Ambiente

Nieuwendijk 2 4381 BX Vlissingen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Koude tapasplank, Jamónes de Serrano 12 maanden gerijpt, Manchego met vijgenjam, Diverse worsten van het iberico varken, Gefrituurde Padrón pepers, Gemarineerde olijven, Vers afgebakken Spaans stokbrood met allioli
  • Hoofdgerechten
      Warme tapasplank, Gebakken chorizo worstjes, Lamskoteletten, Wilde Argentijnse gamba, Calamaris a la romana, Champignons in knoflook, Salade met vers gegrilde groenten, Patatas bravas
  • Nagerecht
    • Créma Catalana
      Vruchtensorbet
      Cheesecake

Over het restaurant Ambiente

De smaak van Spanje

Ambiente is een restaurant, hotel en bezorger in een. Niet vaak zie je zo'n fijne beheersing van de Spaanse cuisine, met een vleugje Italië. De tapas producten komen van kleine boertjes, zijn biologisch en eerlijk geprijsd. Het interieur is doordrenkt van knusheid met warm hout en wollige kussens in rood, geel en roze. Een diner thuis? Bestel een van de tapasboxen en geniet van Spanje!

Meer informatie over restaurant Ambiente

Jouw recensie over het restaurant Ambiente

Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Agnes E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
In een gezellige setting lekkere tapas gegeten. Smaakte goed en bediening was erg vriendelijk.
Steijn V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Gegeten met ah actie, leuke vrolijk restaurant, met dito inrichting. Lekker gevarieerd menu/eten
Bertina A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Knus restaurant met een gemoedelijke sfeer. Voor en hoofdgerecht waren diverse smaakvolle tapas gerechtjes.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anouk J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Leuk, nieuw ontdekt restaurant in de binnenstad. Lekker zitten, leuk zicht, gezellig sfeertje. 3 gangen diner is uitgebreid; je krijgt genoeg eten, het is goed warm en goed bereid. Vriendelijk personeel.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer met hele vriendelijke bediening!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie. Lekker menu met van alles wat. Goed gevulde glazen lekkere wijn erbij en bediening prima.
Hennie M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Alles op n plank geserveerd goede uitleg van de tapas alleen nagerecht 2 bolletjes ij met aardbeien is eigelijk geen vruchtensorbet
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Eten was goed, leuke sfeer, bediening kan beter.
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Ik was er met een vriendin en we hadden ergens anders al eens eerder tapas gegeten. Daarom was dit zo teleurstellend. Ik vond het niet erg lekker, weinig smaak en niet goed bereid. Jammer ik raad het dan ook niet aan en ga ook niet terug.
Beste Janine,

Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad! Dit is niet onze bedoeling en willen graag leren van een slechte ervaring van een gast. Jammer dat u dit niet aangeeft in het restaurant. U geeft aan dat het erg lang duurde, rumoerig en erg duur was. Klopt het restaurant is vaak tot elke tafel gevuld, maar ik kan moeilijk vragen of iedereen stil wil zijn. Erg duur? €14,25 voor een 3 gangen menu lijkt me nou niet bepaald duur... Dat u lang heeft moeten wachten kan ik me wel in vinden. Het was erg druk en de gemiddelde wachtijd duurde 'iets' langer.

Graag zou ik de reden willen weten wat er zo slecht was, zodat wij hier aan kunnen werken. Mocht u ons nog een kans willen geven dan biedt ik het eerste drankje van het huis aan en hoop dat we van uw negatieve ervaring een positieve ervaring kunnen maken!

Met vriendelijke groet,
Ruud Riemens (Eigenr Ambiente)
P.E.T.E.R. D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
De overwegend jonge bediening was uitermate vriendelijk er correct we kregen netje uitleg over de gerechten alles was van goede kwaliteit en goed op temperatuur ze schonken een goed vol glas wijn het was voor ons een geslaagde avond
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Verrasend
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goede bediening, heerlijk gegeten
Ronnie B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goede restaurant, na uitleg over maagverkleining werd er rekening mee gehouden dat ik zelf aangaf over de volgende ronde wanneer dit kan. Eten was ook lekker en bij serveren aan tafel uitleg wat op de plank lag.
Jokemo J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben heerlijke tapas gegeten en de porties waren meer dan genoeg.
Marijcke V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij hebben genomen met vriendinnen. De medewerkers waren awarding en beleefd en het eten was heerlijk!
Cobi V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Gastvrij en heerlijk eten op een mooie locatie.
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Ambiente is een aanrader als je van Spaanse tapas houdt.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Interessante formule met tapas gerechten. We bezochten Ambiente in het kader van de AH restaurantactie, maar door drukte in de zaak, moesten we vrij lang wachten op het hoofdgerecht: kennelijk was de capaciteit in de keuken iets te gering. Niettemin, prima gerechtjes (combinatie van vlees, zeevruchten, vis en groentegerechtjes), al was de hoeveelheid van voor- en hoofgerecht bij elkaar ons wat te veel. Dus dat maar gecompenseerd met een kleinere lekkere Spaanse "creme bulee".