Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Ijs
      Pistache Baqlawa

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Amier

Heerlijk exotisch

Spannende kruiden, verse groenten en vlees zorgen voor een heerlijk palet aan smaken. De authentiek Libanese keuken is gevarieerd, verrassend en vooral erg lekker. Jammer dat nog niet iedereen er bekend mee is, want het is een must als je van echt lekker eten houdt!

Meer informatie over restaurant Amier

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Amier

M I.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Bijna alles was lekker behalve de lamsvlees: weinig smaak en droog. De brood lijkt niet vers gebakken te zijn. Helft van het personeel is helaas arrogant waardoor we ons niet welkom voelden, en daarom komen wij hier niet meer.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten gebruik makend van AH restaurant aktie. Zeer vriendelijk personeel. Goede uitleg over de verschillende gerechten. Het was voor ons de eerste kennismaking met dit restaurant en we zullen zeker terug komen. Ellen
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Beetje krap, maar de mensen zijn heel aardig en het eten is heerlijk!
Mattie V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Dit was onze eerste kennismaking met de Libanese keuken. We kregen enthousiaste, bondige informatie van het personeel. De middelgrote hapjesproeverij was zeer gevarieerd van smaak, we hebben er heerlijk van kunnen smikkelen.
Ayman T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Eten was heerlijk, plaats erg klein, vol, ijs was helaas half gesmolten...
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Op zich erg lekker gegeten. Veel verschillende smaken, geuren en kleuren. Helaas echter een geval van onvoldoende gegaarde kippenvlees. Vandaar de lage score.
Maikel W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Ik kom hier zeker terug, vriendelijk personeel! Top ga zo door.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Uitgebreide kaart met lekkere gerechten. Wij namen de medium mixed mezzes, ruim voldoende voor een avondmaaltijd. Heerlijk!

Erg jammer dat de ruimte echt stampvol met tafels staat waardoor het benauwd en gehorig is. Ook het personeel moet zich tussen de tafeltjes heenworstelen met het gevolg dat er twee keer dienbladen vielen.
Martha K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het eten, bediening was goed, alleen de desserts(baklava) viel tegen.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
zijn hier al meer geweest, vriendelijke ontvangst, lekker eten, kortom gewoon een aanrader
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Je zit wel dicht op elkaar, maar de buren waren gelukkig gezellig! Aardig personeel!
Leila M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Eten was fantastisch. Hebben dessert meegenomen omdat we verzadigd waren van de eerdere rondes.
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Fantastisch gegeten. De bediening was erg attent en vriendelijk. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar.
als je daar niet van houdt zou ik er doordeweeks gaan eten en niet in het weekend.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een levendige sfeer.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk eten!!!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Dieuwertje V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten, veel te veel, maar echt heerlijk. Goede en vriendelijke bediening.
Het is een klein restaurant waar ze zoveel mogelijk tafels en stoelen in zetten, dus je zit slechts een paar centimeter van je buren.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten, uitstekende wijn, vriendelijke mensen, met de ah-actie gunstig!
Ina N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Eerste kennismaking met de Libanese keuken. Was erg lekker met zorg opgediend en vriendelijk bediening. Voor herhaling vatbaar.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk uitgebreid gegeten met de AH-actie! Koude en warme voorgerechten waren gevarieerd en zeer smaakvol. Toen we dachten dat we ‘vol’ zaten kwam ook een fantastische vleesschotel met heerlijke bijgerechten die direct aansloten op de voorgerechten. Ondertussen geweldig bediend door zeer enthousiast en vlot personeel die echt de moeite en tijd namen om ons achtergrond te geven over de gerechten en gezellig te kletsen! Complimenten voor de combinatie tussen smaak en sfeer! Wij komen zeker nog eens terug!! Echt een aanrader!