Amami

Zondag

• Af te huren
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voor mij nog steeds veruit de favoriet voor sushi. Smakelijk en echt vers. Vriendelijk personeel en een leuke zaak om te zitten. Niet zo erg groot dus reserveren van te voren is wel handig. Echt fijn concept, 5 maal 5 gerechtjes van de kaart. Wij komen meestal tot en met ronde 3.
Juallycia P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Vriendelijke en snelle bediening. Heerlijk eten maar vind toch wel jammer dat je na het eten maar een dessert mag kiezen 1 bolletje ijs of vers fruit dat is bij andere all you can eat Japanners toch anders. Verder goed gegeten de carpaccio is een aanrader.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijke sushi. Personeel is vriendelijk en vlot. Locatie is ook prima. Alleen het decor vind ik persoonlijk niet gezellig. Toen ik er verleden keer was (feb) hingen er hier en daar zelfs nog kerstballen. Daar kunnen ze echt meer aandacht aan besteden.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Met familie hier 1e Kerstdag gegeten. Over smaak valt altijd te twisten. De mijne over Amami is niet slecht maar ook niet echt goed. Er was m.i maar 1 bruine zoete sojasaus die over verschillende gerechten ging, ook over de Yaki-tori en dat zorgt voor smaakvervlakking. De bediening deed echt zijn uiterste best. De huiswijn was een lekkere witte Zuid-Afrikaanse
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het leuke van verschillende sushi restaurants is dat je altijd wat tegen komt wat 1 wel heeft en de ander niet. Amami heeft crabschalen die gevuld zijn met een vulling van crabvlees, puree en wat groente, deze was ik nog niet ergens anders tegen gekomen. De sushi,s smaken hier goed en de vlotte bediening zorgt er voor dat je niet lang hoeft te wachten ondanks de drukte. De verschillende gegrilde hapjes zijn hier ook erg lekker. We waren hier al eens eerder geweest en komen zeker terug.
AndrevdWilt .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijk gegeten. De sushi's waren allemaal goed. De meeste vleesgerechten ook. Een paar waren wat smaakloos.
Zelfs op een zondagavond zat het helemaal vol.
We komen hier nog wel een keer.
Amber T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wij hebben hier op een vrijdagavond gegeten. Het was niet super druk, maar zeker niet ongezellig.
De tafeltjes staan, in tegenstelling tot andere sushirestaurants waar ik geweest ben, niet te dicht op elkaar.
Het eten was erg lekker en er zaten veel niet-standaard gerechtjes bij! Zoals inktvis, een sushi met kip en een sushi met ossenhaas. Erg lekker!
We hadden geen hoge verwachtingen maar hebben het erg naar ons zin gehad!
Het personeel, veelal bestaande uit studenten (top!), was erg vriendelijk en snel met afruimen.

Het enige minpuntje was de paling-sushi waarbij de paling er erg apart uitzag. Een beetje slijmerig.

Al met al een leuk restaurant waar wij zeker nog eens terug komen.
Lenie56 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Kom hier vaak, mijn favoriete all you can eat! Prima sushi en ook de warme gerechten zijn top. Bediening wisselend, maar altijd vriendelijk.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Na een tijd niet geweest te zijn weer een keer hier gegeten. Sushi was vers en smakelijk. Een minpunt is de 50 cent die hier op de rekening verschijnt voor een glas kraanwater, eten is een aanrader.
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Gisteren hier weer eens gegeten omdat we zo'n trek in sushi hadden.
Het was er rustig, maar dan ook maandag.
We hoefden niet lang te wachten op het eten en het personeel was vriendelijk.
genoeg keuze uit sushi en warme gerechten vind ik en vooral de warme gerechten heerlijk van smaak ook.
Enige minpunt is de te harde r&b muziek op de "achtergrond" het leek net of we in de coolcat zaten... te hard en verkeerde muziek keuze voor een restaurant ook.
Verder dik tevreden en we komen zeker nog eens terug
Musti132 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Ruime keuze, heerlijke sushi,
wat meer keuze bij andere gerechten is wel wenselijk. Ondanks dat we maandagavond (de zaak was bijna leeg) met een groep vrienden hier aan het eten waren, viel mij de bediening wat tegen, dit is een verbeterpunt. Voor de rest genoten van het eten.
Charon .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Wij komen zeker iedere maand (en soms wel vaker) bij Amami eten. Sushi is super en alle andere gerechten zijn ook erg goed! Zelfs mijn zusje die niet van sushi en niet van vis houdt wil tegenwoordig standaard naar Amami.
Het is tegenwoordig een stuk drukker dan voorheen en dit merk je af en toe helaas aan de bediening. De laatste paar keer duurde het erg lang voor we drinken kregen en als ons glas leeg was werd er ook niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Bediening is verder wel heel vriendelijk.
Ondanks dat we af en toe lang op drinken moeten wachten blijven we hier zeker komen! Hebben al heel veel sushi restaurants geprobeerd maar nergens is het zo lekker als Amami!
Annette84 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Een lekker `all you can eat' restaurant met een uitgebreid assortiment warme en koude gerechtjes. De sushi wordt vers gemaakt en alle gefrituurde hapjes zijn lekker en niet vet. Aanraders zijn de gefrituurde eend en de handrolls.
De tafeltjes voor 2 personen staan misschien wat dicht op elkaar, verder is de inrichting strak en verzorgd.
De bediening is netjes en beleefd. Voor de prijs hebben wij een heerlijke avond gehad en komen wij zeker nog eens terug!
Roberto-Cesare .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
afgelopen weekend gegeten met een groepje vrienden. Het eten is naar mijn mening prima. genoeg om uit te zoeken en hetgeen wat we hebben laten komen is allemaal op gegaan. de service is gewoon (ingetogen). eten en drinken werd redelijk vlot geserveerd. Het decor doet inderdaad wat kantine achtig aan. zou wat gezelliger aangekleed mogen worden. Ik zal hier best nog eens komen.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Gisteravond alweer naar Amami geweest, we gaan hier regelmatig naar toe.
Omdat wij vinden dat het 1 van de beste Sushi makers is.
Alles is altijd perfect in orde en vers zeker vers.
De service is dik in orde, de dames zien er altijd netjes uit en zijn altijd heel makkelijk.
de vis het vlees is heel vers en heel erg lekker.
gewoon een dikke aanrader om is lekker sushi te eten
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Vanavond hier voor de 1e keer gegeten. Het was nu koopavond en wat drukker dan de vorige keer. Via de mail en later nog nagebeld voor een tafel aan het raam, u raad het al, een klein tafeltje in een vergeten hoekje. We hebben er 20 min zitten wachten totdat we aan een serveerder vroeg of we wat mochten bestellen.. Bestellen? vroeg ie heel leuk..en keek ons verdwaasd aan. Ja wij komen hier om wat te eten.
Daarna duurde het nog 10 min voordat het tafeltje schoon werd gemaakt en ze de tafel dekte. We moesten zelf vragen of we wat te drinken mochten.

Het eten is er super. Alle complimenten voor de kok in de keuken. De bediening was vanavond ronduit slecht, chagrijnig en onprofessioneel.
Als is het eten er nog zo lekker, het personeel belemmerd mij om hier nogmaals te gaan eten. Helaas voor ze. Geen goede recensie. Werk aan het personeel en het is een top restaurant!
Meni A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Ik kom regelmatig lunchen bij Amami. Voor het middag menu is er keuze zat. De sushi is 's middags altijd dik in orde. Vaak moet je wel wat langer wachten op je gerechten, maar dat moet je maar voor lief nemen. Het personeel mag af en toe wel wat vrolijker zijn en vergeet af en toe bestellingen.
Natasja J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Al meerdere malen bij Amami wezen eten.
En al verschillende sushi restaurants geprobeerd maar Amami is 1 van de betere.
Goede service en verse sushi.
Zeker een aanrader!
S85 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Wij zijn zaterdag avond wezen eten bij Amami met vrienden. Eten was zeer goed van smaak! Je merkt dat Amami nu al een tijdje draait.. De bediening is op alle gebieden gegroeid en werkt nu heel goed samen.. Ook vinden wij het eten veel beter van smaak als voorheen.. Ga zo door Amami ! Wij komen zeker vaker langs.. P.s: Er hangt een goede sfeer in de zaak, Ze zouden alleen nog wat meer aankleding kunnen toevoegen om het wat uitnodiger te maken..
Cees .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Vanavond wezen eten. We vonden het eten goed (goede, prijs/kwaliteit verhouding) de bediening super (attent, spontaan), maar helaas was de "setting" wat minder (stijfjes/ kantine achting)...