Over restaurant American Steakhouse Betty Boop

Het Amerika van de sixties

Amerikaanser wordt het niet. Betty Boop verwelkomt je in een ruimte van rood leer, booths en Elvis aan de muur. Met muziek uit de jukebox is de sfeer van de jaren zestig helemaal gezet. Een paleisje voor spareribs, burgers en steaks en ze serveren daarbij uitsluitend Amerikaanse bieren, die bijvoorbeeld Flying Dog Snake Dog en Dead Guy Ale heten. Leuk detail: dit is een erkend leerbedrijf.

Meer informatie over restaurant American Steakhouse Betty Boop

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Wi-Fi
Lang
Adèle E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Prima restaurant, leuk ingericht, vriendelijke en goede bediening. Bereid je voor op flink wat vlees...
Wat mij betreft mogen er ook hamburgers op het menu komen met "slechts" 100gr vlees en bijzondere frieten of gebakken aardappelen zou ook een pré zijn.
Henas .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Fantastisch restaurant, heel erg vriendelijke bediening en het eten is perfect! We hadden een drie gangen menu, eerst heerlijke kipkluifjes in zoete barbecuesaus, daarna mijn man een gegrilde zalmmoot met boontjes en vlaamse friet en ik had een betty boop hamburger van 3 verdiepingen (met 3 hamburgers, gebakken ei, tomaat en een lekker broodje) en sla en vlaamse friet. Als toetje mijn man een heerlijke bananenmilkshake en ik een hot fudge ijsje. Het was allemaal even lekker en we zaten echt behoorlijk vol. Zeker voor herhaling vatbaar
Rechard .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
WimVreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Leuk restaurantje in amerikaanse stijl. Wij aten verschillende gerechten en waren allen tevreden. Moesten wat lang wachten maar dat werd opgelost met wat bagels als tijdverdrijf. Voor een eenvoudig etentje een prima plek.
Hans0176 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisteren met mijn vrouw bij Betty Boop gegeten en het was helemaal top!
Alles was schoon en netjes, de bediening super vriendelijk .
Wij werden naar onze tafel gebracht en kregen de kaart, de serveerster vroeg of we een mandje brood wilden ( in de meeste restaurants zetten ze het ongevraagd voor je neus.)
Ik had een heerlijke t-bone steak en mijn vrouw de surf and turf 2 mooi opgediende borden met heerlijke garnering
Wij komen zeker terug!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
met 5 personen (w.o. 2 kinderen) gegeten. Eten was goed en redelijk snel geserveerd. Vriendelijke bediening. Prijzen hoger dan gemiddeld, bv 1 cola E 2.50. Wat zeker tegenviel, gewoon kraanwater extra werd niet gegeven, wel een fles plat water (75 cl) te koop voor E 5,50 !
Dit zorgt ervoor dat we hier geen 2e keer meer heengaan.
William R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was goed klaar gemaakt, de groenten van de grill precies goed! Het gerecht californian surf and turf is een echte aanrader. Het Amerikaanse karakte wordt versterkt door een echte ipa! Service is goed en snel!
Fiona33 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Met vriendinnen afgekomen op de naam van betty boop. Heel leuk van binnen en alles afgestemd op betty boop. Dan nog te zwijgen over de lekkere steak die wij allemaal hadden. Heel schoon en netjes hierbinnen, ze doen hier heel goed hun best en dat komt ook zo over op de gasten. Dit is zeker een hotspotje in Delft om eens te gaan eten.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Wat een leuke zaak! Het zit een beetje verscholen in een pijpenlaatje maar wat een leuk ingericht restaurant. Natuurlijk helemaal in Betty Boop stijl/American diner. De bediening was heel vriendelijk en de koks zwaaiden vanuit de keuken. Ik heb de surf en turf besteld, een spies met vlees en een spies met garnalen. Erg lekker allemaal, ook de sla wat er als garnering bij zat, was heel smakelijk. Wijntjes waren lekker maar zwaar en de bierkeuze was reuze. Een leuke plek om eens naar toe te gaan. Ps >> na een mango milkshake had ik geen plek meer voor een toetje.. jammer :)
Westlanders .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wat een toptent!!!, jammer dat we geen 11 kunnen geven.
Heerlijke hamburgers, en de spareribs moet je er een keer eten.
Ga zo door !!
UitZONderlijk .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gegeten en gedronken met 4 personen. Steakhouse ziet er zeer gezellig uit. Er heerst een heel ontspannen sfeer en de bediening is uiterst vriendelijk. De menukaart ziet er prima uit, gewoon zoals je verwacht van een steakhouse. De borden zijn redelijk groot en netjes opgemaakt.
Het vlees was erg mals met een prima grillsmaak.
Het huisbier smaakt heel goed (lekker scherp biertje).

Nadeel zijn de banken die je deelt met je buurman, oftewel je zit rug tegen rug. De banken zorgen voor een grote afstand naar de tafeltjes en als je een beetje een bewegelijke buurman hebt is het lastig stil zitten.
Sverschuur .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Tijdens een weekendje Delft (25-26 september '15) kwamen wij (moeder en ik) toevallig langs kraampjes van 'Delft serveert'. Bij navraag aan de stand/eigenaresse van Betty Boop, bleek dat het die avond slechts voor genodigde gasten was. We waren 1 nachtje in Delft dus daar komen smikkelen zat er niet in.... dáchten we!! We kregen spontaan 2 vrijkaarten van deze súper lieve mevrouw. We gingen nog even de stad in en legden onze shoptassen in de auto en gingen naar 'Delft serveert'. Sufferds die we waren, hadden we ook onze gekregen toegangskaarten in de auto gelegd...:( Was geen probleem, ik mocht als ' wildvreemde' gewoon de elektrische fiets lenen van die super liever mevrouw van Betty Boop! Zo gezegd, zo gedaan. 'S avonds zalig gegeten van zalige gerechtjes en drankjes van American Steakhouse Betty Boop en ook van de andere uitbaters die er stonden.
Het werd een fantástische avond met name ook voor mijn moedertje... Met grote dank aan de eigenaresse van Betty Boop...!! Ze heeft ons uitje werkelijk naar een hoger niveau getild. Nogmaals hartelijk bedankt. Als we weer eens terug komen in Delft, gaan we zéker weer naar Betty Boop. Wat een vriendelijke gastvrijheid, wat een heerlijk eten........
Dikke 10!
Kakou .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een hele goed burger in een prachtige gedecoreerd restaurant: wel een stap terug in "happy days" serie.
De milkshake zijn ook lekker.
Service met een glimlach en de kook heft ook een mooije scultuur gemaakt op een appel voor de kinderen.
Pas op: de porties zijn best groot, mischien te veel voor de jongsten.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Geweldige steak en burger! Entourage was geweldig, in de Amerikaanse fifties stijl. Bediening was ook top, er werd ook heel goed geboend als een tafeltje leeg kwam.
Hier moet je ECHT geweest zijn!
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Restaurant volledig in Amerikaanse en Betty boop sfeer. Ook een echte Amerikaanse kaart met enorme stukken vlees maar ook een goede veggie burger. Flinke porties. Cheesecake was helaas niet erg bijzonder.
Teije01 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Heerlijk dineren in Amerikaanse stijl. Uiterst geschikt voor mensen met een grote eetlust. Er zijn heerlijke burgers met blauwe kaas, ananas of gebakken ei maar bovenal is er de optie om ze alle drie op je bord te nemen. Een idee voor als de steak te machtig lijkt
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Absoluut de lekkerste hamburgers van Nederland! Compleet met alles wat je kunt denken, verse groenten en heerlijk vlees. Jammer dat de warme groente niet bijpassende kruiden erop had. Een ander minpuntje is dat de verlichting wel heel erg fifties fel is, dat mag van mij wel iets sfeervoller. De leuke inrichting (met werkende jukebox), de heerlijk zitjes en de vriendelijke bediening maken dat echter ruimschoots goed. De kwaliteit van het eten is stabiel en goed. Een aanrader!
Cowina .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
via vakantieveilingen had ik een menu gescoord voor twee personen,en kon je kiezen uit diverse restaurants. Ik koos voor Beppy boop en dat was niet verkeerd. Hartelijke ontvangst, leuke bediening en het eten was smaakvol,en met zorg bereidt. Het interieur van het restaurant is heel apart. En ook heel belangrijk: alles ziet er blinkend schoon uit. Mijn zuster en ik hebben genoten.
groetjes, cowi de boer hoorn
Ipa .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
aan diversiteit van verschillende restaurants in delft heeft het nooit gelegen. altijd is er wel weer een restaurant waar je nog niet bent geweest of wat weer een nieuwe formule heeft.
dit restaurant gelegen in een smal steegje midden in het centrum ziet er mooi ingericht uit geheel in de stijl die je verwacht voor een restaurant als dit. vriendelijk welkom geheten en het aperitief was er ook snel. op de kaart spareribs en hamburger en steaks . vooraf een salade gekozen.
portie oké maar de sla iets aan de slappe kant dressing goed. de steak ruime portie maar ik vond het vlees te stug. er zat ook een zeem in jammer. ook de opmaak van de borden daar mag naar mijn mening iets meer aandacht aan worden besteed. desserts eenvoudig maar oké.
denk dat als er nog iets meer geschaafd wordt aan de minpuntjes er een leuke toekomst is weggelegd dit restaurant.
Patricus .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Vooraf de bagel met kruidenboter en verschillende soorten olijven. Prima binnenkomers! Als hoofdgerecht namen we de spareribs (hot). Wat waren die lekker! Voldoende vlees aan de ribben, super mals en niet TE heet. Als ik dan toch een kritisch puntje moet melden is het dat de hoeveelheid frietjes iets ruimer zou mogen. Verder niets dan lof: echte lekkere Hellman's mayonaise en een op en top American Diner entourage. Ga hier eerder vandaag dan morgen heen, het is zeer de moeite waard!!