Over het restaurant Amier

Heerlijk exotisch

Spannende kruiden, verse groenten en vlees zorgen voor een heerlijk palet aan smaken. De authentiek Libanese keuken is gevarieerd, verrassend en vooral erg lekker. Jammer dat nog niet iedereen er bekend mee is, want het is een must als je van echt lekker eten houdt!

Meer informatie over restaurant Amier

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

Diana B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Dit restaurant gekozen nav AH restaurantactie. Wij hadden de proeverij genomen: diverse warme en koude hapjes. Heerlijk gekruid. Meer dan voldoende voor 2 personen.
charlotteleenders .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Na jaren in Jordanie gewoond te hebben was het fijn "thuiskomen" in de Arabischhe wereld/keuken van Restaurant Amier. Zalig eten!! Ik hoop snel een keer terug te komen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Al meerdere malen hier gegeten, telkens heerlijk. Bediening is net correct en goed op de hoogte van wat zijn verkopen. En aanrader
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Amier is het lievelingsrestaurant van mijn vriendengroep. Het eten is heerlijk en de sfeer is prettig. Het personeel is altijd vriendelijk. De grote mixed maza is niet goedkoop, maar je krijgt echt waar voor je geld. Een shisha als afsluiter is ook altijd leuk. We zijn er meestal om 18.30 uur en gaan pas rond 23.00 uur naar huis.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten en erg gastvrij behandeld. Goede uitleg over de gerechten en een prima sfeer. Ik kom zeker nog eens terug.
Armin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Echt heerlijk gegeten! Aanrader is om lekker boven te gaan zitten op de launchbanken
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij maakten gebruik van de AH Restaurantactie. Je kon daarbij kiezen voor een driegangenkeuzemenu of een selectie van de keuken. Wij kozen voor het laatste. Leuke manier om kennis te maken met de Libanese keuken. De bediening was heel vriendelijk en correct, terwijl het erg druk was in het restaurant. Zeker een aanrader.
Fredrik .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goed restaurant, heerlijk Arabisch eten, maar de drankjes zijn schrikbarend duur. De prijzen van drankjes liggen gemiddeld 40% hoger dan andere restaurants in de omgeving.
mónica D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten, maar waren het niet eens met de prijs, 38,50€ voor 2 personen, en daar werd dan niet de helft van gerekend. We hadden een AH bon. Een glas wijn kost 6€ erg duur.
Melanie R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk gegeten! Echt een aan rader. Hoeveelheden zijn groot, de echt Libanese gastvrijheid, en al het eten was heel goed klaargemaakt. Perfect gekruid en heerlijk mals. Service was prima, heel vriendelijk, en je kon ook lekker buiten zitten. Echt top!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijke proeverij gedaan met mijn vriendin en AH bon. Lekker gegeten en bijzonder vriendelijk behandeld. Top, wij komen zeker weer terug!
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk. Bij het afrekenen vond ik de prijs van een glas wijn aan de hoge kant....
Inger B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gisteravond gegeten met vrienden bij Amier met de AH restaurant actie.
We hebben een super avond gehad met heerlijk eten als je dacht dat je klaar was, kwam er weer een schaal met lekker eten.
De bediening was top, vriendelijk en gastvrij. We kregen een goede uitleg over wat er geserveert werd.
Dank jullie wel voor een heerlijk avond en het lekker eten.
We komen zeker terug.
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Super lekker gegeten! Echt een aanrader. Was hier nu voor de tweede keer en wederom genoten. We hadden een combi van koude en warme voorgerechten en nog wat vlees. Allemaal even smaakvol.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We zaten lekker buiten op hun terras.
Eten was heerlijk. Zeer lieve bediening en goede uitleg bij de gerechten.
We hadden de AH-kaart en namen een gerecht van €38,50 dat voor z'n tweeën bestemd was; en we dachten eigenlijk dat de prijs hiervan dan gehalveerd zou zijn. Zag pas veel later thuis op de bon dat dat niet 't geval was (er stond €38,50 50%). Dan was het eigenlijk een dure maaltijd hoe heerlijk ook.
Genieter11 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Via de AH restaurant actie hier gegeten, echt heerlijk! Goede, vriendelijke bediening. Doordat wij door moesten naar het theater, werd hier rekening mee gehouden qua tijd tussen voor-hoofd-nagerecht. Een echte aanrader!
M V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goede wijnadvies gekregen bij de verschillende gerechten en uitleg van de gerechten door bediening. Mogelijkheid tot doggy-bag was ook erg fijn omdat het zo lekker was en we het niet wilden achterlaten!
Marami .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Voor het eerst restaurant Amier bezocht via een Groupondeal. Leuk ingericht boven, sfeer in het Midden Oosten. Het eten was erg lekker van smaak. Het was ook veel, we konden de gerechten maar net op. We waren aangenaam verrast. Lekker de Libanese keuken. Vriendelijke service. De bediening gaf uitleg bij elke gang/ronde. Het was een geslaagd etentje.
Roeland G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Op zondag 7-5 hier voor de 3e keer gegeten. Eten is hier lekker, maar de bediening viel dit keer tegen, het leek erop dat ze onze bestelling waren vergeten door te geven. Ook naar de bestelde wijn moest opnieuw worden gevraagd. we konden kiezen uit een tafel vlak naast de buitendeur of vlak naast de toiletten; beide niet prettig. Kortom, deze keer viel alles een beetje magertjes uit.
Ntg .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Goed gegeten. Heerlijke smaken. We hebben genoten. Werden vlot en erg vriendelijk bediend. Hier gaan we echt nog een keer naar terug.