America

- Ontbijt vanaf 10:30

7,2
Benruijs .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Leuke en gastvrije bediening.
Eten was zeer lekker en goed van smaak.
Prijs kwaliteit verhouding is perfect.
Zeker aan te bevelen om er te gaan eten.
BenHa .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gisteravond gegeten met mijn echtgenote in Valkenburg bij Brasserie America. Een sfeervolle zaak met een uitgebreide menukaart. Opvallend is dat het een van de weinige zaken is waar men glutenvrij kan eten in Valkenburg.

De bediening is erg vriendelijk en vlot. Het was drukker waardoor medegedeeld werd dat het ietwat langer kon duren dan normaal maar dit was geen enkel probleem. In de bediening werkte een jongedame en heer die heel vriendelijk waren, verstand hadden van de kaart en, ondanks de drukte, onderling met elkaar konden lachen. (Leuk om te zien)

Het eten was heerlijk en was netjes bereidt op het bord waardoor de prijs-kwaliteit verhouding prima is. De biefstuk was goed gebakken en mijn vrouw had een kabeljauw die heerlijk was! Als dessert had ik een Irish coffee die beter smaakte dan in menig andere zaak. Hier proefde je een extra scheutje whiskey(!)

Een aanrader!
Irina58 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
3 bejaarde dames hebben een dinertje geboekt bij America. Ze hebben asperges besteld. Als deze op tafel komen zijn ze hard en niet gaar, evenals de gebakken aardappeltjes.
De dame die ze bedient probeert de asperges en vindt ze ook hard. Ze gaat naar de keuken en komt terug met het verhaal : "dat het zo hoort en dat de dames ze zelf veel te gaar koken".
De dames eten niets meer van het gerecht. Bij het afrekenen blijkt dat ze gewoon de hele rekening moeten betalen en dat geen coulance is betoond.
KaBe .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Afgelopen weekend zijn we met het gezin naar America gegaan, voornamelijk omdat ze daar een glutenvrije kaart hadden. Erg fijn en ruime keuze daarin! Helaas was dat ook meteen het meest positieve. Het eten was erg standaard, tegen niet een erg goedkope prijs. Mijn vriend kreeg een compleet rode biefstuk (i.p.v. 'medium') en toen hij dit aangaf vroeg de eigenaresse ook nog: 'Vind je dit te rood ja?'. Het stuk vlees werd meegenomen en opnieuw op de grill gegooid. Kwam iets beter, maar nog niet optimaal terug. Dan maar laten zo. Voor 5 personen kregen we een klein bakje frietjes gereserveerd, 2 kleine bakjes salade en één eetlepel mayonaise. Beetje jammer. We waren dus snel naar buiten om nooit meer terug te keren.
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Eenvoudige kaart, maar met genoeg keuze. Het eten was goed verzorgd. Service was vriendelijk en inderdaad (zoals ze zelf zeggen) huiselijk, maar we moesten wel lang wachten op onze bestelling. Kennelijk populair bij ouderen die hier 'middags een kop koffie komen drinken, en daar was bijv. de muziek ook wel naar. Beetje hoempapa-achtig; je moet ervan houden en dat doen wij niet.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, we hadden een tomatensoep met kaas en een broodplankje met heerlijke warme broodjes, en als hoofdgerecht een snitzel marianne was prima ook lekker met kaas en prei gegratineerd en een mixed gril met heerlijke frietjes met salade en van allerlei warme groenten. We gaan er zeker nog eens terug
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Brasserie America was afgelopen jaar een fantastische ontdekking via een Groupon-actie. Voor mijn verjaardag ben ik hier met 6 personen gaan eten. Keuze viel op een verrassingsmenu. Er werd goed rekening gehouden met allergieën en het eten was voortreffelijk. Echt genoten van de gastvrijheid in combinatie met lekker eten en een aangename sfeer. Hier kom ik zeker nog eens terug, want als een verrassingsmenu al zo goed uitvalt, dan moet dat met de a la carte kaart zeker zo zijn.