American Steakhouse Broadway

Oudegracht aan de Werf 139 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant American Steakhouse Broadway

Steaks & vis van de grill

Een stukje New York op een steenworp afstand van de Domtoren. In een oude werfkelder aan de sfeervolle Oudegracht bereiden ze sappige steaks, spareribs en heerlijke visjes op de houtskoolgrill. Bij mooi weer is het terras een perfecte plek om kano's, waterfietsen en het leven langs de grachten gade te slaan onder het genot van een drankje.

Meer informatie over restaurant American Steakhouse Broadway

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag en Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:30
Zaterdag 16:30 - 21:30
- Diner 16:30

luc V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk eten, je waant je in Amerika! We zijn er vaak langs gelopen maar het is er steeds niet van gekomen. 21 december moesten we in Utrecht zijn en liepen we toevallig weer langs en dit keer moesten we wel! Het was een geslaagde avond met heerlijk eten en drinken, gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Heel mals vlees! Top.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prima biefstuk, prima koffie. Vriendelijke bediening. Tafeltjes en stoeltjes zijn toch altijd een beetje klein en wiebelig op het terras. Maar het blijft een fijn restaurant. Ik kom zeker weer terug.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
vanaVond gegeten .. er steak van 300 en 500 gram besteld ... kregen er een van denk max 200 en 300 gram
... chef erbij en gaf me gelijk ... jammer dat ze zo met klanten omgaan .. pure oplichting .... kregen uiteindelijk € 10,00 korting ... vlees ook geen top niveau... Je kan beter aan de overkant gaan eten bij cauchos .. 10 x beter en waar voor je geld .... een ad Kapper ..
Emke K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wat een lekker restaurant. Wij houden van biefstuk en kregen dit restaurant als tip. Normaal gaan wij altijd naar loetje. Nu een iets anders en het was de moeite waard. Zeer malse ossehaas en een op fantastische plek. Kortom een aanrader.
Humphry en Gina S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Al jaren ons favoriete restaurant
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Fantastisch gegeten, de ribs zijn elke keer om te smullen. Vooraf de chicken wings waren dit keer wel iets droger dan normaal. Maar over het algemeen is de kwaliteit hier super.
L E.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Was zeker niet tegengevallen. Als je van vlees houdt the place to be. Leuk, gemotiveerd personeel. Nog nooit zulke rijk gevulde vissoep gegeten. De New York steak en de Ossenhaas steak prima medium. Alleen de Franse frietjes waren gewone friet. Komen zeker terug.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Dit restaurant is na verbouwing onlangs weer geopend.
De ontvangst bij binnenkomst is vriendelijk.
De bediening is zeer vlot en het gaat misschien wel allemaal een beetje te snel.
Waar je in andere restaurants soms wel 3 uur zit ben je hier na ruim een uur echt wel uitgegeten en gedronken.
Dat heeft voor ons vooral te maken met de veelal jeugdige bezoekers.
Vooraf een heerlijk knapperig breekbroodje.
Een flesje rood van 18,00 die prima paste bij de Tenderloin steaks.
Dan de steaks, tjonge jonge wat een super steak. We hebben beiden nog nooit zo'n heerlijke, mals sappige steak op. Hierbij een lekker frisse salade en een heerlijke grote gepofte aardappel.
Toch de prijs van 33,00 voor 300 gram vind ik toch best aardig aan de prijs. En dan mag je ook verwachten dat je de beste steak krijgt van heel Utrecht en omgeving. Onze complimenten gingen dan ook uit naar de biefstukkenbakker.
Eigenlijk waren we ook wel klaar na ruim een uur.
Dit toch i.v.m. de rumoerigheid in de zaak.
Leuk was dat we vanaf buiten ook konden zien hoe de steaks gebakken werden.
Han A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Uitstekende steak gegeten, in een gezellige sfeer. Je zit onder de straat wat bijzonder is. Een goede prijs kwaliteitsverhouding. Kortom, een aanrader.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Altijd weer een feest. Echt ontzettend lekkere ribbetjes!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten hier was super
Tino W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het is een heerlijk om er te eten de bediening is top het eten is geweldig en de locatie is magtig mooi om in te eten.
Een echte aanrader als je in de stad bent om te gaan eten.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Gezellige avond gehad!
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, leuke frisse bediening. Aanrader!
Carmen Y.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Service was zeer gewaardeerd! Verkeerde bestelling was genoteerd, maar met geen probleem verwisseld. Ook was er een vlieg in mijn drankje gevlogen en dat ook direct verwisseld.
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was zeer lekker erg tevreden over. Het na gerecht (met oreo) die gekozen was. Was helaas niet wat er van verwacht werd. De oreo stukjes in dit nagerecht waren nogal sompig. Niet knapperig wat je er van verwacht.
Ninus P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Was weer eens langs gegaan.

Eten was weer lekker sappig.

Het vlees viel zo vd Ribs.

De Mixed Grill , een absolute aanrader.

A V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, aanrader!
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Lekkere ribs en niet heel bijzonder. De saus/marinade leek meer een los element. Alsof het vlees gekookt was en op het laatste moment de saus gesmeerd werd. Daarentegen gewoon lekker mals vlees en lekkere marinade.

Bediening is heel behulpzaam. Het duurde wat lang met uitserveren, en ondertussen arriveerden mijn vrienden ook. Ik kon gewoon nog mijn drankje wijzigen :)

Sfeer is rumoerig, druk en gezellig, en reserveren is dan wel echt aan te raden.

Nadeel is dat er troep afbrokkelt van de muren/plafond. Het witsel valt gewoon naar beneden. Zichtbare grove stukken en kleinere onzichtbare deeltjes. Het viel ook in het eten. Het was heel druk, dus besloot ik Broadway hierop te attenderen via mail. Kunnen ze alsnog die muur fixen, dacht ik zo.

Dit was inmiddels op 14 december gebeurd, en in de tussentijd nog geen antwoord. Ik hoop dat anderen hier geen last meer van hebben.