Over het restaurant Amarone

Franse allure weerspiegelt

Amarone is een plek van internationale allure, compleet met luxueuze fauteuils, open haard en witte tafellinnen. Opvallend is de spiegelwand, terwijl een andere wand enkel uit flessen wijn bestaat. Chefkok Gert Blom kookt in zijn open keuken naar Frans voorbeeld op een eerlijke manier. Hier eet je geen hamburgers en friet, maar eendenlever, rabarber en zomertruffel.

Meer informatie over restaurant Amarone

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Amarone

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Omgeving prima, eten goede kwaliteit, personeel te onpersoonlijk afgemeten zakelijk, mag zeker "warmer".
Begrijp ten zeerste dat het niet jouw vrienden hoeven te zijn, maar er mag wel meer een sfeer hangen van dat je welkom bent.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goede en mooie gerechten. Vriendelijke service met uitleg en wijn suggesties. Top!
Bob E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goede sfeer uitstekend eten, mooie prijs kwaliteit
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Op 2 november gegeten bij Amarone. Dit was een geweldige ervaring, alleen al voor de amuses zou ik terig komen.
Na een compliment te hebben gegeven dat o.a. een soor tosti van gamba, met sesam en saus van chili zo ontzettend lekker was, kregen we ongevraagd gewoon deze amuse nog een keer, wat een topper is dit zeg.
Verder aten we het drie gangen lunch menu, en ook dit was geweldig. Amarone is een top zaak, en absoluut de moeite waard om hier te gaan eten. Wij waren er nu voor de lunch, de volgende keer komen we met diner.
Zoals gezegd, het aanraden meer dan waard.
Anique M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We kwamen hier voor de Heerlijk10daagse maar aan het menu werden geen consessies gedaan. Heerlijk eten, bijzondere wijnen. Kwalitatief goed, al mist soms misschien de verrassing in het eten. Service is goed, bediening erg attent en oplettend. Ontspannen sfeer, zeker sterwaardig!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Eten is goed, maar niet geweldig. Prijs in verhouding tot smaak/kwaliteit niet geheel in balans.
Het is niet prettig dat er steeds iemand anders aan je tafel verschijnt in de bediening.
Fijne avond gehad, maar vond het erg prijzig voor wat er geserveerd werd.
Heb bij betere restaurants gegeten die weliswaar geen ster hebben, maar kwalitatief erg goed zijn en waar de kwaliteit/prijs verhouding beter is.
David C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Zeer lekker gegeten, zijn michelinster zeker waard. Prijs/kwaliteit = TOP. Indien je in rotterdam bent, moet je zeker eens proberen!
Danique V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Genoten van een heerlijke drie-gangenlunch bij Amarone. Van de amuse tot het dessert tot in de puntjes verzorgd met heerlijke smaaksensaties- en creaties. Zeker een aanrader om te genieten van een lunch bij Amarone!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een fantastische smaken en mooie gerechten in een moderne omgeving met zeer attente bediening!. Echte aanrader en komen graag terug.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer goed, ster meer dan waard. Eerder foutloos dan verrassend: attente bediening perfect, perfecte wijnkaart, heerlijk eten, mooie inrichting. Allemaal zeer goed. Prijsniveau hoort daarbij, geld meer dan waard.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fantastisch eten maar helaas bediend door chagrijnig en intolerant personeel. Ga er dus nooit meer heen. Jammer.eigenlijk zeker omdat ik dit al eerder heb moeten melden.
Bastiaan E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was weer fantastisch. 4 gangen menu was zeer goed in balans met verschillende amuses als verrassing. Service is wat je zou verwachten van dit soort restaurants.
Ageeth P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst. Sfeervolle ruimte. De achtergrond muziek was wat overheersend aanwezig. Start met Kleine mondvermaakjes die lekker waren, maar voor ons in relatie tot ervaringen in soortgelijke restaurants niet uitgesproken qua smaakbeleving. Wij hadden vier gangen. De gerechten smaakten prima. het tweede gerecht was een risotto heerlijk, maar het portie was voor ons echt te veel. Gang drie kregen we nagenoeg niet meer weg en gang vier deels laten staan. De dame die de wijnen begeleide was zeer kundig en prettig aanwezig. Wat daarnaast opvallend was dat we een verzoek hadden gericht op Italiaanse wijnen. Dit werd kort maar krachtig met een "nee dat kan niet" beantwoord. Advies vanuit ons zou zijn in dit geval de gast te verleiden tot een andere keuze of een andere optie aan te bieden.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij komen hier al vanaf de opening. Nu tijdje niet geweest. Wat misten we Harry.!!
Ons gezelschap was nog niet compleet en de " hapjes" werden al geserveerd met uitleg ????.
Uitleg van de wijnen leek op een ingestudeerd praatje.
Hoop dat jullie je ster behouden!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Onvriendelijke en stugge bediening. Tempo tussen de gerechten lag ook wel aan de hoge kant en de risotto als tussengerecht was prima van smaak, maar te machtig zo vlak voor het hoofdgerecht. Verder was het eten zeer goed, maar de serveersters hebben de sfeer wel gedrukt.
Dorien W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Al meerdere keren met zeer veel genoegen bij Amarone mogen eten en het is eigenlijk altijd een feest. De akoestiek was door de drukte niet optimaal, waardoor het wat lastig was om elkaar goed te verstaan. Mijn vegetarische 4 gangen waren goed, alleen blonken ze niet uit in creativiteit dit keer. De geadviseerde wijnen waren super en bijzonder. Misschien een tikje meer aandacht voor het menu van de vegetariër en dan is het geheel weer helemaal optimaal.
Nol E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
goede ontvangst, aardige dames, heerlijke rode huiswijn, prima en heerlijke gerechten,
ik vind alleen de zitplaats op de lange bank wat te zacht, veren zakken een beetje te veel door.
JoepdeWeve .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij komen hier met een zekere regelmaat en de kwaliteit is constant en altijd goed. Het lunchmenu is tesamen met de amuses rijk en ruim voldoende.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
In een woord: Geweldig.
We komen hier graag nog eens terug.
Zoveel verschillende smaken.
Zeer attente bediening.
We komen nog eens terug!
Jayant K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een aantal maanden geleden hier geweest en toen schreef ik dat de service wat beter kon. Het eten was toen wel voortreffelijk, dus ik wilde het nog een kans gegevens. Gisteren wezen dineren met een groep van 5 en vanaf binnenkomst was alles dit keer wel goed geregeld. Mijn complimenten aan Shannon die ons erg goed heeft geholpen.