Ambacht eten & drinken

Hoofdstraat 26 5683 AD Best Nederland Kaart

Over het restaurant Ambacht eten & drinken

Bij restaurant Ambacht Eten & Drinken in Best kun je een bezoekje brengen voor een smakelijke lunch, borrel of diner. De naam van het restaurant is gebaseerd op de ambachtelijke gerechten die er geserveerd worden.

De menukaart biedt dan ook voor ieder wat wils. Het restaurant bevindt zich sinds 2013 in het centrum van Best. Door de warme uitstraling van het pand zul je je al snel op je gemak voelen. Het restaurant heeft een Mediterraanse uitstraling en past dan ook een Zuidelijke werkwijze toe: per tafel kunnen vijf verschillende gerechten per gang gekozen worden. Op deze manier kun je onbeperkt kiezen uit jouw favoriete gerechten van de menukaart.

Zin in een ontspannende avond uit? Dat kan bij restaurant Ambacht Eten & Drinken, dus reserveer er nu!

Meer informatie over restaurant Ambacht eten & drinken

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ambacht eten & drinken

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
We hebben weer echt fantastisch lekker gegeten. Mooie goed verzorgde gerechtjes met veel afwisseling. En een supervriendelijke bediening. Complimenten, voor een heerlijke avond culinair genieten in een gemoedelijke sfeer is Ambacht een echte aanrader!
JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wij hebben met 5 personen gegeten. Reserveren gaat heel gemakkelijk via de site, krijgt daarna nog reminders via mail. Kan kort zijn, heerlijk gegeten, van soep tot nagerecht. Diverse gerechtjes geprobeert, voor elk wat wils. Uiteindelijk 4 uur zitten dineren zonder lange tussenpozen. Kan het iedereen aanraden. Prijs / kwaliteit prima.
fons B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij waren voor het eerst bij dit restaurant. Afgezien van een (fors) te zoute gamba-soep, was het eten prima! Overigens werd er door de bediening zeer correct gereageerd op onze opmerking over de soep. Die bediening was erg professioneel. Amicaal en toch zeer correct. Wij werden erg prettig bediend en komen zeker nog eens terug.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vlotte leuke bediening. Heerlijk gegeten
her M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Het was een fijne avond . De bediening was goed. Gemaakte afspraken zijn helemaal nagekomen.
Angele P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hartstikke lekker gegeten, hele goede kwaliteit! Vriendelijk personeel en leuke sfeer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten!!
Trea H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Altijd lekker !
Han V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten met veel afwisselende gerechtjes. Leuk concept! Vooral de Duivelse Gamba's zijn het proberen waard. Voor herhaling vatbaar.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hadden een erg leuke avond
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben lekker gegeten. Een goed concept, ik kan nl. nooit kiezen en nu kies je een aantal kleine gerechtjes die je graag wilt eten.
Erik F.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Ik vind het een leuk concept om in principe onbeperkt uit meerdere kleinere gerechten te kunnen kiezen !
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vriendelijk en goedlachs personeel. Ze zijn wel in voor een geintje en toch zeer profesioneel. Aanrader
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
We hebben hier met een groep van acht personen gegeten, allen met diverse voorkeuren (smaak, zwanger, vega). Bediening is uiterst vriendelijk en netjes. Iedereen heeft heerlijk gevarieerd en verrassend gegeten. Bij onze groep waren met name het witloftaartje en het charcuterie-plankje regelrechte hits. Het enige minpunt is dat je blijft bestellen ;) We komen zeker terug!
jasovandijk .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eten was lekker. kleine porties. gezellige sfeer en korte tijd tussen de gerechten.
Enige opmerking is dat sommige gerechten een beetje warmer hadden gemogen en minder peperig.
Verder weer erg genoten!
Dorien N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk eten en voor ieder wat wils.
Vlees, vis en vegetarische hapjes.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij eten hier regelmatig en vinden steeds weer nieuwe gerechten op de menu kaart.
pgkamp K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellige omgeving, plezierige bediening en heerlijke gerechten.
Angelie S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij zaten met elf personen aan de ovale tafel, net iets afgezonderd van de rest, met toch een verbinding. Hierdoor was het mogelijk een goed gesprek te voeren met de mensen aan de andere kant van de tafel. De mogelijkheid om kleinere gerechtjes te kiezen en daardoor in de gelegenheid te zijn meerdere smaken tot je te nemen is een zeer goed concept. De gerechtjes zijn smaakvol en worden leuk opgediend. Ikzelf ben al meerdere keren in dit restaurant geweest en steeds heb ik genoten. De kaart is in die periode ook veranderd, waardoor je steeds terugkomt, omdat je dan weer opnieuw verrast wordt.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik kom hier vaker en met veel plezier, echter deze avond viel iets wat tegen. 1 van de tafelgasten kreeg een verkeerd gerecht aangeboden. Dat gerecht was de vorige ronde al uitgeserveerd. Verder ging het bij de eerste ronde met toetjes fout. 1 om 2 werd 2 om 1 uitgeserveerd. Verder heb ik twee rondes op mij bestelde drankje moeten wachten en tot slot stonden er op de rekening 4 hoofdgerechten terwijl we maar met z'n drieën waren.
Hopelijk blijft het bij deze avond dat ik hier een slechte ervaring heb meegemaakt daar het anders altijd goed gaat.