Amazing Steakhouse

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Terras
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heb er heerlijke spare Ribs gegeten en mijn vrouw kipfilet in pindasaus.
Vooraf kregen we Mexicaanse chippen met een sausje en ook nog een amuse.
Ik ben een redelijk grote eter maar aan de spare Ribs en een paar patatjes had ik genoeg!
Was gewoon super!

Thea en Willem de Wit
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Al vaker gegeten in dit gezellige restaurant met een ongedwongen sfeer, ongelooflijke gastvrouw, geweldige keuken, heerlijke saladbar waar je naar hartelust gebruik van mag maken. Zeer constante kwaliteit, en service. Zeker een bezoek waard.
Pefero .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Steakhouse langs een drukke weg en dat merk je als je op het terras zit waar de afhalers ook langs moeten en gaan zitten wachten en roken waardoor het erg druk kan zijn.
Zeker geen landelijke omgeving parkeerplaats voor het terras en achter het steakhouse parkeerplaats van vrachtwagen garage.
Ontvangst was prima het eten met uitzondering van de salade bar was ook niets mis mee maar door de locatie en de prijs kwaliteit verhouding ( vond het nogal duur ) zou ik hier niet gauw weer heen gaan
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
We kwamen binnen en gelijk een tafel en drinken. Kaart gekregen. Bekeken wat we wilde 15 minuten wachten tot er iemand kwam. Soep was lekker mosterdsoep. Spareribs waren beetje zwart en te gaar. Tijdens bestellen van ijs kwam ze al staan te wachten terwijl we nog aan het kijken waren, en zeggen ben ik te snel. Dat moet je zie dat we nog aan het kijken zijn. In het ijs zaten ijskristallen. Al met al jammer. Geen Aanrader.
Wendenski .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
We hebben met een redelijk groot gezelschap hier gegeten en waren zeker niet de enige groep. Volle bak op een vrijdagavond, dat is een goed teken. De zitruimte was wat wat krapjes hier en daar, in een wat gedateerd maar daarom niet minder gezellig restaurant. Een vlotte en attente bediening zorgde ervoor, dat per tafel tegelijk werd uitgeserveerd. Zo kan het dus ook, prima. Het eten was ok, niet super, maar zeker een ruime voldoende. De saladebar is wel aardig bedacht, maar in een grote groep niet heel erg praktisch.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
We waren al zo vaak voorbij gereden, nu maar eens gestopt.
Heerlijk gegeten.
Amuse een gehaktballetje, apart maar niet bijzonder.
Voorgerecht,sla met gerookte zalm,erg simpel, en hete chilikip,erg lekker.
Hoofdgerecht mixed gril en zeetong.
Mixed gril met bijzonder lekkere, malse spareribs( terwijl mijn man geen spareribs liefhebber is,meestal krijg ik ze,maar er bleef voor mij niets over!)
Zeetong prima gebakken en ruime hoeveelheid.
Erbij verse groente,heerlijke frites en een saladebar met een redelijke keus.
Daarbij heerlijke wijn en een geweldige,attente bediening!
We komen vast nog wel eens terug
Diana2011 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Bij binnenkomst wordt je gezellig welkom geheten door de gastvrouw, je voelt je direct welkom. Als amuse kregen we een eigengemaakt gehaktballetje, grappig en lekker. Daarna heb ik een bospaddestoelensoep gegeten, erg lekker in de herfst. Na een keuze te hebben gemaakt uit een zeer uitgebreide menukaart, heb ik gekozen voor de tournedos met serranoham en meloen. Deze was erg mals, dus heb ik lekker gegeten. Mijn man had de spareribs, lekker gemarineerd en het vlees viel van het bot af, super , zo horen spareribs te zijn. Daarna gekozen voor een bakje koffie, omdat we lekker vol zaten. Ook de koffie is een feestje: met slagroom en een likeurtje. Genieten! Al met al een zeer geslaagde avond gehad! We gaan snel weer heen.
Diana2011 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Allereerst werden we zeer hartelijk ontvangen, waardoor we ons direct erg welkom voelden. We hebben een lekkere bospaddestoelensoep gegeten. Daarna heb ik een malse tournedos met serranoham en meloen gegeten, echt genieten zo n lekker mals stuk vlees. Mijn partner had de spareribs, de portie was enorm groot, en wat hij niet op kreeg werd gewoon ingepakt en mochten we mee naar huis nemen. Wat een service, super.
We zaten allebei vol, en daardoor zijn we allebei voor een bakje koffie gegaan. Ook een klein feestje, geserveerd met een likeurtje en slagroom. Mooie afsluiting van een mooie avond!
Spotty .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Zeer slecht gegeten. Ten eerste kreeg mijn partner bier voorgezet, terwijl hij om een karafje wijn had gevraagd. De amuse bestond uit een half knakworstje in een kommetje. Een aanfluiting. Serveer dan geen amuse. Bij het stokbrood werd geen bordje geserveerd, zodat je hem op te tafel moest smeren. Het voorgerecht zalm werd zo uit de verpakking op het bord gelegd. Niet even de plakjes scheiden maar een stuk. Zonder dressing of wat dan ook. De kruidenboter leek wel mayonaise. Ranzig. De entrecote was taai en met zenen. Het hoofdgerecht zalm was te ver doorgebakken en dus droog. Het saladebuffet stelde ook niets voor. Al met al komen wij hier dus niet terug.