Amici & Famiglia

Hennequinstraat 2 5212 NK Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Amici & Famiglia

Voelt als thuiskomen

Met een warm welkom word je onthaald in dit knusse restaurant. Dit voelt als thuiskomen. De naam van dit restaurant betekent niet voor niets 'vrienden en familie'. Geniet van geweldige gastvrijheid en de pure smaken van de traditionele Italiaanse keuken.Verser dan vers en altijd geïnspireerd door het seizoen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Amici & Famiglia

Maandag en Dinsdag gesloten ( voor groepen op aanvraag extra geopend)
Woensdag t/m Zondag 17:00 tot sluit
Diner /afhaalservice 17:00 tot sluit

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Amici & Famiglia

Arthur C.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk eten in een ontspannen omgeving
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Amici & Familia is voor mij steeds opnieuw heerlijk Italiaans eten, verse gerechten, heerlijke antipasta, of wij nu een snelle pizza nemen of lekker het drie gangen menuutje, het is altijd goed. de sfeer is warm en gezellig.
we zijn hier voor de eerste keer samen uit eten geweest en het blijft ons kleine stiukje Italie in 's Hertogenbosch.
Tobias S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Bij Amici hebben ze met stip de beste pizza's van Den Bosch. Wij eten er een paar keer per jaar en halen soms een pizza af. Het is een gezellig familierestaurant en de sfeer is altijd top. Lekker eten, leuke no-nonsense bediening, gewoon genieten!
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gemoedelijk restaurant met Italiaanse uitstraling. Het dagmenu was prima. We proefden een typische Italiaanse smaak. Helaas was de wachttijd wat lang, om het mandje brood moesten we vragen en 2x vragen voor wijn. Er werd nadat het eten was geserveerd geen aandacht meer aan je geschonken terwijl het restaurant maar half vol zat. Wel een aanrader wat betreft het eten!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ken het restaurantje van eerder bezoek.....was toch weer even geleden. Het is een soort van "huiskamer" met eenvoudig meubilair, dicht op elkaar maar erg gezellig...beetje luidruchtig afhankelijk van de vocale uitbarstingen van de bezoekers zo nu en dan, daar moet je geluk mee hebben (of niet natuurlijk), maar dat hoort er een beetje bij. De bediening is voorkomend en leuk en doet erg haar best. Het eten is kwalitatief prima in verhouding tot de prijs. De (huis)wijn is van voldoende kwaliteit en het is gewoon leuk om hier af en toe eens lekker te eten met familie of met vrienden...zoals de naam van het restaurant al aangeeft. Wij hadden hier een toffe avond en zaten aan tafel van 19.00-21.30 u.
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ontspannen sfeer.
Aantrekkelijke kaart.
Persoonlijke benadering.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Erg gezellig en vriendelijk personeel, het eten was ook erg smakelijk
Roland M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Al meer dan 20 jaar het beste en meest gezellige Italiaanse restaurant van NL!! Vooral de focaccia's zijn overheerlijk. Persoonlijke bediening en altijd de moeite waard om even een half uurtje voor te rijden.
George R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een echt leuk Italiaanse restaurant. Leuke sfeer.. Ben zeker van plan vaker te komen!!!!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gastvrij. Leuke inrichting. Vlotte bediening. Eten is goed maar daar betaal je ook voor. Toilet is netjes en schoon.
Angela L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een heel gezellige ontspannen avond gehad. Het eten was erg lekker, ook leuk contact met de bediening. Kinderen ook heel welkom. Was een fijne avond.
Nanske Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Super lekker gegeten en niet duur. Eigenaresse een beetje een gek druk mens maar wel leuk. En past zeker bij het restaurant.
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker eten in een ongedwongen sfeer. Prima dagmenu en geregeld een lekker wijntje open buiten de kaart om.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Pfff ik wou permasaanse kaas bij het hoofd gerecht ... kon ik niet krijgen van de kok ... want het paste niet bij het gerecht !!!

Ben opgestaan en heb afgerekend .... en kom er nooit meer
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vrij chaotische bediening. Prijs - kwaliteit niet in verhouding. Geen kraanwater verkrijgbaar, alleen duur flessenwater.
Diederik M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik vond uit eten bij Amici & Famiglia een matige ervaring. De pizza's waren slap en vet. Verder was het te vol in het restaurant zodat het lawaai niveau erg hoog was, daardoor was een gesprek aan tafel soms moeilijk. Je zat met je stoel tegen de stoel van de achterburen aan wat niet echt lekker zat. De bediening vond ik te onpersoonlijk, compleet met jezelf maar de deur uit laten na betaald te hebben. Ik kreeg het idee dat als je niet tot de lokale kliek behoort, dat het blijkbaar allemaal niet zo hoeft.
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een avondje italiaans zonder poespas. Prima eten en authentieke bediening.
Mooie wijn gedronken , ripasso en heerlijke pizza's..desserts zijn erg goed..
mweijers W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
We hebben het menud'amore gegeten. Was echt prima. Gezellige , ongedwongen sfeer en prima bediening!!! Ook de wijn was prima keuze
mweijers W.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Prettige sfeer, heerlijk gegeten, gastheer en gastvrouw waren enthousiast en wilden graag van alles toelichten over hun gerechten., met name over het Poolse everzwijn.

Enige minpunt was dat er een stel met een soort wolfshond was, die niet tevreden was, dus nogal wat lawaai maakte.
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Amici & Famiglia is het beste Italiaanse restaurant van Den Bosch en omstreken.
Wij wonen vlakbij en halen soms een pizza of eten in het gezellige restaurant.
Een echt familiebedrijf en dat merk je aan de sfeer en het eten, gewoon goed.