Amici D'Italia

Houtstraat 2d 5341 EH Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Amici D'Italia

Met elke week een ander menu blijft de chefkok Hanneke De Marco je continu verrassen! Ze kookt echt klassiek en eerlijk Italiaans eten, zo wordt de carpaccio geserveerd met een pittige mayonaise, kappertjes en citroen. Mooie houten tafels worden gedekt met goed gevulde borden. Wil je ook zo leren koken? Schrijf je in voor de kookclinic en als je er niet uitkomt laat je de catering verzorgen door Amici!

Meer informatie over restaurant Amici D'Italia

disndag t/m zondag: 17h00 - 23h00

• Mastercard , Visa card
  • Engels gesproken , Terras
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wat een fijne ervaring! Lekker eten in een zeer ongedwongen sfeer. Wij kijken terug op een heerlijke etentje hier.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellig restaurant waar de gastvrouw alles vers bereid te midden van haar gasten. We hebben enorm lekker gegeten en heel gezellig gezeten. Het restaurant straalt enorm veel warmte uit. Er worden traditionele Italiaanse gerechten bereid bij Amici, we worden iedere keer opnieuw verrast hoe lekker alles smaakt. Er wordt met liefde en enorm veel passie gekookt! Een Italiaans restaurant, maar dan anders. Een echte aanrader!
marleen531 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden voor 6 personen gereserveerd maar we kwamen met 8 ondanks dat alles was volgeboekt hebben we toch met z'n allen gezellig en knus kunnen eten.TOP avond!
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Dit blijft inze favoriet! Heerlijk vers, veel groenten en zeer betaalbaar.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk en eerlijk restaurant, wij komen hier graag met z'n tweetjes of met gasten. Altijd een welkom gevoel. Alsof je thuis bent. Bediening is jong en leergierig,
monique300363 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig, huiskamer-gevoel! Vriendelijke bediening, lekkere wijnen, en écht huisgemaakte pasta! Italiaans op z'n best!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het was op de avond dat wij er waren wat rumoerig. We stoorden ons aan de schuifdeur die geregeld open en dicht gingen om mensen door te laten. Als die de normale ingang hadden gebruikt dan was dat veel beter geweest. Het is inderdaad Soof in Oss. Je zit met je neus zowat in de potten wat een huiselijke sfeer geeft. Aan de tafels zaten families, studerende dochters en wat stelletjes. Het eten was werkelijk verrukkelijk, maar de inrichting behoeft nog zeker verbetering. Het toilet was niet echt fris met de schimmelplekken op de muur. Jammer dat de gastvrouw ons niet heel veel aandacht gaf omdat ze ook met de catering bezig was plus alle mensen die eten af kwamen halen. Nee, voor een romantisch etentje is dit niet de plek, voor lekker eten dan weer wel.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Helemaal top gezellig en heerlijk gegeten
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op kerstavond genoten van een combinatie van gerechten in shared dining. Je proeft dat met veel aandacht wordt gekookt, het eten is smaakvol en mooi gepresenteerd.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een diner bij Hanneke is altijd heerlijk! Op kerstavond mochten wij met shared dining alles van de kaart proeven. Een geweldige Borolo erbij maakte het weer een smaaksensatie.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Zeer goede kwaliteit van de gerechten, vers en smaakvol. Uitstekende combinaties van gerecht en sauzen. Ruime keuzes. 'Sharing diner' is een verrassende ervaring. Goede timing tussen de gerechten. Adequate en vriendelijke bediening. Gezellige ambiance met de keuken in het restaurant.
Talliebal .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten samen met de familie. Kinderen vonden het ook super lekker. Dus een aanrader ...Hier moet je beslist een keer gegeten hebben. Zeer gastvrij..
JosCove024 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige en gemoedelijke restaurant. Maar ik had ook erg leuk gezelschap. Lekkere gerechtjes en heerlijke Pinot Grigio.
Talliebal .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima gegeten en het is gezellig. Altijd aandacht van de eigenaresse die heerlijk staat te koken. Een aanrader voor iedereen. Gewoon een keer naar toe gaan. En makkelijk reserveren. We komen gauw weer.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
alles ruim voldoende en heerlijk van smaak.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Onlangs hier met 4 personen gegeten. Sfeer is erg open en prettig. Zicht op de keuken, die gewoon aan het einde van de zaak staat is leuk. Gerechten prima en prijs/kwaliteit dik in orde. Zeker voor herhaling vatbaar. Wel is de ingang moeilijk vindbaar kan ik me voorstellen voor mensen die hier nog nooit geweest zijn.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Laagdrempelig, gezellig, huiselijk restaurant waar het prima eten en drinken is. Vlotte, correcte bediening met aandacht voor alle gasten. Elke keer valt de rekening mee!
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was een geweldige beleving bij Amici.
We kozen voor het menu. De antipasta mochten we zelf uitzoeken, allemaal kleine hapjes, dat belooft veel goeds
Daarna had mijn man de risotto en ik de kroketjes. Alles verfijnd van smaak.
Als hoofdgerecht kalfsvlees met roze pepersaus. Het vlees was perfect gebakken, met heel weinig zout...
Dan ook nog maar een toetje perzik met Amaretto en bitterkoekjes en vanilleparfait met caramel en crunchy amandelen. Heerlijk
De espresso was zoals hij moet zijn: sterk met schuim.
Ter afsluiting kregen we een huisgemaakte limoncello
De bediening was vriendelijk en alert. De kokkin kookte achter in de zaak, en alles in haar eentje. CHAPEAU, en dan ook nog alles in de gaten houden, wat in het restaurant gebeurt.
Dit iseen restaurant om aan te bevelen en we willen hier zelf ook nog wel een keer heen.