Amadore Restaurant De Kamperduinen

Patrijzenlaan 1 4493 RA Kamperland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Amadore Restaurant De Kamperduinen

Tafel14 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Ondanks mijn favoriete plaats helaas niet de provincie Zeeland is, zijn wij toch 3 dagen neergestreken in Hotel restaurant de kamperduinen.
Hotel was geweldig, maar ook het bijbehorende restaurant was een bijzondere ervaring!
Wij hadden gekozen voor het hotel3 gangen gasten diner ,inclusief een fles wijn.
De kwaliteit, sfeer, bediening was absoluut van hoog niveau, tegen een zeer redelijke prijs.
Een heel klein min puntje vond ik het bord met het uitstekende stuk vlees, dat was alleen voorzien van wat schijfjes gekookte wortelen, maak er een klein bedje van die overheerlijke salade bij die ook ruim voorzien was bij het heerlijke voorgerecht met 3 vis soorten.
Verder nogmaals een geweldig restaurant!

Henk Batelaan.
Marijke-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We zijn hier neergestreken voor een late lunch. Vegetarische gerechten zijn niet direct beschikbaar. Dan maar de bekende geitenkaas salade en een soepje. De soep wordt koud geserveerd en dus weer weggehaald. De prijs is naar een 4* restaurant, maar de kwaliteit, service en ambiance halen krap aan de 3*. Bijzondere prijs/kwaliteit verhouding. Misschien is het beter als je ook echt in het hotel verblijft.
Sssssandra .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Heerlijk gegeten in het restaurant, biefstuk was heerlijk mals, lekkere salade, frieten waren ook lekker krokant! We hadden een flesje droge witte huiswijn die goed smaakte. Aardige bediening, 1 minpuntje vond ik dat de deuren naar het overdekte terras geopend waren zodat ik het een beetje fris had, maar dat kon de pret niet drukken. Mijn man was deze dag jarig en de bediening zorgde voor een feestelijk fontein tijdens het heerlijke ijsdessert.
het ontbijt buffet smaakte ook goed, er was echt van alles, lekker vers brood, vers fruit, zuivel, ei, bacon, etc. Wat ik wel vond dat ze het buffet klokslag om 10.00 uur begonnen op te ruimen, dus we moesten opschieten om nog iets te kunnen nuttigen.
Martvink .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Tijdens ons hotelverblijf 2 keer gegeten in dit Restaurant. 1 Avond A la carte deze was goed de andere avond van buffet. En dit was een grootte tegenvaller keuze uit de hoofdgerechten was beperkt en sommige waren zelfs koud/lauw. Trouwens ook de gebakken aardappelen.
Verder had men grootte moeite om de juiste wijn in te schenken, wij moesten ze 2 keer terug sturen om de juiste wijn in ons glas te krijgen. En dan is € 4.65 ook best veel voor een glas witte wijn. Men betaald gemiddeld voor deze wijn € 3.50 per glas.
Lauraherik .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Helemaal onder de indruk van het restaurant van De Kamperduinen, zo sfeervol! Heerlijk gegeten en de bediening was heel professioneel en vriendelijk. We kwamen helemaal tot rust. Ook de hotelkamers zijn aan te bevelen, bedden waren lekker zacht en een prachtige badkamer.
YvonneKaales .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Vorige week waren we weer drie dagen in het hotel. Meestal gaan we buiten de deur eten, maar we waren 's middags naar de wellness geweest en hadden geen zin de deur uit te gaan. Ik kijk altijd op iens en werd er niet echt vrolijk van., maar toch gaan eten. Wat een verassing! We hebben echt heerlijk gegeten. De zalm was precies zoals hij zijn moest, niet te gaar, sappig en niet te rauw. We hadden aangegeven dat we zoutarm eten en daar was perfect rekening mee gehouden, ook bij de frieten. Daarnaast lekkere wijn, Echt niets te klagen.
Fijn_proever .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Tijdens ons verblijf in het hotel zowel gebruik gemaakt van de lunch als het diner. Om positief te beginnen, de bediening was vriendelijk en correct. De lunch was ok. Al kun je vraagtekens plaatsen bij de prijs-kwaliteit verhouding (14-15 euro voor een standaard clubsandwich is toch echt te veel). Met name het diner viel wat tegen voor een vier sterren hotel. Nu weet ik ook wel dat je bij een buffet geen culinaire hoogstandjes moet verwachten, maar het buffet in Kamperduinen was wel heel inspiratieloos en (met name het warme deel) ook behoorlijk smakeloos (niet vies, maar vlak). Voor 30 euro is daar best iets meer van te maken. Hotel en welness is verder perfect, met wat meer aandacht voor de keuken en prijs-kwaliteit in het restaurant zou het verblijf helemaal top zijn!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
We logeerden in het comfortabele hotel tegen een fors gereduceerde prijs. We hebben zowel het diner als het ontbijt gebruikt. Op zaterdagavond wordt een buffet geserveerd, maar wij kozen voor a la carte. Vooraf oesters en een zeetong als hoofdgerecht. Daar was niets mis mee, behalve de prijs. Ook voor het ontbijt wordt echt te veel gerekend. De bediening was attent. We zaten in de overdekte en verwarmde serre met uitzicht op fonteinen. We hebben genoten, maar onze portemonnee denkt daar toch anders over.
Tandem206 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Gelukkig kunnen wij zeer enthousiast zijn over de kwaliteit van het eten én de bediening én het decor, in tegenstelling tot de recensie van menig vorige bezoeker (die wij overigens niet ter discussie stellen). Het lijkt er op dat de hotelleiding zich de ervaringen uit het verleden heeft aangetrokken en maatregelen heeft genomen. De combinatie van een voortreffelijk diner met zeer vriendelijk en servicegericht personeel in een mooie omgeving heeft onze avond tot een zeer geslaagde avond gemaakt. Als De Kamperduinen deze kwaliteit vasthoudt dan kan het niet anders dan dat slechte recensies tot het verleden zullen behoren. Het verblijf in het hotel ervaren wij op identieke wijze. Mooi, alles werkt, over alles is nagedacht. Wij zullen hier zeker vaker komen!!