American Steakhouse Broadway

Oudegracht aan de Werf 139 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant American Steakhouse Broadway

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

Meer informatie over restaurant American Steakhouse Broadway

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag en Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag 16:30 - 21:30
- Diner 16:30

luc V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk eten, je waant je in Amerika! We zijn er vaak langs gelopen maar het is er steeds niet van gekomen. 21 december moesten we in Utrecht zijn en liepen we toevallig weer langs en dit keer moesten we wel! Het was een geslaagde avond met heerlijk eten en drinken, gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Heel mals vlees! Top.
Denise H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wat een heerlijk vlees hebben ze hier! Wat mij betreft de lekkerste spare ribs. Personeel ook erg vriendelijk! Wij zijn 4 keer geweest en eten hier standaard als we in Utrecht zijn!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Mijn dochter en ik hebben weer heerlijk gegeten!
Sanneke B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heeerlijkste sparerib's uit de wijde omgeving! Bediening ook super!! Gewoon 'n aanrader!
Annemiekevk .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vorige week hier de beste Spare-ribs van Nederland gegeten, zonder te overdrijven!! Aan de oude Utrechtse grachten is het heel leuk om hier wat te eten. Super lekker alleen best prijzig.
Armand T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prachtig zitten aan het water met een mooi uitzicht!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijke spareribs en rib-eye
Eatlikeyoumeanit .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Afgelopen vrijdag ging ik hier met een vriendin eten voordat we naar de film gingen. We hadden er enigszins op verheugd, omdat we hier in het verleden goede ervaringen hebben gehad. Nadat we een tafel kregen toegewezen duurde het erg lang voordat ons drankjes werden opgenomen. Na een seintje naar de bediening kwam er eindelijk iemand aan onze tafel. Nadat we onze drankjes en de menukaart ontvingen duurde het weer erg lang voordat iemand onze bestelling kwam opnemen. Dan maar weer een seintje geven.

Onze gerechten kwamen snel op tafel. De pittige kip was niet erg pittig en de lamskoteletten waren net aan gaar. Het duurde een half uur voordat onze tafel werd afgeruimd en we kwamen in tijdnood voor de film. Nadat we (weer) een seintje moesten geven om onze tafel af te ruimen vroegen we of de keuken ons nog op tijd een dessert kon opdienen? Dit bleek niet het geval. Dan maar een kop koffie. Op een gegeven moment kwam de serveerster ons vertellen dat het bijna tijd voor ons was om op tijd het restaurant te verlaten. We wisten niet of dit attent was of omdat ze ons gewoon weg wilde hebben. We vroegen toch maar de rekening.

Toen de rekening werd gebracht ging mijn vriendin nog even naar de wc. Plotseling stond de serveerster naast mij die mij vriendelijk, doch dringend, verzocht om nu af te rekenen. Ik gaf aan dat we dat zo zouden doen als mijn tafelgenote terug was van de wc. De serveerster drong aan dat ik toch echt nu moest afrekenen. Verbaasd ben ik meegelopen naar de kassa om af te rekenen. De fooi die we van plan waren om te geven heb ik achterwege gelaten. We vonden het een ongastvrije ervaring en hebben nog weinig zin om ooit nog eens terug te komen.
Angeline S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Was deze keer ook weer heerlijk.
Cindy F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening!
Moniek C.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wat een heerlijk restaurant. Echt een aanrader. Er hangt een rustige sfeer, de bediening is erg vriendelijk en het eten is fantastisch. Reserveren is wel een must.
Dounia S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ik ben hier voor het eerst geweest met een grote groep vrienden +15 man. Laat ik allereerst beginnen met te zeggen dat het eten heerlijk is. Daarnaast gaat het reserveren ook makkelijk en is het interieur ook erg mooi en voelt het gezellig aan. Sommige personeelsleden zijn ook vriendelijk.

Wat mij enorm heeft gestoord is de houding van sommige personeelsleden. Zo had ik een afspraak gemaakt om individueel af te rekenen en zo gezegd zo gedaan deden we dit ook. Tijdens het afrekenen stonden 2 personeelsleden die hardop heerlijk aan het klagen waren over "dat het zoveel werk was om dit zo te doen", "waarom is dit toch toegezegd" en "we krijgen nooit fooi op deze manier". Nee dat klopt, als jij zo gaat staan zuchten en klagen voor de klant krijg je van velen NIETS. Meer dan de helft van mijn vrienden heeft gewoon fooi gegeven, waaronder ik zelf. Dit kan echt niet. En een tip voor de betreffende personeelsleden: als je wilt weten waarom je geen fooi krijgt, kijk dan vooral naar je eigen houding.

Op de domper bij het betalen na was ons bezoek dus verder geslaagd, maar zeker geen 5 sterren klantervaring.
Dounia S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017

Marian C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijk personeel....je wordt snel geholpen en je kan er lekker eten. Echt een aanrader.
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben goed gegeten voor het juiste bedrag
Sjaak M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Toprestaurant, heerlijk gegeten.
Super spareribs en American Steak.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
spare ribs kan iets meer
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wederom perfect gegeten. De baby spare ribs zijn zo lekker. Ben geen grote vleeseter maar dit is erg goed. Bediening is vlot, vrolijk. 1 nadeel, het is er warm, veel te warm. Daar zouden ze iets aan moeten doen. Airco is niet gelijk noodzakelijk, maar ventilatoren zou al een stuk beter zijn.
Pieter-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten.
Spareribs waren supermals en ribeye was perfect.
1 Klei. Minpuntje. Het was heel warm binnen. Een airco zou geen overbodige luxe zijn.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijke spareribs en ook heerlijk ijs. Echt een aanrader.