Amici D'Italia

Houtstraat 2d 5341 EH Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Amici D'Italia

Met elke week een ander menu blijft de chefkok Hanneke De Marco je continu verrassen! Ze kookt echt klassiek en eerlijk Italiaans eten, zo wordt de carpaccio geserveerd met een pittige mayonaise, kappertjes en citroen. Mooie houten tafels worden gedekt met goed gevulde borden. Wil je ook zo leren koken? Schrijf je in voor de kookclinic en als je er niet uitkomt laat je de catering verzorgen door Amici!

Meer informatie over restaurant Amici D'Italia

disndag t/m zondag: 17h00 - 23h00

• Mastercard , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Amici D'Italia

Ike C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Opgezet als huiskamer met open keuken. Eten is lekker met verse producten. Bediening kan iets meer aandacht voor gasten hebben. Een klein beetje meer enthousiasme en betrokkenheid van met name de serveerster zal de totale ervaring het nóg leuker maken.
Reggy M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Fijne informele sfeer.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Goed restaurant. Gezellig huiskamer idee. Petje af voor de chef kok. Ze doet alles in haar eentje. Het restaurant zat driekwart vol. Enige nadeel is dat je kleding naar eten ruikt als je thuiskomt.
O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Tafeltjes erg dicht naast elkaar. Één meisje die de bediening moest doen in een vol restaurant, dit deed ze overigens wel keurig!
Willie P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Stoelen waren niet zo prettig zou met een zachte zitting mogen
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Enorm prettige sfeer hangt er in dit restaurant. Knus, gezellig, huiskamergevoel en vooral perfecte kwaliteit van het eten! Enorm veel respect voor de kok die live staat te koken in haar eentje voor het hele restaurant!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Bediening was vriendelijk en gastvrij, maar niet steeds goed verstaanbaar. Eten was lekker. Goede prijs kwaliteit-verhouding. Zeker de moeite waard om een keertje te gaan eten met vrienden.
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Bediening en eten was goed, echter er zijn verbeterpunten te noemen
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een eerste bezoek aan Amici, maar zeker niet de laatste keer. De gerechten waren erg goed en wat zo bijzonder was dat de eigenaresse in het restaurant staat te koken. Gastvrouw en kok tegelijk. Erg leuk om te zien. Een gezellig, knus restaurant in de kern van Oss. Zeker een aanrader!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Geen alcoholvrij bier.....lekkere huiswijn. Leuk om te kijken naar het bereiden van het eten. Onervaren bediening. Geen visitekaartjes aanwezig. Lijkt mij n gemiste kans...
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Sfeervol, wachtijd lang maar voor ons geen probleem. Prachtig om te zien met hoeveel aandacht en passie er voor je neus gekookt wordt.
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben genoten van het eten. Een groot nadeel was dat kennelijk iedereen die in de oorzaak een ijsje had gekocht ongestoord kon doorlopen naar het weggedeelte. Zodoende waren er in de ruimte waar wij zaten veel spraakmakende kinderen met ouders. Dit die afbreuk aan de sfeer
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Vriendelijke bediening.
Heerlijke pure en authentieke smaken. Royale porties
Wel jammer dat je niet gewoon een beetje brood vooraf krijgt.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De tafel die we zouden krijgen was per ongeluk aan een andere klant gegeven. Na 1 uur kregen we toch de rustige tafel. We hebben zeker 1 uur gewacht voordat we ons voorgerecht kregen. De dame die bedient was niet klantgericht en wist niets van wijnen, behalve dan de naam. We hebben vergeefs tweemaal vergeefs gewacht op water. het water op de tafel is gratis, maar de Citroën en mint die erin zaten waren zeker niet vers en ons inziens al tig keer gebruikt. Ons inziens was de eigenaar redelijk aangeschoten en hem hebben we dan ook de hele avond horen praten op het terras.
Ik vroeg een aperitief zonder alcohol; dat hadden ze niet!!, dan maar een Radler 0,0 of 0,2 ... dat hadden ze ook niet!!!
Buiten zit je op een buitenplaatse wat ook gebruik wordt door een aangrenzende zaak, die daar hun toiletten hebben. Gisteravond zijn er zeker 15 mensen (buiten) langs onze tafel gelopen die allemaal naar de wc gingen. Heel aparte belevenis ;-(.
W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
2e x gegeten en erg lekker. Ook de heerlijke ongedwongen sfeer, maakt dat ik me er thuis voel. zalige toetjes en de mosselen waren heerlijk.
R.P. A.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Mooie en smaakvolle antipasti en dito overige gerechten! Ik zou me voor kunnen stellen, dat veel gasten ook een rauwkostsalade als garnituur op prijs zouden stellen. Bij een echt ‘volle bak’ verdient de wachttijd tussen de gangen wel aandacht. Dat neemt niet weg, dat ik alle bewondering en waardering heb voor de kook- en organisatiekunsten van Hanneke!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk eten, niet de standaard Italiaan zoals iedereen gewend is. Daarom echt een aanrader voor een avondje "echt" Italiaans eten
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We verzinnen steeds weer een andere reden om te komen eten. Het geeft ons steeds weer het italiaans sfeertje waar we zo van houden.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Opnieuw heerlijk genoten van lekkere verse Italiaanse gerechten. Smaakte heerlijk met een primitivo als rode huiswijn er bij. De Tiramisu met limoncello was ook verrukkelijk.. kortom een heerlijke avond met lekker eten in gezellige ambiance.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellige, huiskamer sfeer. Uitstekende kwaliteit door gebruik van verse ingrediënten en alles wordt ter plekke en in het zicht bereid, zelfs de Tiramisu Classico!