Amershof

Snouckaertlaan 11 3811 MA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Amershof

Dineren in een statig herenhuis

Amershof is gevestigd in een herenhuis uit de negentiende eeuw, gelegen in het centrum van Amersfoort. Het restaurant ligt op loopafstand van het station, maar mocht je met de auto gaan, dan kun je op het eigen terrein parkeren. De menukaart beschikt over een ruim aanbod aan lunch- en dinergerechten, waarbij Nederlandse invloeden overheersen. Amershof staat voor betaalbare kwaliteit en is dus geschikt voor iedere portemonnee. Het restaurant straalt een zakelijke doch informele sfeer uit. Je kunt hier dineren voordat je naar de bioscoop gaat, maar ook voor, na of tijdens een vergadering.

Meer informatie over restaurant Amershof

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 08:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 08:00 - 17:00
Zondag Gesloten

6,9

Jouw recensie over het restaurant Amershof

alie D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
H B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eten was prima.We konden van alles bij krijgen. En niet te druk zo dat men het eten van je bord af kijkt, daar houden wij niet van. Liever heerlijk en rustig dan , overbodige luxe.

We doen het nog wel een keer over , makkelijk te vinden.
Dineke W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was prima. Het personeel vriendelijk en vlot. Ze hebben een eigen parkeerplaats wat in een binnenstad handig is. Een aanrader
antje V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
de ambiance was sfeervol, het personeel heel vriendelijk en het eten verrukkelijk. Alle lof!
we zijn zeer tevreden naar huis gegaan.
Pierre J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Met AH actie gegeten. Je kan van heel de meukaart kiezen.
Het was lekker weer en zaten buiten op het terras aanstraat, maar doordat het aan een eenrichtingsstraat ligt komt er nogal wat verkeer doorheen.
Soep, vleesjus(stroganoffsaus) en nagerecht is allemaal instant. Smaakt heel nep.
Hoofdgerechten Entrecote en varkenshaas waren beiden aan de taaie kant.
Personeel was aardig, maar wat koop je daarvoor? Jammer van het geld en de tijd.
Josje D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Goed eten, ruime porties, vriendelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding.
Prettig buiten gezeten, hier zal ik zeker nog eens gaan eten.
bj4 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
uit dineren geweest met AH-actie. Zeer vriendelijke ontvangst. Prima keuze uit de gerechten, konden kiezen van de gehele kaart, snelle en vriendelijke bediening. Een aanrader !
Geanne D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Rustige omgeving, vriendelijk personeel, lekker eten. Een fijn avondje uit. Voor mensen die houden van een restaurant waar veel gasten zijn, zou ik een andere zaak aanraden. Er waren veel lege tafels, en dat doet wel wat met de sfeer. Wij vonden het prima, maar iemand die houdt van gezellige drukte in een restaurant, had het wellicht te rustig gevonden.
R.E. S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst,prima uitleg omtrent menu inzake actie.
Je kon keuze maken a la carte en er was voor ieder wel wat.
Eten op juiste temperatuur en keurig uitgeserveerd door keurig personeel.
Een aanrader
Tonneke I.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten was heerlijk bediening vriendelijk toppie top ???????? gegeten geitenkaas salade???? varkenshaas en jijsje toe. Super een echte aanrader om te gaan eten
dutchmarcel .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening. eten was goed , beperkte kaart en vooral het was niet duur.
Het is beslist geen sterren keuken maar wat er op de kaart stond was wel goed klaar gemaakt
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het is een gedateerde kantine met serieus personeel. Het eten was prima bereid maar met erg kleine porties en een ongeïnspireerde opmaak: soep met een aanmaaksmaak, daar kan geen verse peterselie iets aan redden. Anderhalf bolletje supermarkthuzarensalade op een blaadje sla naast je flinke, maar uit de koeling in de pan, biefstuk (met peterselie) of je zalmmoot. Bijgerechten nauwelijks bijzonder met maar kleine porties. Een half bakje mayonaise dat er uitzag alsof het voor de tweede keer naar een tafel kwam.. De rode kool was een dieptepunt...
Jjxa F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Amersfhof is een zalencomplex met restaurant, hebben hier gewoon lekker gegeten in een ontspannen sfeer, vriendelijke bediening met tijd voor een stukje aandacht.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Het eten was heerlijk, de sfeer was zoals bij andere recensies al gelezen matig. Het is heel licht met een paar schuldereijen waardoor er weinig tot geen sfeer is. Er zaten 2 tafels verderop mensen te vergaderen die vrij luidruchtig waren. Door het verdere gestommel van de keuken konden wij elkaar soms niet verstaan. Dat we erg jammer. Verder hele fijne avond gehad.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Leuke ontvangst! Ik ben hier nu twee keer geweest, een keer met mijn dochter en een keer met een vriendin. We mochten gewoon kiezen van de kaart, waarna het goedkoopste gerecht niet werd gerekend. De eerste keer gekozen voor de zalmfilet. Verrukkeluk!!! De tweede keer was er -buiten de kaart- Zeewolf. Wederom heerlijk!!
Het personeel was zeer attent: toen ik bij het voorgerecht de ui op mijn bord liet liggen, werd de sla bij het hoofdgerecht geserveerd zonder ui. Ook toen ik vroeg om een extra portie groenten in plaats van het aardappelgerecht kreeg ik dat. De ambiance is misschien niet de meest sfeervolle, maar de sfeer moet je toch voor het grootste gedeelte zelf maken. Ik ga hier zeker vaker naar toe!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Prima eten, prijs - kwaliteit is goed te noemen. Buitenkant van de zaak lijkt erg mooi. De sfeer en aankleding binnen valt dan wel iets tegen. Bediening en eten prima.
jorin D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
heerlijk gegeten was erg lekker.
en de bediening was goed. alleen jammer dat ze niet vaker langs kwamen of het eten smaakte. is wel een aanrader.
vanhellanton .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen en het eten was heel lekker, beslist een aanrader.
We gaan hier zeker nog eens terug.
Daniel N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het toetje met de chocoladecake en vloeibare chocokern is echt super. Het eten was verder prima, patat had naar mijn mening langer mogen bakken maar de zalm was fantastisch.