Over het restaurant Amarone

Franse allure weerspiegelt

Amarone is een plek van internationale allure, compleet met luxueuze fauteuils, open haard en witte tafellinnen. Opvallend is de spiegelwand, terwijl een andere wand enkel uit flessen wijn bestaat. Chefkok Gert Blom kookt in zijn open keuken naar Frans voorbeeld op een eerlijke manier. Hier eet je geen hamburgers en friet, maar eendenlever, rabarber en zomertruffel.

Meer informatie over restaurant Amarone

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Amarone

Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Echt een top restaurant en opvallen dat de amuses en gerechten er zeer fraai uitzien en absoluut geweldig smaken zoals je ook van een dergelijk restaurant mag verwachten. Top binnenkort zeg ik.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
glaasje cava voor 9,50 echt veel te duur
T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gezellig smaakvol restaurant met vriendelijk bediening door professionals van uitstekende gerechtjes en prachtige wijnen. Alrijd weer fijn zo te mogen genieten.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben een fantastische avond beleeft bij jullie!
Het eten was verrassend en had prachtige smaak combinaties! Top!
De wijnen waren mooi uitgekozen en ik heb heerlijk genoten van mijn flesje margaux!

Helaas gingen we weg in een verdrietige sfeer door een persoonlijke kwestie maar ik wil jullie er graag van op de hoogte stellen dat wij een fantastische avond hebben beleeft door en bij jullie!!

We komen graag een keertje bij jullie terug!
H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Enorm genoten van alle facetten van dit restaurant. Heerlijk eten, prettige bediening met de focus op een juist tempo. Medewerkers zijn in voor een praatje buiten de standaarduitleg van de gerechten om en vragen over de gerechten kunnen zij adequaat en direct beantwoorden. Absoluut een aanrader!
V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Dit is een super restaurant. Prachtige verfijnde gerechten, vol smaak en heel modern. Mooie smaakcombinaties! Geweldige wijnkeuze. Zeer goede bediening, zeer behulpzaam, heel erg vriendelijk en steeds met kennis van zaken. Geweldige maître/sommelier!
M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Helaas was het restaurant dicht op woensdag 21 November. We werden 's middags gebeld.
De boiler was kapot en er was lekkage.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben een super leuke avond gehad. Eten top, wijnen top! Komen graag nog eens terug! Eigenaresse Yoshigo {het zal vast anders geschreven worden, sorry hiervoor]; jij speciaal dank voor je bijdrage hieraan.
André T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Deze is een van mijn favoriete restaurant, dus kwam ik vaak dit jaar. Opeens er is nu nieuwe brigade, die mij niet eens ken. De amuses & de gerechten waren nog steeds lekker. Jammer qua snelheid was minder. Bijna 2,5 uur voor 3 gangen lunch was erg lang. Hoop in de toekomst wordt dit verbeterd.
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Top restaurant! Fantastisch gegeten en heerlijk erbij gedronken. Het personeel is erg vriendelijk en bekwaam. We hadden een viergangen menu genomen met alleen vis en waren positief verrast over de veelzijdigheid en kwaliteit van de gerechten.
Wimtien S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
We werden hartelijk ontvangen voor de lunch. In rap tempo kregen we een aantal (6) amuses. Allemaal heel erg lekker, vol smaak en prachtig gepresenteerd. In overleg met de sommelier een fles wit gekozen die bijzonder wel paste bij zowel de vis als bij de (zalige) kalfswang. Een heerlijke Chardonnay uit de Bourgogne. Bij de heerlijke ree is gekozen voor een mooie, krachtige Amarone. Het dessert was aan de te zoete kant.
We hebben buitengewoon lekker gegeten. Hele prettige atmosfeer. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Sonja E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Wij hebben een heerlijke vier gangen lunch genoten met verrassende bereidingen. Heel mooi opgediend en super vriendelijke bediening. Echt een feestje !
Marlon B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was heerlijk, toch miste ik (misten we) een echt wauw-moment. Drank was subliem. De service goed. Ergenis was dat de tafels te dicht op elkaar zaten, waardoor een zeer onaangename en ongepaste (ronduit discriminerende) gesprek van de gasten naast ons goed hebben kunnen verstaan...jammer, want het verpeste bijna ons etentje! Gelukkig is dat niet gebeurd, ggg (gasten gewoon genegeerd). Wat hebben we op: panna, coquille, steak tartaar, risotto (geen wauw!), zwezerik, runderbavette, wagyu (heerlijk, maar ook geen wauw), ananas- & kokosdessert, koffie & thee.
We komen wel een x terug!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijk gegeten.
F.M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Genoten van het prima diner op zaterdag 20 oktober 2018; familie-etentje met 6 personen. Het 5 gangen menu waarvoor wij gingen was qua kwaliteit van de gerechten zeer goed. Ook de bijpassende wijnen, die bij de gerechten werden geschonken, waren van hoog niveau. Bediening perfect, rustig en zeer attent. Zeer geslaagde avond, die zeker voor herhaling vatbaar is; ik kan deze zaak zeker aanbevelen.
Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vriendelijk personeel, mooie zaak en een heel lekker menu met goede aangepaste wijnen. Elk gerecht is een plaatje.
Brian K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Uitstekend gegeten. Goede bediening.
Het zou leuk zijn als de bediening iets persoonlijker zou zijn. De bediening is nu vooral correct.
De wijnen zijn zeer smaakvol en gevarieerd. De hoeveelheid wijn per glas bij het wijnarrangement is wel aan de magere kant.
Mas A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben hier eigenlijk altijd een mooie avond. Gerechten zijn lekker en zien er ook mooi uit. Door de jaren komen wij erg graag bij dit restaurant. Ondanks verandering, altijd vast blijven houden aan de kwaliteit!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten en super service. Vriendelijke gastheren en gastvrouwen, erg fijn dat er rekening was gehouden met de doorgegeven dieet wensen.