Over het restaurant Amier

Heerlijk exotisch

Spannende kruiden, verse groenten en vlees zorgen voor een heerlijk palet aan smaken. De authentiek Libanese keuken is gevarieerd, verrassend en vooral erg lekker. Jammer dat nog niet iedereen er bekend mee is, want het is een must als je van echt lekker eten houdt!

Meer informatie over restaurant Amier

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Amier

Serkan A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Eten is lekker, lekkere mezzes. Erg vervelend is de koude lucht die telkens naar binnenkomt zodra de deur open gaat.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Na zeer geslaagde voorgerechten, was de zalm als hoofdgerecht te ver doorgebakken. Een deel was zelfs aan de onderzijde zwart. Helaas werd dit pas laat door ons opgemerkt, mede door de opmaak van het bord. De ober wilde wel heel correct een nieuw stukje laten maken, maar eigenlijk mag zoiets de keuken niet verlaten. Het andere hoofdgerecht, de gebakken garnalen, was bijzonder lekker.
De tafel van Johan B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
2e keer met 50% kortingsaktie van Iens en weer erg goed, een aanrader. Eerlijk en wat een smaaksensatie.
Alex B.
Al die verschillende smaken zijn een feest voor de smaakpapillen. Ge-wel-dig!
Nan L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was ontzettend aardig en attent.
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Goed restaurant, lekker eten, goede sfeer. We kwamen uiteindelijk met 1persoon meer dan gereserveerd, maar dat was geen probleem. Inrichting is gezellig alleen kan het wat krap zijn als het vol zit.
Job K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ondanks reservering lang moeten wachten op beschikbaar tafeltje. Daarnaast een complete gang vergeten. Wel rechtgetrokken op de rekening. Eten was goed.
San V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben hier eerder gegeten en het was toen top. Ook werd er in een goed tempo eten geserveerd. Personeel erg vriendelijk. Kortom wij wilden daar graag een herhaling van. Dat werd het niet. Het personeel is nog steeds erg vriendelijk, maar de warme mezze en de grill waren echt veel te zout. Koude mezze waren wel weer erg lekker. Verder duurde het steeds veel te lang voordat de volgende gang werd geserveerd en moesten wij een aantal keer vragen wanneer de eerder bestelde drankjes kwamen. Dat was jammer.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Wij hebben drie koude voorafjes met Libanees brood en daarna drie warme voorafjes gedeeld. Ruime porties (meer dan genoeg met zijn tweeën) en allemaal even lekker. Ook de baklava was goed, je krijgt vier verschillende soorten met slagroom.. Gezellig ingericht, gezellig druk en erg vriendelijke bediening.
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het tafeltje bij het raam zit wel erg dicht bij de deur waardoor er telkens koude lucht binnenstroomt. Verder prima gegeten!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Met zijn zessen de hele kaart aan kleine gerechten (mazes) besteld, Ga een leuke variatie van heerlijke gerechten. Snelle en zeer vriendelijke bediening. Goede stoelen maar zet een dranger op de deur want die bleef soms open staan.
Marilene D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Gezellige avond uit.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het was een gezellig drukke avond bij Amier. We hadden geen last van anderen. De twee medewerkers die de tafels bedienden hadden het druk maar toch tijd voor een persoonlijk gesprek. Na heerlijk eten hadden we nog prachtige marokaanse thee uit een prachtige pot.
De Roon M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Vooral de koude mazza een aanrader, heerlijk. En buitengewoon vriendelijke bediening!
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het eten was erg lekker! Het wordt echter wel in een hoog tempo geserveerd. Binnen een uur nadat we binnen waren, hadden we ons hoofdgerecht al bijna op. We zaten boven wat wel erg gezellig was maar het geluid van beneden maakte het wel heel druk. Echt een aanraden als je lekker snel een hapje wilt doen met iemand.
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben lekker gegeten.
Stieneke R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima plek, lekker eten!
Sawitri R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijke gerechten envriendelijk personeel.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wat een uitstekende smaken, we hadden vegetarisch gekozen. Allerlei koude en warme gerechtjes met een aubergine ovenschotel. Absolute aanrader, wat een feest. Wijn was ook goed. Met de Iens kortingsaktie een super prijs kwaliteitsverhouding
fred K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Eten smaakte heerlijk. Klein minpuntje zijn te iets te kleine tafels en het hoofdgerecht kwam al terwijl het voorgerecht nog niet was afgeruimd. Terug komen?? Zeker want het eten was heerlijk!!!!
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat een heerlijk eten, beetje mix tussen Marokkaans en Grieks. Prijs vond ik wel wat hoog voor wat wij kregen, daardoor zal ik er niet vaak gaan eten, maar zeer zeker een aanrader om eens te bezoeken. Libanese witte wijn was ook voortreffelijk. Amier, leuke plek, goede bediening, lekker eten, absoluut!