Amazing Asia

Meer informatie over restaurant Amazing Asia

Jouw recensie over het restaurant Amazing Asia

Benjamin P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Afgelopen week bij Amazing Asia gegeten met één tafelgenote. Gereserveerd voor een plekje buiten op het terras want het zou een bloedhete avond worden. Bij aankomst was alles keurig geregeld en we konden buiten in de zon plaats nemen.
De gastheer stelde een menu voor: Dim sum, kikkerbillen, Tarbot & Pekingeend. Wij gingen akkoord en hebben daar geen moment spijt van gehad. De dim sum bestond uit 5 verschillende hapjes (Helaas ben ik erg slecht met namen en is het mij snel ontglipt) het gestoomd groentenballetje was veruit de lekkerste en de vier bijbehorende sausjes een welkome toevoeging.
Vervolgens gegeten van de kikkerbilletjes in een heerlijk zoet sausje. Mijn tafelgenote had nog nooit kikkerbillen gehad (Het idee stond haar niet aan) maar vond het ook heerlijk!
Daarna was het de beurt aan de tarbot, het hoogtepunt van de avond. De gastheer fileerde de, in eigen vocht rustende, vis aan tafel met vork en lepel. De smaak was voortreffelijk: Het vocht van de vis was de best mogelijke saus voor het gerecht.
Het menu afgesloten met pekingeend, wraps & een zoete donkere soya saus. Een aparte maar smakelijke combinatie.
Al met al een geslaagde avond met veel verschillende smaken en een fijne service. Tot snel!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Heerlijk gegeten, oesters met tausisaus, zeetong tipan, ossehaas met tausisaus & garnalen met 5 Aziatische kruiden, Zeer gastvrije bediening.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Met echtgenote een poging ondernomen om nagenietend van het weekend een niet alledaags restaurant in een vreemde omgeving te zoeken. Prima verzorgde omgeving, een te overvriendelijke medewerker bij ontvangst en bediening, Wij beiden kozen voor de Kong Po Ha (€ 17,00 pp) om alvast in de stemming te komen, de medewerker gaf aan dat dit wel erg scherp is, welnu, dit was onze reden om het te bestellen! Ik nam de rijst, voor mijn echtgenote moest voor de bami € 1,00 extra betaald worden, de overvriendelijkheid van de medewerkers heeft er voor gezorgd dat wij na deze "maaltijd" Amazing Azia verlaten hebben.