American Steakhouse Broadway

Oudegracht aan de Werf 139 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant American Steakhouse Broadway

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

Meer informatie over restaurant American Steakhouse Broadway

9,1

Jouw recensie over het restaurant American Steakhouse Broadway

Bob V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voor ons is er geen mooiere locatie om te eten. Direct aan de gracht op het terras is de beste plek. Service was niets op aan te merken; we wilden ons eten wat later ontvangen om nog even van de sfeer te genieten en hier werd zonder problemen tot op de minuut nauwkeurig rekening mee gehouden. Steaks zijn ook echte steaks, geen dunne lapjes vlees zoals je wel eens ziet, maar echte dikke stukken, mooi doorregen en goed gebakken. Echte aanrader.
H.P. B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De echte vleesliefhebber is hier helemaal op zijn plaats. Op z'n Amerikaans.. grote porties en veel vlees!!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Snelle en vriendelijke bediening. Prima steaks.
Coryna W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Uitstekend restaurant waar ik al jaren kom. Eten is heel goed en bediening erg vriendelijk.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De ribs zijn nog steeds geweldig, maar er stond te weinig bediening voor een volle zaak. Wachttijd op eten en drankjes was iets langer dan ik gewend ben van Broadway, jammer!
Tjalle J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Op dinsdagavond uit eten geweest bij American steakhouse broadway. Als voorgerecht de Lousiana fishsoup gehad. Heerlijke soep, goed op smaak en voldoende vis.
Als hoofdgerecht de Mixed Grill genomen. Ruime portie zoals het hoord bij dit gerecht. Al het vlees was perfect gegaard en de kwaliteit was echt super. Als slager zijnde zeg ik dit niet vaak maar het was top. Enige minpuntje was dat de lamsracks naar mijn idee te oud geslacht waren en dus de "schapensmaak" was iets te.
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Super locatie, heerlijk eten,geweldig vlees.
Een bakje sla erbij en de beoordeling was nog hoger uitgevallen.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben heerlijk en gezellig gegeten en onze jarige werd met het dessert, zoals we verzocht hadden, feestelijk in het zonnetje gezet. Het vlees was super mals en erg lekker en zeer vriendelijke personeel.

Helaas ging het mis met de bestelling van het hoofdgerecht en was er 1 vergeten die toen later kwam. We konden gelukkig een ander dubbel gerecht delen waar we een extra bord voor kregen en het latere dubbele gerecht weer delen. Ze boden een aantal keer excuses aan en kregen ter compensatie van het ongemak allemaal een gratis drankje. Wat ons betreft prima opgelost!
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Uitstekend eten in uitstekende sfeer.
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekkerste spareribs op aarde ! Ons favoriete restaurant. Vriendelijke slimme bediening en altijd goed eten. Een must als je Utrecht bezoekt !
Fred Pieters
ALEXEY E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
SUPER!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Locatie super gezellig. Personeel heel vriendelijk en zeer attend. Kaart heeft voor iedereen wat te bieden. Heerlijk gegeten!! Kleine tip..vervang de standaard patat voor gebakken aardappel partjes met schil. Past zeer goed bij jullie mooie gerechten. Ik zou persoonlijk ook de mayo a € 0,75 niet op de rekening zetten...service is ook belangrijk en het staat beetje knullig. Maar ik raad dit restaurant zeker aan.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken bij jullie met een goede bediening.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Super gezellig aan het water dineren! Echt een heerlijke Tenderloin gegeten! Super mals vlees met heerlijke blauwe kaassaus. In een woord: Top!
Mitch O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het eten was super, en de bediende was erg vriendelijk en mooi ;-)
Nanet D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lekker mals vlees maar dat is het eigenlijk wel. Wat sla garnering en een bakje slappe patatjes erbij. Gezien de prijzen (29,00 euro voor 200 gr. haasbiefstuk) is dat wat karig. Leuke locatie in werfkelder en vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken: spareribs met een rood wijntje en een heineken biertje buiten op het terras.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Voor de beste spare-ribs of een ander goed stuk vlees moet je hier zijn. Nothing to fancy, precies wat je met een groep vrienden nodig hebt. Goede, snelle service, vriendelijke personeel en lekker eten.
Nina-Li W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Broadway is naar mijn mening de beste plek om steak te eten in Utrecht! Ook de yellow cab cocktail doet het altijd goed.
Jelle Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018