Ame Gijs

Het Oost 8 8713 JP Hindeloopen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ame Gijs

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Erg lang
J J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
ontvangst een vier, interieur, doet vermoeden dat er inderdaad een snackbar kwaliteit maaltijd geserveerd word, lang moeten wachten op het eten, wegens drukte( te weinig personeel??) op het punt gestaan een zak kibbeling te bestellen bij de viskraam tegenover, Maar t wachten uiteindelijk meer dan waard!!! Black angus biefstuk besteld, werkelijk perfect bereid, heerlijk verse venkelsalade, perfecte aardappelpartjes, mooi opgediend, en de rabarber was vers en heerlijk(terwijl ik niet echt van rabarber houd) Gezien de drukte en het formaat van de keuken(klein) een prestatie van formaat, de moeite van het wachten en op zn michelins, een omrit waard!!!
Anneke_14 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gelunched bij Ame Gijs! De focaccia met geitenkaas was heerlijk, net als de ciabatta met paling van mijn vriend. Je kon echt proeven dat de paling vers is! Leuke en snelle bediening. Wij komen hier zeker terug!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Ame Gijs! In eerste instantie wilden we bij een ander restaurant eten, dat vol was. En bij Ame Gijs was nog plek. De 1e indruk was niet zo positief, omdat ik bang was dat het een soort snackbarmaaltijd zou worden, maar we zijn juist heel positief verrast! Heerlijk vers warm bruin brood met aparte smeerseltjes vooraf, en bij het hoofdgerecht werden verrassende bijgerechten geserveerd. Verse rabarber, en een soort koude aardappelpuree met munt en doperwtjes, heerlijke krokante aardappelpartjes en parijse worteltjes aan een prikker. Hier zouden meer mensen moeten gaan eten! Echt een aanrader.
Deiisfugel .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gamba's in potje gegeten lekker wijntje, prachtige plek aan de oude haven van Hindelopen. Mijn vriend heft een goedgebakken Angus biefstuk gegeten. Wij komen zeker nog terug... Verse produkten dat krijg je niet overall meer.

Tot ziens MenM
Cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Bij de Oude Haven van Hindelopen ligt dit leuke restaurantje, waar we al verschillende keren en ook vanmorgen zijn geweest. Lekkere lunch met goede vleeskroket, een flinke portie gerookte zalm plus een versgemaakt courgettensoepje.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Restaurant was nog open met etende gasten, toch ging de keuken om acht uur dicht. We werden als klanten bruusk geweigerd. Een alternatief werd niet gegeven, de " gastvrouw" wist niet wat er nog meer open was. Zeer onprofessioneel! Het grill restaurant ernaast El Paso was wel open en daar fantastisch gegeten. Gasten niet doorverwijzen uit broodnijd, hele slechte zaak!
Rickels .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een klein, wat verstopt, restaurant. Maar zeker de moeite waard om te bezoeken, gezien de lekkere gerechten en goede bediening. Het terras, met uitzicht op de haven, valt wel direct op. Ook daar is de bediening snel en vakkundig.
Gonny S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Heerlijke verse vis,fijne originele salade met bonen en selderij,ui,
fijne garnalen kroketjes,
het was superdruk, er werd met veel zorg en service naar de gasten gekeken.Een fijn adres voor een heerlijke avond.
Ienimini .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Wij hebben afgelopen woensdag hier zeer goed gegeten: de snoekbaarsfilet met Hollandse garnalensaus was overheerlijk. De bijgerechten zijn zeer smaakvol en de bediening is vriendelijk. Het was heerlijk toeven op het terras. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Echt een aanrader.
Riemke O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Heerlijk voorgerecht van gerookte zalm, paling en makreel & hoofdgerecht van roodbaarsfilet met citroen-bieslook mayonaise. Goede chardonnay ernaast. Dessert met Hylper likeur.
Sfeervol restaurant, uitstekende service. Nog (lekker) rustig op vrijdagavond om 20u.
Critobserver .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
wij komen hier regelmatig. Altijd goed en alles vers. Geen moeite teveel. Deze zomer is de gebakken paling top. Een aandader!