Amici D'Italia

Houtstraat 2d 5341 EH Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Amici D'Italia

Met elke week een ander menu blijft de chefkok Hanneke De Marco je continu verrassen! Ze kookt echt klassiek en eerlijk Italiaans eten, zo wordt de carpaccio geserveerd met een pittige mayonaise, kappertjes en citroen. Mooie houten tafels worden gedekt met goed gevulde borden. Wil je ook zo leren koken? Schrijf je in voor de kookclinic en als je er niet uitkomt laat je de catering verzorgen door Amici!

Meer informatie over restaurant Amici D'Italia

disndag t/m zondag: 17h00 - 23h00

• MasterCard , Visa card
  • Engels gesproken , Terras
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Zeker een goede aanrader. Wij gaan hier vast en zeker nog vaker naar toe. Aankleding van de ruimte zou iets beter kunnen. Maar ik realiseer mezelf als interieur ontwerpen dat ik waarschijnlijk meer zie. Dan de gemiddelde bezoeker.
Carel C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en de wijnen waren prima
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gemoedelijke sfeer. Niet op z'n ' restaurants'. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Porties niet te groot.
Tini V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig en gemoedelijk
Thys E.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Echt Italiaans eten in een heerlijke ruimte. Top.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Gezellig, heerlijk gegeten en gedronken. Leuk keuze menu en alles wordt voor je klaargemaakt aangezien er een open keuken is. Gaan zeker terug!
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wat een fijne ervaring! Lekker eten in een zeer ongedwongen sfeer. Wij kijken terug op een heerlijke etentje hier.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Een gezellige vriendelijke sfeer. Goede menukaart, gerechten heerlijk en ruim voldoende. Geeft een huiselijk gevoel, zeker omdat het koken onder je ogen gebeurd.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellig restaurant waar de gastvrouw alles vers bereid te midden van haar gasten. We hebben enorm lekker gegeten en heel gezellig gezeten. Het restaurant straalt enorm veel warmte uit. Er worden traditionele Italiaanse gerechten bereid bij Amici, we worden iedere keer opnieuw verrast hoe lekker alles smaakt. Er wordt met liefde en enorm veel passie gekookt! Een Italiaans restaurant, maar dan anders. Een echte aanrader!
marleen531 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden voor 6 personen gereserveerd maar we kwamen met 8 ondanks dat alles was volgeboekt hebben we toch met z'n allen gezellig en knus kunnen eten.TOP avond!
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Dit blijft inze favoriet! Heerlijk vers, veel groenten en zeer betaalbaar.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk en eerlijk restaurant, wij komen hier graag met z'n tweetjes of met gasten. Altijd een welkom gevoel. Alsof je thuis bent. Bediening is jong en leergierig,
monique300363 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig, huiskamer-gevoel! Vriendelijke bediening, lekkere wijnen, en écht huisgemaakte pasta! Italiaans op z'n best!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het was op de avond dat wij er waren wat rumoerig. We stoorden ons aan de schuifdeur die geregeld open en dicht gingen om mensen door te laten. Als die de normale ingang hadden gebruikt dan was dat veel beter geweest. Het is inderdaad Soof in Oss. Je zit met je neus zowat in de potten wat een huiselijke sfeer geeft. Aan de tafels zaten families, studerende dochters en wat stelletjes. Het eten was werkelijk verrukkelijk, maar de inrichting behoeft nog zeker verbetering. Het toilet was niet echt fris met de schimmelplekken op de muur. Jammer dat de gastvrouw ons niet heel veel aandacht gaf omdat ze ook met de catering bezig was plus alle mensen die eten af kwamen halen. Nee, voor een romantisch etentje is dit niet de plek, voor lekker eten dan weer wel.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Helemaal top gezellig en heerlijk gegeten
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op kerstavond genoten van een combinatie van gerechten in shared dining. Je proeft dat met veel aandacht wordt gekookt, het eten is smaakvol en mooi gepresenteerd.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een diner bij Hanneke is altijd heerlijk! Op kerstavond mochten wij met shared dining alles van de kaart proeven. Een geweldige Borolo erbij maakte het weer een smaaksensatie.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Zeer goede kwaliteit van de gerechten, vers en smaakvol. Uitstekende combinaties van gerecht en sauzen. Ruime keuzes. 'Sharing diner' is een verrassende ervaring. Goede timing tussen de gerechten. Adequate en vriendelijke bediening. Gezellige ambiance met de keuken in het restaurant.
Talliebal .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten samen met de familie. Kinderen vonden het ook super lekker. Dus een aanrader ...Hier moet je beslist een keer gegeten hebben. Zeer gastvrij..
JosCove024 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige en gemoedelijke restaurant. Maar ik had ook erg leuk gezelschap. Lekkere gerechtjes en heerlijke Pinot Grigio.