American Steakhouse Broadway

Oudegracht aan de Werf 139 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant American Steakhouse Broadway

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

Meer informatie over restaurant American Steakhouse Broadway

Jouw recensie over het restaurant American Steakhouse Broadway

Nanet D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken: spareribs met een rood wijntje en een heineken biertje buiten op het terras.
Nina-Li W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Broadway is naar mijn mening de beste plek om steak te eten in Utrecht! Ook de yellow cab cocktail doet het altijd goed.
Jelle Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Bediening maakte alles goed
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Goede bediening! Heerlijk gegeten!
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten. Het was warm en we wilden buiten zitten maar het was erg druk. De bediening deed alles om een goed plekje voor ons te zoeken...
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Al enige tijd gaan wij naar deze locatie die telkens als een feest is te ervaren. De gerechten en service zijn uitstekend te noemen en altijd ga je na afloop weg met een zeer geslaagde ervaring. Enige minpunt is alleen dat buiten op de kade vlak tegen de muur steeds rotzooi naar beneden valt wat soms op je bord en sauzen beland of net naast je tafel in bloesem van struiken en bomen en plastic zakjes en papieren bekertjes e.d. en langs de muur water wat erlangs loopt waarbij je natte kleding zou kunnen krijgen. Daar zou een aanpassing in verbetering zijn zodat het plezier van het beleven nog meer kan worden geaccentueerd. Volgende keer weer terug! groeten Anita en Ruud Versteeg
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Hier laatst voor het eerst gegeten, ik verbaasde mij erover hoe goed het was! Baby ribs op, deze vielen zo van het bot en qua smaak waren ze ook erg lekker! Zeker een aanrader!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten bij American Steakhouse Broadway. Het is vrij duur, maar wel meer dan waard. De spareribs zijn de beste in Utrecht en ook de NY steak was superlekker. Vriendelijk personeel en een fijn terras.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken mede omdat ze er voorgoed gezorgd hadden dat weet buiten konden eten en drinken. Fantastisch!????????
vanessa T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Leuk restaurant. Voorgerecht 2 x salade erg saai. Hoofdgerechten , allemaal vlees, erg lekker.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Super tent! Heerlijk aan het water gegeten. Het eten was heel goed, de service was top en het personeel was vriendelijk en in voor een geintje :) Ik kom snel weer eens terug!
H.P K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Goede kwaliteit eten, wel twee keer deel van bestelde drankjes vergeten. Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten van de babyspareribs met een heerlijk glaasje wijn en een biertje.
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij komen hier al jaren en heel vaak en zijn nog nooit teleurgesteld altijd alles uitstekend
Alfred S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Leuke plek om te eten, ribeye was precies goed gebakken. Sidedishes waren ook erg lekker.
Floris G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Hoofdgerecht, beef, was erg goed, nagerecht was iets minder. Leuke zaak om te eten, niet heel veel poespas.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken, spare ribs, een wijntje en een biertje.
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Dosun L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Ik kom hier al een aantal jaren. Het enige gerecht wat ik eigenlijk kan beoordelen zijn de babyribs met zoete marinade. Daar ga je voor naar Broadway's. Ik kan verder nog vertellen dat ze lekker brood vooraf serveren (van het huis). De frietjes zijn ok en desgewenst krijg je er mayonaise bij. Als je van kluiven houdt, spareribs die van het bot afvallen; bestel de ribs. Daar krijg je geen spijt van!