Over het restaurant American Steakhouse Betty Boop

Het Amerika van de sixties

Amerikaanser wordt het niet. Betty Boop verwelkomt je in een ruimte van rood leer, booths en Elvis aan de muur. Met muziek uit de jukebox is de sfeer van de jaren zestig helemaal gezet. Een paleisje voor spareribs, burgers en steaks en ze serveren daarbij uitsluitend Amerikaanse bieren, die bijvoorbeeld Flying Dog Snake Dog en Dead Guy Ale heten. Leuk detail: dit is een erkend leerbedrijf.

Meer informatie over restaurant American Steakhouse Betty Boop

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant American Steakhouse Betty Boop

Petra P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de service was ook erg goed! Goede kwaliteit vlees en een uitgebreide menukaart! Lekkere zitbanken en gezellige muziek! Zonde dat het zo rustig was op deze vrijdagavond! Deze tent verdient beter!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg goede T-bone gegeten. Goede service.
Ik zou dit restaurant zeker aanraden bij bekenden.
Gonnie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zaterdagavond 13 januari j.l. heerlijk gegeten bij Betty Boop. Wij hadden het er nog nooit zo druk meegemaakt, er was werkelijk geen tafel meer vrij. Erg gezellig, goede bediening. De borden zijn mooi opgemaakt en de zelfgemaakte salade van de chef is voortreffelijk. Een aanrader voor een gezellig etentje!
Shief H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig restaurant, leuk personeel, lekker eten en kind vriendelijk.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten was perfect goede smaak niets over de top gewoon goed en de bediening was ook goed ondanks de drukte had ze het onder controle.
B.E S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijke burgers ..t bonen steak was uit de kunst..bediening was super vlot en heel vriendelijk..we gaan hier zeker nog eens eten !!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening en leuke sfeer.
Lindeke D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Colin H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goede service, uitstekend gegeten!
Lizzy B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten zeker aan te raden
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, aardige bediening????
rob D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben hier voor het eerst gegeten en komen zeker terug.
Goede bediening en een fijne sfeer.
Yolanda L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten , leuk gepresenteerd !
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Super lekker gegeten en fijne bediening.
Sven M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Mooi ingericht in een Amerikaanse style. Zeker een aanrader als je van vlees houdt!
P?nar G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Vandaag geweest. 2 gangen genomen, maar dit was zeker niet voor herhaling vatbaar. Eerste gang waren kipkluifjes, deze waren goed van smaak, maar helaas nog erg rood en bloederig. Hoofdgerecht de Rib eye genomen met uienringen en friet. De Rib eye was mooi medium gebakken, maar de friet en uienringen waren in zéér oude olie gebakken, dit was uit de smaak te herleiden. Ook waren de frietjes doorweekt in olie en nog niet goed gaar. De smaak was hierdoor zeker ver onder de maat. Ook de knoflooksaus die geserveerd werd bij de uienringen had een gekke zoete smaak, niet wat je van een knoflooksaus zou verwachten. Het toetje na dit teleurstellende, en niet vers hoofdgerecht, heb ik maar overgeslagen. Geen aanrader helaas! Het had zo leuk kunnen zijn, gelet op het mooie interieur en het concept.
Adèle E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Prima restaurant, leuk ingericht, vriendelijke en goede bediening. Bereid je voor op flink wat vlees...
Wat mij betreft mogen er ook hamburgers op het menu komen met "slechts" 100gr vlees en bijzondere frieten of gebakken aardappelen zou ook een pré zijn.
Henas U.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Fantastisch restaurant, heel erg vriendelijke bediening en het eten is perfect! We hadden een drie gangen menu, eerst heerlijke kipkluifjes in zoete barbecuesaus, daarna mijn man een gegrilde zalmmoot met boontjes en vlaamse friet en ik had een betty boop hamburger van 3 verdiepingen (met 3 hamburgers, gebakken ei, tomaat en een lekker broodje) en sla en vlaamse friet. Als toetje mijn man een heerlijke bananenmilkshake en ik een hot fudge ijsje. Het was allemaal even lekker en we zaten echt behoorlijk vol. Zeker voor herhaling vatbaar
Rechard .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vooraf de bagel met kruidenboter en verschillende soorten olijven. Prima binnenkomers! Als hoofdgerecht namen we de spareribs (hot). Wat waren die lekker! Voldoende vlees aan de ribben, super mals en niet TE heet. Als ik dan toch een kritisch puntje moet melden is het dat de hoeveelheid frietjes iets ruimer zou mogen. Verder niets dan lof: echte lekkere Hellman's mayonaise en een op en top American Diner entourage. Ga hier eerder vandaag dan morgen heen, het is zeer de moeite waard