Amici D'Italia

Houtstraat 2d 5341 EH Oss Nederland Kaart

Over restaurant Amici D'Italia

Met elke week een ander menu blijft de chefkok Hanneke De Marco je continu verrassen! Ze kookt echt klassiek en eerlijk Italiaans eten, zo wordt de carpaccio geserveerd met een pittige mayonaise, kappertjes en citroen. Mooie houten tafels worden gedekt met goed gevulde borden. Wil je ook zo leren koken? Schrijf je in voor de kookclinic en als je er niet uitkomt laat je de catering verzorgen door Amici!

Meer informatie over restaurant Amici D'Italia

disndag t/m zondag: 17h00 - 23h00

• Mastercard , Visa card
  • Engels gesproken , Terras
Voordelig
Talliebal .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima gegeten en het is gezellig. Altijd aandacht van de eigenaresse die heerlijk staat te koken. Een aanrader voor iedereen. Gewoon een keer naar toe gaan. En makkelijk reserveren. We komen gauw weer.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
alles ruim voldoende en heerlijk van smaak.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Onlangs hier met 4 personen gegeten. Sfeer is erg open en prettig. Zicht op de keuken, die gewoon aan het einde van de zaak staat is leuk. Gerechten prima en prijs/kwaliteit dik in orde. Zeker voor herhaling vatbaar. Wel is de ingang moeilijk vindbaar kan ik me voorstellen voor mensen die hier nog nooit geweest zijn.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Laagdrempelig, gezellig, huiselijk restaurant waar het prima eten en drinken is. Vlotte, correcte bediening met aandacht voor alle gasten. Elke keer valt de rekening mee!
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was een geweldige beleving bij Amici.
We kozen voor het menu. De antipasta mochten we zelf uitzoeken, allemaal kleine hapjes, dat belooft veel goeds
Daarna had mijn man de risotto en ik de kroketjes. Alles verfijnd van smaak.
Als hoofdgerecht kalfsvlees met roze pepersaus. Het vlees was perfect gebakken, met heel weinig zout...
Dan ook nog maar een toetje perzik met Amaretto en bitterkoekjes en vanilleparfait met caramel en crunchy amandelen. Heerlijk
De espresso was zoals hij moet zijn: sterk met schuim.
Ter afsluiting kregen we een huisgemaakte limoncello
De bediening was vriendelijk en alert. De kokkin kookte achter in de zaak, en alles in haar eentje. CHAPEAU, en dan ook nog alles in de gaten houden, wat in het restaurant gebeurt.
Dit iseen restaurant om aan te bevelen en we willen hier zelf ook nog wel een keer heen.