Amfora

Nieuwe Oosterstraat 9 8911 KM Leeuwarden Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Amfora

Gastvrijheid van de Balkan

Ervaar de gastvrijheid en de rijke keuken van de Balkan bij Amfora in Leeuwarden. Van een kopje koffie tot een uitgebreid diner; hier ben je altijd welkom. Die hartelijkheid is heel typisch voor de landen rondom de Middellandse Zee en dit brengen ze dan ook over op elke gast. Zonnige gerechten worden door de chef bereid en de vriendelijke bediening helpt je graag bij het uitzoeken van een mooie wijn.

Meer informatie over restaurant Amfora

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Amfora

Andre K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
je kunt hier heerlijk eten
Lars S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangst en een prima ambiance. Alleen een systeemplavond is niet meer van deze tijd.
bobbyv1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Restaurant deed mee aan de AH aktie. Daarbij had je de keuze uit 2 mogelijkheden met 2 vaste prijzen. De keuze die wij maakten was A met een prijsstelling van 27,50. Hierbij was dus hetzelfde 2e menu gratis. Maar als ik terugkijk naar het menu zelf voor 27,50 vond ik het zeer matig voor deze prijs.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zaterdag avond hebben wij heerlijk bij Amfora gegeten. We werden netjes ontvangen door de bediening. Prachtige ambiance en zeer fijne stoelen/banken. We kregen het juiste advies over de wijnen van de gastheer, mijn man had voor de Dry Aged Côte de boeuf gekozen en ik had de traditionele stoofpot van rundvlees. De gerechten waren mooi gepresenteerd en ook zeer smaakvol, ook de bijgerechten waren meer dan voldoende. Onlangs dat de zaak helemaal vol zat verliep alles prima vlot. Wij hebben ons favoriete restaurant gevonden in Leeuwarden!
Renske R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Via de AH actie kwamen wij terecht bij Amfora. Het eten was heerlijk! Het menu werd goed toegelicht en het personeel was erg vriendelijk. Zeker een aanrader om hier eens naar toe te gaan. Wij komen zeker nog eens terug.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een heel mooi restaurant. Prima en zeer vriendelijk personeel met een vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Kita L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Via de actie van AH kwamen we bij Amfora terecht. Bij de binnenkomst vond ik het erg naar een friettent ruiken. Dat heb ik bij het vertrek nog doorgegeven aan een van de obers.De geuren van het bakken van de keuken hingen door het hele restaurant.
De bediening was vriendelijk en attent alleen de kaart deed mij erg makkelijk en weinig Balkan-achtig aan.
In mijn ogen was het een eenvoudige bijna Hollandse keuken, zo ook mijn gepaneerde kabeljauw met een weinig geprofileerd witte wijn sausje, verzin iets speciaals met dit gerecht zou mijn tip zijn!
Het zo geheten "grand dessert" was een tegenvaller en had weinig grandeur, noem het anders dat is eerlijker en schept andere verwachtingen.
o.holthuis1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig ,!leuke bediening ,! Alleen bij de tafel ietsjes krap,! prijs ook goed en duidelijk .gerechten super vooral het voorgerecht
ymmef .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Persoonlijke ontvangst. Onaangenaam warm in de zaak. Eten is zeer smaakvol. Het terugnemen van de borden kan vlotter en iets beter.
p.kantde .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
het was prima in orde, lekker warm, sfeervol restaurant, vriendelijke bediening, goede uitleg over de menu's, ook de familie was zeer tevreden
theo W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fijne zaak heerlijk gegeten goede bediening
Alleen heel erg warm
Bibi1965 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten; we hadden het AH menu. Smakelijke gerechten.
Na het hoofdgerecht moesten we wel even wachten omdat het druk was, maar de heel vriendelijke bediening maakte dat helemaal goed.
Wij komen graag nog eens terug.
Wanda R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk genoten !
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De smaak van het eten was goed. ,wat we erg waardeerden was het plankje met verschillende soorten brood.
We zullen hier in. Iedergeval terug komen.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We zijn door de Albert Heijn actie bij Amfora terecht gekomen want wisten eerlijk gezegd niet dat dit restaurant bestond. We hebben echt heerlijk gegeten met lekkere wijn uit de streek.
Alles was smaakvol en de bediening aardig. De goulashsoep was erg lekker en de biefstuk prefect gebakken, we komen zeker een keer terug.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goede ontvangst en goede menu uitleg. uitstekend geholpen, goed gesmaakt, gezellige sfeer. Een aanrader voor familie en vrienden
Aafke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Via Iens reserveren is prima bevallen, je krijgt een bevestigings- en en herinnerings sms.
De bediening was wat rommelig, misschien een tip om de zaak op te delen in tweeen of drieën zodat je één ober hebt.
CHM D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig,lekker en vriendelijk restaurant.
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer leuk restaurant met heel vriendelijk personeel
Tafels niet tedicht op elkaar lekker veel ruimte
heerlijk gegeten zeker een aanrader!!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid van "Amfora". We komen er zeker weer !! Ook vinden wij het prettig als de kok eigenaar even kort vraagt hoe het gesmaakt heeft en als er nog wensen zijn. Na het diner een drankje van het huis erg lekker zo'n likeurtje !!