur en 20 minuten alweer buiten. Ik snap dat men op een zaterdagavond meerdere keren een tafel wil "verkopen". Maar ik vond dit wel erg snel gaan maar dit werd bij iedereen zo gedaan. Het eten en de bediening was verder prima.
Marliesengel .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Echt een aanrader, dit kleine Libanese restaurant. Het eten was heerlijk, de bediening erg vriendelijk. De prijs was gunstig omdat ik een Groupon had. Waarschijnlijk was het daarom om ook zo druk. Er werd in 2 shifts gegeten, dus het tempo lag wel erg hoog. Maar al met al een prima plek om om heerlijk te eten.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een etentje bij Amier was nog prettiger als we al verwacht hadden ,vanaf de hartelijke ontvangs tot ons vertrek was alles precies zoals je graag wil hebben met een etentje .de gerechten waren heerlijk en de uitleg van het bedienend personeel was helder en vriendelijk.ook de wijntjes waren super.de beleving voelde voor ons echt als een rondreis door Libanon. We waren al bekend met eten uit die hoek van de wereld maar de Libanese keuken was ons nog niet bekend , voor ons was de kennismaking met deze keuken dan ook de overtreffende trap .
Bedankt Amier
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goede uitleg m.b.t. opbouw van de mezzes : van koud naar warm.
Alle mezzes waren even heerlijk;goed gekruid en erg smaakvol!
Vlees van de grill was lekker mals.
Bij het traditionele dessert had wat ons betreft de slagroom achterwege kunnen blijven.....
Nog nooit eerder Libanees gegeten:hèt was verukkelijk!
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Verschillende keren al eerder hier gegeten. Met de AH kaart gingen wij voor het grote mezze menu. Het was weer heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Dit restaurant is echt een aanrader.
Claire O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eerste keer bij Amier. Gisteren samen met een vriendin heerlijk zitten eten hier! Hebben ons maar laten verrassen door te kiezen voor allemaal kleine hapjes. Een perfecte combi tussen warm/koud die geleidelijk op tafel gezet worden. Je proeft dat de gerechten echt goed klaar gemaakt zijn. Met Libanese wijn en bier erbij hebben we heerlijk rustig aan zitten eten. Erg vriendelijke bediening ook, dus wij komen zeker nog een keer terug!
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met de AH-bon lekker gegeten. We hadden allemaal kleine hapjes, zowel warm als koud. Het was lekker en meer dan genoeg. Dit menu kost normaal € 38,50 per persoon. Dit zou ik zonder bon veel te veel vinden. De tafeltjes staan erg dicht bij elkaar. De bediening is vriendelijk. Leuk om eens libanees te eten. Was voor ons nieuw en is goed bevallen.
Madelon D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Veredelde döner kebab. Overbooked. Constant koude tocht omdat voordeur niet afgeschermd is en vol in de ruimte opent.
Onfrisse bar chaotische bar en doekjes met spray zichtbaar voor alle tafels.