Amici D'Italia

Houtstraat 2d 5341 EH Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Amici D'Italia

Met elke week een ander menu blijft de chefkok Hanneke De Marco je continu verrassen! Ze kookt echt klassiek en eerlijk Italiaans eten, zo wordt de carpaccio geserveerd met een pittige mayonaise, kappertjes en citroen. Mooie houten tafels worden gedekt met goed gevulde borden. Wil je ook zo leren koken? Schrijf je in voor de kookclinic en als je er niet uitkomt laat je de catering verzorgen door Amici!

Meer informatie over restaurant Amici D'Italia

disndag t/m zondag: 17h00 - 23h00

• MasterCard , Visa
  • Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Amici D'Italia

Pim V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Met zijn vijven heerlijk gegeten hier. Het menu gekozen en genoten van 3 heerlijke gangen. Gerechten zijn lekker puur en niet conventioneel. Inrichting wat huiskamerachtig, dat geeft een persoonlijke sfeer. Me over laten halen toch nog een toetje te nemen en dat was ook een knaller. De kokkin in de open keuken is duidelijk in control, produceert in haar eentje al het eten in vlot tempo en alles precies goed afgebakken. Wij waren het met zijn vijven snel eens: hier moeten we vaker naar toe!
Koos T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere wijn geserveerd. Matige service lag puur aan een kelner die het niet allemaal leek te begrijpen. Vega ravioli met salie was heerlijk.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Allerlei gerechten kunnen proeven. De kok heeft ons echt verrast.
Maria D.
xx
Rieki K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Limoncello niet te versmaden ????
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk Echt Italiaans gegeten!
lfmvandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Doordat het kookeiland in het restaurant staat hangt er een huiselijke sfeer. Iets te huiselijk, want twee (ik vermoed dochters van de kokkin) hingen voortdurend tegen het kookeiland aan om met moeder te kletsen. Ook werd er door een van de meisjes gebruik gemaakt van een computerspelletje dat geluid teweeg gebracht. Naar mijn mening kan dit niet, zeker in een restaurant van dit niveau.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Supper
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij hebben genoten van een avondje uit bij dit restaurant. De gerechten waren erg lekker en vooral het grand dessert is een echte aanrader! De gastheer/bedrijfsleider was erg vriendelijk en oprecht geïnteresseerd in de gasten. Dat heeft er zeker toe bijgedragen dat wij een hele gezellige avond hebben beleefd. Als we weer in de buurt van Den Bosch zijn, gaan we zeker weer bij Amici D'Italia eten.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geweldig, wat hebben wij genoten. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen een leuke plek dicht bij de open keuken. Het eten was ontzettend smaakvol en vers bereid. Aan alles is te merken dat deze mensen passie hebben voor hun vak. Het woord ‘beleving’ hebben ze heel goed begrepen. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders waren we nog veel vaker gekomen! Maar mochten we weer eens in de buurt zijn zullen we zeker weer hier reserveren
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige ongedwongen sfeer. Van voorgerecht to nagerecht heerlijke gerechten met liefde bereidt. Heerlijke huiswijn. En als extra toetje een zelfbereide smaakvolle limoncello van het huis. Fijn concept. Fijne mensen. Kortom ik werd hier erg blij van.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuk idee, een huiskamer waar gekookt wordt. Maar tegelijkertijd ook vol en gehorig. Eten was prima! Anti pasti prijzig.
mark V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
gezellig huiselijke sfeer!
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een huiselijke sfeer. Pure en eerlijke gerechten. Wij komen zeker terug!
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij binnen komst vriendelijk ontvangst , mooi de open keuken ! Het menu zeer verrassend vooraf de anti pasta wat je zelf onbeperkt mag opscheppen , erg goed je proeft de versheid van de produten ! wij hadden de biefstuk die was verrukkelijk, erg attent de likeur van de zaak .. een aanrader dit restaurant!
M D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Anti paste was zo goed als op, werd uiteindelijk aangevuld maar toen hadden we al het tussengerecht op tafel
We zagen dat veel mensen diverse keren een bord anti paste namen. Misschien daardoor tekort
Zoals gezegd hadden we nauwelijks onze voorgerecht op of de 1e gang kwam al door. Ook het hoofgerecht kwam in rap tempo na de 2e gang. Waarschijnlijk omdat we met z'n 2en waren want tafels met 4 of meer personen waren met tussengerecht bezig toen wij aan koffie zaten.

Keuken werkte hard, serveersters deden hun best. Wij vonden de ruimte te klein voor het aantal personen en het geluid van al deze mensen was oorverdovend. Lekker eten, goed aan de prijs maar we denken niet meer terug te komen, in ieder geval in weekenden .
Jean-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het was wederom fantastisch om in dit geweldige restaurant te eten. Genoten van de sfeer. En alle heerlijke schilderijtjes die uit de open keuken worden getoverd. Het Italië gevoel is hier zeker aanwezig!!
Valueformoney2017 2.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Naar aanleiding van de recensies (hier en op andere sites), bij dit restaurant terechtgekomen.

Helaas van een hele koude kermis thuisgekomen...

Bij aankomst om 18:00 mochten we toch buiten gaan zitten, tafel was gereserveerd vanaf 19:30, maar dit was voor ons geen probleem omdat we nog verdere afspraken hadden. Gekozen voor het gehele menu met drie man. Langzaam stroomde het restaurant vol.

We plaatsten onze menu keuzes, en wachten na het eten van de antipasti op onze tweede en derde gang. In de tussentijd werden we om de tien minuten gevraagd of we nog iets te drinken wilden, terwijl onze glazen nog vol waren. De cappucino waar we mee begonnen was al en beetje tegengevallen.

De andere gasten, die later als ons arriveerden en besteld hadden, kregen in de tussentijd al hun gerechten...

Toen we vervolgens voor de vijfde keer gevraagd werden of we nog iets wilden drinken, hebben we gevraagd of ze ons eten vergeten waren: het was inmiddels 19:30 ruim een uur na onze bestelling. Het eten kwam vervolgens direct....

Helaas vielen de gerechten ons tegen, de porties waren klein, de pasta's waren van beginnersniveau, menig huisvrouw maakt ze beter. Voor deze pasta zou een hobbykok zich schamen, laat staan een professioneel. Zoals al aangegeven, pasta was kauwgom, saus veel te zout, mosselen smaakloos, slechts drie garnalen in pasta gerecht...

Het wachten ging verder tot de derde gang. Ondertussen rekenden andere gasten af, gelukkig bleken er meer tafels te zijn met wachtenden gasten, gezien het te horen commentaar. Het lag dus niet aan ons...

De derde gang stelde helaas opnieuw teleur. De porties waren zeer klein, groentes kwamen smaakloos uit de stoomoven. De kok heeft nog behoorlijk wat vlieguren te maken.
Tot overmaat van ramp hebben de serveersters nog steeds niets geleerd, ze blijven ons om de tien minuten vragen om drinken te bestellen.

Bij het afrekenen bevroeden ze toch enige teleurstelling en bieden vervolgens een Limoncello van het huis aan, we zien dat andere gasten deze ook aangeboden krijgen, dus er zal toch wel iets niet kloppen.

Gezien de gevraagde prijs, komt de kwaliteit en kwantiteit niet overeen.

Of de eerdere gasten zijn niets gewend, of de kok had zijn dag niet, voor ons is het helaas de eerste en de laatste keer geweest in dit restaurant.

We snappen absoluut niet hoe de recensies op deze en andere sites terecht zijn gekomen. We hebben achteraf meermaals gecheckt of we niet per ongeluk het verkeerde restaurant zijn binnengelopen.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Ik had dit restaurant via de Iens app gevonden. Ik kon de kaarten niet inleveren, in tegenstelling tot wat de site van Iens gesuggereerd wordt. Het eten viel erg tegen en de porties waren erg minimaal. Prijs kwaliteit verhouding was niet goed. Ik zal hier zeker geen 2de keer terug komen.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ik kon de kaarten van Iens niet inleveren, in tegenstelling tot wat op de site van Iens gesuggereerd wordt.
Ik zal hier zeker geen 2de keer terug komen.