Amershof

Snouckaertlaan 11 3811 MA Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Amershof

Dineren in een statig herenhuis

Amershof is gevestigd in een herenhuis uit de negentiende eeuw, gelegen in het centrum van Amersfoort. Het restaurant ligt op loopafstand van het station, maar mocht je met de auto gaan, dan kun je op het eigen terrein parkeren. De menukaart beschikt over een ruim aanbod aan lunch- en dinergerechten, waarbij Nederlandse invloeden overheersen. Amershof staat voor betaalbare kwaliteit en is dus geschikt voor iedere portemonnee. Het restaurant straalt een zakelijke doch informele sfeer uit. Je kunt hier dineren voordat je naar de bioscoop gaat, maar ook voor, na of tijdens een vergadering.

Meer informatie over restaurant Amershof

Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Jjxa F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Amersfhof is een zalencomplex met restaurant, hebben hier gewoon lekker gegeten in een ontspannen sfeer, vriendelijke bediening met tijd voor een stukje aandacht.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Het eten was heerlijk, de sfeer was zoals bij andere recensies al gelezen matig. Het is heel licht met een paar schuldereijen waardoor er weinig tot geen sfeer is. Er zaten 2 tafels verderop mensen te vergaderen die vrij luidruchtig waren. Door het verdere gestommel van de keuken konden wij elkaar soms niet verstaan. Dat we erg jammer. Verder hele fijne avond gehad.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Leuke ontvangst! Ik ben hier nu twee keer geweest, een keer met mijn dochter en een keer met een vriendin. We mochten gewoon kiezen van de kaart, waarna het goedkoopste gerecht niet werd gerekend. De eerste keer gekozen voor de zalmfilet. Verrukkeluk!!! De tweede keer was er -buiten de kaart- Zeewolf. Wederom heerlijk!!
Het personeel was zeer attent: toen ik bij het voorgerecht de ui op mijn bord liet liggen, werd de sla bij het hoofdgerecht geserveerd zonder ui. Ook toen ik vroeg om een extra portie groenten in plaats van het aardappelgerecht kreeg ik dat. De ambiance is misschien niet de meest sfeervolle, maar de sfeer moet je toch voor het grootste gedeelte zelf maken. Ik ga hier zeker vaker naar toe!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Prima eten, prijs - kwaliteit is goed te noemen. Buitenkant van de zaak lijkt erg mooi. De sfeer en aankleding binnen valt dan wel iets tegen. Bediening en eten prima.
Jorin D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
heerlijk gegeten was erg lekker.
en de bediening was goed. alleen jammer dat ze niet vaker langs kwamen of het eten smaakte. is wel een aanrader.
Vanhellanton .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen en het eten was heel lekker, beslist een aanrader.
We gaan hier zeker nog eens terug.
Daniel_nijenhuis .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het toetje met de chocoladecake en vloeibare chocokern is echt super. Het eten was verder prima, patat had naar mijn mening langer mogen bakken maar de zalm was fantastisch.
Sajoer .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten en de service was prima maar de aankleding van de zaak was totaal niks het had meer weg van een bedrijfskantine dan van een restaurant.
Ruurd22 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
De bediening was goed. Het decor was ok. Het eten was slecht. Niet lekker, aardappelen niet gaar, het vlees was niet veel te gaar.
Niet voor herhaling vatbaar.
Sandrajazeker .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Prima gegeten. Geen sfeervol restaurant maar het hoort bij een vergadercentrum dus het is vooral praktisch ingericht. Niet te duur.
Familienobeldevaal .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
hartelijke ontvangst, goede bediening, goede keuze in gerechten, prima prijs verhouding, voldoende eten en bij krijgen ook mogelijk,
Mijn man koos een varkenshaasje en ik de zalm dat was heerlijk.
ook de dag-soep; groentensoep met echte zelf gemaakte balletjes was heerlijk en het toetjes koffie-appeltaart en ijs en slagroom was heerlijk.
alles zag er verzorgt uit, prima aanrader met eigen parkeerterrein.
Alfredpoolman .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Samen met mijn vrouw hebben we er gisteren heerlijk gegeten vooraf een erwtensoep
daarna een biefstuk strogarnof met een lekkere saus en ijs toe een coupe Amershof met
vanille ijs, advocaat slagroom iets van noten schraapsel erg lekker.

We werden er vriendelijk en zeer snel geholpen.

Geslaagd dus wat ons betreft.

Anke en Fred Poolman
Klaas.walstra .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Alles was naar wens en het diner was super lekker. wij kwamen niet uit de omgeving maar anders waren we zeker nog eens terug gekomen. Ook de prijs was zeer aantrekkelijk.
Jasmijn191 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. We hebben heerlijk gegeten !
Was weinig sfeer minder verlichting zou gezelliger zijn!
Dick en Janny.
Mensinga .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wij hebben gisteren lekker gegeten bij restaurant Amershof.
Het was een 3-gangen diner uit de vaste menukaart.
Het betrof een vrij traditionele kaart met voldoende keuzemogelijkheden.
Onze voorgerechten waren een kleine salade, één met gerookte zalm, de andere was
identiek maar dan met geitenkaas en walnoten.
Hoofdgerecht kogelbiefstuk met stroganofsaus. Hoewel smakelijk, hebben wij de
biefstuk wel malser gegeten.
Ruim voldoende frietjes en gebakken aardappels, worteltjes en sla.
Tot slot een toetje met ijs en slagroom.
De bediening was uiterst vriendelijk.
Looijengoed .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
De locatie doet aan als een Grand Café. Voor een zakelijk diner is deze locatie minder geschikt. Het eten is er goed en de prijs-kwaliteit verhouding is top.
De sfeer en bediening blinkt niet uit maar op aanvraag is er veel mogelijk.
Zijp.dirk .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Eigenlijk is de Amershof meer bekend als vergaderlokatie. Maar je kunt er prima en lekker eten met en vlotte service in een enigszins zakelijke entourage.
Jaimy I.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Toen we binnenkwamen schrokken we een beetje. Fel licht. Oudbollig meubilair en bijna niemand binnen. Na een klein uurtje waren we de enige. Beetje melig door de eerste schok ons eten besteld. Alles was heerlijk en kakelvers. Heerlijk gegeten en gedronken. Toen toch maar even gevraagd vanwaar het felle licht. Het bleek vooral voor zakelijke etentjes en vergaderingen te zijn, maar particulieren zijn ook welkom. Dus voor de sfeer hoef je niet naar de Amershof, maar voor goed, vers en zeer betaalbaar eten vlak voordat je een filmpje pakt..Zeer zeker wel!
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Vergeleken met de vele gezellige restaurantjes in Amersfoort was dit een soort kantine. Niet echt gezellig.
Het eten was prima, niet bijzonder