Ambacht eten & drinken

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Lootjes .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Op vrijdagavond bij Ambacht gegeten. Spontaan binengelopen en helaas, volgeboekt. Wij konden wel op het terras eten en omdat het best mooi weer was hebben wij dat gedaan.
Heerlijk gegeten! Wij konden voor 25,75 euro kiezen uit 17 voor- en hoofgerechten en zoveel kiezen als wij wilden. Alle gerechten arriveerden vlot achter elkaar in kleine, maar nog redelijke porties. Er wordt duidelijk veel zorg besteed aan de opmaak van de borden. De smaak van de verschillende gerechten was in alle gevallen voortreffelijk. Het is ons niet gelukt alle 17 gerechten te proeven maar wij gaan hier zeker nog eens terug.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Met grote regelmaat naar de Ambacht in Best. Hier is het altijd genieten met de lekkere kleine gerechtjes. Een aanrader voor elk gezelschap. Prachtige sfeer en goede bediening maken de avond compleet.
Teub O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met 5 personen aan een gezellige ronde tafel gegeten van het leuke concept dat je steeds verschillende gerechtjes per persoon kunt bestellen. Borden steeds leuk opgemaakt en het eten is lekker. Wat ik geweldig vond, was de ruime opzetting van de tafels en de "vloerbedekking" aan het plafond waardoor het geluid gedempt werd zodat je geen last had van anderen terwijl alle tafels bezet waren. Bediening was vriendelijk en kundig. ik kom hier graag nog terug.
Fijne_proever_ .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Hier gegeten tijdens een avondje uit met vrienden. Vrij intense smaken bij een aantal van de gerechten... goed tot erg goed. Waar voor je geld in elk geval. Je kunt onbeperkt bestellen vanaf een vaste kaart.
Margriet1952 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Het was heerlijk eten. Je heb een gevarieerde kaart wwar zowel vlees als vis op staat. Alles was heerlijk vooral het vlees stoofpotje, en de de rode mul. Voor 22.50 kon je onbeperkt eten, goede service enz
VanBavel .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Heerlijk gegeten in restaurant Ambacht. Prijs-kwaliteitverhouding is top! Mooie, sfeervolle inrichting en vriendelijk personeel! Wij kozen voor onbeperkt genieten à 22.50 p.p. Je kunt daarvoor lekker lang tafelen en blijven genieten van mooie, verse gerechten. Voor ieder wat wils: op de kaart vind je een goede mix van vlees-, vis- en vegetarische gerechten. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
Jan0492 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Geweldig restaurant en vriendelijk personeel. Wij hebben met 2 personen gekozen voor de kleine gerechtjes en 2 personen mosselen gegeten. Was allemaal heel lekker. Kortom een aanwinst voor Best. Wij komen zeker terug!
Hessel81 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Bij binnenkomst werden wij erg gastvriendelijk ontvangen en mochten wij plaatsnemen. Voordat wij de kaart kregen kregen wij eerst een lekkere venkelsoep met brood en wat te drinken.
Daarna konden wij van de kaart bestellen waar allemaal kleine gerechtjes op staan (je mag tussen 17.00uur en 22.00uur onbeperkt bestellen voor 22,50 euro). Wij hebben ongeveer 6 verschillende gerechtjes gehad pp en deze waren allemaal erg lekker, wij gaan daarom ook snel een keer terug om de overige gerechtjes te proberen.
JosineXX .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Super leuk restaurant! We hebben gebruik gemaakt van het 'onbeperkt culinair genieten', verschillende lekkere kleine gerechtjes, die je zelf kunt uitkiezen. Een absolute aanrader!