Amfora

Nieuwe Oosterstraat 9 8911 KM Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Amfora

Gastvrijheid van de Balkan

Ervaar de gastvrijheid en de rijke keuken van de Balkan bij Amfora in Leeuwarden. Van een kopje koffie tot een uitgebreid diner; hier ben je altijd welkom. Die hartelijkheid is heel typisch voor de landen rondom de Middellandse Zee en dit brengen ze dan ook over op elke gast. Zonnige gerechten worden door de chef bereid en de vriendelijke bediening helpt je graag bij het uitzoeken van een mooie wijn.

Meer informatie over restaurant Amfora

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Pin , Visa card
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
een gezellige avond met vlotte bediening en lekker eten...
RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer tevreden over de bediening, heel vriendelijk en als je vragen over een bepaald gerecht, dan werd er keurig uitleg gegeven. Zo zie je maar, ook in je eigen woonplaats zijn er nog genoeg restaurants om te ontdekken. Bij deze komen we zeker vaker terug.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten en gedronken. Ging allemaal heel gemoedelijk, met een praatje zo tussendoor van hun . Echt een aanrader.
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was er lekker en goed. Heerlijke gerechten van de Balkan. Het zit er wel krapjes en we zaten bij het raam op de tocht. De serveerster was nogal wisselend in haar benadering en klantvriendelijkheid naar ons toe. Dit viel met name op doordat het overige personeel wel heel correct en klantvriendelijk was!
Mabel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de AH aanbieding daar gegeten. Gekozen voor de proeverij. Erg leuk opgediend en zeer veel keus. Bij het hoofdgerecht had nog wel een schaaltje groente gemogen, maar het was zeker niet te weinig. En het toetje....... heerlijk.
r.oosterbos .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vriendelijke persoonlijke bediening. Een echt familiebedrijf. Je hebt echt het idee dat je welkom bent ! Eten is eenvoudig maar prima.
Oda A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen! Meer als voldoende eten en prettig geholpen. Wij vonden de kipfilet te roze van binnen. Daar werd niets mee gedaan. We waren met de AH-aktie, maar dat mag niet uitmaken vinden wij.
Het is zeker een aanrader om daar te gaan eten.
M.A.G.M. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke onthaal en attente bediening. Met de AH-bon het goedkopere menu gekozen. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. De goulashsoep is zeer aan te bevelen. De hoofdgerechten en het dessert waren ook prima in orde.
janeisenga .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Aardige en bekwame mensen die zorgden voor een goede ontvangst, service en bediening . Eten was goed/lekker en meer dan voldoende. Had zicht op de keuken en zag hoe zaken klaar werden gemaakt aan een balie. Dat ging in alle rust met vriendelijke en ontspannen gezichten. Geen discussie en gesprekken gemerkt, zoals dat hoort in de keuken. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het personeel is erg gastvrij en klantvriendelijk. Het eten is goed en met smaak bereid. Een klein misverstand omtrent de bestelling werd keurig opgelost met een drankje van de zaak. Een fijne ervaring en een restaurant om nog eens terug te komen.
G.v.d.V.
Lisanne T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima gegeten. Groot verschil in prijs tussen de twee verschillende menu's van de AH actie. Gezellige sfeer, goed personeel en een lekker Macedonisch wijntje en Kroatisch likeurtje aan het einde.
Pieter O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
wij hebben in dit restaurant heerlijk en gezellig gegeten. De bediening was perfect zoals ook de vorige keren dat wij hier waren
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Gebruik gemaakt van de AH actie, waarbij het tweede driegangenmenu gratis was.
Leuk inrichting, aardige bediening en lekker eten!
Reinoud K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer fijn restaurant. Om zeker nog eens terug te komen! Jong personeel dat toch heel professioneel was. Lekker likeurtje nadat we afgerekend hadden!
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de ah spaaractie waar ze een apart menu voor hebben (keuze uit 2 gerechten per gang). Het eten smaakte prima. In het begin werden we bediend door een jonge man die heel vriendelijk was. Helaas werden onze gerechten geserveerd door een jonge dome, die geen enthousiasme of plezier in haar werk uitstraalde, wat heel jammer is. Het heeft toch wat invloed gehad op ons etentje.
Roelof O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten, erg gezellige bediening. Klasse.
s_jellema .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuk, sfeervol restaurant! Heerlijk gegeten voor een meer dan prima prijs. Bediening was vriendelijk en heeft van elk gerecht uitgelegd wat het was. Eén verbeterpuntje is dat we wel iets meer hadden willen drinken. Daar moesten we zelf om vragen. Verder absoluut een aanrader!
MarjanV67 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima plek. Goed eten. wij hadden het menu van 44 euro en vonden het verschil met dat van 24 euro erg klein. Los daar van was het eten goed en de bediening uitstekend.
B G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Wij hebben met de AH bon lekker gegeten. Gekozen voor de duurste versie en vinden het verschil van 20 euro tussen de 2 keuzes toch eigenlijk wel groot. Alles was goed verzorgd en smaakte prima. Slotdrankje van de zaak ook leuk die perenlikeur.
dokkum81 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Leuk en mooi ingericht restaurant, met enthousiaste jonge eigenaars.
We vonden het eten erg lekker en gevarieerd en we kregen meer dan voldoende