American Steakhouse Broadway

Oudegracht aan de Werf 139 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant American Steakhouse Broadway

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

Meer informatie over restaurant American Steakhouse Broadway

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag en Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag 16:30 - 21:30
- Diner 16:30

luc V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk eten, je waant je in Amerika! We zijn er vaak langs gelopen maar het is er steeds niet van gekomen. 21 december moesten we in Utrecht zijn en liepen we toevallig weer langs en dit keer moesten we wel! Het was een geslaagde avond met heerlijk eten en drinken, gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Heel mals vlees! Top.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten hier was super
Tino W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het is een heerlijk om er te eten de bediening is top het eten is geweldig en de locatie is magtig mooi om in te eten.
Een echte aanrader als je in de stad bent om te gaan eten.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Gezellige avond gehad!
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, leuke frisse bediening. Aanrader!
Carmen Y.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Service was zeer gewaardeerd! Verkeerde bestelling was genoteerd, maar met geen probleem verwisseld. Ook was er een vlieg in mijn drankje gevlogen en dat ook direct verwisseld.
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was zeer lekker erg tevreden over. Het na gerecht (met oreo) die gekozen was. Was helaas niet wat er van verwacht werd. De oreo stukjes in dit nagerecht waren nogal sompig. Niet knapperig wat je er van verwacht.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Was weer eens langs gegaan.

Eten was weer lekker sappig.

Het vlees viel zo vd Ribs.

De Mixed Grill , een absolute aanrader.

A V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, aanrader!
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Lekkere ribs en niet heel bijzonder. De saus/marinade leek meer een los element. Alsof het vlees gekookt was en op het laatste moment de saus gesmeerd werd. Daarentegen gewoon lekker mals vlees en lekkere marinade.

Bediening is heel behulpzaam. Het duurde wat lang met uitserveren, en ondertussen arriveerden mijn vrienden ook. Ik kon gewoon nog mijn drankje wijzigen :)

Sfeer is rumoerig, druk en gezellig, en reserveren is dan wel echt aan te raden.

Nadeel is dat er troep afbrokkelt van de muren/plafond. Het witsel valt gewoon naar beneden. Zichtbare grove stukken en kleinere onzichtbare deeltjes. Het viel ook in het eten. Het was heel druk, dus besloot ik Broadway hierop te attenderen via mail. Kunnen ze alsnog die muur fixen, dacht ik zo.

Dit was inmiddels op 14 december gebeurd, en in de tussentijd nog geen antwoord. Ik hoop dat anderen hier geen last meer van hebben.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een sfeervol restaurant met spareribs die mijn vriend en ik verslavend lekker vinden. We komen hier altijd als we willen genieten van all-star spareribs (spareribs met drie verschillende smaken marinade). De bediening is prima, de sfeer gezellig, dus zeker een aanrader. Reserveer wel online, want het is er vaak druk! Maar dat is een goed teken.
Ronald Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Had een Texas Sirloin was super. Ook de cowlsalad en de cheesecake aan het einde maakten het helemaal af.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eten was super.
Mixed grill een aanrader.
Alles mals en sappig.
Dessert ( ijs) ook top. Aparte smaken.

1 minpuntje Bediening mag vaker aan de tafel komen voor drinken etc.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met gezin wezen eten.
Mixed grill was top.

Al het vlees mals en goed op smaak.
1 minpuntje.
Bediening mag vaker langs de tafels lopen om drinken op te nemen.
Ze waren wel vriendelijk.
Voorderest gewoon een top tent.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
kwam hier 20 jaar geleden al. Ribs zijn nog steeds lekker. Vind de inrichting wel minder sfeervol nu. Zaten erg krap (in het gangpad op de tocht). Waarom geen tussendeur/ gordijn. Mayonaise was vroeger veel lekkerder. Brood ook.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Geweldig eten. Lekker mals vlees (zelden zo goed gehad). Rib/kip combi is echt een aanrader.
Kan wat druk over komen qua beleving omdat het in de werf zit. Laat dit je niet weerhouden!
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Leuk en gezellig aan een van de grachten.
Kwalitatief goed en lekkere gerechten.
M D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met 4 personen gegeten, prima vermaakt de sfeer is goed bediening vriendelijk.

Voorgerechten waren prima.(basket, maiskolf, vissoep)

Hoofdgerecht : 1x tenderloin (prima) , 3x primerib was wisselend van kwaliteit.

Nagerecht: IJs (3 scoops) smaken verkeerd om en in vervelend potje geserveerd (wat is er verkeerd aan een
ijscoupe), de chocolademousse was ook al in een vervelend potje geserveerd en de slagroom leek niet vers opgespoten.
De smaak van de espresso was bitter door verkeerde afstelling apparaat of bonen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
We komen hier vaker, goede steaks, vriendelijke bediening en alles komt snel door. Enige nadeel is de slechte akoestiek omdat het een werfkelder is.
Joffrey V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We zaten buiten, aan de gracht. Op zich waren de ribs en de steak erg lekker, maar het was lang wachten, de bediening had het te druk. Ze maakten fouten, waardoor ik bijvoorbeeld al mijn steak had terwijl mijn vriendin nog zat te wachten (ze hadden haar in eerste instantie het verkeerde gerecht gegeven). Een vrouw in de buurt had een half uur zitten wachten op een toetje. Zelf kreeg ik op een gegeven moment as in mijn eten omdat iemand boven aan de trap stond te roken. Toen we klaagden bij de bediening werd er meelevend gereageerd, maar er werd niets aan gedaan en er werd ook geen nieuwe salade aangeboden o.i.d. Wel fijn dat ze een doggy bag aanboden, zodat ik de resterende ribs niet tegen wil en dank naar binnen hoefde te proppen. De cocktail met bacon was wel lekker.