Amfora

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Amfora

Gastvrijheid van de Balkan

Ervaar de gastvrijheid en de rijke keuken van de Balkan bij Amfora in Leeuwarden. Van een kopje koffie tot een uitgebreid diner; hier ben je altijd welkom. Die hartelijkheid is heel typisch voor de landen rondom de Middellandse Zee en dit brengen ze dan ook over op elke gast. Zonnige gerechten worden door de chef bereid en de vriendelijke bediening helpt je graag bij het uitzoeken van een mooie wijn.

Meer informatie over restaurant Amfora

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Amfora

Henk T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bediening zijn we zeer tevreden over. Veel aandacht van hun kant aan alle gasten die aanwezig waren in het restaurant.
Heel tevreden naar huis gegaan, kwaliteit en gastvrijheid zijn van een zeer hoog nivo
Onno S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hier gegeten met de AH dinerbon, 1 betalen, 2e gratis. Menu was erg lekker, bediening prettig en kundig. Ondanks dat het er druk was, merkte je dat niet zo. Prettige sfeer
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima eten in royale porties. Budgetvriendelijk, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijke bediening, gratis kraanwater.
conny V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs met vriendelijke correcte bediening. wij aten allebei goulashsoep als voorgerecht deze was goed heet en zeer smaakvol. cevapcici als hoofdgerecht was lekker gekruid en voldoende qua hoeveelheid. wel jammer dat je niet van de hele menukaart mag kiezen als je daar eet met ah kortingactiebonnen. je kunt nl alleen kiezen uit gevulde paprika of cevapcici en niet eens een visgerecht, dat vonden we wel jammer.
H K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
sfeervol, lekker, goede bediening en verstand van hun wijnen; Familie bedrijf die hun best doen je een leuk uitje te geven
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Mijn vrouw had een zeebaars en ik had een mixed grill. Van die laatste was de portie niet heel groot, maar wel heel lekker. De Macedonische rooie wijn erbij was heel zacht en soepel. Later kwam de chefkok ook nog een praatje maken met iedereen.
jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellig restaurantje met erg vriendelijke bediening. Het eten is prima. We maakten gebruik van de AH-restaurantactie. Daarmee kregen we een keuzemenu met voor elk wat wils.
irenehb .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellige , wat gedateerde ruimte, toch wel sfeervol. wat donker.Muziek was na enige tijd wat eentonig .
Eten was heerlijk , paar stokbroodjes en kruidenboter.
Tomatensoep, Gevulde paprika, erg lekker en authentiek met veel garnituur.
De cavapcici leek niet op de Joegoslavische die ik ken, viel wat tegen leek meer op gehakt.
nagerecht: ijs, slagroom en iets dat op baklava moest lijken maar met het ijs erbij goed.
Personeel vriendelijk.
gerard181 Y.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Voorgerecht was uitstekend: Gevarieerd, verrassend en heerlijk
Hoofdgerecht: het balkanvlees was erg vlak, weinig smaak, kip en varken was ok maar niet meer. bijgerecht ok
Nagerecht: redelijk van smaak maar niet erg verrassend en heel weinig.
Kortom, voor het duurste(€44,50) van de 2 menu's waaruit gekozen kon worden was de hoeveelheid redelijk maar overall de kwaliteit teleurstellend. Op het voorgerecht na erg vlak en geen goede prijs/kwaliteit balans.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De persoon die ons bediende was bijzonder vriendelijk. Hij legde ons het menu op de juiste wijze uit. Ook wees hij ons op een gunstige aanbieding. De ober verdient een 9 wat mij betreft. De bestelde gerechten voldeden aan onze verwachtingen.
Schelte B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Persoonlijk hoeft muziek helemaal niet. Sonja Barend noteerde elk restaurant waar geen muziek op de achtergrond was. Ik ben ook altijd bang voor lawaai of gejank van kinderen. Ik vind dan ook dat een ober moet ingrijpen. Zo vroegen ze Dhr Oosting van Hotel Tjaarda in Oranjewoud eens. Mag ik mijn hond meenemen. Ziin antwoord was: "Liever een hond dan een kind". Dat zegt genoeg.
Ruhil .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede uitleg over het eten. Zeer gastvrij. En...het likeurtje Lara was zo lekker. Super toevoeging aan deze avond. Zeker een aanrader.
romanska .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We werden heel hartelijk ontvangen, kregen een uitleg over de gerechten en hebben erg lekker gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk. Na het eten werden we getrakteerd op een likeur van het huis. Dit restaurant raden we zeker aan!
Johanna W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij (mijn vriendin en ik) werden vriendelijk ontvangen een gezellig restaurant.
De bediening was heel attent. Het menu goed samengesteld en heerlijk.
Een aanrader !
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De eerste keer dat wij in Amfora kwamen. Het is ons prima bevallen, heerlijk eten, goede bediening met uitleg over de producten en gezellige sfeer. Zeker een restaurant om terug te komen.
Jacolien S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben genoten van een heerlijke avond uit. De ontvangst was top en het eten heerlijk. Amfora heeft een speciale kaart voor de IENS actie. Je kunt kiezen uit een aantal voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Prima keuze mogelijkheden. Omdat we met een wat groter gezelschap waren hebben we bijna alle gerechten kunnen proeven. En wij waren meer dan tevreden.
Yvon B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben een supergezellige avond gehad. Het personeel was zeer klantvriendelijk. De gevulde paprika als hoofdgerecht is echt een aanrader!
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
we hebben een zeer genoeglijke avond gehad bij Amfora. De bediening was heel vriendelijk en gastvrij, het eten erg lekker en de sfeer rustig en goed. Zeker een restaurant om weer naar toe te gaan!
Max T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Via een supermarktactie kennis gemaakt met Amfora. Wist niet van hun bestaan, had er nog niets over gehoord, maar wat zijn we aangenaam verrast. Gezellig ingericht, heerlijke Balkanmuziek op achtergrond, maar vooral ook aandacht voor gast. Je voelt dat men wil verrassen! Uitgebreide uitleg over wat er op tafel komt en de gerechten zelf bijzonder smakelijk ! Van ons een dikke 10....we komen graag terug (en het zou zomaar ons favoriete stekje kunnen worden). Claudia en Max Tuik