Ambiente

Nieuwendijk 2 4381 BX Vlissingen Nederland Kaart

Over het restaurant Ambiente

De smaak van Spanje

Ambiente is een restaurant, hotel en bezorger in een. Niet vaak zie je zo'n fijne beheersing van de Spaanse cuisine, met een vleugje Italië. De tapas producten komen van kleine boertjes, zijn biologisch en eerlijk geprijsd. Het interieur is doordrenkt van knusheid met warm hout en wollige kussens in rood, geel en roze. Een diner thuis? Bestel een van de tapasboxen en geniet van Spanje!

Meer informatie over restaurant Ambiente

Jouw recensie over het restaurant Ambiente

Marco-013 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk vertoefd op de lounge banken van dit restaurant. Het eten (3-gangen menu) is absoluut lekker en aan te raden. Goede prijs kwaliteit ook! Verder nette bediening (aanwezig maar niet opdringerig!). Zeker goor herhaling vatbaar.
Antoine-B .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
De lekkerste tapas die ik ooit gehad heb. Wij hadden een 5-gangen tapasmenu. We kregen echte Spaanse hapjes van topkwaliteit. Zeer goed! Patatas bravas waren naar mijn smaak iets te pittig, verder puur genieten. Erg lekkere gerijpte Iberico-ham. Bediening ook erg vriendelijk en professioneel. De keuken nam de mosselallergie van mijn vriendin serieus. Vriendelijk geprijsd ook: Wij hebben met z'n tweeën heerlijk gegeten en (sangria) gedronken, topkwaliteit gehad, voor 75 euro. Aanrader, dit restaurant!
sjarlotje .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Als vegetarier zijnde is het in Vlissingen zoeken naar een speld in de hooiberg, maar die hebben we dan wel gevonden bij Ambiente. Heerlijke tapas, vriendelijke en zeer vlotte bediening en erg gezellig zitten!
Maxime M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Gezellig klein restaurantje met heerlijke kleine hapjes . Is weer eens wat anders. Ik heb zelf dingen geproefd waarvan ik nooit dacht ze ooit te gaan eten. Ik ga d'r snel weer eens heen. Werd op t gemak per gang op gediend.. Heerlijk relaxt een hapje eten.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk tapasmenu genuttigd bij Ambiente, kwaliteit en service zijn prima in orde.
Begonnen met een plateau koude tapas met verschillende soorten ham, lekkere olijven etc.
Vervolgens een warme plateau met vis, lam, pasteitjes en patatas brava, heerlijk.
Afgesloten met een lekker dessert gingen we erg voldaan naar huis, tot een volgende keer.