Over het restaurant Amarone

Franse allure weerspiegelt

Amarone is een plek van internationale allure, compleet met luxueuze fauteuils, open haard en witte tafellinnen. Opvallend is de spiegelwand, terwijl een andere wand enkel uit flessen wijn bestaat. Chefkok Gert Blom kookt in zijn open keuken naar Frans voorbeeld op een eerlijke manier. Hier eet je geen hamburgers en friet, maar eendenlever, rabarber en zomertruffel.

Meer informatie over restaurant Amarone

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Amarone

Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Prima gegeten, a la card en prachtige amuses. Even wat verwarring over de wijn, verder een top avond. Absolute aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heel fijn restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Je kunt je eigen tempo bepalen voor het opdienen van de gerechten.
ria S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima restaurant, eten is een feestje, dit is echt uit eten gaan en niet een hapje buiten de deur.
Gezellig met de kinderen een avondje uit van gemaakt, dat is erg leuk vooral omdat we elkaar niet al te vaak zien, was dit een avondvullend programma.
W.F. V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
geen idee over prijs, avondje werd ons geschonken door de kinderen ter gelegenheid van onze huwelijksdag.
Wij hebben ervan genoten.
Met een vriendelijke groet,
W.F. van de Bree-ooms
Sonja E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met lekker eten en vriendelijke bediening.
we zullen zeker weer eens terugkeren naar Amarone
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben weer heerlijk genoten van het lekkere eten en goede service.
Het wijnarrangement paste goed bij de gerechten.
Bedankt en tot de volgende keer!

Niels & Maris
Esmée R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Ik ben bij restaurant Amarone gaan eten met mijn collega's voor een personeelsdiner. We werden goed ontvangen met een klein hapje en ook de bediening was uitstekend en kon goed omgaan met het bedienen van een grotere groep.
Een aantal collega's heeft dieetwensen, daar werd ook rekening mee gehouden. Ikzelf eet veganistisch én ik ben zwanger, geen makkelijke gast dus. Toch voelde ik me zeer goed verzorgd en verwend. Bij elke gang kreeg ik een mooi gerecht, een alternatieve versie op het niet-veganistische gerecht, maar met goede aanvullingen. Goede zelfstandige gerechten op zich, niet zoals in andere restaurants, waar ik het wel eens moet doen met een saai salade met sla, tomaat en nootjes.
Ook werd er vanuit de bediening een lekker alternatief geboden op het wijnarrangement, waar ik natuurlijk niet aan mee kon doen. Ik kreeg een heerlijke alcoholvrije cocktail (mojito). Fijn dat de bediening daar uit zichzelf mee komt.
Al met al een heel gezellige avond, goede kwaliteit eten en drinken en een professionele vriendelijke bediening.
Manon T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij hebben bij Amarone een vier-gangen menu gekozen maar hadden al een ruimte selectie van amuses gekregen nog voordat we de kaart in handen kregen. De amuses waren verrassend van textuur en smaak, de gerechten waren prachtig opgemaakt en de bediening was snel, vriendelijk en kon alles geweldig uitleggen. Mede dankzij de vele hapjes (6 verschillende amuses!) is dit zeker geen restaurant waar je met ''honger'' de deur uit gaat. Ook leuk om de chef nog even gesproken te hebben. Amarone is zeker het bezoeken waard!
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zeer vriendelijke en prettige bediening. Vinoloog (dame) was erg kundig en vriendelijk. Eten was voortreffelijk en het wijnarrangement klopte. De Amarone wijn was voor ons de winnaar. Bedankt voor een heerlijke avond culinair genieten!
m V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
we hebben een top avond gehad heerlijk gegeten en gedronken mooie amuses en de gerechten waren fantastisch
bediening en keuken werken goed samen,de wijn werd op tijd ingeschonken
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Op het eten niets aan te merken. Vooral de befaamde risotto is absoluut top! Maar de ontvangst en gastheerschap zijn voor een bedrijf met Michelin-ster ver beneden de maat. Dan ook nog een matige sommelier die achter de bar restjes wijn bij elkaar aan het doen is, erg jammer. Ook de uitleg van de gerechten én de wijnen te snel en te routineus.
Milou B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening. Modern ingericht, maar zeker warm en sfeervol. Genoten!!!!!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wat een heerlijk eten zeg! 3 gangen worden eigenlijk 7 gangen, met daarbij heerlijk brood geserveerd. service is ook top, maar alleen wel iets losser. Heerlijk gegeten, ik kom zeker terug !
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Fantastisch! Alles was geweldig, heerlijke amuses en een fijne sfeer.
Één puntje graag halve flesjes wijn bij de lunch. Snel weer terug!
Frits O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zaterdag 13 januari schuiven wij aan voor een goede dis, en mooie wijnen. Tenminste, dat is het plan. Voor mij was Amarone een 'no-brainer', locatie, kaart en bediening: altijd boven verwachting. Deze avond verloopt anders dan verwacht. De ontvangst is even hartelijk als altijd, en voor wij het weten hebben wij onze tafel, mooie bubbeltjes met direct daaropvolgend een serie amuses. Wel is Amarone veranderd - er staan meer tafels, het zijn veel gasten en er is veel bediening. Maar veel bediening is geen garantie voor 'aandacht'. Even voelen wij ons vergeten, want het kost meer dan een tijdje voordat de menukaart komt. Ik vraag direct om de wijnkaart. Die wordt mij achterlangs, zonder aankijken, aangereikt. Persoonlijke aandacht ontbreekt volstrekt: er staat elke keer een andere dame aan onze tafel , en sommigen zijn meer met andere (ongetwijfeld belangrijke) dingen bezig dan met ons. Ook omdat het bomvol zit vanavond, besluiten wij ons te beperken tot een hoofdgerecht: op de huid gebakken zeebaars, en een mooie fles wijn. De zeebaars is goed, de wijn - maar die hebben wij zelf uitgekozen - ook. Omdat aandacht en bediening ongewijzigd blijven besluiten wij na het hoofdgerecht af te rekenen. De bediening achter de kassa is netjes - ze schrikt als ze ons negatieve antwoord krijgt op de vraag "is alles naar wens geweest". Amarone is veranderd, met name aandacht voor gasten, in in ieder geval voor ons, is royaal onvoldoende. Voor een restaurant in deze klasse verwacht je meer. Amarone zou probleemloos moeten passen in het rijtje FG, Fred, Parkheuvel, Joelia maar dat doet het bij lange na niet meer, en dat is jammer.
Marja J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Weer genoten van de smakelijke creaties van het team bij Amarone. Zij zorgen dat je maximaal geniet. Fijn dat vooraf wordt gevraagd naar eventuele allergiën en wat je niet lekker vindt. De wijnkaart is enorm, heel veel goede wijnen. En natuurlijk komt de wijn in decanteerkaraf als die aan de lucht moet wennen. TOP dus.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima gegeten met zijn 2-en. Erg lekker!
Donny R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Voortreffelijk gegeten en genoten van de enthousiaste sommelier.
We lieten ons verrassen door het 6 gangen diner met wijnarrangement en dat is goed bevallen. Elk gerecht werd perfect begeleid en versterkt door een bijpassende wijn met een mooi verhaal.
Aanrader!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het 3-gangen lunchmenu was zeer verfijnd, uitgebreid met de diverse amuses als tussengerechtjes, en in één woord: heerlijk. Het bestond nu geheel uit vis en zelfs de vleesliefhebbers in onze groep hadden er geen spijt van dat ze meegingen met het menu; complimenten!
De prijs-kwaliteitverhouding voor het lunchmenu is onovertroffen. Alleen kies je er dan toch ook weer een mooie wijn bij : )
Takeshi K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijke 3-gangen lunch met meerder amuses. Goede, fijne bediening, alles tot in de puntjes verzorgd. Ga zeker terug!!!